Strona główna > felietonik > Popieram klauzulę sumienia

Popieram klauzulę sumienia

Wiele łez i lewicowo – liberalnych oceanów też wiele wylano nad klauzulą sumienia, ja mam zupełnie odwrotnie i się cieszę. Cieszę się, albowiem ja jak najbardziej jestem za klauzulą sumienia. Ba, ja nie tylko jestem za klauzulą sumienia, ale ja chce, żeby klauzula sumienia była obowiązkowa. Żeby warunkiem dopuszczenia do zawodu lekarza, było pisemne oświadczenie (do wglądu), jaką przyszły lekarz klauzulę przyjmuje i wedle jakiej etyki będzie leczył. Bo ja „przed”, nie „po”, a właśnie „przed” wizytą u lekarza chce wiedzieć, czy ma do czynienia z Chazanem, czy jakimkolwiek innym lekarzem inaczej. Chce wiedzieć „przed”, a nie w trakcie: czy w przypadku sytuacjach krytycznych ja, bądź moi bliscy będą mogli podjąć decyzję, co do mojego losu, czy podejmie ją grupa pastuszków sprzed 2000 lat interpretowana przez ludzi, którzy wierzą w pomieszkanie w wielorybim brzuchu.

Teraz tej wiedzy nie mam. I nie wiem czy w trakcie nie okaże się, że temu sympatycznym panu/pani, co mnie leczą nie siedzi czasem Chazan w głowie (i sercu, rzecz jasna), który wyskoczy akurat w momencie, gdy na zmianę lekarza już będzie za późno. A przecież, gdyby kobieta z owego głośnego artykułu, zawczasu wiedziała, ile klauzulowego Chazana jest w ordynatorskim Chazanie, co go to odwiedziła, w życiu by pewnie progu Chazanowego gabinetu nie przekroczyła.

Oczywiście, wiem, że najlepiej byłoby Chazanowania zakazać. I pogrozić sankcjami. Tyle że to nie zadziała. Jeśli dla Chazanów tego świata, pigułka 72h po to rzeczywiście mordowanie dzieciątka,- powtórzmy: mordowanie dzieciątka, to nie ma siły, która by ich zmusiła do tego, by śmiertelne pigułki Chazany przepisywały. W innych chazanowych sprawach podobnie. Chazany zawsze będą w tych sprawach chazanować, pora porzucić ułudę, że a) przestaną w wyniku naszego pokrzykiwania b)zastraszymy ich i wyegzekwujemy sankcje.

Dlatego lepiej jest Chazanów zidentyfikować. Lepiej, aby każdy pacjent mógł się z łatwością dowiedzieć czy będzie go leczył Chazan czy nie-Chazan. Ba, lepiej żeby wiedziało też państwo, dzięki czemu może wydać zalecenia jaki odsetek Chazanów i nie-Chazanów przypadać powinien na szpital, klinikę a na prowincję wysyłać parami.

Podobnie rozumiem też Chazana lekarza (nie dyrektora), który nie chce wskazywać szpitala, w którym się „zabiję blastu-dzieciątko”. I też, pewnie żadna siła go do tego nie zmusi. Zawsze może skłamać, że nie zna takiego szpitala, że się nie interesuje i że wskazania lekarskie to w ogóle. To do państwa polskiego należy psi obowiązek wskazania kobietom szpitala bez chazanowania. To w każdej rejestracji ginekologicznej powinna być owa lista niechazanowskich przychodni.

A jeśli odsetek nie-Chazanów dramatycznie wzrośnie, należy sprowadzić nie-Chazanów z Czech, Słowacji i innych krajów z naszej jakże bliskiej zagranicy. Koszty można potrącić z wynagrodzenia polskich lekarzy.

  1. 12/06/2014 o 9:53 pm

    No ale jak na prowincję mamy wysyłać parami, jednego pełno- i drugiego niepełnosprawnego, to właściwie na cholerę tam ten niepełnosprawny? Nie lepiej żeby lekarze byli pełnosprawni, a to pacjenci wybierali swoją klauzulę sumienia?
    Wiem, naiwny jestem jak, nie przymierzając, inżynier.

  2. T.
    13/06/2014 o 12:02 am

    Pytanie zwiadowcze: czy gdy wejdą leki produkowane z embrionalnych komórek macierzystych to także będziesz zwolennikiem klauzuli sumienia dla lekarzy, którzy nie przepisują i nie informują o lekach produkowanych z dzieci?

  3. mtwapa
    13/06/2014 o 11:24 am

    Korekta obywatelska:
    „””
    A jeśli odsetek nie-Chazanów dramatycznie wzrośnie, należy sprowadzić nie-Chazanów z Czech, Słowacji i innych krajów
    „””

    Powinno byc „odsetek Chazanów dramatycznie wzrośnie” IMHO.

  4. mtwapa
    13/06/2014 o 11:35 am

    @cmos

    Bo nawet niepelnosprawny daje rade obslugiwac 90% przypadkow chocby i ginekologicznych.

    Inna rzecz ze ja jestem za zakazem zatrudniania etycznych–inaczej lekarzy w panstwowych placowkach. Ba, powiedzialbym ze nawet prywatne gabinety lekarskie winny miec jakas certyfikacje gwarantujaca ze pacjent nie bedzie oszukiwany przez swira ktoremu 6 lat studiow nie wybilo z glowy np. homeopatii. Niech sobie taki swir wiesza: „gabinet homeo, absolwent uniwersytetu medycznego, Iksinski”. Tak jak mozna przestac byc ksiedzem tak mozna przestac byc lekarzem kiedy sie zasady leczenia gwalci.

  5. 13/06/2014 o 3:55 pm

    @ mtwapa

    „mozna przestac byc lekarzem kiedy sie zasady leczenia gwalci”

    Którą mianowicie z „zasad leczenia” zgwałcił prof. Chazan? Czy tę, w której na początku lekarskiej drogi zawodowej przyrzekł, że będzie służył życiu i zdrowiu ludzkiemu?

    ————

    @ Galopujący major

    „Jeśli dla Chazanów tego świata, pigułka 72h po to rzeczywiście mordowanie dzieciątka,- powtórzmy: mordowanie dzieciątka, to nie ma siły, która by ich zmusiła do tego, by śmiertelne pigułki Chazany przepisywały.”

    Dzieciątka nie dzieciątka, że niby tego nie da się rozstrzygnąć? Czy „pigułka 72h po” przerywa życie egzemplarza naszego gatunku, więc człowieka, na jego najwcześniejszym etapie, czy nie przerywa? Producent pigułki nie objaśnia tego dostatecznie precyzyjnie?

  6. T.
    13/06/2014 o 4:06 pm

    „przerywa życie egzemplarza naszego gatunku, więc człowieka”

    Noncentral fallacy

  7. mtwapa
    13/06/2014 o 4:39 pm

    @Krzysztof L

    Udzielanie pomocy zgodnie z obowiazujaca wiedza medyczna. Trauma dla matki z donoszenia i urodzenia bezmozgiego plodu przewyzsza traume usuniecia takiego plodu.
    BTW, poogladaj sobie moze przedstawicieli swojego gatunku:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Anencephaly

  8. hlb
    13/06/2014 o 4:56 pm

    Pierszy!

    Kolega znakomicie to ujął! Nie darmo, tak słyszałem, awansowali kolegę na Galopującego Naczelnika. Więcej, kiedy jestem amishem to przecież nie szukam pracy w sklepie AGD. A kiedy jestem wegetarianinem, to przecież nie poszedłbym się zatrudnić w mięsnym. Skoro taki siurek chce pracować przy pomaganiu ludziom, to nie według swojego prywatnego systemu.

    A woggle, to widzę że słuszną strategię przyjęła rada nadzorcza Czcigodnego Szamba: przycichło troszeczkę i już pierwsze prawicowe zajączki kicają na otwartem polu.

  9. hlb
    13/06/2014 o 4:59 pm

    OT, w ostatnim akapicie chyba jest o jeden nie-Chazan za dużo.

  10. axolotl
    13/06/2014 o 5:17 pm

    @ Ligęza
    „przerywa życie egzemplarza naszego gatunku, więc człowieka, na jego najwcześniejszym etapie, czy nie przerywa?”

    ale weź tak szczerze powiedz: jak w piątek wcinasz jajecznicę to cię czasami strach nie bierze, że grzech ogromny popełniasz wpierdzielając mięcho na jego najwcześniejszym etapie?

  11. hlb
    13/06/2014 o 5:34 pm

    @axolotl

    Jednem Ziutkowi sumienie nie pozwalało sypać mąki do chleba, bo zdał sobie że być może przerywa świątobliwe życie opłatka na najwcześniejszym etapie.

  12. 13/06/2014 o 6:05 pm

    @ axolotl

    „ale weź tak szczerze powiedz ”

    Wezmę i powiem, bez obaw. Zatem czy „pigułka 72h po” przerywa życie egzemplarza naszego gatunku, więc człowieka, na jego najwcześniejszym etapie, czy nie przerywa?

    ———

    @ mtwapa

    „Udzielanie pomocy zgodnie z obowiazujaca wiedza medyczna”.

    Wiedza bez fundamentu w moralności szybko zmienia się w totalitarną uzurpację. Co to za wiedza, która, dla przykładu, dopuszcza walkę z cierpieniem poprzez eliminację cierpiącego?

    „Trauma dla matki z donoszenia i urodzenia bezmozgiego plodu przewyzsza traume usuniecia takiego plodu”.

    Ocenił mtwapa :). Gdy tymczasem zależy to od matki i jej przekonań.

  13. mtwapa
    13/06/2014 o 6:27 pm

    @Krzys
    „””
    Gdy tymczasem zależy to od matki i jej przekonań.
    „””

    Czy tak aby na pewno koledze sie something nie pojebalos? Toz to Dr Chazan ocenil ze niezaleznie od matki i jej przekonan jedynie sluszna droga to rodzenie potwora. Ostatni raz jak sprawdzalem to nikt matek ciezko uszkodzonych plodow z ulicy nie wylapywal i przymusowo ciazy im nie usuwal. To samo z ciazami z gwaltow ktore to JP2 np. u Chorwatek tak umilowal.

  14. Gammon No.82
    13/06/2014 o 6:31 pm

    Co właściwie napisał Krzysztof L. i ku czemu to zmierza?
    Pójdę lepiej w inne otchłanie internetów.

  15. mtwapa
    13/06/2014 o 6:43 pm

    @Gammon

    Krzysztof L. pseudo Ceaușescu wzial sie za przyszywanie latek totalitaryzmu osobom pozostawiajacym matce wybor. Klasyka gatunku.

  16. Koniec Polski Prawej
    13/06/2014 o 7:11 pm

    Jak Hitler bronił czystości rasy

    Na podstawie wydanego 9 marca 1943 r. zarządzenia o ochronie małżeństwa, rodziny i macierzyństwa w III Rzeszy zaostrzono kary za aborcję. Za usunięcie ciąży, do której doszło w wyniku kontaktu z Niemcem, matce groziło ciężkie więzienie, a lekarzom nawet kara śmierci. Ustawa dotyczyła jedynie sytuacji, w których osłabiano by „siłę życiową narodu niemieckiego”, czyli gdy usuwano ciążę u Niemek czystych rasowo. Jeśli chodziło o dzieci „niepełnowartościowych rasowo grup etnicznych”, czyli np. Polaków, aborcja była dozwolona. Polskie pracownice przymusowe poddawano aborcji. W III Rzeszy wolno było przerywać ciążę, jeśli rodzice byli chorzy psychicznie lub cierpieli na poważne choroby wrodzone.
    http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,7624236,Z_Hitlerem_przeciw_aborcji.html

  17. jaja
    13/06/2014 o 8:04 pm

    @Krzysztof Ligęza

    „Wezmę i powiem, bez obaw. Zatem czy „pigułka 72h po” przerywa życie egzemplarza naszego gatunku, więc człowieka, na jego najwcześniejszym etapie, czy nie przerywa?”

    Nie. Przerywa „życie” jaja (tzn nie moje), w przytłaczającej większości nawet bez komórki zwanej plemnikiem.

    „Wiedza bez fundamentu w moralności szybko zmienia się w totalitarną uzurpację”

    Tak tylko pierdolisz :)

    „Co to za wiedza, która, dla przykładu, dopuszcza walkę z cierpieniem poprzez eliminację cierpiącego?”

    Dopuszczanie (jak sama nazwa wskazuje) wiedzy, to nie sama wiedza a jej stosowanie.

    ” Gdy tymczasem zależy to od matki i jej przekonań”

    No, właśnie, od niej. A nie od jakiegoś chujka Chazana, który swoje narzuca.

    PS
    Ty ten oryginalny Ligęza?

  18. hlb
    13/06/2014 o 8:15 pm

    @Gammon
    „Co właściwie napisał Krzysztof L. i ku czemu to zmierza?
    Pójdę lepiej w inne otchłanie internetów.”

    Zakrada się po naszą atencję ruchem kołelho szachowego. Paczymy, pozwalamy. Jak przejdzie jego pora, to mu tak zrobimy, że mu laufry pospadajo.

  19. marcin_be
    13/06/2014 o 10:00 pm

    @hlb
    no i cały misterny plan wylądował w pizdu!

  20. jaja
    13/06/2014 o 11:42 pm

    Z jakiej strefy czasowej piszesz @Krzysztof Ligęza, że już odpadłeś?

  21. 13/06/2014 o 11:49 pm

    What’s up, this weekend is pleasant in support of me,
    because this point in tikme i am reading this impressive informative paragraph here
    at my residence.

  22. 14/06/2014 o 9:38 am

    @ mtwapa

    Raz wyłożę, proszę sobie wyumieć, to nie powinno być trudne dla ludziów przytomnych na rozumach: człowiek albo się zaczyna, albo nie. Jak się już zaczął, jego prawo do życia nie może zależeć od czyjegokolwiek widzimisię w obszarze kryteriów określających to prawo.

    Nadążamy?

    Zgadzamy się?

    Mówię przez to, że, dla przykładu, ani kształt nosa, ani przynależność etniczna, ani kolor skóry, ani ilość palców, nie mogą warunkować prawa do życia.

    Nadążamy? Zgadzamy się?

    Tym bardziej nie powinien warunkować go „wybór” innej osoby. Ani wiek.

    ——

    @ jaja

    „Przerywa „życie” jaja (tzn nie moje), w przytłaczającej większości nawet bez komórki zwanej plemnikiem.”

    No i gites tenteges. Przy czym warto pamiętać, że jajo i plemnik nie są człowiekiem w pojedynkę. A potem już są. Przynajmniej z perspektywy embriologii :).

    „Dopuszczanie (jak sama nazwa wskazuje) wiedzy, to nie sama wiedza a jej stosowanie.”

    I to stosowanie może być dobre albo złe. Prawda?

    @ mtwapa: „Trauma dla matki z donoszenia i urodzenia bezmozgiego plodu przewyzsza traume usuniecia takiego plodu”.
    @ Ligęza: „Ocenił mtwapa :). Gdy tymczasem zależy to od matki i jej przekonań.”
    @ jaja: „No, właśnie, od niej. A nie od jakiegoś chujka Chazana, który swoje narzuca.”

    Mianowicie cóż takiego narzuca matce prof. Chazan, utrzymując, że dla matki urodzenie dziecka będzie mniejszą traumą niż przerwanie ciąży? Może wie, co mówi?

    „Ty ten oryginalny Ligęza?”

    Ten spod Grunwaldu? Nie. Czyli proszę formułować pytania precyzyjniej :).

  23. 14/06/2014 o 11:50 am

    Ligęza

    Srsly sle nie przenoś tutaj z psychiatryka własnej nieumiejętności rozróżniania człowieka jako gatunku biologicznego i człowieka jako osoby ludzkiej. Prawa przysługiwać mogą tylko temu 2, a gdzie się zaczyna osoba jest całkowicie uznaniowe wedle różnej moralności.

    BTW wedle Twojej logiki bracia Kaczyńscy jako bliźniacy jednojajowi powstali w wyniku śmierci człowieka – zapłodnionej komórki jajowej

  24. hlb
    14/06/2014 o 12:29 pm

    @major

    Bracia Kaczyńscy powstali przez zaprzeczenie innej ludowej mądrości: no przeca sie nie rozerwe.

    Ale kolega ma rację, nie nazywajmy ludowych mądrości dyskusją, bo skończymy jak ten nieszczęśliwy uciekinier z alternatywnej rzeczywistości.

  25. 14/06/2014 o 1:34 pm

    @ galopujący major

    „gdzie się zaczyna osoba jest całkowicie uznaniowe wedle różnej moralności”

    Nie ma mowy o kulturze bez określonej moralności, będącej źródłem prawa stanowionego przez tę kulturę dla niej samej.

    Inaczej: w danej kulturze źródłem prawa stanowionego są zasady danej moralności, nie paru. Współczesne człowieki, nowoczesne bardzo i postępowe do porzygania, mogą pragnąć być cywilizowane na kilka sposobów naraz, ale tu kiszka stolec niestety, bo takimi być nie mogą. Z definicji.

    I co to za zaklęcia na temat człowieka jako gatunku i człowieka jako osoby ludzkiej? Potrafi Pan wskazać człowieka ale jednocześnie nie osobę ludzką? Albo vice versace? I, co najciekawsze, według jakiego rodzaju miar poczyni Pan to rozróżnienie?

    „wedle Twojej logiki bracia Kaczyńscy jako bliźniacy jednojajowi powstali w wyniku śmierci człowieka – zapłodnionej komórki jajowej”

    Tak, tak. A kto jajecznicę na śniadanie wpierdala, ten kurczaczki spożywa. Bydlę normalnie nie żadna osoba ludzka :).

  26. mtwapa
    14/06/2014 o 4:47 pm

    @Krzys
    „człowiek albo się zaczyna, albo nie.”

    Serio? A jak to jest z drugiej strony? Zyw on jeszcze czy moze jednak nie? Zacytuj moze odpowiedni paragraf z Biblii kiedy to sie czlowiek konczy, bom ciekaw wielce.

    BTW, Chazan jak wiele swirow odlecial wlasnie w dalekie przestworza. Chce wszczepiac czaszki i mozgi:
    „”
    Dziecko kobiety opisywanej przez media może żyć długo, są propozycje operacji i rokowania nie są złe. Bardzo się cieszę, że pani zdecydowała się donosić ciążę – mówił do swoich zwolenników przed szpitalem Świętej Rodziny prof. Bogdan Chazan
    „””
    za http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,16153576.html

  27. 14/06/2014 o 5:05 pm

    @ mtwapa

    @Ligęza: „człowiek albo się zaczyna, albo nie.”
    @mtwapa: „Serio? A jak to jest z drugiej strony?”

    Powoli, powoli. To wysoka góra jest, Pan tymczasem drepcze sobie przy podnóżu, a i to wciąż zalicza bęcki. Zatem który element zdania „człowiek zaczyna się albo nie” Pana przerasta?

    „Chazan jak wiele swirow odlecial wlasnie w dalekie przestworza.”

    Prof. Chazan nie chce wykonać aborcji – źle. Matka wybrała i chce ciążę donosić – też źle. Się weźcie Mtwapa zdecydujcie :).

  28. 14/06/2014 o 5:42 pm

    Dlatego nie chce żebyś tu przychodził. Kilka lat temu w psych24 nie kumałeś że prawo stanowione jest efektem wypadkowej różnych moralności (ucieranych w toku tworzenia prawa) i nadal nie kumasz.

    Osoba ludzka jest po urodzeniu, spytaj kobiet, czy czują się matkami tych dziesiątek dzieciątek które świadomie i nie potoniły, czy uważają że zanim urodziły córeczkę i kilka razy zarodek obumarł w łonie matki, to czy uważają że córeczka powstała na trupach siostrzyczek.
    Możesz też się spytać matki 4letniej córki zmarłej na raka czemu tak nie rozpaczała, gdy lekarz ją poinformował, że obumarł jej 3 dniowy zarodek

    Odpowiedzi udziel już jednak gdzie indziej.

  29. 14/06/2014 o 6:13 pm

    @ galopujący major

    Wyłożyć swoje, ale oponentowi odpowiedzi zabronić. Cóż za wyrafinowanie erystyczne. Górna półka, nie ma to tamto.

    I sprawy też nie ma, Pan tu rządzi. Miziajcie się zatem Panowie po futerkach do woli. Niechybnie z tego wzajemnego miziania przybędzie Wam cała fura wartości dodanej. Można powiedzieć: cała kupa. Powodzenia.

  30. 14/06/2014 o 6:18 pm

    @mtwapa
    „Bo nawet niepelnosprawny daje rade obslugiwac 90% przypadkow chocby i ginekologicznych.”

    A kosztuje tyle samo co pełnosprawny.
    A strażaka który gasi 90% przypadków pożarów (bo u filatelistów nie), też byś zatrudniał?

  31. jaja
    14/06/2014 o 11:01 pm

    @Krzysztof Ligęza

    „warto pamiętać, że jajo i plemnik nie są człowiekiem w pojedynkę”

    We dwójkę też nie.

    ” A potem już są. Przynajmniej z perspektywy embriologii :)”

    Nieee… Potem są co najwyżej zarodkiem

    „I to stosowanie może być dobre albo złe. Prawda?”

    Ale to już zupełnie inny temat, prawda?

    „Mianowicie cóż takiego narzuca matce prof. Chazan, utrzymując, że dla matki urodzenie dziecka będzie mniejszą traumą niż przerwanie ciąży?”

    Narzuca jej swój kato-zboczony światopoglad, nie pozwalając jej na wybór wg własnego. I jeszcze bezczelni łże jak bura suka, że „urodzenie dziecka będzie mniejszą traumą niż przerwanie ciąż”. Menda jakich mało.

  32. jaja
    14/06/2014 o 11:13 pm

    @Krzysztof Ligęza

    „Nie ma mowy o kulturze bez określonej moralności”

    Oczywiście, że jest mowa, ignorancie (np napisy na scianach jaskiń)

    „…będącej źródłem prawa stanowionego przez tę kulturę dla niej samej”

    Nie zakręciłes za bardzo? Własnie o prawo stanowione chodzi, a nie wymyslone naturalne (bzdety).

    „Potrafi Pan wskazać człowieka ale jednocześnie nie osobę ludzką?”

    Każde dziecko w podstawówce potrafi: np zarodek.

    „Prof. Chazan nie chce wykonać aborcji – źle”

    Łżesz, chodzi o nie poinformowanie, gdzie może.

    „Matka wybrała i chce ciążę donosić – też źle”

    Łżesz jak bura suka, został zmuszona do urodzenia (oświadczenie w necie).

    PS
    „Miziajcie się zatem Panowie po futerkach do woli”

    Nie, nie, nie odchodź, na TT mundial czyli nuda, debil się tu przyda

  33. jaja
    14/06/2014 o 11:19 pm

    @GalopującyMajor

    „Osoba ludzka jest po urodzeniu…”

    Niezupełnie, mamy np konstrukcję „dziecka nienarodzonego a zdolnego do życia poza”

  34. jaja
    14/06/2014 o 11:24 pm

    @Krzysztof Ligęza

    „Tak, tak. A kto jajecznicę na śniadanie wpierdala, ten kurczaczki spożywa. Bydlę normalnie nie żadna osoba ludzka”

    Ja tam bym wpierdalał potrawki z płodów. Zdrowe – dużo białka, mało tłuszczu. Po doprawieniu pewnie pycha.

  35. hlb
    15/06/2014 o 2:32 am

    @Krzysztof Lizęga

    „Wyłożyć swoje, ale oponentowi odpowiedzi zabronić. Cóż za wyrafinowanie erystyczne. Górna półka, nie ma to tamto.”

    Ratuuujcie! Zabraniajo mówić mama i tata na blogu Majora!!11oneone

    Gospodarzu, napisałeś notkę, która wyświetliła się temu łosiu w jego własnym komputerze. No, to chyba ma prawo pierdolić trzy po trzy. W końcu to jego klawiatura.

  36. mtwapa
    16/06/2014 o 2:45 am

    @cmos

    zalazy ilu masz strazakow albo profesorow ginekologii na skladzie.

    re jajozercy:
    wsolczesne jaja z produkcji przemyslowej niosek nie maja szans byc zaplodnione. Ale sa jeszcze kury szczesliwe co razem z kogutami po placyku biegaja. Ergo jesli Krzys kiedys pozarl jajo kupione od wiejskiej baby to ma grzech. A moze i nie ma. Bo nie znalazlem przekonywujacego zrodla a regulacje co jest zakazanym miesem a co nie jest w KK bywaly pierdolniete nie gorzej od Krzysia (patrz manaty). Na katolickich Filipinach pozeraja zaplodnione i rozwijajace sie jaja kaczek (balut -> obrazki dosc paskudne) byc moze w trakcie postu.

  37. adas
    17/06/2014 o 12:33 pm

    Pan Ligęza bywa tu jeszcze? Po wyznaniu „Nie kontestowałem prawa PRL” – z pewnością włączę do niepisanej WPP) Chazana poczynione w konfesjonale świeckiego brata-Boga Terlikowskiego nie wiem jak zinterpretować słowa powyższe:

    „Którą mianowicie z „zasad leczenia” zgwałcił prof. Chazan? Czy tę, w której na początku lekarskiej drogi zawodowej przyrzekł, że będzie służył życiu i zdrowiu ludzkiemu?”

  38. adas
    17/06/2014 o 12:43 pm

    Koledzy pewnie czytali, ale gdyby któryś w mundialowej gorączce przegapił najnowszy wytrysk (teologiczny!) brata-Boga, to polecam, z kolejną piękną frazą jak do WPP („A Bóg może mu wybaczyć to, co zrobił”). :
    http://www.fronda.pl/a/prof-chazan-wyznaje-ze-wykonywal-aborcje-i-przypomina-o-bozym-milosierdziu,38552.html

    Ogólnie dlaczego żaden z kolegów mi nie powiedział jak cudny portalem stałą się Fronda w ostatnim czasie. Plotek wymieszany z democośtarami:

    Młodzi patrioci, dobrze strzelający potrzebni od zaraz!
    „Frytka” opowiada o swoim nawróceniu

  39. Wcale nie starosta
    17/06/2014 o 3:53 pm

    O, widzę że Majora nawiedził Latający Cyrk Pryncypialnych Petycji Krzysztofa Ligęzy

  40. troll.ruski rezydentny
    18/06/2014 o 2:59 pm

    Jakiego ładnego pacjenta temu majoru przyniosło! Kolejny raz potwierdza się hipoteza, że żeby mieć ładny licznik odwiedzin na lewackim blogu cywilizacjośmierciowym należy pisać dużo o napoczętym.

    PS: Czy major skorzysta z oferty kupna followerów na tłiterze?

  41. fidelio
    18/06/2014 o 11:55 pm
  42. Koniec Polski Prawej
    19/06/2014 o 11:59 am

    a Gmyz w TokFm….

    Czym się różnią matoły z ABW od matołów dziennikarzy?

  43. hlb
    19/06/2014 o 8:24 pm

    Matoły z ABW majo kucyki.

    BTW, IMO nikt nie docenia długofalowego wpływu #upadekprasypapierowej na tę komedię. Te łośie ze Wprost rzuciły się na jakieś wyjątkowo gówniane gówno, bo w legacy media PL trwa wylizawnie resztek atencji z coraz bardziej pustej miseczki.

    Zapewne dlatego też amplituda dramy z Chłopcem Tulącym Notebooka była taka duża. Bo się koledzy podświadomie rzucili po atencje, racjonalizujące se, że po wolność.

    Z kolei Olejna przyszła z rana odwołać premiera, bo jej denial sięgnął już poziomu, w którym nie wie, to stawia premierom wotum nieufności. Ale i tak dobrze że w swoim przekonaniu o Wyjątkowej Ponadprawności Mediuff nie wezwała Tuska do siebie.

    Srsly, część pracowników upadających mediów leci w kierunku totalnej lepperyzacji. Ciekawe, kiedy stawią się pod URM palić opony. Albo raczej, ja wiem, niewydrukowane felietony.

  44. fidelio
    20/06/2014 o 2:11 am

    Kolega hlb jednego może nam pozazdrościć, ewentualny terror w tym kraju będzie wprowadzać Agencja Bez Walizek, obywatele mogą czuć się bezpiecznie.

  45. adas
    22/06/2014 o 3:52 pm

    Czy kolegę hlb ekscytuje myśl pozyskania niebawem, i mówimy raczej o godzinach niż dniach, dwóch nowych emigrantów do zacnej rzeszy dwóch milionów #wygnanychprzezPolskę? Może nie takich nowych, starych-nowych emigrantów, ale duet to jak Flip i Flap, oczywiście trochę angielski, ale absolutnie nie amerykański, tylko całkiem polski! Mister Rostowski i minister Sikorski albo zupełnie odwrotnie.

    Tak się kolega zarzekał, że do pewnego poziomu to trzeba dorastać przez pokolenia (pokoleniami? – wariacki język;), ale nasze duo komediowe pokazuje, że odpowiednimi narzędziami można nadrobić dystans w jakieś 20 lat. No i ciężką pracą. Możesz wsadzić Polaka w garnitur za ileś tam funciaków, ale Polaka z tegoż garniaka nie wyciągniesz! Bo bałby się, że u opierdolą kieszenie, w które wpakował frukta i dolce bez grzebania.

  46. marcin_be
    22/06/2014 o 8:22 pm

    @adas
    Kolega przestałby tu pisać w Szambie tylko wyemigrował ne Tłitera – tam teraz Szambo Majora ma rezydenturę!

  47. Lanthsky
    26/06/2014 o 2:31 am

    Wyprosiliście Ligenzę i komciów nie ma. Jednak racja, że to prawacy i psychiatryki we wszystkich swoich wcieleniach nakręca bolandzką Blogosferę.

  48. 30/06/2014 o 5:07 pm

    No i macie klauzulę sumienia w USA:

  49. mtwapa
    01/07/2014 o 1:43 pm

    @DoctorNo

    No nie jest fajnie ale tak to jest jak sie zapycha Supreme Court betonami. Wynik byl 5-4.
    Dla milosnikow legalese:
    http://www.supremecourt.gov/opinions/13pdf/13-354_olp1.pdf

  50. 01/07/2014 o 7:01 pm

    Hej, pamiętacie Kononowicza (za dokładniej tego, który go wypromował)?

  51. cyncynat
    02/07/2014 o 2:46 pm

    Musze oficjalnie przeprosic Szambo Majora za brak partycypacji. Bog mi swiadkiem, jestem tak zajebany swoim zyciem, ze nie mam czasu na Ojczyzne,

    A Dr Flajszer wie, ze mam nie tylko swoje zycie mnie martwi.

  52. Anonim
    02/07/2014 o 6:30 pm

    Koledzy obserwują starcie Hugo-Bader kontra świat? Alpinistyczny świat? To jeden z tych pojedynków, Ali-Frazier albo Sienkiewicz-Sikorski, może też pacan vs kuc. Cudne to jest! Tylko na chuj te jego ruskie reportaże czytałem?

    Aha. Przełaża na Twittera. Strach się bać. Będa pukał.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: