Strona główna > felietonik > Pytania do uczestników marszu niepodległości

Pytania do uczestników marszu niepodległości

 

Mimo pokojowego marszu, w mieście doszczętnie spalonym przez nazistów (nie, nie tylko Niemców), doszło wczoraj do haniebnego głoszenia haseł rasistowskich i nazistowskich, czego świadkami byli również i prawicowi dziennikarze. Od rana w sieci trwa próba relatywizowania całego zdarzenia, wedle parcianej retoryki wyboldowanej poniżej.

To tylko margines

Czy skoro to tylko margines, a większość uczestników się z rasistowsko-nazistowskimi hasłami nie identyfikuje i dlatego nie można im nic zarzucać, to czy oznacza to, że osoby danej wspólnoty nie ponoszą winy za czyny swoich członków? Jeśli tak, to czy oznacza to, że skoro tylko margines sędziowski w liczbie sztuk jeden ukradł kiedyś kiełbasę, to wyzywanie sędziów od kast i złodziei jest kłamstwem? Czy skoro tylko drobny procent muzułmanów dokonuje zamachów, to wyzywanie muzułmanów od zamachowców, morderców jest tym samym, czym wyzywanie wszystkich uczestników marszu od faszystów?  Czy wobec tego uczestnicy marszu, oburzeni na utożsamianie marginesu z resztą, nie powinni teraz przeprosić sędziów, muzułmanów, dziennikarzy i każdego innego, kogo wrzucają do jednego worka razem z marginesem? Czy nie powinni tego zrobić na przykład na następnym marszu, nieść transparenty z napisem: przepraszamy, synowie Allaha, za odpowiedzialność zbiorową?

Zawsze może się trafić jakiś rasistowski idiota, nic z tym nie zrobisz

Doprawdy? Jak to się dzieje, że rasistowski idiota trafia się akurat zawsze na 11 listopada? Nie trafia się na dzień matki, dzień dziecka, święto pracy, Trzech króli, zaduszki. Nie ma go na marszu PO, SLD, PSL, a nawet na listopadowej demonstracji PIS w Krakowie.  Tylko zawsze na tym konkretnym marszu? Jak myślicie, dlaczego? I czy rzeczywiście nic się z tym nie da zrobić? Czy, skoro na marszu mogą bez przeszkód pojawić się rasistowskie transparenty i hasła, to oznacza, że na marszu może pojawić się transparent dowolnej treści? Czy może pojawić się transparent: „Rasizm do grzech”, „Tęsknię za to Tobą, Arabie”, „Refugees welcome”. No chyba nie, prawda? Chyba istnieje jakaś selekcja ex ante, a jak ta zawiedzie to selekcja ex post. I niechciani goście są z demonstracji wypraszani. Dlaczego ludzi od Sieg Heil nikt nie wyprosił z marszu? Czy Waszym zdaniem, skoro dla Was to hasła kretyńskie, organizator stanął na wysokości zadania? A jeśli nie stanął, jeśli jest takim lamerem, że nie potrafi, boi się, ze swojego marszu wyprosić tych od Sieg Heil, to czy nie powinniście sami z tego marszu zrezygnować? A jeśli nadal chcecie na niego uczęszczać, czy nie powinniście zrobić gównoburzy Bosakowi z Winnickiemu, że nazistowski syf tolerują? Dlaczego tego nie robicie? Za głupi kiks Agory czy Petru potraficie robić wielogodzinne gównoburze, a tutaj, co? Od kilku godzin jęczycie tylko, że panie to margines, margines. Wdepnęliście w gówno, i zamiast opierdolić kogoś, kto miał dbać o porządek, krzyczycie, że tylko czubek buta jest upaćkany. Podpowiem: śmierdzi tak samo. A może tak naprawdę Wam nie zależy, może całe te oburzenie na nazistowskie hasła jest trochę udawane, takie na niby. Prawdziwą wściekłość budzi w Was, że Lis z Olejnik coś tam napisał, a nie że ileś lat po Powstaniu Warszawskim znowu ktoś hajluje w centrum Warszawy? Bo cały ten Wasz patriotyzm polega tylko na maszerowaniu przeciw, na złość, niechby i w towarzystwie naziolstwa, ale na złość Michnikowi, Sorosowi a ostatnio pewnie i Romaszewskiej.

Prawdziwy marsz to marsz z kobietami i dziećmi

Serio? Te uśmiechnięte kobiety i dzieci wciskacie wszędzie, jak garnki emerytom po sanatoriach. Tylko z faktu, że gdzieś stoi uśmiechnięte dziecko nie wynika, że 100 metrów dalej ktoś nie wychwala Hitlera albo nie maszeruje w kominiarce z celtykiem, który tu i teraz oznacza tak bardzo średniowieczny krzyż celtycki, jak sierp i młot oznacza dziś żniwa za Kazimierza Wielkiego. Dlaczego używacie tych kobiet i dzieci jako retorycznej tarczy, przeciwko Waszemu tchórzostwu i konformizmie w maszerowaniu z naziolkami. Ba, czemu w ogóle przyprowadzacie własne dzieci na marsz, podczas którego, jak to zwykle bywało, obrzucają się kostką brukową, płoną auta, budki strażnicze i drzewka lecą do góry? Co z Was, do jasnej cholery, za rodzice, że ciągacie własne dzieci w tygiel, w którym dostać racą albo pałą wcale nietrudno? Czemu pakujecie się z w własnymi dziećmi w marsz, gdzie słychać jeden wielki bluzg? Czy serio chcielibyście, aby Wasz pięciolatek, Wasza siedmiolatka po przyjściu do szkoły krzyczało jebać pedałów? Czy serio uważacie się za dobrych rodziców, skoro ciągacie dzieci w miejsca, gdzie wiecie, jakie hasła się pojawią, jakie nazistowskie gęby będą świeciły? Kupujecie antyalergiczne kaszki, puchowe kurteczki na zimę, szczepicie (jeszcze) swoje dzieciaczki, wymagacie od nauczycieli i szkoły Bóg jeden wie czego, a na koniec zabieracie je na marsz, gdzie mogą się dowiedzieć jak to jest jebać gender. Nic tylko pogratulować.

Reklamy
  1. Szmonces boy
    12/11/2017 o 7:24 pm

    Kiedyś na 1 maja miałem wielką „przyjemność” porozmawiać z Panem Semką. Kupa ludzi, my wtedy w kontrze do rządzącego SLD a w pochodzie jedna (literalnie jedna) flaga z sierpem i młotem od dziadków z KPP. Dziadków prosiliśmy o opuszczenie pochodu co zrobili. Później „na partyzanta” podłączyli się na końcu. Pan Semka mało się nie zapluł że bolszewicki I maja, że pochód komuchów, że stalinowcy i mordercy polaków. Marsz był otwarty, mógł na nim być każdy.Nie było wtedy wielkiej koordynacji, jakichś organizatorów jak teraz. Taka to „honorowa” ta prawica i jej dziennikarze. Podwójność standardów ćwiczyli już 15 lat temu.

  2. ZMokotowa
    12/11/2017 o 7:52 pm

    Majorze, proszę „całe TO oburzenie”…
    Reszta – w punkt!

  3. 12/11/2017 o 8:23 pm

    Szmonces Boy – ale Zandberg miał koszulkę z Marksem hihi

  4. Mat
    12/11/2017 o 9:38 pm

    Zandberg w Marksie- hi hi hi.
    Jeden ułomny rasista na MN- łomatkojakiskandal.
    Trochu jak te lewaczki zadurzone w Rudnickim.

  5. 12/11/2017 o 9:45 pm

    Marks jest oficjalnie wydawany, tłumaczony i wykładany na uniwerkach (także polskich)jako klasyk obok Platona, Spencera, Campanelli, Stuarta Milla itd.
    Rasista oczywiście nie był jeden, była cała grupa, mieli banery, a rzecznik MLodziezy Wszechpolakiej właśnie wyjawił świtu doktrynę separatyzmu rasowego.

    Tak więc tym razem kłamstewko się nie udało.

  6. 12/11/2017 o 10:16 pm

    Tylko dla przypomnienia – Marsz organizują Młodzież Wszechpolska i ONR, nie jakieś anonimowe krasnoludki (właściwie anonimowe, bo na stronach oficjalnych MN nie uświadczysz ani jednego nazwiska organizatorów). Być może są w trakcie przepoczwarzania sie, podobnie jak kilkanaście lat temu Szwedzcy Demokraci, w akceptowalną partię polityczną. Ale proces jeszcze trwa i stąd zdarzają się momenty spontanicznej szczerości i szczerej radości. Ale za kilka lat wszyscy zapomnimy z kim mieliśmy do czynienia i zagłosujemy na powżnych polityków narodowych, co klejnot patriotyzmu niosą w lud.
    Nie dla mnie i dla tych, którzy pamietają i korzenie i skład osobowy i pozycje wyjściowe i hasła.

  7. c
    13/11/2017 o 7:21 am

    tak tylko napisze, ze czytam wiekszosc wpisow.
    Komci nie pisze, bo o polskiej polityce nie mam wiele do powiedzenia.

  8. Mat
    13/11/2017 o 7:56 am

    Tłumaczenie dokładnie w tym samym stylu, co rozkochanych w Rudnickim.

  9. 13/11/2017 o 8:25 am

    Lol, dla głupka, co Marksa ma za Pol Pota pewnie tak

  10. Romana Kolarzowa
    13/11/2017 o 12:47 pm

    Otóż – za to, co jest prezentowane i co dzieje się na manifestacji odpowiadają jej organizatorzy. Jeśli manifestacja jest legalna, to są znani z imienia. Gdy dochodzi do ekscesów – a doszło, bo nawoływanie do nienawiści z paru powodów podpada pod stosowne paragrafy – to do nich należy uporanie się z tym. Jeśli zaś linią obrony przed odpowiedzialnością ma być „trudno coś poradzić”, to jest przyznanie się do nieudolności. I mocna przesłanka, aby więcej zgody na urządzanie czegokolwiek nie dostali.
    A jeśli – to warunkowo: np. że nie pochód, ale zgromadzenie w ściśle wyznaczonym miejscu , nie na -dziesiąt tysięcy, ale na najwyżej do tysiąca, bez określonych znaków, bez rac, petard etc… Przekroczenie choć w jednym punkcie warunków skutkuje: a) natychmiastowym rozwiązaniem zgromadzenia; b) konfiskatą materiałów niedozwolonych lub sprzecznych z prządkiem prawnym; c) potężnymi karami finansowymi.

    Tu mam tylko jedno pytanie: ile banerów z hasłami, łamiącymi porządek prawny RP, skonfiskowała nasza dzielna policja?

  11. mtwapa
    13/11/2017 o 1:02 pm

    Pierwszy raz od lat imho Slate.com pisze o czyms co wydarzylo sie w PLu cytujac Blaszcza. Skrobie sie w miejsce po czuprynie:
    Wielki Strateg chce rozgrywac hailujacych na uzytek jedynie lokalny, czy ma wizje „PL – najdluzsza dzida nazioli w UE”?

    Tak czy inaczej w Moskwie polalo sie Szampanskoje na czesc przynajmniej pozytecznych idiotow priwislinskich. Po Trumpie z „wierze ze Rosja nie merdala w wyborach w USA bo mi to Putin powiedzial” mam wrazenie ze zyjemy w czasach absurdu.

  12. mtwapa
    13/11/2017 o 1:09 pm

    @Romana

    Ale tak wogole to nie rozumiem jakie mozna miec watpliwosci ze Wielki Strateg od lat dokarmia piec piw potworki. Nie niedostatek policyjnych pal czy regulacji prawnych powoduje paraliz ramion I usprawiedliwienia blaszopodobne

  13. Mat
    13/11/2017 o 2:27 pm

    lol, nie dziwi u głupka, który nie odróżnia nacjonalisty od nazisty.

  14. Segundo
    13/11/2017 o 6:27 pm

    @Mat
    Nie od dziś wiadomo że Karol Marks własnoręcznie zabił 6 miliardów Polaków na Wołyniu

  15. Mat
    13/11/2017 o 7:08 pm

    Nie od dziś wiadomo, że polscy narodowcy palą w piecach CO sierotkami z Aleppo.

  16. hellk
    13/11/2017 o 7:55 pm

    No jak się ogląda zamaskowanych młodzianów próbujących kopać kobiety po twarzach, to, well, nie jest to hipoteza z księżyca.

  17. Narodowiec
    13/11/2017 o 10:52 pm

    Rozumiem, że wszyscy KODziarze utożsamiają się z hasłem „Dorżnąć watahę”, czy chcecie aby KODziarskie dzieci po przyjściu do szkoły mówiły do swoich kolegów zarżnę cię? Przypomnę że w Kielcach przy takim haśle przemawiał „autorytet” kieleckiego KODu świadek Pogromu – prof. Żak. Nawet się nie zająknął że mu to przeszkadza, a były tam dzieci. A no właśnie jeżeli tych z MN nazywamy rasistami i nazistami, to jak nazwać prof. Żaka – banderowcem? Oni też chcieli dożynać Polaków.
    Z pozdrowieniami dla Galopującej Hipokryzji pokonującej w podskokach szczyt Himalajów.
    http://kielce.wyborcza.pl/kielce/1,47262,19522361,17-latka-na-pikiecie-kod-panie-prezesie-kaczynski-prosze-nie.html

  18. 13/11/2017 o 11:45 pm

    Abstrahując od idiotyzmu tego hasła, wróć jak zrozumiesz, co to metafora.

    PS Rozumiem, że jesteś przeciwko polowaniom hehe

  19. lesio
    13/11/2017 o 11:52 pm

    cyt. „marsz, podczas którego, jak to zwykle bywało, obrzucają się kostką brukową, płoną auta, budki strażnicze i drzewka lecą do góry”.
    A to się Panu Szanownemu lata i ekipa rządząca nie pomyliły? Zgadzam się co do pozostałej treści, ale czemu na siłę naciągać fakty? I jak mam Pana traktować poważnie skoro musi się Pan Szanowny dopuszczać manipulacji, choć i bez niej wiele złego się działo.

  20. 14/11/2017 o 6:09 am

    Chodzi o to co się działo w przeszłości, przecież to oczywiste a fakty są powszechnie znane i władza nie ma tu znaczenia

  21. Damian
    14/11/2017 o 7:17 am

    A czy ty masz w ogóle dzieci ?

  22. pismak
    14/11/2017 o 9:12 am

    W 80.roku, gdy nie zapisałam się, jak tłum cały, do „s”, przyjaciółka (nagła aktywistka) zabroniła mi się „tykać” – taka kara. Za rok, dwa (?), gdy odmówię wrzeszczenia „j..ć ciapatych”, dostanę w łeb bejsbolem. Wczoraj usłyszałam przykrą prognozę: nawet jeśli władza się zmieni, kraj i ludzie już nie będą tacy sami, rozbratu się nie cofnie, będzie się pogłębiał.
    Powyższe rozważania GM przywołały dw znamienne cytaty znamienitych ludzi: 1) „Polacy to wspaniały naród, tylko ludzie k…y”, 2) „Naród wspaniały, ale społeczność żadna”.
    Oba zostały wypowiedziane na długo przed „wypaczeniem” tegoż narodu przez tzw. komunizm, na co współcześni anty kochają się powoływać. Przyszłość nawet jeśli nie będzie już (być może na szczęście) czerwona, to będzie – niestety – czarna.

  23. MarszałekKoronny
    14/11/2017 o 9:23 am

    szkoda, że autor nie jest tak krytyczny wobec „swoich” w szczególności co do praw kobiet..
    hipokryta…

  24. Narodowiec
    14/11/2017 o 10:34 am

    Ależ ja doskonale rozumię co to metafota dlatego to hasło i brak reakcji na nie, tak mnie oburza.

    W przeszłości już mieliśmy ludzi którzy odczłowieczali swoich przeciwników i organizowali na nich polowania,
    okraszając to rubasznym i pustym HA Ha.

  25. Galotujący majonez
    14/11/2017 o 10:56 am

    Dzień dobry,
    Na wstępie chciałem Panu pogratulować oświecenia umysłu – tak, naziści to nie byli anonimowi marsjanie z kosmosu, tylko Niemcy (nie, nie tylko). Widzę, że w korpo-Agora jest moda na używanie makaronizmów (tu bez dyshonoru względem pewnego znanego gerontofila) językowych…”wyboldowany” – wystarczy użyć „pogrubiony”.
    Zgadzam się, że tego typu osoby robiące „gnój” nie powinny być dopuszczone do udziału w Marszu. Powinny zostać wyciągnięte konsekwencję prawne, jeżeli na podstawie zebranego materiału dowodowego (zdjęcia, filmy, relacje świadków) okazuje się, że prawo zostało złamane. Taka postawa nie ma nic wspólnego z patriotyzmem…chyba, że komuś mocno zależało, aby takie zdarzenia miały miejsce i zostały potem mocno wyeksponowane? Prowokacja czy przypadek…?
    Jakoś jestem nieufny i nie przekonuje mnie prawdziwość Pana tekstu, gdzie w jednym akapicie znajduję zlepek określeń: „PO, SLD, PSL”, „Refugees welcome”, „Agory czy Petru”, „ Lis z Olejnik”, „Michnikowi, Sorosowi”…Tekst zawiera lokowanie produktu czy jak?
    Niech Pan powie, gdzie widział Pan w tym lub w zeszłym roku „…marsz, podczas którego, jak to zwykle bywało, obrzucają się kostką brukową, płoną auta, budki strażnicze i drzewka lecą do gory…”? Toż chyba pomylił Pan marsz z innym protestem.
    Prosiłbym także, aby w jednym zdaniu nie łączyć słów „Bóg” i „jebać gender”…przecież mogą czytać to Dzieci. A propos, skoro wydaje się Pan być takim moralizatorem i z troską wypowiada się o Dzieciach…ile swoich Dzieci Pan ma?
    I na koniec Panie Anonim…jeśli Pan coś piszesz, przedstaw się Pan z Imienia i Nazwiska, autorowi tekstu tak po prostu wypada. Jak chce Pan zbudować autorytet, podpisując się Galopujący (suchot) Major? Sprawdziłem zakładkę „o majorze” a tam jedynie kontakt mailowy „gamaj@onet.eu” – przypadek? Nie sądzę.

  26. ja
    14/11/2017 o 11:09 am

    @Narodowiec
    Widzę że narodowe zwierzątka nawet prostych rzeczy nie rozumieją. „chcecie aby KODziarskie” na jakiej podstawie od razu stwierdzasz liczbę mnogą i przynależność do KOD? Na tej samej zasadzie na jakiej każdy muzłumanin to terrorysta ale jednocześnie paru z hasłem rasistowskim to oczywiście tylko pojedyncze sztuki oszołomów?

  27. 14/11/2017 o 11:11 am

    @Narodowiec – zaraz, oburzasz siè na to, że nie siedzę 24h w necie i nie piszę postów o tym, co się stało w Kielcach albo Sochaczewie albo 1368 innych miastach i dlatego jestem hipokrytą? Aha

  28. ja
    14/11/2017 o 11:11 am

    @wielbiciel majonezu myślący że zabawnie przekręcił ksywkę
    „Prosiłbym także, aby w jednym zdaniu nie łączyć słów „Bóg” i „jebać gender”…przecież mogą czytać to Dzieci”

    Ej kolego ale to przecież uczestnicy marszu krzyczą o „ciapatych” a potem lecą osiedlać araba w kebab barze (sam widziałem na własne oczy w ten weekend), mają na bluzach bóg honor ojczyzna, a jednocześnie chcą „jebać pedałów”, a kopią kobity tylko z kolegami aby honor wzrus….

  29. 14/11/2017 o 11:12 am

    @marszałek Konny – post o Rudnickim kilka notek wcześniej

  30. Galotujący majonez
    14/11/2017 o 11:26 am

    @Pan o zabawnej ksywce „ja”
    Po pierwsze zdaje się, że nie jesteśmy kolegami? Przynajmniej ja nie znam nikogo o takiej wdzięcznej ksywce. Po drugie, jeśli już to Kolego, nie kolego, dostrzegasz różnicę?
    Masz jakiś filmik, link do akcji z krzyków o „ciapatych”? „…pedałów” nie mieszałbym z Bogiem, Honorem i Ojczyzną.
    A kto i gdzie kopie kobiety, o czym konkretnie mówisz? Czy to jakaś retrospekcja z rejonu?

  31. 14/11/2017 o 12:14 pm

    Chyba dostałeś świra wśród komentatorów.

  32. ja
    14/11/2017 o 12:20 pm

    @wielbiciel majonezu
    Ty spałeś jak się marsz odbywał czy coś? Nie widziałeś zdjęć ze „śmierć wrogom ojczyzny”? Nie czytałeś nigdy wypowiedzi na fanpage narodowców? Obudziłeś się dopiero ze śpiączki czy coś? Aż mi się przypomniało jak mi jeden próbował wmawiać że budki pod ruską ambasadą nie spalili mimo że ja mieszkam niedaleko i nawet miałem możliwość zobaczenia na własne oczy. To był chyba pierwszy raz kiedy marsz troglodytów i pseudopatriotów przeszedł na tyle daleko od mojego domu że nie słyszałem co drą japę, więc na litość boską nie udawaj greka

  33. hellk
    14/11/2017 o 12:25 pm

    Most Poniatowskiego. Dokładnie druga minuta nagrania pod poniższym linkiem. Zamaskowany gość w szaro-czarnej kurtce ewidentnie kopie w twarz siedzącą kobietę w okularach. Czekam, aż organizatorzy/koledzy patrioci namierzą i napiętnują gnoja, oczywiście jeśli to tylko patologiczny wyjątek.

    http://wyborcza.pl/10,82983,22634208,szarpanina-wyzwiska-i-kopniaki-kobiety-zaatakowane-podczas.html

  34. ja
    14/11/2017 o 12:41 pm

    @hellk
    kolega wielbiciel majonezu prawdopodobnie pierwszy raz zobaczy coś takiego jak „artykuł” skoro nic wcześniej nie słyszał o tym jak wyglądał marsz. Trzymajmy kciuki aby jego medialne rozdziewiczenie nie zostawiło mu traumy na przyszłość….

  35. Narodowiec
    14/11/2017 o 4:12 pm

    @hellk
    …mam nadzieję że wobec kobiet blokujących legalny marsz, wyzywających i obrażających uczestników marszu w tym dzieci i kobiety, oraz za wprowadzanie zagrożenia dla zdrowia i życia tych że (co by się stało jakby wybuchła panika lub zamieszki), zostaną wyciągnięte konsekwencje prawne. Tylko idiota wsadzając rękę do wątku myśli, że się nie oparzy, więc to była typowa, zaplanowana prowokacja. Dlatego nie bez przypadku, w akcji tej brały udział tylko kobiety, co miało zapewnić odpowiedni odbiór tego wydarzenia, podobnie czynili naziści i Niemcy szturmując barykady Powstania Warszawskiego.

  36. 14/11/2017 o 4:25 pm

    Tak, naziści szturmujący barykady w powstaniu robili dokładnie co te kobiety czyli pokojowe blokady kobiet niestosujących przemocy, idź już stąd degeneracie.

  37. hellk
    14/11/2017 o 4:31 pm

    Najwyraźniej nie ma takiego dna, żeby ktoś od dołu nie zastukał.

  38. Narodowiec
    14/11/2017 o 4:34 pm

    „Pokojowa blokada”, tylko lewak mógł wymyślić taki oksymoron. Blokowania przejścia wyzywanie od obłąkańców i faszystów, jest rzeczywiście bardzo pokojowe.

    Tak, Niemcy posyłali przed swymi czołgami kobiety, aby złamać morale i pokazać jakimi barbarzyńcami są Polacy.

    Brakuje ci argumentów, więc przechodzisz do ataków ad persona – znamienne.

  39. 14/11/2017 o 4:37 pm

    Tak, nazistowskie żywe tarcze to to samo, co robił Gandji i ruch biernego oporu. Idź już, serio

  40. Narodowiec
    14/11/2017 o 4:48 pm

    Gandhi, nikogo nie obrażał i nikomu nie blokował przejścia, ani nie posyłał kobiet na pierwszą linie. Nie pisz i nie obrażaj publicznie, to nie będę przychodził. Nie ma zgody kłamstwa i obrażanie innych.

  41. marcin_be
    14/11/2017 o 5:08 pm

    @Narodowiec

    Pełna zgoda – nie ma zgody na kłamstwa więc ładnie przeproś i wracaj skąd wypełzłeś

  42. Narodowiec
    14/11/2017 o 5:13 pm

    W którym miejscu skłamałem?

  43. Narodowiec
    14/11/2017 o 5:16 pm

    Czekam…

  44. Narodowiec
    14/11/2017 o 5:21 pm

    marcinie_be, narodowcy nie kłamią bo mają honor, czyli coś o czym ty możesz tylko pomarzyć oglądając historyczne filmy.

  45. hellk
    14/11/2017 o 6:03 pm

    Narodowy chonor nakazuje kopać kobiety po twarzach i usprawiedliwiać to w necie. W obu przypadkach – anonimowo.

  46. 14/11/2017 o 6:34 pm

    Czy były rzecznik kłamał MN kłamał sławiąc separację rasową, czy raczej wtedy, gdy swoim słowom zaprzeczał. Bardzo prawdopodobne, że nie był „pradziwym narodowcem?

  47. 14/11/2017 o 6:51 pm

    Narodowcy nie kłamią, dlatego piszą, że naziści w 1944 robili bierny opór w Warszawie i stali w pobliżu Poniatowskiego wyzywając maszerujących Polaków. Tak było, mówię Wam.

  48. Narodowiec
    14/11/2017 o 7:28 pm

    Jest wycie – Znakomicie!

    @Hellk
    Honor nakazuje bronić dzieci i kobiety przed zniewagą i chronić je przed niebezpieczeństwem. Jeżeli ktoś przychodzi na imprezę, z zamiarem obrażania gospodarza to wiadomo na co liczył. Nie zgrywaj idioty i nie powtarzaj sloganów propagandy z czerskiej, bo obrażasz jednocześnie te kobiety które jak się okazało wszystkie były feministkami, czyli nie chciały żadnego uprzywilejowania jakie mają kobiety w naszej katolickiej kulturze.

    @Starosta
    Zapytaj rzecznika.

    @Galopujący major
    Dlaczego znowu kłamiesz i manipulujesz. Nikt kto idzie na pokojową demonstrację, nie obraża innych i nie wyzywa ich od faszystów i chorych psychicznie i nikt nie blokuje przejścia ograniczając wolność innym obywatelom. Bierny opór nie polegał na ograniczaniu wolności innych i obrażaniu nawet największych wrogów, na tym polegała wielkość Gandhiego.

  49. Narodowiec
    14/11/2017 o 7:38 pm

    „W obu przypadkach – anonimowo”.

    …napisał helk. Tak ci dali na Chrzcie Św.?

  50. 14/11/2017 o 7:41 pm

    Bierny opór, narodowcu, polega na OPORZE, na przykład oporze polegającym na blokadzie. Fakt, że bierny opór polegający na blokadzie porównałeś
    z nazistowskimi żywymi tarczami z powstani warszawskiego świadczy o tym, że jesteś zdegenerowanym kłamcą
    albo ignorantem. A dla takich miejsca tu nie ma.

  51. Narodowiec
    14/11/2017 o 8:07 pm

    bierny
    1. «niewykazujący inicjatywy»
    2. «niebiorący udziału w reakcjach chemicznych»
    3. jęz. «wyrażający poddawanie się jakiejś czynności»

    Rzeczywiście te kobiety były zupełnie bierne, a w środek demonstracji szczelnie zabezpieczonej przed prowokatorami (ciężarówki, czarne kurtyny) przysłało je ufo, podobnie jak zielone ludki (sprawdź, czy nie z Rosji) wykonały im pokojowy baner. Mało tego to nie one obrażały uczestników legalnej demonstracji, a kiedy je proszono aby opuściły demonstrację czynnie stawiały opór.
    Porównywałem wykorzystanie kobiet w brudnej wojnie prowokacyjno propagandowej jaką prowadzi Czerska za pieniądze Sorosa z Polską.
    Jeżeli nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, i bez argumentów ad persona nie potrafisz się wypowiadać, to powinieneś zrezygnować z publicznego wypowiadania się.

  52. hellk
    14/11/2017 o 8:18 pm

    Jak nie chcą uprzywilejowania, jakie mają kobiety w naszej katolickiej kulturze, to kopa w ryj. Takiego PR-u idei narodowej życzę, pisz dalej.

  53. 14/11/2017 o 8:18 pm

    Znowu kłamiesz https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Bierny_opór_(nauki_polityczne)

    Do tego pomawiasz koncern Agora

  54. Narodowiec
    14/11/2017 o 8:50 pm

    „W stosunkach międzyludzkich zasada ahinsy obejmuje postulaty: przeciwdziałania złu, tolerancji, życzliwości, szacunku wobec przeciwnika oraz walki bez gwałtu. Usprawiedliwione są tylko takie metody, które minimalizują cierpienia przeciwnika, a także służą likwidacji konfliktu i przyczyniają się do pokojowego ułożenia dalszych stosunków”.

    Leksykon politologii, pod red. A. Antoszewskiego i R. Herbuta, Wrocław 2004

    …rzeczywiście ma to dużo wspólnego z postępowaniem tych kobiet.

    A to, że czerska walczy z polskością jest faktem powszechnie znanym.

  55. hellk
    14/11/2017 o 9:25 pm

    Szczęściem zalinkowany film jasno pokazuje, że te jakieś ahinsy nie zagrażają uprzywilejowaniu kobiet w naszej katolickiej kulturze. Chyba że to taka narodowa ahinsa była?

  56. 14/11/2017 o 9:26 pm

    Ale idź już kłamco, co pokojowo protestujące kobiety bez broni przyrównał do nazistowskich morderców z SS w Warszawie, jest wiele miejsc dla degeneratów w necie, ale akurat nie na tym blogasku. O pomówieniach dotyczących finansowania wojny z Polską za pieniądze Sorosa nie wspomnę. Idź kłamać gdzie indziej.

  57. Narodowiec
    14/11/2017 o 9:41 pm

    Jak na razie to ty tu tylko kłamiesz, manipulujesz, obrażasz – taki mały gebelsik jesteś.

    Krasnoarmiejce też mówili, że niosą pokój, a potem wyzywali wszystkich od faszystów i wsadzali do katowni.

    @hel
    Tak i dokładnie widać jak obrażają i prowokują uczestników marszu i jakie niebezpieczeństwo wniosły do tego spokojnego marszu, który cały można prześledzić w 3 godzinny filmikach na you tubie i przekonać się jacy to wielcy faszyści, naziści, rasiści szli w tym marszu w wieku od 1-100 lat i ile jest prawdy w tym co napisał Galopujący gebelsik i inne funki z czerskiej.

  58. hellk
    14/11/2017 o 10:00 pm

    Te, Gandi, prawdy jest akurat tyle, że zwyrol kopał kobietę w twarz, jego koledzy zwyrole nic z tym nie zrobili, a jeszcze jeden zwyrol broni ich w internecie.
    I jeśli ich uwieczniona postawa pomoże komuś przed monitorem podjąć właściwe decyzje światopoglądowe (czytaj: nie dołączyć do zwyroli, albo uświadomić sobie, z jakimi zwyrolami maszerował) – to już będzie coś.

  59. Narodowiec
    14/11/2017 o 10:14 pm

    Prawda jest akurat taka, że kobiety te przyszły tam po to i tylko po to, aby wywołać awanturę na legalnym marszu i każdy kto ma choć odrobinę mózgu (u ciebie i z tym może być problem) dokładnie to wie, dlatego po wszystkich spływa to jak po kaczce. Kto sieje wiatr ten zbiera burzę. Już nawet z Czerskiej zniknął ten temat, tylko ciebie zapomnieli o tym poinformować, dlatego latasz jak na sekciarza prystało i opowiadasz głupoty.

  60. 14/11/2017 o 10:19 pm

    OK, degeneracie, kłamstwa przyrównujące nazistów do kobiet niestosujących przemocy jeszcze zniosłem, ale usprawiedliwianie kopania kobiet w twarz już nie dam rady. Koniec komentowania.

  61. marcin_be
    14/11/2017 o 10:41 pm

    ojajebie dalej gadacie z tym matołem? widzę, że przyszedł wtorek wieczór i każdy ma za dużo wolnego czasu

  62. otto
    14/11/2017 o 11:04 pm

    „każdy kto ma choć odrobinę mózgu (u ciebie i z tym może być problem)”
    Ksiądz Tischner kiedyś powiedział: Jeżeli ktoś zarzuca ci brak choć odrobiny mózgu, wiedz jedno: on ma go jeszcze mniej niż ty

  63. Klara
    15/11/2017 o 1:46 am

    @Narodowiec
    Jezus Maria, Józefie Święty, Człowieku, o jakim Ty blokowaniu marszu mówisz? Kobiety siedziały z boku, wszyscy ci „pokojowi ” demonstranci nie musieli nawet ich zauważać, mogli przejść obok nie atakując ich. Poza tym o jakim obrażaniu mówisz? Krzyczały: Precz z faszyzmem. Nie zgadzasz się z tym? Nie chce mi się nawet wspominać o racach, podobno zabronionych na manifestacjach, o hasłach, które były „tylko marginesem”, ale jakoś tak się złożyło, że były na czele „pokojowej” manifestacji. Szkoda gadać.

  64. poziomka
    15/11/2017 o 8:28 am

    @Klara
    „Człowieku”?! Pogięło cię?

  65. marcin_be
    15/11/2017 o 9:06 am

    jednak trzeba przyznać: troll się udał – dawno już nie było czegoś takiego w szambie

  66. wdg
    15/11/2017 o 11:36 am

    W liberalnej demokracji rasizm jest takim samym światopoglądem, jak wszystkie inne. Jest równouprawniony. Rasiści zaś są mniejszością i jako mniejszość muszą podlegać ochronie i zakazowi dyskryminacji ze względu na wyznawany światopogląd. Państwo powinno wspierać propagowanie tego światopoglądu jako mniejszościowego, by prawa rasistów do ekspresji mogły być realizowane.
    Ten tekst jest przejawem szowinizmu światopoglądowego i braku tolerancji dla innych postaw.
    Lewica, jak zwykle, załgana.

  67. 15/11/2017 o 11:58 am

    Czyli nie rozumiemy paradoksu tolerancji i koncepcji Rawlsa, demokratycznego państwa prawa etc. Ech…

  68. wdg
    15/11/2017 o 12:01 pm

    Rozumiemy, ale uważamy go za tani i głupi wybieg, nic więcej.

  69. 15/11/2017 o 12:21 pm

    Nie, nie rozumiecie, dlatego trollujecie jak gimbus. Idźcie już

  70. wdg
    15/11/2017 o 1:52 pm

    nu nu nu, mały naziolku

  71. hellk
    16/11/2017 o 9:45 am

    @marcin_be
    Chodziło mi o to, żeby jasno pokazać, zwłaszcza osobom z ‚drugiej strony’ – co się działo na sobotnim marszu, i jak odnosi się do tego ekstrema w necie – przy czym ten kilkusekundowy fragment video powinien być maksymalnie rozpowszechniany.

    Może jestem naiwny, ale rozróżniam osoby, powiedzmy, zwiedzione ideologią nacjonalistyczną – bo – nie oszukujmy się – na pewnym etapie machanie flagą wywołuje/wywoływało szczęście u większości – od zwyrodnialców, którzy potrafią – może i anonimowo – ale jednak publicznie wyrazić poparcie dla takich ekscesów. Znów, może jestem naiwny, ale po cichu liczę, że milczenie ‚Galotującego Majoneza’ po zalinkowaniu video o które zapytał – wynikało z opamiętania i jakichś moralnych granic, których u ‚Narodowca’ zabrakło.

  72. kotek.filemon
    16/11/2017 o 11:36 am

    Co za gufno tu znów do pana majora przypełzło? W dodatku chyba nie pamięta, jak to ta pierd**nięta Kołakowska (ta sama, co to jej bohaterska córka, spadkobierczyni w prostej linii Szarych Szeregów, „rozpylała śmierdzące substancje” na pkazie filmowym) siedziała z kumplami na środku trasy marszu równości w Gdańsku…

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: