Strona główna > felietonik > #SabatSymetrystów S01 E01 – Sok z małej Emi – Galopujący major i Kamilok w TOK FM

#SabatSymetrystów S01 E01 – Sok z małej Emi – Galopujący major i Kamilok w TOK FM

Pierwsza rozmowa u Grzegorza Sroczyńskiego na tyle nam obu się spodobała, że udało się zorganizować nowy cykl audycji pod wszystko mówiącym tytułem „Sabat Symetrystów”

Format, na ten moment, wyglądać będzie tak, że Grzegorz jako prowadzący symetrysta i ja, jako czasami symetryzujący lewicowiec, będziemy, na ile to możliwe, dopraszali różnych gości i starali się pokazać świat spoza POPiSowskiej perspektywy.

Na pierwszy ogień poszedł znany, kochany i znienawidzony Kamilok, który w audycji został nawet nazwany (ciekawe czemu?) oszalałym PiSowcem. Poradził sobie jednak bardzo sprawnie, o czym możecie posłuchać tutaj.

PS Jeśli znacie jakiś gości, których warto dopraszać na nasz podcast to piszcie w komentarzach.

Reklamy
  1. [wiq]
    09/10/2019 o 10:23 am

    Żebyż się dało…

    Z włączonym AdBlockiem mamy „Aby słuchać Radia i Podcastów TOK FM, wyłącz blokowanie reklam i odśwież stronę lub wykup dostęp bez reklam.”
    No to wyłączam AdBlocka i dostaję „Wystarczy 10 zł miesięcznie, by słuchać TOK FM bez ograniczeń. Wykup DOSTĘP PREMIUM już dziś!!”

    „lub”, tiaa…

  2. 09/10/2019 o 10:29 am

    Jeszcze nie słuchałem (oczywiście mam wykupiony abonament TOKu od lat, więc nie chodzi o marudzenie jak wyżej – kurwa, 10 zł miesięcznie na ostatnie słuchalne radio w Polsce żałować…), ale… Major, nie obraź się, ale u ostatniego Sroczyńskiego waliłeś straszne komunały, i to jest zwyczajnie nudne i przewidywalne… Sroczyński się robi już z lekka obrzydliwy, więc przydałoby się chociaż trochę polotu dla równowagi. Twoje najbardziej lotne stwierdzenie w poprzedniej audycji to było to o cynicznym elektoracie kaczym, którego cieszą afery PiSu, bo czeka, aż zostaną przykryte kolejnymi transferami. Tyle że to był pomysł jednego z Twoich komcionautów tutaj, o czym nie raczyłeś na antenie wspomnieć, niestety…

  3. 09/10/2019 o 10:29 am

    Och sorry nie wiedziałem, ale warto:)

  4. 09/10/2019 o 10:31 am

    @Fernando – nie obraź się, ale jak zaczniesz chwalić, to się dopiero zacznę martwić, bo to znaczy, że mi znowu gdzieś peron odjechał:)

  5. 09/10/2019 o 10:35 am

    Martw się, jak Cię zacznę chwalić za poglądy, na razie Cię krytykuję za przynudzanie.

  6. Lancki
    09/10/2019 o 10:37 am

    Po Kamiloku to już chyba tylko Warzeche, Kazimierczaka i Klimasare

  7. emluby
    09/10/2019 o 10:41 am

    Chuja tam klimasare i warzechie, dawaj Lanckiego!!!!!

  8. 09/10/2019 o 10:44 am

    Swoją drogą, opis audycji po prostu żenujący, sorry:

    „(…) autorzy [symetryści], których teksty i komentarze w morzu przewidywalnej publicystyki są ciekawe, inne i dające do myślenia. W tym podcaście usłyszycie dziennikarzy (…), którzy skomplikują wam troszkę rzeczywistość (…)”

    Normalnie, jakbym czytał Karnowskich… Kiedy wy macie czas tam rozmawiać w tym studiu, kiedy cały czas tylko się klepiecie po plecach?

  9. emluby
    09/10/2019 o 10:52 am

    Jebnąłeś z tym „kochanym i znienawidzonym Kamilokiem”. Koleś był zabawny ale od kiedy myział się pytkami z faszolem stał się załosny

  10. 09/10/2019 o 10:58 am

    Tak Kamilok może być w Tok FM jak Lancki z felietonem na Gazeta.pl. Czas poszerzyć spektrum opinii

  11. Anonim
    09/10/2019 o 10:58 am

    Rozumiem, że można być znienawidzonym za jojczenie i obrażanie wszystkich, ale za co zaraz kochanym?

    lefthand

  12. 09/10/2019 o 10:58 am

    @Fernado – nie jestem autorem tego opisu

  13. 09/10/2019 o 10:59 am

    No kochanym przeze mnie i przede wszystkim przez Ohydnorurze

  14. Anonim
    09/10/2019 o 10:59 am

    Tru. Robi za wicewosia, od kiedy głównywoś już jest poza orbitą kompromitacji. A klaun na każdej imprezie się przyda

  15. marcin_be
    09/10/2019 o 11:01 am

    jak kamilok jest kochany to dawaj Lanckiego z Helvisem!

  16. 09/10/2019 o 11:01 am

    @emluby – jakie miział pytkami, rozumiem, ze go nie Lubinie ale bez przesady

  17. Anonim
    09/10/2019 o 11:05 am

    Sprowadzasz to kwestii sympatii, kiedy tu chodzi o zwykłą niechęć do typa, co zjałdby weekendowe wydanie wyborczej, gdyby tylko dostał za to retwitty.

  18. 09/10/2019 o 11:07 am

    Dlatego jest za kłódką? Hmmm

  19. 09/10/2019 o 11:12 am

    @GM, przecież Cię nie podejrzewam, bez przesady, nie masz monopolu na żenę :P

    Opis jest zupełnie oczywisty Sroczyńskiego, u którego najbardziej wkurwiający jest nie sam symetryzm, tylko właśnie to jego debilne przekonanie, że to jakaś „trudniejsza ścieżka myślenia”, wznoszenie się ponad schematy i stereotypy, no ja pierdolę, intelektualne kombatanctwo level hard. Bardziej wkurwiające jest już tylko to jego notoryczne nazywanie antykaczyzmu „nasza strona”.

  20. emluby
    09/10/2019 o 11:24 am

    nie w Lublinie a w Warszawie

  21. Anonim
    09/10/2019 o 11:26 am

    Spoko. Poszerzacie pole debaty, jak Gozdyra

  22. 09/10/2019 o 11:57 am

    No Kamilok w Tok FM z jednej i Lancki z w Gazeta.pl to właśnie poszerzanie pola debaty. A poszerzanie nie polega ba dawaniu głosu, tylko tym, kogo lubimy.

  23. Lancki
    09/10/2019 o 12:13 pm

    Jezu,

    zapraszanie Brauna do Polsatu
    wciąganie Narodowców na listy wyborcze
    zezwalanie na marsze faszystów
    robienie referendum ws brexitu

    Ty kurwa przez sympatie do tego gościa nie nie chcesz skumać, że twoje poszerzanie pola debaty to jest argument tego samego sortu co te powyżej. Nie, nie dlatego, że Kamilok jest Bosakiem czy Borisem Johnsonem. Dlatego, że utrwalony meinstream polityczno-medialny – po utracie legityzmizacji na rzecz skrajnych środkowisk i portali, zamiast odbudować swoje zaufanie, szuka legitymizacji w najprostszy sposób, czyli wciągając w swój obszar osoby bez kompetencji, za to z rozgłosem. Dowartościowując przy okazj.

  24. Anonim
    09/10/2019 o 12:14 pm

    Trzymasz sie tego argumentu z sympatii jak pijany baru, bo Ci to wygodne.

  25. Anonim
    09/10/2019 o 12:25 pm

    Nie zniechęcając – może najpierw zaproście do ‚Sabatu” Szubartowicza i tam go przekonajcie, albo zmasakrujcie. Argument z sympatii jest godny red. Gozdyry i psa Roko czy jak mu tam było.

  26. Anonim
    09/10/2019 o 12:28 pm

    Nie zniechęcając – może najpeirw zaproście red. Szubartowicza i tak go przekonajcie, albo zmasakrujcie. Jak chcecie zapraszać kolegów bo „ich lubicie”, to nie czepiajcie się później red. Gozdyry i psa Roko czy jak mu tam było.

    lefthand

  27. Anonim
    09/10/2019 o 12:30 pm

    „Otóż, wbijcie sobie, moi drodzy, do głowy, że pod wpływem debat z radykałami nikt nie zmienia poglądów. Debaty z radykałami, są przez owych radykałów kochane dlatego, że dają im trybunę do propagandy.”

  28. 09/10/2019 o 12:44 pm

    Generalnie chciałbym spotkać jednego kaczystę, który zmienił poglądy z kaczystowskich (na inne niż naziolskie-bis typu Konfederacji) pod wpływem jakiejś debaty.
    Bo takich, kiedy jakiś obojętniak czy niezdecydowany się pod wpływem Sroczyńskiego nawrócił na PiS, to jestem przekonany, że są legiony.

  29. marchewa79
    09/10/2019 o 1:20 pm

    @fernando
    Polecę prawem Godzina ale ci wszyscy symetryści przypominają mi Niemców z 39. Jest zachwyt prosperity na kredyt, programami socjalnym a że tam gdzieś w Dachau siedzą socjaliści z gejami a pies ich trącał kto ich lubi. Ten moment w którym pozorne plusy zaczynają przykrywać realne minusy to już ostatni przystanek. Za chwilę już nie będzie ani Wyborczej ani TokFm. Zostaną tylko jak na Węgrzech zdrowe przebojowe media narodowe. A Sroczyńskiemu pozostanie manewr „na Ogórek”.

  30. Smardzu
    09/10/2019 o 1:39 pm

    Sierakowski, w 2016r, pisał tak:
    „Jeśli te dwa naprawdę spektakularne przedsięwzięcia, czyli pierwszy gigantyczny transfer socjalny 500 plus i drugi – to, co się nikomu nigdy nie udało, a zawsze zostało ogłaszane – czyli program mieszkaniowy, jeśli to zostanie wdrożone w życie (…) no to moim zdaniem mamy delegitymizację III Rzeczypospolitej, mamy rzeczywiście kompromitację. Bo to oznacza, że spiskowa teoria dziejów, podstawowa Prawa i Sprawiedliwości, okaże się po prostu prawdziwa”
    Z mieszkaniami nie wyszło, ale pykły różne 300+, emerytury+ itp i mieszkania przykryły. Jeśli uda im się to utrzymać w nowej kadencji, to delegitymizacja IIIRP się dokona. I nie ma się co łudzić, że dotknie to tylko liberałów.

  31. 09/10/2019 o 1:55 pm

    @marchewa79 – dokładnie tak to widzę, a przy okazji pozdrowienia dla zespołu autokorekty Twojego smartfona ;)

    @Smardzu: „Z mieszkaniami nie wyszło, ale pykły różne 300+” – czyli Alp nie ma, ale poza tym Holandia wygląda jak Szwajcaria.
    Co prawda Sierakowski chyba nie śledzi tego blogaska i nie potwierdzi, ale jestem dziwnie przekonany, że jednak ‚programu’ PiSu w wersji okrojonej do „wysyłamy przelewy, bo tylko tyle umiemy, jebać usługi i finanse publiczne” nie uznałby za delegitymizację IIIRP.

    Warunkowa teza Sierakowskiego AD 2016 brzmi sensownie, niemal fizycznie. Zaproponował teorię i eksperyment ją weryfikującą. Teraz mamy AD 2019 i wyniki: nowa teoria nie została potwierdzona. Taki eksperyment w fizyce utwierdza słuszność starej teorii, dopóki ktoś nie zaproponuje i skutecznie nie przeprowadzi nowego eksperymentu, który ją podważy.

    Ergo, zamiast delegitymizacji, mamy dodatkową legitymizację IIIRP, zweryfikowaną ekperymentalnie.

  32. 09/10/2019 o 2:06 pm

    Ojej ale Kamilok nie jest radykałem, wręcz przeciwnie jest w samym środku. To tak jakby Żerko albo Wosia nazwać radykałem. Że piecze Was dupa rozumiem, ale oskarżanie go o radykalizm to jest komedia. Ogarnijcie się trochę

  33. 09/10/2019 o 2:07 pm

    @lefthand – spektrum gości będzie różna, zapewniam

  34. 09/10/2019 o 2:10 pm

    ROTFL, Woś nie jest radykałem – koleś, który kiboli butujących protestujące dziewczyny nazywa „słabszą stroną, którą państwo powinno brać w obronę” :))))

  35. emluby
    09/10/2019 o 2:15 pm

    „Ojej ale Kamilok nie jest radykałem, wręcz przeciwnie jest w samym środku”. – tak w środku dupy.

  36. 09/10/2019 o 2:21 pm

    @emluby – ej, to jest nawet sprytne. Kaczyści wynaleźli to koło 2010 roku – pierdolimy takie ekstremalne kretynizmy, że to, co dotychczas uważane za radykalny odjazd, ląduje „w samym środku”, po czym Majory i Sroczyńskie to łykają jako prestiżowy pogląd, „bo my nie jesteśmy radykalni w żadną stronę”.

    A ja jestem głupi, bo mam problem z nadwagą i męczę się na jakichś dietach i bieżniach, tymczasem wystarczy poszukać jakiegoś patologicznie otyłego kolesia, co waży 300 kg, i zaraz się zrobię względnie szczupły, bez żadnego wysiłku!

  37. Smardzu
    09/10/2019 o 2:29 pm

    @FL proponuję odróżniać fakty, od tego, jaki jest powszechny odbiór. Poparcie dla PiS i pewna 2 kadencja, to poziom delegitymizacji. Po 4 latach wzrósł.

  38. emluby
    09/10/2019 o 2:29 pm

    Karwa, sprytnie z tym odchudzaniem!

  39. 09/10/2019 o 2:29 pm

    @emluby – whatever ale nadal w środku.

  40. 09/10/2019 o 2:32 pm

    @Fernando – ojej, Fernando myśli, że Wos jest radykalny Haha, Fernando w ogóle rozumie znaczenie tego słowa? Wos jest tak radykalny jak radykalny jest postulat legalnej aborcji. No ale dl liberalnego mainsztrimu Szubartowicz jest centrum hehe

  41. emluby
    09/10/2019 o 2:39 pm

    Red. Woś z penością nie jest radykalny. Jest niemądry i nie pomogą mu nagrody. A autentyczny jest jak chłopoman.

  42. 09/10/2019 o 2:52 pm

    @GM, postulat legalnej aborcji jest radykalny dokładnie wg Twojego rozumienia – w Polsce nikt nie odważa się myśleć dalej w tym kierunku, ergo – jest radykalny. Woś nie jest, bo jest Macierewicz i chemtrailsowcy.

    Ja odrzucam tę prymitywną logikę, dla mnie radykalny jest każdy kaczysta, nawet jak na kaczystę umiarkowany (Woś jest natomiast raczej średnim kaczystą, niż umiarkowanym – umiarkowanym jest Zaremba), a postulat legalnej aborcji do 12 tygodnia umiarkowanie zachowawczy.

  43. Anonim
    09/10/2019 o 2:59 pm

    Red. Woś nie jest radykałem, bo nie ma żadnych własnych postulatów i tylko powtarza za innymi: „500+ a libki dupa cicho”, „parasite zajebiste, polskie kino gówno”, „fakty TVN to samo co Karnowscy” itp.

    lh

  44. 09/10/2019 o 3:00 pm

    @Smardzu: „Poparcie dla PiS i pewna 2 kadencja, to (…)”

    …miara bezsilności polskich elit wobec bandyterki władzy, jej moralnej degeneracji i braku jakichkolwiek skrupułów, również w kwestii propagandy – w warunkach demokracji. Wg mojego osobistego poglądu, również po prostu miara schyłku demokracji, obserwowana w różnych częściach cywilizowanego świata, w Polsce w wersji najbardziej karykaturalnej.

    Jako powyższe zresztą, tym bardziej jest to również bardzo silna legitymizacja III RP. Może mogli ją zdelegitymizować Razemkowcy, w innym wszechświecie, ale cóż – kaczyści ich ubiegli, teraz popsują całą zabawkę i już się nigdy nie przekonamy.

  45. 09/10/2019 o 3:02 pm

    @emluby, Anonim (jaja?) – nie wiem, może za mało Wosia słuchacie, albo ja za mało czytam (de facto wcale), ale ja go znam jako ostrego radykała. Sorry, ale usprawiedliwianie agresji kiboli praktykują tylko niektórzy, bardziej radykalni kaczyści (przy czym cały kaczyzm to przecież ostry radykalizm).

  46. 09/10/2019 o 4:08 pm

    @Fernando – czyli nie jest radykalny, ale żeby nie przyznać racji, napisze „umiarkowanie radykalny” haha

  47. 09/10/2019 o 4:09 pm

    @lh – radykalizm nie jest determinowany oryginalnością własnych sądów. To oczywiste.

  48. 09/10/2019 o 4:14 pm

    @GM – haha, ale beka posrałem się ze śmiechu, uważasz legalną aborcję za radykalizm – fine by me, używamy tych samych słów w innym znaczeniu (i oczywiście znowu masz zwidy slash kłamiesz, bo nigdzie nie napisałem, że jest „umiarkowanie radykalny”).

  49. 09/10/2019 o 4:44 pm

    @Audycja, bo wysłuchałem – w sumie nie tak nudne jak się obawiałem, ale za to Major, to jest po prostu takie kurwa słabe i żałosne, to Twoje zarozumiałe pierdolenie, jak to się wszyscy mają uspokoić, bo przeciez Ty wiesz najlepiej, że będzie ta śmieszna histeria, że PiS wygrał, haha, no jakie histeryki, zdjęcia biletów se tweetują, haha. A to przecież taka niegroźna ciamciaramcia, gdzie tam jaka orbanizacja. I jak strasznie nie będę miał satysfakcji za parę miesięcy, kiedy się będziesz głupio wił, jak kaczyści będą orać Polskę tak, że Orban szczęką glebę pozamiata, że tak się da. Bo fakt, nie będzie orbanizacji – Orban to jest jednak w miarę normalny człowiek, polityk, nie bezmózgi bandzior bez skrupułów. Będzie znacznie gorzej (de facto już jest). Bo mylisz się, że kaczyści nie mają kadr – nie mają do rządzenia i administrowania, ale do rozpierdalania mają całe zastępy Simonów w dresach i resztę kiboli. Tobie się najwyraźniej cały czas wydaje, że to są, kurwa, jacyś ‚politycy’ co mają ‚politykę’, ‚program’ i ‚wizję państwa’.

  50. 09/10/2019 o 4:58 pm

    Nie bój się, Fernando, wytrzymasz ten straszny faszyzm.

  51. Lancki
    09/10/2019 o 5:33 pm

    Symetrystom odpowiada podjeście kaczyńskiego, w którym on jest legitną, uzasadnioną opozycją do III RP i jeśli przegina pałę, to robi to nadal będąc na osi IIIRP RP. I to jest niechlujstwo symetrystów, głównie wynikające z ego. Takie podejście pozwala im się ustawić w środku i z miną Geremka pouczać wszystkich.
    Kiedy Kaczyński wypierdala wam stolik / oś dotychczasowej polityki i cynicznie robi co mu bieżąca taktyka polityczna nakazuje, wy nadal szukacie tego źródeł w III RP.
    Jesteście jego najcenniejszym zasobem, bo z pozycji liberalno lewicowych legitymizujecie jego działania. To na czym mu najbardziej zależy, czyli mafijno-autorytarne przestępstwa wpisujecie w obszar szerokiej, ale nadal polityki.

    Parafrazując Cichockiego, Kaczyński porwał polską politykę, a wy społeczeństwie oglupionym przez TVP, pozbawionym mediów i watchdogów doszukujecie się głębokich krzywd zadanych przez elity.

  52. 09/10/2019 o 5:39 pm

    @Lanthsky – to jest tylko perspektywa liberalna wiecznego płaczu i moralnego szantażu, która nie jest jedyną i właśnie symetrysci otwierają na salonach te inne perspektywy.

    PS Akurat ja o gangsterstwie PISu napisałem więcej notek niż wy w życiu kotletów zjedliście, wiec mi te liberalne hurr durr jesteś pożytecznym idiotą Kaczyńskiego po prostu wisi i na mnie kompletnie nie działa.

  53. Lancki
    09/10/2019 o 5:50 pm

    Kilka osób z pozycji życzliwych pisze ci, że z kamilokiem nie chodzi o sympatie tylko o głupotę. Z symetrystami tak samo. W sumie racja, chuj z dyskusjami tutaj, bo na wszystko napisałeś już sto notek i wszystko wytłumaczysz, jak trzeba i zagryziesz kotletem.

  54. emluby
    09/10/2019 o 5:50 pm

    KIerwa, symetryści otwierają perspektywy? Czego niby? Przecież wystarczy mieć swoje poglądy i etykę, żeby mieć odpowiednią perspektywę. Symetryzm to postawa wygodnego dystansu i nieangażowania się, dobra dla tchórzy i „ironistów”.

  55. 09/10/2019 o 5:52 pm

    @Lancki, o to to to. Tylko że to jest dodatkowo takie żałosne, sztampowe i puste intelektualnie, nie ma w tym żadnej myśli, analizy, tylko jakieś takie kompleksy, ja nie wiem – że skoro nikt im nie płaci tyle ile Tomaszowi Lisowi, to sobie poracjonalizują, że to przez te ich nieszablonowe poglądy?

    Tyle że wobec faktów wychodzi z tego ponury komizm – jak porównywanie do Orbana jak co czegoś gorszego, kiedy kaczyści przeskoczyli Orbana jeszcze w 2015 roku (Orban nigdy nie złamał Konstytucji, nie ma też w swoim politycznym otoczeniu regularnych badytów, w tym morderców), wszystkie te „nie histeryzujcie, oni tego nie zrobią” wobec spraw, które już dawno zrobili.

    Przypomina to trochę scenę z „Nagiej Broni”, gdy Leslie Nielsen spokojnym głosem mówi: „proszę się rozejść, nie ma tu nic ciekawego do oglądania”, podczas gdy za plecami latają mu fajerwerski i wybucha pół miasta.
    O tę: https://youtu.be/aKnX5wci404?t=40

  56. 09/10/2019 o 5:59 pm

    @GM: ” ja o gangsterstwie PISu napisałem więcej notek”

    ROTFL, no jasne, tyle że Ty je piszesz własnie jak skecze kabaretowe, zaraz dodając jakieś: „no ale przecież PO robiła jeszcze gorzej”, ostatnio testując nowy poziom debilizmu z „PO doszła do władzy na szczuciu”.

    Ty chyba nie rozumiesz, że wy po prostu wyglądacie z tym symetryzmem jak głupki – „PiS cośtam pokradł, a PO teraz moralizuje, a przecież jadła osmiorniczki”.

  57. 09/10/2019 o 6:05 pm

    Ojej ale ja nie uważam symetryzmu za głupotę, nie zawsze się z nim zgadzam, ale jest tylko jedną z wielu perpesktyw, tym ciekawszą, że wywołuje niemożebny ból dupy w wiecznych fapcyrklach, których się już nie da czytać.

  58. 09/10/2019 o 6:06 pm

    @Fernanado – ale dla nas to Ty wyglądasz na glupka

  59. 09/10/2019 o 6:08 pm

    @emluby – przecież to jest grupa jebana przez obie strony, nikt tak nie wyzywa Wosia jak tolerancyjne liberały

  60. Anonim
    09/10/2019 o 6:10 pm

    Dobrze, że potwierdzileś, że to mentalnośc troll najbardzije motywuje cię do symetryzowania

  61. 09/10/2019 o 6:10 pm

    Nie, nie potwierdziłem

  62. 09/10/2019 o 6:13 pm

    Jeden tekst Wosia czy wywiad Sroczyńskiego jest 10 razy ciekawsze niż wieczne pierdolenie łojoj faszyzm Kaczyński lojoj, nawet jeśli wos trafia 3/10 w środek tarczy.

  63. 09/10/2019 o 6:14 pm

    @GM: „nikt tak nie wyzywa Wosia jak tolerancyjne liberały”

    Ekhm… Co znaczy „nikt tak”? Kto niby JESZCZE miałby „wyzywać Wosia”?

  64. 09/10/2019 o 6:16 pm

    Prawica, gdy tylko Wos napisze coś ostro socjalnego.

  65. 09/10/2019 o 6:18 pm

    @GM: „Jeden tekst Wosia czy wywiad Sroczyńskiego jest 10 razy ciekawsze niż (…)”

    I właśnie to, że w to wierzysz, sprawia że ten wasz symetryzm jest taki prymitywny. Ty naprawdę uważasz, że „powiem coś ‚pod prąd’, już wiem! mycie zębów powoduje próchnicę” automatycznie sprawia, że pogląd dostaje +3 do intelektualnego prestiżu w stosunku do „wiecznego pierdolenia”, że jak się myje zęby, to są zdrowe.

    Otóż nie. Pogląd sprawia, że wychodzicie na głupków.

  66. 09/10/2019 o 6:19 pm

    Aha, Korwin hejtuje Wosia. Zwracam honor – gość jest faktycznie bombardowany z najcięższych dział.

  67. 09/10/2019 o 6:30 pm

    @Fernando – wciąż jednak Wos ciekawszy od całej Wyborczej, Newsweeka i wzmożonego Twittera nie mówiąc o Twoich komentarzach. Co robić

  68. Anonim
    09/10/2019 o 6:32 pm

    Pogląd, że Beata Szydło była najlepszym premierem III RP jest ciekawy, ale to chyba wszystko co można o nim powiedzieć

  69. 09/10/2019 o 6:34 pm

    Z Szydło to akurat sporo poza tarcza, ale inne bardzo Ok.

  70. Anonim
    09/10/2019 o 6:35 pm

    BTW. Wśród powyższych mediów nie wymieniłeś TokFm :)

  71. 09/10/2019 o 6:38 pm

    Tok FM akurat ma fajne podcasty, właśnie przeglądam i może kupię dostęp.

  72. lefthand
    09/10/2019 o 6:41 pm

    Pytanie, czy byś Newsweeka też kupił za feletonik

  73. 09/10/2019 o 6:44 pm

    @Major
    Słuchałem, było nieźle, choć wiele wątków się powtórzyło z poprzedniej audycji. Na pewno jakoś bardziej wartko niż w tej pierwszej.
    Zapowiedziałeś tam w pewnym momencie temat Jachiry, ale zabrakło czasu na rozwinięcie. Czy będzie na ten temat notka?
    Pozdrawiam i życzę, by Twój optymizm co do orbanizacji okazał się uzasadniony (w co sam jednak nie wierzę)

  74. 09/10/2019 o 6:44 pm

    Subskrybuje gazete.pl i tygodnik i wystarczy. MoZe jeszcze podcasty w toku

  75. 09/10/2019 o 6:53 pm

    @erandel – zrealizowaliśmy 10% materiału, który sobie zaplanowałem. Postaram się je rozwinąć

  76. lh
    09/10/2019 o 8:39 pm

    „Z Szydło to akurat sporo poza tarcza, ale inne bardzo Ok.”

    Które z poniższych?

    – że w III RP nastąił spadek przemysłu w stosunku do PRL?
    – że homofobia PiSu jest tylko „rzekoma”?
    – że TVN jest tak samo stronniczy jak TVP?
    – że w UK robotników nie stać na chodzenie na mecze?
    – że Chada jest wśród najlepszych poetów III RP i talentem na miarę Baczyńskiego?

  77. PMAA
    09/10/2019 o 9:10 pm

    Nie, już udowodniono, że Chada to nowy Grechuta. Przypominam też rozważania o modelu chińskim.

  78. emluby
    09/10/2019 o 9:31 pm

    Ziomuś, dranie tak mają i w tym tkwi cały sęk
    Nie wiedzą co to lęk, życie biorą na węch
    W jednym ręku kieliszek, w drugim pieprzony skręt
    Ej, dziewczyno, o Boże, ale ty to masz wdzięk
    Chodź do mnie na gang bang to przetrzepię ci futro
    Ty naprawdę myślałaś, że odezwę się jutro?
    Nie pisz mi sms-ów, że ci tęskno i smutno
    Bo mam w chuju to wszystko i odpalam dziś z wódką
    Widzę cię jak przez mgłę. W sumie, i nic poza tym
    Próżno szukać tu ładów z wersów Desideraty
    Znowu dzwoni Kudłaty
    W tle słyszę, że tam ćpają
    Utwierdza w przekonaniu, że dranie to tak mają
    Na okrętkę to samo, ciągle alkohol w ustach
    Nadużycia, skandale, no i te cudzołóstwa
    Powinienem z tym skończyć, ale weź i mnie namów
    Ten sztos to nieodłączna część życiowego planu

  79. Konan Katoda
    09/10/2019 o 9:32 pm

    @Major
    „Ojej ale ja nie uważam symetryzmu za głupotę, nie zawsze się z nim zgadzam, ale jest tylko jedną z wielu perpesktyw, tym ciekawszą, że wywołuje niemożebny ból dupy w wiecznych fapcyrklach, których się już nie da czytać.”

    Pomijając, że ten symetryzm to jest skrajna głupota i kompletnie oderwana od faktów – bo tu o żadnej symetrii mowy być nie może (casus zegarka nie wpisanego do formularza vs. skatowanie prawie na śmierć urzędnika KNF) to Ty weź się już jawnie zapisz do Gowina i przestań prdlć. Zdecydowanie kurwa zaplecze „truelewicy” robi na finiszu wszystko, żeby takich jak ja (co mają Szreka dosyć a kaczystów nie poprą absolutnie żadnym kosztem) od tej lewicy odgonić. Już to gdzieś u Ciebie pisałem i potwierdzam: wy tam odpieprzycie Kałużę przy pierwszej okazji.

  80. 09/10/2019 o 10:00 pm

    @lh – kolega myli tłity z tekstami o dochodzie podstawowym, zerowym deficycie itd.

  81. 09/10/2019 o 10:02 pm

    @Konan Katoda – Kałuża, Żalek, Gowin , Gryglas – oni wszyscy od tych strasznie antypisowskich liberałów hehe. Jesli PISowi zabraknie pierwsi na czworakach przybiegną posłowie z PO, jak zawsze, zresztą.

  82. kmat
    10/10/2019 o 2:24 am

    Ech, gdzie te stare dobre czasy, kiedy na myśl o lekkich obyczajach do głowy przychodziła Frytka z BigBrothera, a nie Woś czy Gowin, buty na rzepy uchodziły za obciach, a symetria nie kojarzyła się, z no cóż, Frytką z BigBrothera : ) No ale przynajmniej dalej Korwiny, Kukizy i Ikonowicze, Brauny, Tyszki i Zandbergi robią za wariatów z rezerwatu dla ubogich duchem. I tym optymistycznym akcentem.. :)

  83. Wróbel
  84. Wróbel
    10/10/2019 o 3:11 am

    (coś nie pykło, powtórka)
    __________________________

    Symetrys… ech symetrys…

    * Morey wyraził głębokie ubolewanie za swój „błąd”. Przepraszał, że na tak „skomplikowaną sytuację” jak w Hongkongu, patrzył tylko z jednej perspektywy.
    – Od czasu zamieszczenia tweeta miałem okazję poznać i rozważyć także inne punkty widzenia *

    http://www.sport.pl/sport/7,83709,25283245,jeden-obrazek-moze-zrujnowac-pozycje-nba-w-chinach.html#s=BoxOpMT

  85. 10/10/2019 o 8:19 am

    @wrobel – nie ważne są prostaty w Singapurze, gdy trzeba odstawić PIS od władzy.

  86. herbata
    10/10/2019 o 9:00 am

    By odsunąć faszystoski PiS od władzy, liberałowie, lewica i ludowcy wejdą w koalicję z Konfederacją. Zandberg pod ramię z ONR. Nowacka z Braunem „szczęść Boże”, a Fernando Llort zostanie kumplem Międlara.
    To jest takie piękne,. Lewica czerwona i brunatna znowu razem.

  87. 10/10/2019 o 10:05 am

    Chodzi o Andruszkiewicza, którego PIS przytulił? Owszem, pisowski nacjonalizm lubi się z faszyzmem Konfederatów i jeszcze niejeden będzie transfer.

  88. herbata
    10/10/2019 o 10:34 am

    Mnie Andruszkiewicz nie przeszkadza, zawsze to lepsze niż dr Spurek i jej międzygatunkowe siostrzeństwo z gwałconymi krowami. Cieszy jednak, że odrzucacie wszelkie maski i wspólnie będziecie maszerowac pod swastyką i sierpem&młotem.
    Duma! Duma! Narodowosocjalistyczna duma!

  89. 10/10/2019 o 10:43 am

    Wiem, że ci Andruszkiewicz nie przeszkadza, nie ma zresztą takiego faszystowskiego syfu, który by Ci nie przeszkadzał, stąd taki jesteś obrzydliwy.

  90. herbata
    10/10/2019 o 10:50 am

    Tobie też nie przeszkadza, ważne, żeby to był wasz faszysta, dobry.
    Duma! Duma! Narodowosocjalistyczna duma!
    Pa pa naziolku!

  91. 10/10/2019 o 10:53 am

    Ale już nie klam

  92. Ajgor
    10/10/2019 o 11:47 am

    @Majorze
    Ja wiem, że Ty widzisz totalitaryzmu w działaniach PiS.

    A czytałeś już o losowaniach sędziów do spraw Krysi Pawłowowicz? Trzy razy ten sam, któremu Krysia wystawiła pochlebną opinię jako członek KRS. Z Owsiakiem 2 razy wygrała, teraz jeszcze trzecia sprawa i pozamiatane.

    Heheszkuj dalej :-)

  93. Wróbel
    10/10/2019 o 12:36 pm

    Nie po to ten system losujący tak długo i z takim opóźnieniem implementowali, żeby losował nieprawidłowo ;-).

    Nie wiem majorze, co ty do mnie rozmawiasz, mnie idzie o to, że nie ma symetrii pomiędzy ofiarą a oprawcą.

    A co Szanowni myślicie o zabawnym pistoleciku z czekolady i zapowiedzi piętnowania wrogów? Symetryści jak sobie z tym radzą?

  94. 10/10/2019 o 12:48 pm

    @Ajgor

    Najbardziej trafna definicja demokracji mówi, że jest to ustrój, w którym urzędujący rząd może przegrać i stracić władzę. A nie taki, w którym po prostu są wybory. W tym sensie demokracją nie był PRL, nie jest nią już obecna Rosja czy Węgry, mimo że we wszystkich trzech odbywają się wybory.

    Major we wszystkich swoich heheszkach i mędrkowaniach u Sroczyńskiego udaje, że klasyfikowanie kaczystów już po stronie ewidentnie niedemokratycznej to „histeria”, udając, że to się jeszcze nie zdarzyło i jest w sferze domniemań. Tymczasem zdarzyło się ewidentnie, już kilka razy (TK, KRS). Symetryści ci kłamią również, że PiS w istotny sposób wycofuje się z działań bezprawnego przejmowania władzy, pod wpływem jakiejś presji (protesty, UE).

    A najbardziej ponuro-komiczne, a także niestety dość powszechne i wykraczające poza poglądy symetrystów, jest traktowanie ustroju kaczystowskiego jako rzekomo (jeszcze) łagodniejszego niż ten w Rosji czy na Węgrzech, podczas kiedy jest odwrotnie – ani Putin, ani Orban nie przejmowali władzy tak bezprawnie, brutalnie i na rympał jak kaczyści (obaj zresztą pełnią oficjalne funkcje najwyższej formalnej władzy w kraju, łącząc ją z faktyczną). Dalej, choć tu już nie ma aż tak twardych kwitów, ale pewnego rodzaju intuicja – można sobie wyobrazić, że poparcie społeczne dla Putina czy Orbana spada ostro, powiedzmy poniżej 20%, co skłania ich do pokojowego oddania władzy *). Zupełnie natomiast nie wyobrażam sobie tego w przypadku PiSu, który już udowodnił, że w takich momentach po prostu ignoruje prawomocny wyrok i idzie już nawet nie w prawne kruczki, tylko chamskie łamanie Konstytucji.

    Fakt, że niektórzy z symetrystów – jak Major – są podobno prawnikami, jest dodatkowo przygnębiający, aczkolwiek również niejako wyjaśniający, dlaczego muszą sobie oni dorabiać chałturami w KryPolu czy tabloidach.


    *) Coś takiego w zasadzie wydarzyło się w Armenii, gdzie finalnie w zeszłym roku, pod wpływem protestów, pokojowo oddał władzę reżim Karabaskich kombatantów Ter-Petrosjana / Sargasjana, mający się dobrze od blisko 30 lat, zorganizowany w bardzo podobny sposób do duetu Putin-Miedwediew.

  95. 10/10/2019 o 12:53 pm

    @Ajgor, Wróbel – to jest zresztą kolejna sprawa tak powszechnie i bezemocjonalnie łykana – kaczyści wprowadzają pewne rozwiązania na zasadzie że MÓWIĄ, że coś zrobili, tyle że nikt nigdzie nie jest w stanie tego zobaczyć, ani nawet sprawdzić, nawet mając wyrok sądu. Tak jest z rzekomym losowaniem sędziów, obsadzeniem KRS-u, zwrotem premii itp. To jest zupełnie niepojęte w żadnym normalnym kraju. W żadnym normalnym kraju nikt by nie dopuścił do działania KRS-u, który nie legitymuje się kwitami na działalność zgodnie z (i tak już niekonstytucyjnym!) prawem. W Polsce ktoś tam coś postęka, ale generalnie przechodzi się do porządku dziennego.

  96. 10/10/2019 o 12:59 pm

    Ojoj, znowu wraca lolcontent, że PIS nie może przegrać wyborów, co prawda za każdy, razem jak przegrał, to się podporządkowywał, ale teraz to już na pewnie nie odda władzy hehe. Od 14 lat lat ten sam lol. Zastanawiam się jak bardzo musi peron odjechać, aby w to wierzyć, no ale komć o dorabianiu chałturkami przez prawników wiele mówi, jak bardzo ktoś tu nie ogarnia świata.

  97. Ajgor
    10/10/2019 o 1:10 pm

    @Majorze
    To za każdym razem, to był jeden raz, w 2007, nie mieli wtedy w łapach TK i Sądów oraz TVPiS i Radia.

    Złamali prawo przejmując TK, i nie tylko, to dlaczego mam uważać, że więcej nie złamią?

    Co powiesz o osobistym sędzim pani Krysi?

  98. 10/10/2019 o 1:21 pm

    @Ajgor

    Major jest dobrym prawnikiem i dla Majora brutalne przejęcie TK czy KRS to zupełnie, no zupełnie, ale zupełnie całkowicie zupełnie co innego niż bezprawne przejęcie Sejmu. Bo taki naprawdę dobry warszawski prawnik wie, że trójpodział władzy, tak tak, wink wink, nudge nudge, tak tak, sam rozumiesz…

  99. 10/10/2019 o 1:43 pm

    A tak a’propos, 2007 rok to jest w sumie znakomity przykład – PiS zdobył jakieś 150 mandatów i całą energię skupił na znalezieniu dodatkowych 80-ciu poprzez mamienie, korupcję, szantażowanie politycznych świeżaków i przygłupów z Samoobrony i LPR, przy pomocy służb specjalnych i wszelkiej socjotechniki, na jaką ich było stać (Kaczyński zresztą w ogóle się z tym nie krył, publicznie przyznał, że „od pierwszego dnia za każdym posłem Samoobrony [koalicjanta!] chodziło CBA”), a kiedy aż tylu przejąć się nie udało, poszli w nowe wybory licząc na zdobycie kluczowego poparcia tymi samymi esbeckimi metodami (kreskówki z Mariotta, prowokacje, podsłuchy). Finalnie im nie wyszło, a w desperackim rzucie na taśmę przedobrzyli i wkurwili naród, jeszcze wtedy tak nie ogłupiony twitterozą itp. Ale jak na tamte czasy i relatywną słabość byli przerażająco skuteczni i zdeterminowani.

    W 2015 wydawało mi się, że chyba jedyny w całym kraju dobrze pamiętam tamtą kadencję i jako jedyny wyciągam prawidłowe wnioski, plus z całego katonacjonalistyczno-smoleńskiego pierdolca później. Całą bandyterkę nowej kadencji w zasadzie przewidziałem, mam kwity w blognotkach.

    Dzisiaj znowu się czuję jak wtedy, mimo że już naprawdę, ale to naprawdę nie trzeba żadnych profetycznych skilli, wszystkie kwity leżą na stole i śmierdzą na kilometr…

  100. Ajgor
    10/10/2019 o 2:35 pm

    Wtedy jeszcze nie uprawiali takiej ohydnej propagandy jak teraz, dodatkowo dorzucili łapówkę i to wystarcza.

  101. Po chuj czytać twoje notki
  102. Po chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 2:45 pm

    Lol, Major na każdą okazję. Weź sobie na heatmapie zmapuj swoje opinie, żeby ci bylo ławiej ogarnąć, co kiedy uważałeś

  103. 10/10/2019 o 3:40 pm

    Ojej, znowu ktoś nie chce się podpisać zwykłym nickiem. Btw No i jak tam, zamknął PiS kogoś? Przejął Sądy? Trochę popyskowałbym i tyle

  104. Po chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 3:55 pm

    To po co wtedy straszyłeś? Tak ci „peron odjechał”?

  105. Po chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 3:55 pm

    Ty no kurwa, to jest ta dyktatura, o której pisałeś, czy jej nie ma?

  106. 10/10/2019 o 3:58 pm

    Nie ma, już rozumiesz, czy jeszcze mam powtórzyć? Miała być a nie ma, bo się wystraszyli. Rozumiesz już, że przewidując przyszłość czasami nie trafiasz, czy za trudne?

  107. Po chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 4:04 pm

    Rozumiesz już, że właśnie o to chodzi w twoich notkach? To bełkot sytuacyjny na podstawie bieżączki, a potem w komentach wieczne „czego nie kumasz?, idź doczytaj, to elementarne”. Pomoge ci w wyciągnięciu konkluzji: po chuj w ogóle to czytać.

  108. Po chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 4:05 pm

    Czyli za rok będziesz uważał, że jednak dyktatura jest i miałeś rację w 2015, a w 2019 po prostu nie trafiłeś

  109. PMAA
    10/10/2019 o 4:17 pm

    Chciałbym delikatnie zwrócić uwagę, skoro stosujemy argumenty ad Putinum, że w Rosji przejęciu władzy towarzyszyły zamachy terrorystyczne o do dziś niepewnym autorstwie, w przypadku PiSu zaś – gejbomber.

  110. 10/10/2019 o 4:29 pm

    Będę uważał i zmieniał zdanie wtedy, kiedy uznam to za stosowne, rozumiesz już, że ludzie zmieniają zdanie? A jak nie rozumiesz, to podpowiem: chuj mnie obchodzi, co uważasz o mojej zmianie zdania i chuj mnie obchodzi czy mnie czytasz, tak jak mnie chuj obchodzi wieczny ból dupy, łapiesz już?

    PS za rok znowu może zmienię zdanie a może nie i chuj ci do tego

  111. Wróbel
    10/10/2019 o 4:42 pm

    Mam jeszcze pytanie, czy symetryści zauważyli, że właściwie przejęcie sądów nie jest już pilnie potrzebne, bo:
    1. jak trzeba wygrać, wylosuje się właściwego sędziego (co wspomniano wyżej),
    2. normą się powoli staje ignorowanie wyroków.

    Tu świeży przykład. Wygrywasz w sądzie z instytucją chronioną przez władzę? Dowiadujesz się, że „wykorzystano instytucję prawa do politycznych celów” i… co nam zrobicie?

    Owszem, wciąż nie ma jawnej dyktatury i krwi na ulicach. Ale jak nazwać system, w którym obecnie żyjemy. System, w którym do jednostek i instytucji chronionych przez władzę nie stosują się wyroki sądowe, czyli po prostu prawo?

    Jak taki system obroni obywatela, który wszedł w konflikt z kimś powiązanym z władzą?

  112. Na chuj czytać twoje notki
    10/10/2019 o 4:44 pm

    Dziękuje za szczerą odpowiedź. Wreszcie. Buziaczki.

  113. 10/10/2019 o 4:52 pm

    @p.ch.cz.t.n

    Ej, no Major wytłumaczył przecież, wystraszyli się – czego nie rozumiesz? Ich władza dziś to ledwie cień z mrocznych czasów, o których pisał Major w 2015. No bo wystraszyli się, Ziobro wyemigrował do Korei Płn, w TVP większościowy udział ma BBC, Kaczyński przekazał majątek Srebrnej na Caritas, nielegalnych sędziów z TK wycofano, wszystkie wyroki sądów respektuje się natychmiast, służby specjalne są pod pełną kontrolą opozycji, spółki skarbu państwa w rękach niezależnych fachowców, a Szyszko umarł.

    Teraz w pełni demokratycznie czekają na nowe wybory, trochę zastrachani że mogą przegrać, no ale jako że znakomicie rządzą, to lud to docenia i pewnie wygrają. Najlepiej świadczy o tym pomysł na posiedzenie Sejmu w starym składzie po wyborach, bo jak wygra opozycja nie daj boże, to można im oszczędzić trudu i załatwić parę nieistotnych technicznych kwestii zawczasu. Po czym oddać uczciwie władzę, oczywiście.

    Nie ma żadnej mowy o nadużywaniu władzy czy łamaniu prawa, na szczęście. W końcu autorytarny reżim to taki, który bierze władzę żeby wsadzać niewinnych ludzi do pierdla z sadystycznej satysfakcji, a nie wsadza ludzi, żeby utrzymać władzę. Elementarna wiedza politologiczno-historyczno-prawna. Więc skoro nie wsadza, to nie jest autorytarny, proste?

  114. 10/10/2019 o 5:00 pm

    Jeszcze raz: Polska PIS jest Polska bezkarności PIS i niskiego ryzyka przemocy niewerbalnej. TK i prokuratura są tarczą, nie mieczem.

  115. 10/10/2019 o 5:01 pm

    @Wróbel

    „czy symetryści zauważyli, że właściwie przejęcie sądów nie jest już pilnie potrzebne (…)”

    Jeden symetrysta to zauważył jeszcze w 2015 roku, ale chyba nie był wtedy jeszcze symetrystą. Link do jego notki jest wklejony parę postów wyżej.

    Tamten symetrysta w 2015 roku zdawał sobie sprawę, że nie trzeba przejmować żadnych sądów, wystarczy je unieszkodliwić, np. poprzez uznaniowe stosowanie się do wyroków lub nie, albo „ułaskawianie” swoich w procesach karnych przed uprawomocnieniem. Chyba był prawnikiem, więc rozumiał to, a także takie rzeczy, że np. ułaskawienie nie oznacza uniewinnienia, przez co de facto ułaskawiony gość nadal jest karany i przez to nie może np. być szefem służb specjalnych.

    Tamten symetrysta-prawnik wiedział, że sądy to władza całkowicie pasywna i można spokojnie ‚wycofać się’ z jej przejęcia, bo gdy się olewa wyroki, efekt jest i tak ten sam.

    Cytując tamtego symetrystę: „czy gdyby Wam ktoś pół roku temu powiedział, że można ot tak, pstryknąć placem i nie publikować wyroków Trybunału, to byście uwierzyli, w te straszne straszenie strasznym Pisem?”

    Gdyby Major dziś poczytał tamtego symetrystę, zrozumiałby, jak straszliwie pierdoli o „wystraszyli się i nie przejęli sądów”, bo kaczyści obecnie po prostu stosują wobec sądów tę samą taktykę, co w cytacie wyżej wobec TK.

    Ech, kiedyś to byli symetryści…

  116. 10/10/2019 o 5:05 pm

    Wróbel – znaczy nie potrzeba sądów do skazania Tuska? Albo wsadzenia opozycji i odebrania internetu hehe

  117. PMAA
    10/10/2019 o 7:20 pm

    @Wróbel TVP Info skasowało tweeta, ale warto zobaczyć zdjęcie nagłówkowe konta – czyżby rodzina kogoś z redakcji?

  118. Konan Katoda
    10/10/2019 o 9:33 pm

    @FL
    „Jeden symetrysta to zauważył jeszcze w 2015 roku, ale chyba nie był wtedy jeszcze symetrystą.”

    Dopiero retrospektywne przeczytanie tamtego posta Majora z 2015 do oka wbiło mi jak gwoździem, jak my kurwa z dnia na dzień, z miesiąca na miesiąc, coraz bardziej obniżamy poprzeczkę, odpuszczamy i zaczynamy uznawać za normalne rzeczy, które jeszcze kilka miesięcy temu nie mieściły się w głowie! I to nie jednorazowo. Nie dotyczy to nawet kilku wybranych „precedensów”. Systemowo kurwa akceptujemy, permanentnie, rozpieprzanie wszystkiego i standardy poniżej Bangladeszu, przechodząc nad tym do porządku dziennego. Nad rzeczami niebywałymi!

    Kurwa na ten przykład Major. Gość, który za kaczystę specjalnie posądzany być nigdy nie mógł, dziś pisze że wszystko jest kurwa pod kontrolą, policy as usual, są wybory, jest ok. A coś co jeszcze rok temu nie mieściło się w głowie – ordynarne olanie wyroku sądu. Albo lepiej! Jeszcze kilka miesięcy temu nie mieściło się w głowie – 1. prywatne latanie rządowym dżetem Marszałka Sejmu na stukanko nieletnich Ukrainek. 2. Prowadzenie z kumplem gangsterem burdelu przez szefa Skarbówki i Prezesa NIK. Czy 3. nasyłanie cyngla na kontrolera z KNF badającego wały w SKOK (dla świadków powyższych w punkcie 1 skończyło się trupem, w punkcie 3 prawie i długotrwałym pobytem w szpitalu, na rozwój sytuacji 2 ciągle czekamy) dzisiaj to wszystko przechodzi z ogólnym mehem i parsknięciem. Kiedy jeszcze nie dawno nie wpisanie do oświadczenia majątkowego głupiego kurwa zegarka (!!!) kończyło się dymisją!
    No ale grunt, że nie płoną krematoria i ludzie nie dostają z ostrej amunicji idąc do roboty o szóstej na pierwszaą zmianę. Wszystko jest cacy.

    Pytanie gdzie ta poprzeczka, którą stawiamy rządzącym znajdzie dno i czy w ogóle?

  119. 10/10/2019 o 9:47 pm

    @Konan Katoda – może to teraz niestosowne i nie na miejscu, ale sorry, kurwa – mnie to nie dotyczy. Ja ani na chwilę nie zmajorałem. #sąkwity

  120. Wróbel
    10/10/2019 o 10:31 pm

    Hehe można już wylosować sędziego hehe.

    @PMAA
    Kurna, intuicja mnie zawiodła, trzeba było zarchiwizować… :-/

  121. Ajgor
    11/10/2019 o 9:28 am

    @Majorze
    Czy PiS kogoś zamknął? Nie.

    Ale Owsiak dwa razy przegrał z Pawłowicz, WYLOSOWANO dwa razy tego samego sędziego, któremu opinie wystawiała Pawłowicz. Trzecie raz ten sam sędzia został WYLOSOWANY do sprawy Krysi Pawłowicz przeciwko komus z opozycji.

    A wg Ciebie PiS się wystraszył, bo na razie nikogo nie zamknął.

  122. Ajgor
    11/10/2019 o 9:32 am

    @Majorze
    „TK i prokuratura są tarczą, nie mieczem.”

    Tarczą to prokuratura jest dla PiS a mieczem dla opozycji. Gawłowski.

  123. Wróbel
    11/10/2019 o 12:47 pm

    Byłbym zapomniał…

    Hehe, świadek moźe się w łóżku powiesić albo można zgubić dowody hehe.

  124. 11/10/2019 o 12:51 pm

    No i już mamy pierwszą (?) idiotkę, co się naczytała heheszkujących symetrystów:
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/wybory-glosuje-na-pis-magdalena-okraska/

  125. 11/10/2019 o 12:54 pm

    @Fernando – Ty tak bardzo ale to bardzo nie ogarniasz lewicy, że nawet nie kumasz że dla Okraskow z lewicy ludowej nawet Sroczyński jest o wiele za bardzo liberalny. Oni są od team Andrzej i Joanna Gwiazda oraz Zbigniew i Zofia Romaszewski.

  126. 11/10/2019 o 1:07 pm

    Major, to Ty nie ogarniasz ze swoimi lewicowymi kumpelami-idiotkami prostej prawdy, o której z paroma kolegami piszemy non stop – PiS nie ma ŻADNEJ wizji Polski innej niż z PiSem u władzy, i umiejscawianie ich dowolnego działania na jakiejkolwiek politycznej osi innej niż „czy nam od tego wzrośnie” jest idiotyzmem właśnie, wody czystej.

    Nie, PiS nie dba o pracowników, dzieci, emerytów, rodziny, nie dba o nikogo poza sobą i swoją władzą. I tylko idiota tego nie widzi i cieszy się, kiedy rykoszetem przez moment mu przed nosem przeleci jakiś pińcetplus.

  127. 11/10/2019 o 1:08 pm

    „Sroczyński jest o wiele za bardzo liberalny” – no i git, niech se jest. Tym bardziej jednak ‚liberalny’ (apostrofy oznaczają, że słowo ma brzmieć jak obelga, nie opis, w sumie Ty go inaczej nie używasz, ale ja muszę zaznaczać) jest cały neo-korwinistyczny neo-kaczyzm.

  128. 11/10/2019 o 2:33 pm

    @Fernando – jeszcze raz: Okraskowie są bardzo znani na lewicy niczego się od symetrystów nie naczytali, bo oni pisali to w Nowym obywatelu od lat. Kumasz już?

  129. 11/10/2019 o 2:41 pm

    O rany, jeśli to ma coś wspólnego z niejakim Remigiuszem, to zwracam honor, ten był kaczystą zanim to się stało modne.

  130. 11/10/2019 o 2:46 pm

    Autorka jest jego żoną (a nie żadne to)

  131. 11/10/2019 o 2:51 pm

    Pozwolę sobie jednak mieć własne zaimki na kaczystów ;)

  132. Ajgor
    11/10/2019 o 3:05 pm

    O muj borze, ta Okraska to tak na poważnie? Chociaż w sumie nie wiem czemu się dziwię, był już jeden idiota, który usprawiedliwiał mord w Katyniu. To chyba jego koleżanka.

  133. 11/10/2019 o 3:14 pm

    Ale szanujemy kobiety na tym blogu

  134. Wróbel
    11/10/2019 o 3:16 pm

    W tym ważnym czasie brakuje mi jeszcze głosu Legierskiego.

  135. Wróbel
    11/10/2019 o 3:18 pm

    Hehe można jeszcze zmiękczać sędziego aż zrezygnuje hehe

  136. Wróbel
    11/10/2019 o 3:38 pm

    Bo hehe na pierwszej sesji Sejmu się pozbawiło opozycję jakiegokolwiek wpływu na służby hehe

  137. 11/10/2019 o 9:19 pm

    „Ale szanujemy kobiety na tym blogu” – LOL, no i zawsze wyjdzie kaczysta z symetrysty, w końcu… ;)))

  138. Ajgor
    12/10/2019 o 9:48 am

    @Majorze

    Polityk nie ma płci to raz, nie wyzywam nikogo od takich i owakich, oceniam intelekt. Holecka i Ogórek hmm, boje się bana to nie powiem co on ich myślę :-).

    Wróbel zrobił wrzuty, cały wywiad z Łączewskim można przeczytać w sieci, ale „Polacy nic sie nie stało” :-).

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.

%d blogerów lubi to: