Strona główna > opowiadanko > Hop hop jest tam kto?

Hop hop jest tam kto?

– Może to głupio zabrzmi, i trochę tak jak na durnych filmach, ale dla ciebie Aniu to ja zrobiłbym wszystko. Naprawdę! – powiedziałem do Ani i mocną ją przytuliłem.

Ania siedziała obok mnie na ławce owinięta długim szalikiem koloru liści. Że jakby ją zakopać, zamordować wcześniej w tym całym parku, a dopiero potem zakopać, to nikt a nikt by jej nie zauważył. Ale po co miałbym Anię mordować, skoro wiosną bierzemy ślub. Ania to moja narzeczona. Oświadczyłem się jej w Krakowie, przy filiżance Earl Greya. Bo byliśmy autem. A jak ja kieruje i nie piję, to Ania też. Żeby nie było mi smutno.

Ania opowiadała na ławce o swoich byłych facetach. Na przykład o takim, który ciągle stosował jakieś diety i przez to Ania jadała dziwne potrawy. Albo o takim, który chodził na demonstrację i raz wrócił bez swoje wojskowej kurtki. Bo ją dał biedakowi. Choć Ania uważa, że wcale nie dał, bo on rzadko coś dawał, nawet jej. Więc pewnie mu tę kurtkę ukradli. Ania mówiła też o Arturze – swoim ostatnim. Miała się z nim nawet chajtać, ale nic z tego nie wyszło. Z jego winy.

– Artur to ten, który mlaskał? – spytałem, bo chyba go znałem.

– Tak to ten – uśmiechnęła się Ania, ale to wcale nie był taki uśmiech na wesołe hihi, ale bardziej taki uśmiech maskujący na niestety-niestety.

Artur mlaskał tak głośno, że aż miałeś wrażenie jakby orka językiem plaskała o mokry asfalt. Wiem, bo też słyszałem raz ten plask na firmowej wigilii. Ja, Artur i Ania pracujemy w różnych oddziałach tej samej spółki. Zresztą tak ją poznałem. Na wyjeździe do Gniezna.

– On często nie dotrzymywał słowa – powiedziała Ania, ale ja myślę, że to też sprawa tego mlaskania. Nie żeby Ania się od razu powodu mlaskania rozstała, ale myślę, że to mlaskanie wcale a wcale im nie pomogło. Że niby szczegół, ale tak nie do końca.

– Naprawdę zrobiłbyś dla mnie wszystko? – spytała Ania, gdy już skończyła o Arturze. – Takie wszystko-wszystko?

– Pewnie-pewnie – odpowiedziałem i poprawiłem jej szalik zawiązany na szyi.

– To przyjmij moje nazwisko po ślubie!

Z początku myślałem, że to taki dowcip Ani i nawet usłyszałem ciche hihi. Ale to nie było takie hihi nabrałam cię, tylko takie hihi i co teraz, kolego?

– Wiesz, ale ja się bardzo do niego przyzwyczaiłem – powiedziałem jej po tygodniu, gdy wydawało mi się, że sprawę dobrze sobie przemyślałem. – że jakbym zmienił nazwisko, to trochę jakbym pozbył się cząstki samego siebie. Że jakby mi coś odrąbali i wiesz, że powstałaby wtedy taka we mnie dziura jakaś, że każdy mógłby do niej zajrzeć i krzyknąć hop hop, jest tam kto?

– To znaczy, że wolałbyś, żebym ja miała taką dziurę? I żeby do mnie zaglądali, nie wiem, jacyś obcy faceci i krzyczeli hop hop jest tam kto? – odpowiedziała Ania i chyba jednak nie wszystko wtedy sobie jeszcze przemyślałem.

– No dobrze – krzyknąłem – to może połączmy nasze nazwiska, będzie sprawiedliwie. Albo niech każdy zostanie przy swoim!

– Nie chcę łączenia nazwisk i nie chodzi o zostawanie przy swoim, ale to że mówiłeś, że zrobisz wszystko i teraz co?

Dałem sobie jeszcze czas do namysłu. Łudziłem się, że Ania sobie odpuści, ale tak naprawdę, tak gdybym miał przysięgać na torturach na przykład, to wiedziałem, że Ania wcale to a wcale nie odpuści. Bo jak Ania usłyszy obietnicę to nie ma przebacz. I musi tak być. Jak ostatnio, gdy ustaliliśmy, że się będziemy kochać w sobotę, a ja nie bardzo chciałem. I się kochaliśmy, choć tak jakoś bez zaangażowania, po obcemu. Jakbym stał z boku za szybą i patrzył na dwoje lepiących się ludzi. Albo wtedy, gdy facet od kablówki obiecał Ani darmowy router. Osiem razy do niego wydzwaniała, aż w końcu przyszedł i przyniósł.

Spytałem ojca, co on na to, ale odpowiedź nie była miła. Właściwie to była nawet bardzo nie miła i brzmiała: chyba Cię pojebało, synu! Kolegów już nie pytałem. Spróbowałem więc z teściową:

– Wie pani – bo jeszcze nie chciałem mówić do niej mama – jest taka tradycja z tymi nazwiskami, że żona przyjmuje po mężu chociaż końcówkę, albo zostaje przy swoim…

– Właśnie – odpowiedziała – tradycja! Bo u nas w rodzinie jest akurat taka tradycja, że mąż przyjmuje nazwisko od żony. Pan Maciążek tak naprawdę przed ślubem nie nazywał się pan Maciążek, a pan Karolewski. Tak jak mój ojciec tak naprawdę też nie nazywał się pan Maciążek tylko pan Wojtuszko. Taką mamy tradycję i liczę że ją uszanujesz!

Siedzę więc teraz przed urzędem stanu cywilnego, zaraz przyjść ma Ania. Pójdziemy składać papiery i nawet wiem, co się za chwilę stanie. Że jak tylko zgodzę się na Maciążka, to powoli cząstka po cząstce zacznę tracić samego siebie. Że zrobi mi się tak, jakby mi coś odrąbali. Wewnętrzna dziura jakaś. Że będzie można zajrzeć do środka i zawołać hop hop jest tam kto? I że jak tylko zajrzy tam Ania, to mam nadzieję, że wpadnie do środka i już nigdy, przenigdy stamtąd się nie wydostanie.

Reklamy
  1. emluby
    05/09/2013 o 10:20 am

    Pierwszy

  2. 05/09/2013 o 10:28 am

    Nowa notka! Ładna. Maciążek może być. I wszystkie kobiety w tej rodzinie to Maciążki? Z góry na dół?

  3. 05/09/2013 o 10:35 am

    Ale jakto, przecież tradycja jest dla facetów. To nienaturalne.
    Dobre bardzo. Jebłem na plecy i osmarkałem monitor. Odkupujesz, bo nie będę przecież czyścił.

  4. axolotl
    05/09/2013 o 10:58 am

    „Że jakby ją zakopać, zamordować wcześniej w tym całym parku, a dopiero potem zakopać, to nikt a nikt by jej nie zauważył” Hm?

    fajne i zgrabne. podobie mi się. podobie mi się też że komcie się ładują.

  5. emluby
    05/09/2013 o 11:10 am

    Celne prosto w jaja. Super tylko, jak ta orka językiem o beton? ogonem chyba.

  6. troll.ruski rezydentny
    05/09/2013 o 11:18 am

    Docenci do piór!

    http://tiny.pl/h3r1x

  7. emluby
    05/09/2013 o 11:22 am

    W komitecie w naukach prawnych jest Lech Morawski, którego prace lubię. Ale podobno zawsze miał skłonnośc do odlotów.

    troll.ruski rezydentny :
    Docenci do piór!
    http://tiny.pl/h3r1x

  8. vHF
    05/09/2013 o 11:23 am

    Chryste, to się ładuje! Aż opowiadanko przeczytałem. Może być.

    troll.ruski rezydentny :
    Docenci do piór!
    http://tiny.pl/h3r1x

    Przecież stoi napisane że już za późno. Pierwsza rzecz co szanujący docent robi w takiej stutacji to paczy na daty (i mentalnie dodaje tydzień — ale i tak za późno).

  9. troll.ruski rezydentny
    05/09/2013 o 11:44 am

    vHF :
    Chryste, to się ładuje! Aż opowiadanko przeczytałem. Może być.

    troll.ruski rezydentny :
    Docenci do piór!
    http://tiny.pl/h3r1x

    Przecież stoi napisane że już za późno. Pierwsza rzecz co szanujący docent robi w takiej stutacji to paczy na daty (i mentalnie dodaje tydzień — ale i tak za późno).

    Jednakowoż
    „Zgłaszanie uczestnictwa bez referatu Od 1.09.2013”
    więc na krzywy ryj wciąż możesz jechać, jeśli zbywa ci cztery stówki.

    Intensywnie zastanawiam się nad tym, jak by tu strollować trzecią konferencję smoleńską.

  10. 05/09/2013 o 11:51 am

    Na priv i zrobić coś w powerpoincie. Zdjęcia, dużo dziwnych wzorów, i wiadomo jaka teza.

  11. vHF
    05/09/2013 o 12:01 pm

    Jak to za swoje jechać, ja, docent?? To jest cięższa obelga w środowisku. Ja za swoje nie jeździłem nawet jako doktorant.

  12. emluby
    05/09/2013 o 12:01 pm

    nie no najłatwiej byłoby ich strolować na gruncie nauk społecznych. Wzory to jednak mozna sprawdzić. Coś o nagonce, rozwibrowaniu, cytaty z klasyków i podpicowana teza, sprzeczna z treścią referatu. W środku nikt nie czyta ważne żeby początek i koniec sie zgadzał. Oczywiście ładna prezentacja i zdjęcia.

  13. vHF
    05/09/2013 o 12:11 pm

    Osobiście lubie trolle powiązane z mainstreamową nauką. Np. na podstawie kwantowej teorii grawitacji udowodnić że Ruskie zabiły prezydenta. Albo logiczna analiza przepływu informacji po katastrofie (note to self: unikać słowa „katastrofa”) wykazuje że Tusk to zdrajca oraz że pewnik wyboru jest wewnętrznie sprzeczny.

  14. 05/09/2013 o 12:17 pm

    @emluby
    Lech Morawski pełen łaski. Dobrze go wspominam. A odpały ma, sporo urban legends z nim związanych krąży.
    Zdziwiło mnie, że Jasudowicz też tam jest, ale z nim nie miałem do czynienia.

  15. cien.wojtka
    05/09/2013 o 12:18 pm

    Mam wrażenie, że Putin staje się coraz mniej straszny i należy powoli skłaniać się ku koncepcji „Ten móżyn Obama to ukartował z Sikorskim i Tuskiem, by świętą słowiańską przyjaźń rozbić”. Powiew nowości, a ile możliwości tłuczenia kasy.

  16. emluby
    05/09/2013 o 12:43 pm

    trzy źródła podają, że pan Prokurent zamieszkał pod poprzednio notko i się nie będzie ruszał, co wynika z jego emigranckich przyzwyczajeń, bo uciekał do kanady a został w gb, wrzucając tubki z otchłani rosyjskiej i radzieciej muzyki klasycznej, tocząc potyczki z jaja.

  17. emluby
    05/09/2013 o 12:48 pm

    włąsnie nie miałem przyjemności, ale znajomi mi opowiadali, że niezły z niego oryginał. Nie zdziwiłbym się, że z rady naukowej tej zajebistej konferencji miał najwięcej cytowań.

    panopticum :
    @emluby
    Lech Morawski pełen łaski. Dobrze go wspominam. A odpały ma, sporo urban legends z nim związanych krąży.
    Zdziwiło mnie, że Jasudowicz też tam jest, ale z nim nie miałem do czynienia.

  18. sickofitall
    05/09/2013 o 1:11 pm

    Opowiadanko bardzo zgrabne.
    Ale nadal nie mogę wyjść z szoku jak się szybko stronka ładuje, chociaż patrząc na tempo w jakim dochodzą komenty to tylko na krótką chwilkę.

  19. axolotl
    05/09/2013 o 4:45 pm

  20. 05/09/2013 o 6:03 pm

    Z Jasudowiczem jako oryginałem to wszystko zależy, co rozumiemy przez słowo „oryginał”. Juz prędzej Morawski się łapie, najpierw wchodził na salę, a dopiero potem sprawdzał budynek.

  21. jaja
    05/09/2013 o 6:53 pm

    Widzieliście (Wikileaks i Holocher)?
    http://antifa.bzzz.net/artykuly/wiadomosci-kraj/item/436-wikileaks-demaskuje-onr-owca-przemyslawa-holochera

    Np. ctrl+F wipler”:
    http://wlstorage.net/file/fb_onr/html/184.html

    „Jarosław Romaniuk
    wiesz kto przyszedł ok. północy?

    Przemyslaw Holocher
    no?

    Jarosław Romaniuk
    Wipler! ;]

    Jarosław Romaniuk
    Wipler! ;]

    Jarosław Romaniuk
    i Wildsztajny dwa xDD

    Przemyslaw Holocher
    o kurwa 3 zydy

    Przemyslaw Holocher
    ;D

    Przemyslaw Holocher
    i co nie jebaliscie po wiplerze?

    Jarosław Romaniuk
    a Winnicki na wstępie jak weszli Wildsztajny, to śpiewał coś o Hamasie najebany xDD

    Przemyslaw Holocher
    trzeba bylo spiewac o zydach

    Przemyslaw Holocher
    ;D

    Przemyslaw Holocher
    hehe

    Przemyslaw Holocher
    oni i tak nie lubia onr

    Jarosław Romaniuk
    Tumanowicz się osrał, kaĹźdy chciał mu na tej imprezie kosę w plecy wbić. nawet nie pozwaliali śpiewać „z dupy do ryja, ej Wipler z dupy do ryja”…”

  22. emluby
    05/09/2013 o 6:53 pm

    no ja ciagle o morawskim pisałem, ale znalazł się na tej liście także mój wykładowca z prawa międzynarodowego, swoja droga tez bardzo spoko koleś

  23. 05/09/2013 o 7:20 pm

    Jesu, jaja nie potrafisz zmienić kodowania tylko przeklejasz jak na stażu?

  24. jaja
    05/09/2013 o 7:51 pm

    panopticum :
    Jesu, jaja nie potrafisz zmienić kodowania tylko przeklejasz jak na stażu?

    Ups, sorki.

    Jarosław Romaniuk
    wiesz kto przyszedł ok. północy?

    Przemyslaw Holocher
    no?

    Jarosław Romaniuk
    Wipler! ;]

    Jarosław Romaniuk
    Wipler! ;]

    Jarosław Romaniuk
    i Wildsztajny dwa xDD

    Przemyslaw Holocher
    o kurwa 3 zydy

    Przemyslaw Holocher
    ;D

    Przemyslaw Holocher
    i co nie jebaliscie po wiplerze?

    Jarosław Romaniuk
    a Winnicki na wstępie jak weszli Wildsztajny, to śpiewał coś o Hamasie najebany xDD

    Przemyslaw Holocher
    trzeba bylo spiewac o zydach

    Przemyslaw Holocher
    ;D

    Przemyslaw Holocher
    hehe

    Przemyslaw Holocher
    oni i tak nie lubia onr

    Jarosław Romaniuk
    Tumanowicz się osrał, każdy chciał mu na tej imprezie kosę w plecy wbić. nawet nie pozwaliali śpiewać „z dupy do ryja, ej Wipler z dupy do ryja”

    #BułkęPrzezBibułkę

  25. adas
    05/09/2013 o 9:20 pm

    Przychodzi sobie taki Major i miesiąc pisania komentarzy idzie w pizdu! Zaraz, zaraz, antyfeministycznie zabrzmiało, jebać się?

    Koledzy mają poważniejsze sprawy na tapecie, ale ja tylko uprzejmie donoszę, iż jest w Płocku taki senator. Rocznik 1970. Aktualnie zajmuje się tępieniem władz miasta za antypolski antykatolicki koncert Marii Peszek. Prywatnie jest fanem AC/DC, poseł znaczy się, chętnie by poszedł na darmową Metallicę, a z córką chodzi na Rammstein (ale już po koncercie Behemotha).

    Fiiir od de dark.

  26. hlb
    05/09/2013 o 10:06 pm

    Runda honorowa niestety już była, więc się nie załapałem. Ale chciałem zaznaczyć, że nie przeczytałem jeszcze notki. Za karę. Za to że se tak dlugo Major leciał z publicznością w zwykłego holochera. Jak się od-obrażę, to może jutro przeczytam. Ale fakt, że musieliśmy zatopić notkę, żeby doszło do następnej to jest żenada! Too mało too późno.

    @jaja

    Ten Holocher cudowny! Wczoraj lolaliśmy dużo na Twittrze. Ale dzisiaj miałem z jednym z naszych kolegów pojedynek na temat poniższego artykułu.

    http://www.6.mpolska24.pl/5036/prawdziwi-patrioci-witzberg-i-holocher-czyli-pobicia-i-gwalt

    No i ten nasz kolega upiera się, że Holocher brutalnie pomówiony został. Bo on jednak od gwałcącego bandziora odciął się nieprzejednanym zdaniem „to jebany frajer”.

    Tymczasem ja mimo to twierdzę twierdzę, że zdanie „potwierdzam tez że wasz były człowiek (…) zgwałcił nasza kolezanke-ukrywa sie teraz w Krakowie” wskazuje, że rozmówca wie gdzie jest bandyta. A dzieląc się tą informacją z Holocherem powoduje, że Holocher wie, że wiadome jest miejsce przebywania bandyty. Ponieważ żaden nie komentuje faktu iż bandyta ukrywa się, bo chce uniknąć sprawiedliwości, implikuje to że obaj, miętkie łyse pałki, widzą stosownym bandytę kryć.

    Na sali – wiem wiem! – roi się od prawników. I tylko niektórzy jeszcze nie są docentami. Więc przeszę kolegów, pomyliłem się i kopnąłem niewinnego naziolka? Czy raczej pomyliłem się i kopnąłem za słabo?

  27. 05/09/2013 o 10:16 pm

    Po trrzydziestu komentarzach można zacząć się dopisywać bez potrzeby udawania, że się przeczytało wpis Majora.

    To jest oczywiście podłe, podobnie jak wychodzenie na papierosa w czasie reklam telewizyjnych, właczanie adblocka i inne aspołeczne zachowania.

    Do wycieku rozmów Najprawdziwszych z Prawdziwych bardzo mi się spodobał komentarz jakiegoś Lipszyca, że są to osoby prywatne. Hitler też był prywatny ze swoimi kumplami, my ass.

  28. marcin_be
    05/09/2013 o 10:25 pm

    hehehehe Jarek chyba liczy, że jak dojdą do władzy łyse-głowki to mu ten panoptykon zostawią i będą go po wsiach obwozić… pięknie, że wrzucili chłopakom granat w szambo akurat jak się wszyscy pochylili mam nadzieję, że tego więcej pokażą i wtedy ludzie zobaczą z kim się mizia prezes i cała jego otoczka!

  29. 05/09/2013 o 10:25 pm

    hlb :

    Na sali – wiem wiem! – roi się od prawników. I tylko niektórzy jeszcze nie są docentami. Więc przeszę kolegów, pomyliłem się i kopnąłem niewinnego naziolka? Czy raczej pomyliłem się i kopnąłem za słabo?

    Właśnie się dowiaduję, że polscy prawnicy ustalili, że:
    a) nie można się rozprawić ze stadionową bandyterką.
    b) nie można nakładać mandatów na właścicieli samochodów, które przekroczyły prędkość i zostały zarejestrowane przez radar.
    c) Nie można dobrać się do skóry miejskim rajdowcom
    d) oskarżeni i ich świadkowie mogą przeciągać rozprawy sądowe w nieskończoność przedstawiając (lipne ponoć) zaświadczenia lekarskie.
    e) prawnie zabronione jest publikowanie nazwisk i podobizn sprawców ciężkich przestępstw nim nie zostaną skazani przez sąd, a często również i po skazaniu.
    f) sądy mogą wydać zakaz publikacji materiałów prasowych – przed rozstrzygnięciem procesowym

    A ty pytasz, czy za mocno kopnąłeś niewinnego jak lelija Narodowego Polaka?

  30. 05/09/2013 o 10:37 pm

    Trzeba kopać, bycie Polakiem to cierpienie. Będzie bardziej polski i bardziej do kopania. Logiczne.

  31. hlb
    05/09/2013 o 10:54 pm

    Starosta Melsztyński :
    To jest oczywiście podłe, podobnie jak wychodzenie na papierosa w czasie reklam telewizyjnych, właczanie adblocka i inne aspołeczne zachowania.

    Wychodzenie an papierosa nie jest podłe, tylko bessęsu. Podłe jest palenie przez okno w czasie reklam. Reklamy generalnie nie istnieją, albo dają się przeskoczyć, albo coś. Chyba, że ktoś jest jakimś lesnym dziadkiem z XX wieku i cojapaczy telewizor z jakąś ramówką w ręce.

    Ramówka się to nazywało, tak? Takie coś, że człowiek kupował czipsy siadał i grzecznie czekał na seans – we własnym domu, nie w kinie! – bo w zarząd telewizora zadecydował, że będzie paczył rozrywkę od 20.05?

    Starosta Melsztyński :

    hlb :
    Na sali – wiem wiem! – roi się od prawników. I tylko niektórzy jeszcze nie są docentami. Więc przeszę kolegów, pomyliłem się i kopnąłem niewinnego naziolka? Czy raczej pomyliłem się i kopnąłem za słabo?

    Właśnie się dowiaduję, że polscy prawnicy ustalili, że:
    a) nie można się rozprawić ze stadionową bandyterką.
    b) nie można nakładać mandatów na właścicieli samochodów, które przekroczyły prędkość i zostały zarejestrowane przez radar.
    c) Nie można dobrać się do skóry miejskim rajdowcom
    d) oskarżeni i ich świadkowie mogą przeciągać rozprawy sądowe w nieskończoność przedstawiając (lipne ponoć) zaświadczenia lekarskie.
    e) prawnie zabronione jest publikowanie nazwisk i podobizn sprawców ciężkich przestępstw nim nie zostaną skazani przez sąd, a często również i po skazaniu.
    f) sądy mogą wydać zakaz publikacji materiałów prasowych – przed rozstrzygnięciem procesowym
    A ty pytasz, czy za mocno kopnąłeś niewinnego jak lelija Narodowego Polaka?

    Ja nie pytam, czy nie za mocno. Ja pytam, czy nie za słabo?

    Also…

    ad. a) nie można, ale moża za to postawić pomnik bandytom, którzy po wojnie strzelali po wsiach do posterunkowych.

    ad. b) ja bym wprowadził obowiązkowe czarne skrzynki w autach; jak łoś przekracza to mu skrzynka odcina dopływ paliwa i już nic nie przekracza, bo zwalnia; a korwiniarzy, którzy kombinują wykrywamy na podstawie systemu śledzenia saletitarnego; na najbliższym skrzyżowaniu drony wyciągają do z auta przez szyberdach (sprawdzić czy nie mercedes panorama.

    ad c) cojapacz wyżej. plus drony wpierw wstrzykują środek paraliżujący, żeby nie rzucał się w tłumie

    ad d) chyba, że przylecą drony i im te zaświadczenie wcisną w dupę; może być bez środka paraliżującego, bo państwo powinno być tanie.

    ad e) cojapacz wyżej; drony bedą im ich nazwiska wciskać w dupę wraz z zaświadczeniami

    ad f) publikacje prasowe są soo last century, jak ramówka telewizyjna. powszechne totalne wikileaks rozwiążą ten problem; będzie się też wikileaksować niewinnyc, żeby było naprawdę sprawiedliwie.

  32. Lanthsky
    06/09/2013 o 12:22 am

    hlb :
    Ten Holocher cudowny! Wczoraj lolaliśmy dużo na Twittrze. Ale dzisiaj miałem z jednym z naszych kolegów pojedynek na temat poniższego artykułu.
    http://www.6.mpolska24.pl/5036/prawdziwi-patrioci-witzberg-i-holocher-czyli-pobicia-i-gwalt
    No i ten nasz kolega upiera się, że Holocher brutalnie pomówiony został. Bo on jednak od gwałcącego bandziora odciął się nieprzejednanym zdaniem “to jebany frajer”.
    Tymczasem ja mimo to twierdzę twierdzę, że zdanie “potwierdzam tez że wasz były człowiek (…) zgwałcił nasza kolezanke-ukrywa sie teraz w Krakowie” wskazuje, że rozmówca wie gdzie jest bandyta. A dzieląc się tą informacją z Holocherem powoduje, że Holocher wie, że wiadome jest miejsce przebywania bandyty. Ponieważ żaden nie komentuje faktu iż bandyta ukrywa się, bo chce uniknąć sprawiedliwości, implikuje to że obaj, miętkie łyse pałki, widzą stosownym bandytę

    Jeszcze tutaj kolega prokurent to przyniósł, żebym tutaj go musiał bronić? No nie po drodze mi z tym ani trochę. Nadal jednak uważam, że Holocher po prosty usłyszał z z trzeciej ręki, że gość do Krakowa uciekł i więcej o nim nie wie. Oskarżanie kogoś o to, że toleruje i de facto ukrywa gwałciciela, to jednak kurwa kaliber większy niż kpiny z ZawiszoBosaka czy wycinanie UPRowców.
    A autorzy tekstu powinni byli wstawić całość wypowiedzi Holochra i byłby spokój.

    I kurwa nie ciągnijmy tego. Holocher i tak jest skończony i skończonym głupkiem jest. Swoją żonę musi pytać, czy „polakami” piszę się wielką czy małą :D http://goo.gl/CDVvDD

  33. hlb
    06/09/2013 o 12:53 am

    @Lanthsky

    Nie no jasne, kolega tylko staje w obronie plazowiczki klepniętej w dupę. Ale cojapaczę ten monitoring i im bardziej cojapaczę, tym mniej widzę klepanie. Ale narrację Holocherowi kolega ładną napisał. Szyc by to zagrał bez partytury. Pff.

    Żeby nie było, że kolegę dzabłem, albo i dziebnęłem trollem tem. Się kolega sam nadział. Hehe.

  34. hlb
    06/09/2013 o 12:55 am

    On second thought – to o Holocherze, który pyta żony takie ładne kolega przedstawił, że troszkę płakałem. Ale to nie ze wzruszenia. To ze śmiechu.

  35. hlb
    06/09/2013 o 1:01 am

    O, w Parówkach pierwszy pożyteczny tekst, jaki tam kiedykolwiek trafiłem.

    http://krzysztofpacewicz.natemat.pl/73953,pomozmy-holocherowi-osiagnac-sukces

    Kolega pewnie nie pochwali, no ale damy se radę bez kolegi. Hihihi.

  36. jaja
    06/09/2013 o 8:48 am

    hlb :
    Ten Holocher cudowny! Wczoraj lolaliśmy dużo na Twittrze. Ale dzisiaj miałem z jednym z naszych kolegów pojedynek na temat poniższego artykułu.
    http://www.6.mpolska24.pl/5036/prawdziwi-patrioci-witzberg-i-holocher-czyli-pobicia-i-gwalt
    No i ten nasz kolega upiera się, że Holocher brutalnie pomówiony został. Bo on jednak od gwałcącego bandziora odciął się nieprzejednanym zdaniem “to jebany frajer”.
    Tymczasem ja mimo to twierdzę twierdzę, że zdanie “potwierdzam tez że wasz były człowiek (…) zgwałcił nasza kolezanke-ukrywa sie teraz w Krakowie” wskazuje, że rozmówca wie gdzie jest bandyta. A dzieląc się tą informacją z Holocherem powoduje, że Holocher wie, że wiadome jest miejsce przebywania bandyty. Ponieważ żaden nie komentuje faktu iż bandyta ukrywa się, bo chce uniknąć sprawiedliwości, implikuje to że obaj, miętkie łyse pałki, widzą stosownym bandytę kryć.
    Na sali – wiem wiem! – roi się od prawników. I tylko niektórzy jeszcze nie są docentami. Więc przeszę kolegów, pomyliłem się i kopnąłem niewinnego naziolka? Czy raczej pomyliłem się i kopnąłem za słabo?

    Może tutaj spróbuj:
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14556972,Jutro_prawnik_za_darmo__900_mecenasow_odpowie_na_wasze.html?utm_source=RSS&utm_medium=RSS&utm_campaign=10199882&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

  37. marcin_be
    06/09/2013 o 10:54 am

    pożytek z taśm Holochera:

  38. Instytut Żołnierzy Wyklętych
    06/09/2013 o 11:47 am

    Czy u Holochera jest coś o narodowych rekonstrukcjach historycznych?
    Jak zachować się w przypadku ujawnienia rozmów dotyczących prób przypisania sobie szlacheckiego pochodzenia (http://wlstorage.net/file/fb_onr/html/162.html) – czy tzw. szlachetna blaga byłaby odpowiednią reakcją na zaistniałą sytuację?

  39. hlb
    06/09/2013 o 12:02 pm

    @jaja

    Dziękuję, nie skorzystam. To jednak bardziej twój naziolek niż mój, Więc sam se spróbuj, póki jeszcze możesz. Jak kiedyś dojdą do władzy mozesz już nie mieć okazji se tak po prostu pójśc i sprawdzić. :Hehe.

    BTW, co za nieprzyzwoita świętoszkowatość się w tej Wyborczej zalęgła to już i ze dwóch upadków prasy papierowej byłoby mało na nią.Srsly, w całej redakcji nie znalasł się nikt, kto napisałby mniej infantylnego i niedorzecznego komcia niż to?

    http://wyborcza.pl/1,75968,14556543,Nieprzyzwoita__obywatelska__inwigilacja.html

  40. adas
    06/09/2013 o 12:24 pm

    Czy tylko ja nie mogę wyjść z podziwu, że liderami piastowskiej narodowej prawicy są ludzie o nazwiskach bardziej niemieckich niż nazwiska tej części mej rodziny co to niby przyszła z głębi Niemiec (mogło chodzić o Górę Św. Anny) lub wręcz o nazwiskach bardziej żydowskich niż nazwisko tej części mojej rodziny, którego praszczur mógł przyleźć z Czeladzi albo nawet Będzina?

  41. jaja
    06/09/2013 o 12:31 pm

    hlb :
    BTW, co za nieprzyzwoita świętoszkowatość się w tej Wyborczej zalęgła to już i ze dwóch upadków prasy papierowej byłoby mało na nią.Srsly, w całej redakcji nie znalasł się nikt, kto napisałby mniej infantylnego i niedorzecznego komcia niż to?
    http://wyborcza.pl/1,75968,14556543,Nieprzyzwoita__obywatelska__inwigilacja.html

    Dotarłem do tego podwójnego przeczenia i wysiadłem na przystanku WTF „źródłem przecieku do Wikileaks są polskie służby (…) Nie wydaje się to nieprawdopodobne”.

  42. hlb
    06/09/2013 o 12:45 pm

    @jaja

    Aj szkoda. Nie miałes okazji pololać nad zdaniem:

    „Holocher, jak miliony innych użytkowników Facebooka, powierza swoją prywatność komercyjnej firmie, która może z tego zrobić niemal dowolny użytek.”

    Tu się prawie wzruszyłem losem małego pluszowego Holochera. Szczęściem przypomniałem sobie, że to nie jest mały pluszowy Holocher. To nawet nie jest gwiada pop, której prywatną korespondencję ktoś wyciągnął. To jest wodzuś organizacji, która powinna być monitorowana, a prawdopodobnie zdelegalizowana, bo szerzy nienawiść.

    BTW, on tam załatwia sprawy organizacyjne, a co drugiego maila zaczyna od „dzień dobry tu prezes Axa Polsa Sp. z o.o.”.

    Also:

    „Służby specjalne mogą mieć każdą informację z sieci. Do tego dochodzi powszechny monitoring, którego nagrań nikt na dobrą sprawę nie pilnuje. Widziałam na YouTubie nawet nagrania z kamer zainstalowanych w publicznej toalecie (być może zainstalowano je ze względów bezpieczeństwa, bo tak uzasadnia się powszechne podglądanie i nagrywanie).”

    Ta komiczna wizja alterapokaliptycznej neoprzyszłości obecnej cyberPolski to, widzę, jakiś szerszy problem w Gazecie. Może to jest, like, wynik zbiorowej psychozy? Albo stresu w związku z trudnościami spółki? Może ich związki zawodowe powinny zarządać psychologa zakładowego for all?

    Nie kpie, piszę poważnie.

  43. barista
    06/09/2013 o 12:47 pm

    więc państwo koledzy nie mają wątpliwości, czy to aby etyczne naziolkom do korespondencji zaglądać? ja sie trochę dziwię panstwu z Gazety i Krytyki, że plotkarska korespondencja o prezydentowej uzbekistanu w departamencie stanu to nie byla prywatna korespondencja, ale umawianie się na bandyterke przez naziolków jest… hm…

  44. hlb
    06/09/2013 o 12:56 pm

    @barista

    No więc, wykradanie korespondencji to raz. I tu się nie wypowiadam. Ale skoro ona już jest publiczna, to srsly, bez jaj. Kolejna sprawa jest taka, że nawet pobieżna lektura tego gówna pokazuje, że stalo się więcej dobra niż zła przez ten wyciek.

    Świętoszkowatość i szerokopojęty balceryzm obecnej Wyborczej to jest już naprawdę strasznie wkurwiające zjawisko. Nawet jeśli są w tej redakcji osoby, które raczej należałoby uznać za ofiary niż współwinnych.

  45. jaja
    06/09/2013 o 2:35 pm

    barista :
    więc państwo koledzy nie mają wątpliwości, czy to aby etyczne naziolkom do korespondencji zaglądać? ja sie trochę dziwię panstwu z Gazety i Krytyki, że plotkarska korespondencja o prezydentowej uzbekistanu w departamencie stanu to nie byla prywatna korespondencja, ale umawianie się na bandyterke przez naziolków jest… hm…

    Pierwszy prywatna wiadomość, która nie okazała się prywatną dla GW, to chyba SMS Halbera „Precz z siepactwem. Chwała nam i naszym kolegom. Chuje precz!”.

  46. jaja
    06/09/2013 o 2:38 pm

    hlb :
    “Holocher, jak miliony innych użytkowników Facebooka, powierza swoją prywatność komercyjnej firmie, która może z tego zrobić niemal dowolny użytek.”
    “Służby specjalne mogą mieć każdą informację z sieci. Do tego dochodzi powszechny monitoring, którego nagrań nikt na dobrą sprawę nie pilnuje. Widziałam na YouTubie nawet nagrania z kamer zainstalowanych w publicznej toalecie (być może zainstalowano je ze względów bezpieczeństwa, bo tak uzasadnia się powszechne podglądanie i nagrywanie).”
    Ta komiczna wizja alterapokaliptycznej neoprzyszłości obecnej cyberPolski to, widzę, jakiś szerszy problem w Gazecie. Może to jest, like, wynik zbiorowej psychozy? Albo stresu w związku z trudnościami spółki? Może ich związki zawodowe powinny zarządać psychologa zakładowego for all?
    Nie kpie, piszę poważnie.

    Ja to widzę, że WO chodzi po korytarzach, opowiada im takie historie i straszy.

  47. hlb
    06/09/2013 o 2:38 pm

    BTW, ta sama Wyborcza, w której Ewa Siedlacka naucza co powinien czytać „przyzwoity człowiek”, równocześnie sprzedaje jakieś pierdololo, pt „Kim był tatuś Rydzyka, skoro to nie był jego tatuś” (tytuł cytuje z pamięci, może tam było odwrotnie).

    http://wyborcza.pl/1,75478,14558509,Tadeusza_Rydzyka_droga_pod_gorke__czyli_dziecinstwo.html

    Srsly, to już nie jest Gazeta Wyborcza. To jest jakaś chujowa rekonstrukcja historyczna. Pfff.

  48. barista
    06/09/2013 o 2:46 pm

    jak zwykle nie wiem co myśleć – bo z jednej reasonable expectation of privacy jest, z drugiej dlaczego akurat Holocher ma a tylu innych nie ma (cała wikileaks mówi temu expectation – not really), po trzecie jak słusznie kolega zauważył, jebło to jebło, skoro jest publiczne to już nijak nie jest prywatne; no i jak to pogodzić z publikacją dziennika Rosenberga?

    mnie tylko żal, że się Holocher na gejowskiej saunie z Zawiszą na swing nie umawia, albo nie przyznaje, że jest białoruskim agentem; w sumie przed swoją grupą docelową wychodzi na tym całkiem spoko

  49. emluby
    06/09/2013 o 2:52 pm

    Bez kitu, nie ujawnia to nic innego od tego, czego by się po tym buraku można było spodziewać.

    barista :
    jak zwykle nie wiem co myśleć – bo z jednej reasonable expectation of privacy jest, z drugiej dlaczego akurat Holocher ma a tylu innych nie ma (cała wikileaks mówi temu expectation – not really), po trzecie jak słusznie kolega zauważył, jebło to jebło, skoro jest publiczne to już nijak nie jest prywatne; no i jak to pogodzić z publikacją dziennika Rosenberga?
    mnie tylko żal, że się Holocher na gejowskiej saunie z Zawiszą na swing nie umawia, albo nie przyznaje, że jest białoruskim agentem; w sumie przed swoją grupą docelową wychodzi na tym całkiem spoko

  50. hlb
    06/09/2013 o 3:22 pm

    No u nas też kilka razy opublikowano prywatne rozmowy losiów z BNP. Niestety, mieli pecha, nie mieszkają w Polsce. Gdyby mieszkali, to mieliby luz. Terlik pierdoli w podobny deseń i jest zapraszany do TV. Na dodatek Ewa Siedlecka przyszłaby do Griffina i pochyliłaby się nad nieprzyzwoitością upubliczniania prywatnych rozomów.

    #inwigilacjaobywatelska, ja pierdole co za poziom oglądu i poglądu. Pfff.

  51. hlb
    06/09/2013 o 3:42 pm

    jaja :

    Ja to widzę, że WO chodzi po korytarzach, opowiada im takie historie i straszy.

    Ty mozesz mieć rację. Wizualizuje se te rozmowy redakcyjne: „Ale ty Heniek nie pisz tego esemesa tak na ulicy, idź pod jaki daszek; Wojtek mówił, że tera majo w Guglu takie drony, latajo nimi po Kosmosie i czytajo ludzio te esemesy na odległość przez teleskopy; Lem to przewidział, mówił mi Wojtek.”

  52. 06/09/2013 o 5:43 pm

    hlb :

    jaja :
    Ja to widzę, że WO chodzi po korytarzach, opowiada im takie historie i straszy.

    Ty mozesz mieć rację. Wizualizuje se te rozmowy redakcyjne: “Ale ty Heniek nie pisz tego esemesa tak na ulicy, idź pod jaki daszek; Wojtek mówił, że tera majo w Guglu takie drony, latajo nimi po Kosmosie i czytajo ludzio te esemesy na odległość przez teleskopy; Lem to przewidział, mówił mi Wojtek.”

    No, zgadza się, miał o tym notkę, albo dwie w dawnych czasach.

  53. hlb
    06/09/2013 o 6:28 pm

    @starosta

    Kolega niech tak nie wymachuje tą rozpaloną ironią, bo się kolega poparzy. Masz, pokaż kolegom Szwedom, jaki dobry hip-hop w Polsce robio :D

  54. hlb
    06/09/2013 o 7:03 pm

    ACHTUNG!

    Na Twitterze Bosak wymachuje piątką. Srogo przy tym pierdoląc, że kto cytuje randomalne prawackie komcie z Fejsbuka zaczerpnięte z randomalnych ogólnodostępnych plików na randomalnych sajtach ten podlega karze z art. 267 §3 KK, czyli:

    „Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.”.

    Japierdole. Nie mogę się doczekać jak przyjdzie w swoim marynarskim ubranku i mi zaprezentuje na żywo swój program taneczny. Hahaha.

  55. Starosta Melsztyński
    06/09/2013 o 7:20 pm

    Gdzie tu kolega widzie ironię w prostej, szczerej informacji. Nie będę przecież szukał dla kolegi ale było coś chyba z raz o google, co to szpieguje i podsłuchuje a innym razem o facebooku co podsłuchuje i szpieguje. O facebooku był nawet serial pt: Dlaczego nigdy nie zapieszę sié na facebooka.

  56. barista
    06/09/2013 o 7:33 pm

    Nielegalne i karalne jest. Kszysztof dobrze mówi.

  57. hlb
    06/09/2013 o 8:02 pm

    Starosta Melsztyński :
    O facebooku był nawet serial pt: Dlaczego nigdy nie zapieszę sié na facebooka.

    Było,. Fakt. Wojtek opierał się dzielnie i długo.. Ale srogi Gugiel wysłał drony i go zapisał na Fejsikia siłą. Teraz PRISM wkleja mu po dziesięć komciów dziennie na walla, żeby skompromitować tego niezłomnego LOLdysydenta.

  58. hlb
    06/09/2013 o 8:04 pm

    barista :
    Nielegalne i karalne jest. Kszysztof dobrze mówi.

    Karalne jest – co? Że otwieram powszechnie dostępną stronę X i widzę komeć, więc piszę tutaj: paczcie taki komeć widzę na stronie X i go cytuję? Hahaha.

  59. barista
    06/09/2013 o 8:29 pm

    hlb :

    barista :
    Nielegalne i karalne jest. Kszysztof dobrze mówi.

    Karalne jest – co? Że otwieram powszechnie dostępną stronę X i widzę komeć, więc piszę tutaj: paczcie taki komeć widzę na stronie X i go cytuję? Hahaha.

    hlb :

    barista :
    Nielegalne i karalne jest. Kszysztof dobrze mówi.

    Karalne jest – co? Że otwieram powszechnie dostępną stronę X i widzę komeć, więc piszę tutaj: paczcie taki komeć widzę na stronie X i go cytuję? Hahaha.

    Podał z jakiego paragrafu jest nielegalne Kszysztof. Wiec nie dyskutuj, tylko przestrzegaj kodeksu.

  60. hlb
    06/09/2013 o 8:36 pm

    barista :
    Podał z jakiego paragrafu jest nielegalne Kszysztof. Wiec nie dyskutuj, tylko przestrzegaj kodeksu.

    Troll harder. :D

    Gdybym pobrał pliki i udostępniał, to by Krzysztof mógł se cytować. Kiedy piszę, że znalazłem takiego urla, gdzie opisane jest iż jakiś nopek powiedział do innego nopka to i to, to mi Krzysztof może. Przyjść i na buty narobić. Ale musi troszkę podrosnąć. Bo narazie jest za krótki. Hahaha.

  61. barista
    06/09/2013 o 8:42 pm

    hlb :

    barista :
    Podał z jakiego paragrafu jest nielegalne Kszysztof. Wiec nie dyskutuj, tylko przestrzegaj kodeksu.

    Troll harder. :D
    Gdybym pobrał pliki i udostępniał, to by Krzysztof mógł se cytować. Kiedy piszę, że znalazłem takiego urla, gdzie opisane jest iż jakiś nopek powiedział do innego nopka to i to, to mi Krzysztof może. Przyjść i na buty narobić. Ale musi troszkę podrosnąć. Bo narazie jest za krótki. Hahaha.

    Że jak? Wytłumacz nam to jeszcze ze dwa razy, bo nie wszyscy zrozumieli za pierwszym, drugim i trzecim.

  62. Starosta Melsztyński
    06/09/2013 o 8:44 pm

    Chciałem koledze dostarczyć urla z wojtka, a znalazłem coś takiego:
    leje-sie
    2008/12/26 15:40:04
    Dwie rzeczy są pewne:

    Jezus nie urodził się 25 grudnia.

    Lubił zjeść i wypić. Motywy kulinarne przewijają się w Ewangeliach wiele razy. Ucztował w szemranym towarzystwie poborców podatków i innych podejrzanych indywiduów. Pilnował, by nikomu nie zabrakło napitku. Zwinięty został nocą po mocno zakrapianej imprezie. Prawdę mówiąc J. i jego uczniowie musieli chodzić porządnie napruci.

    Nie pamiętałem, że kiedyś taki komentarz (pod moim starym nickiem) u wo zostawiłem. No to poleciałem sprawdzać – Doda popełniła swoją blasfemię, że ciężko wierzyć w coś, co spisał jakiś napruty winem i palący jakieś zioła pół roku później.
    To nie może być przypadek.
    Wynika z tego, że Doda podczytywała blog wo, który z kolei rozpowszechnił mem (o ile nie był jego twórcą) o majtkach Dody

    A tutaj pierwsza znaleziona przeze mnie wzmianka o szpiegującym googlu

    wo
    2008/04/03 20:45:02
    @leje-sie
    /…/

    ” Polecam wszystkim exulantom Google.docs. ”

    Niezmiennie mnie to fascynuje – wystarczy, że jakaś firma sobie powiesi wywieszkę „We are not evil – we would tell you if we were, wouldn’t we?”, a już ludzie z radosną beztroską dają tej firmie prawo do czytania swojej poczty, zawartości lokalnego twardego dysku i wszystkich dokumentów, na których pracują.

  63. hlb
    06/09/2013 o 8:45 pm

    „nie wszyscy zrozumieli za pierwszym, drugim i trzecim.”

    Trzy razy powtarzam specjalnie dla ciebie. Bo w twoim przypadku to difoltowa sytuacja, że dwa razy to za mało. :D

  64. barista
    06/09/2013 o 8:47 pm

    hlb :
    “nie wszyscy zrozumieli za pierwszym, drugim i trzecim.”
    Trzy razy powtarzam specjalnie dla ciebie. Bo w twoim przypadku to difoltowa sytuacja, że dwa razy to za mało. :D

    Weźże nie rób z siebie ćwoka większego niż jesteś. No ile można się jarać, że Kszysztof jest głupi? I po chuj to tak objaśniać?

  65. barista
    06/09/2013 o 8:47 pm

    czytajcie chamy co to jest patriotyzm: http://www.palestra.pl/index.php?go=artykul&id=3540

  66. hlb
    06/09/2013 o 8:50 pm

    barista :

    Weźże nie rób z siebie ćwoka większego niż jesteś. No ile można się jarać, że Kszysztof jest głupi? I po chuj to tak objaśniać?

    Weźże nie rób z siebie ćwoka większego niż jesteś. Cztery razy ci napisałem, że jaram się tym, że ty jestes głupi.

    Widzisz, musiałem objaśnić po raz piąty. Ale wątpię, żebyś w końcu zrozumiał.

  67. barista
    06/09/2013 o 8:57 pm

    hlb :

    barista :

    Weźże nie rób z siebie ćwoka większego niż jesteś. No ile można się jarać, że Kszysztof jest głupi? I po chuj to tak objaśniać?

    Weźże nie rób z siebie ćwoka większego niż jesteś. Cztery razy ci napisałem, że jaram się tym, że ty jestes głupi.
    Widzisz, musiałem objaśnić po raz piąty. Ale wątpię, żebyś w końcu zrozumiał.

    Rety. Napisz jeszcze raz jak Kszysiek się nie zna, a Ty się znasz. Hihi. Hihi. Ale jesteś mądry, a Kszysiek głupi. I malutki taki, a Ty duży. I mądry.

  68. hlb
    06/09/2013 o 9:18 pm

    No widzisz. Małem rację, że nawet za piątym razem nie zrozumiesz. Po raz szósty powtórzę naprawdę powoli, skup się: O tobie pisałem, że jesteś głupi, bo trzeba ci sześć razy powtarzać.

    Zrozumiałeś? Czy potrzebójesz siódmy raz?

  69. jaja
    06/09/2013 o 9:22 pm

    hlb :
    ACHTUNG!
    Na Twitterze Bosak wymachuje piątką. Srogo przy tym pierdoląc, że kto cytuje randomalne prawackie komcie z Fejsbuka zaczerpnięte z randomalnych ogólnodostępnych plików na randomalnych sajtach ten podlega karze z art. 267 §3 KK, czyli:
    “Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.”.
    Japierdole. Nie mogę się doczekać jak przyjdzie w swoim marynarskim ubranku i mi zaprezentuje na żywo swój program taneczny. Hahaha.

    Pierdololo.

    1 Z pierwszego ludzie się śmiali na TT (cytowanie czyli uzyskiwanie informacji).

    2 Drugi też fajny, mają zajebistego mecenasa, wg którego:
    „art. 267 § 1 k.k. osoba, która bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne, magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenia()

    Zgodnie z dyspozycją art. 267 § 3 k.k. tej samej karze podlega, kto informację uzyskaną w sposób określony w § 1 lub 2 ujawnia innej osobie.”

    A w rzeczywistości § 3 mówi o innym „sposobie”:
    „§ 3. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest
    uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym
    albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem”.

  70. barista
    06/09/2013 o 9:22 pm

    Jeszcze jedno na wieczór, Babilas może doceni (Łucji z L. słuchałem i nagle przypomniałem sobie, że w piątek trzeba słuchać polskiej opery) – http://vimeo.com/44655902

  71. barista
    06/09/2013 o 9:24 pm

    hlb :
    No widzisz. Małem rację, że nawet za piątym razem nie zrozumiesz. Po raz szósty powtórzę naprawdę powoli, skup się: O tobie pisałem, że jesteś głupi, bo trzeba ci sześć razy powtarzać.
    Zrozumiałeś? Czy potrzebójesz siódmy raz?

    Zapomniałeś dodać kultowego „Hihi.” oraz „Za mały jest Kszysiek dla mnie.”

  72. jaja
    06/09/2013 o 9:24 pm

    Ho, ho, barista zaczął robić risercz prawnikowy i… znalazł coś innego:

    barista :
    czytajcie chamy co to jest patriotyzm: http://www.palestra.pl/index.php?go=artykul&id=3540

  73. hlb
    06/09/2013 o 9:28 pm

    jaja :

    Pierdololo.

    Ale powtórz jeszcze sześć razy, powoli. Jest z nami barista. On rzadko rozumie przed piątym powtórzeniem.

  74. barista
    06/09/2013 o 9:28 pm

    jaja :
    Ho, ho, barista zaczął robić risercz prawnikowy i… znalazł coś innego:

    barista :
    czytajcie chamy co to jest patriotyzm: http://www.palestra.pl/index.php?go=artykul&id=3540

    Miau! Cyncynat przyjdzie to Wam wygoogla z czego jeszcze można się pośmiać :)

  75. barista
    06/09/2013 o 9:29 pm

    hlb :

    jaja :

    Pierdololo.

    Ale powtórz jeszcze sześć razy, powoli. Jest z nami barista. On rzadko rozumie przed piątym powtórzeniem.

    „Bo narazie jest za krótki. Hahaha. Hihihi.” Królu żeny króluj.

  76. hlb
    06/09/2013 o 9:40 pm

    @barista

    Widzisz, sarkazm też ci nie wychodzi. Może powinieneś jednak na początek spróbować jakichś łatwiejszych internetów? Na blogu MRW komentują łosie o zbliżonym do twojego poziomie. Będziesz się lepiej czuł.

  77. barista
    06/09/2013 o 9:42 pm

    hlb :
    @barista
    Widzisz, sarkazm też ci nie wychodzi. Może powinieneś jednak na początek spróbować jakichś łatwiejszych internetów? Na blogu MRW komentują łosie o zbliżonym do twojego poziomie. Będziesz się lepiej czuł.

    Na sarkazm to ja się siliłem dziesięć twoich komciów temu. Teraz to mi już wszystko jedno czy kolega #pogromcaBosaka gromi sarkastycznie czy poważnie.

  78. hlb
    06/09/2013 o 9:50 pm

    barista :

    Na sarkazm to ja się siliłem dziesięć twoich komciów temu.

    A potem siedem razy ci tłumaczyłem, żebyś się tak nie silił, bo kompletnie ci nie wychodzi. Sam cojapacz, teraz muszę ci tłumaczyć ósmy raz. Prawdopodobnie dalej bez rezultatu.

    barista :

    Teraz to mi już wszystko jedno czy kolega #pogromcaBosaka gromi sarkastycznie czy poważnie.

    Ja jestem jak ten pies Schrodingera. Pogramiam równocześnie i nie pogramiam. I drugiemu też nie dam.

    Srsly, przeproś i będziesz miał wybaczone. Mam dziś dobry humor i szeroki. Jak Stalin w Jałcie.

  79. 06/09/2013 o 9:53 pm

    Ale czemu @hlb dał sięstrollować barriscie z Krzysztofem, który to Krzysztof tak niemożebnie pierdoli i nawet na TT dał jakiegoś linka do stanowiska prawnika narodowców, że aż się kopytami nakryłem z wrażenia.

    BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością, a ta notka natemat to jakiś humor Warzechy czy co? Generalnie poza gadką z żoną dobrze Faszystom.

  80. hlb
    06/09/2013 o 10:01 pm

    galopujący major :
    Ale czemu @hlb dał sięstrollować barriscie z Krzysztofem, który to Krzysztof tak niemożebnie pierdoli i nawet na TT dał jakiegoś linka do stanowiska prawnika narodowców, że aż się kopytami nakryłem z wrażenia.

    Ale czemu ty się dałeś strollować? Przecież włąsnie powtarzasz to co i ja napisałem, a na co barista wylał rzekę pierdololo i zakończył jakimś bolidupnym zlewem, że „teraz to mu wszystko jeednoo, buuu”. :D

    Spuszczając mu bęcki troszkę łączyłem się z nim w bólu. Wiem przecież, że to nie jego wina, że tak wolno kojarzy.

  81. hlb
    06/09/2013 o 10:06 pm

    @”BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością”

    A z prywatnością to ja samawiem. Facebook ma prawo czuć się lekko urażony włamaniem.

    Natomiast ujawnienie rozmów organizacyjnych łosiów, którzy dzięki nieskuteczności polskiego prawa i polskich organów, mogą otwarcie propagować nienawiść, rasizm i szowinizm? C’mon. To jest może i niesmaczne, ale bardzo obywatelskie zachowanie. Patrz: pierwsza z trzech moich tubek, gdzie ujawniono prywatną rozmowę Griffina z BNP.

  82. barista
    06/09/2013 o 10:22 pm

    hlb :

    barista :

    Na sarkazm to ja się siliłem dziesięć twoich komciów temu.

    A potem siedem razy ci tłumaczyłem, żebyś się tak nie silił, bo kompletnie ci nie wychodzi. Sam cojapacz, teraz muszę ci tłumaczyć ósmy raz. Prawdopodobnie dalej bez rezultatu.

    barista :

    Teraz to mi już wszystko jedno czy kolega #pogromcaBosaka gromi sarkastycznie czy poważnie.

    Ja jestem jak ten pies Schrodingera. Pogramiam równocześnie i nie pogramiam. I drugiemu też nie dam.
    Srsly, przeproś i będziesz miał wybaczone. Mam dziś dobry humor i szeroki. Jak Stalin w Jałcie.

    Zapomniałeś dodać Hehehe, Hihihi. Poza tym stary nudnopierdolacy „ale ja od początku mówiłem, ze mam racje” #pogromcaBosaka. Pokonaj jeszcze Wildsteina i wracaj się pochwalić ciotkom i wujkom.

  83. barista
    06/09/2013 o 10:24 pm

    hlb :
    @”BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością”
    A z prywatnością to ja samawiem. Facebook ma prawo czuć się lekko urażony włamaniem.
    Natomiast ujawnienie rozmów organizacyjnych łosiów, którzy dzięki nieskuteczności polskiego prawa i polskich organów, mogą otwarcie propagować nienawiść, rasizm i szowinizm? C’mon. To jest może i niesmaczne, ale bardzo obywatelskie zachowanie. Patrz: pierwsza z trzech moich tubek, gdzie ujawniono prywatną rozmowę Griffina z BNP.

    Chyba zaczynam rozumieć czemu kolega uchodzi tutaj za szwagra Barbura.

  84. cyncynat
    06/09/2013 o 10:30 pm

    barista :

    jaja :
    Ho, ho, barista zaczął robić risercz prawnikowy i… znalazł coś innego:

    barista :
    czytajcie chamy co to jest patriotyzm: http://www.palestra.pl/index.php?go=artykul&id=3540

    Miau! Cyncynat przyjdzie to Wam wygoogla z czego jeszcze można się pośmiać :)

    Ale co, chcesz bym Palestre zaczal czytac? Ja ledwie przez polowe Radwana cytujacego JP2 przebrnalem. Jesli juz, to cos z form krotkich bym polecal: np. zwyczaje lajkowania na fejsie zony pana Arkadiusza. Ale tego nie moge polecac, z wiadomych przyczyn.

  85. hlb
    06/09/2013 o 10:31 pm

    barista :

    Zapomniałeś dodać Hehehe, Hihihi. Poza tym stary nudnopierdolacy “ale ja od początku mówiłem, ze mam racje” #pogromcaBosaka. Pokonaj jeszcze Wildsteina i wracaj się pochwalić ciotkom i wujkom.

    Mówisz-masz: hahaha, hihihi. A teraz pokaż, czy umiałbyś troszkę pospierdalać. No, w czymś przecież musisz być dobry.

  86. jaja
    06/09/2013 o 10:34 pm

    galopujący major :
    BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością, a ta notka natemat to jakiś humor Warzechy czy co? Generalnie poza gadką z żoną dobrze Faszystom.

    Faszysta ustępuje przez prywatność, czy to dobrze, czy to źle #samaniewiem:
    http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,14562409,Po_publikacji_Wikileaks_Holocher_odchodzi_z_zarzadu.html

    Gadka z żona „polaków z małej się pisze czy dużej” tez dobra.

  87. hlb
    06/09/2013 o 10:35 pm

    barista :

    Chyba zaczynam rozumieć czemu kolega uchodzi tutaj za szwagra Barbura.

    Nieno powinienem zrobić tak jak ty. Widząc naziolka pochylić się i cmoknąć go w pompkę. Niestety nie mogę. Mam mało giętki kręgosłup. Pff.

  88. hlb
    06/09/2013 o 10:38 pm

    jaja :

    galopujący major :
    BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością, a ta notka natemat to jakiś humor Warzechy czy co? Generalnie poza gadką z żoną dobrze Faszystom.

    Faszysta ustępuje przez prywatność, czy to dobrze, czy to źle #samaniewiem:
    http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,14562409,Po_publikacji_Wikileaks_Holocher_odchodzi_z_zarzadu.html
    Gadka z żona “polaków z małej się pisze czy dużej” tez dobra.

    I chuj mu na metaforyczny grób.

    Tyle, że lepiej byłoby gdyby po tym wikileaksie, ogarnęła się opinia publiczna w Polsce. Naprawdę jest zbyt wielkie przyzwolenie publiczne dla nietolerancji, ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, że o homofobii i mizoginii nie wspomnę. (Dla baristy) hehehe.

  89. barista
    06/09/2013 o 10:46 pm

    hlb :

    barista :

    Chyba zaczynam rozumieć czemu kolega uchodzi tutaj za szwagra Barbura.

    Nieno powinienem zrobić tak jak ty. Widząc naziolka pochylić się i cmoknąć go w pompkę. Niestety nie mogę. Mam mało giętki kręgosłup. Pff.

    Właśnie. Ale Barbura szwagier, jak Barbur, jest cwok pryncypialny. I logiczny na wskros. I wywodzi primo, ze prywatność to może facebookowi naruszyli. Po drugie primo, ze naziolki nie maja prywatności, bo są naziolkami, a nie kolegami barburowymi. Po czecie primo, ze przecież już dziesięć razy mówiłes jak dałeś radę zgromic Bosaka.

    Nie wiem kurwa, gratulowac już #pogromieniaBosakow, czy czekać z gratulacjami hurtem jak dyplom z divination zrobisz w Serocku?

  90. barista
    06/09/2013 o 10:48 pm

    hlb :

    jaja :

    galopujący major :
    BTW zgadzam się z kolegą barristą co do #samaniewiem z tą prywatnością, a ta notka natemat to jakiś humor Warzechy czy co? Generalnie poza gadką z żoną dobrze Faszystom.

    Faszysta ustępuje przez prywatność, czy to dobrze, czy to źle #samaniewiem:
    http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,14562409,Po_publikacji_Wikileaks_Holocher_odchodzi_z_zarzadu.html
    Gadka z żona “polaków z małej się pisze czy dużej” tez dobra.

    I chuj mu na metaforyczny grób.
    Tyle, że lepiej byłoby gdyby po tym wikileaksie, ogarnęła się opinia publiczna w Polsce. Naprawdę jest zbyt wielkie przyzwolenie publiczne dla nietolerancji, ksenofobii, rasizmu, antysemityzmu, że o homofobii i mizoginii nie wspomnę. (Dla baristy) hehehe.

    Kurwa, jak Barbur. Nie do wiary.

  91. hlb
    06/09/2013 o 10:48 pm

    @barista

    Ojezu. Naprawdę jeszcze nie poszedłeś podzielić się swoim bólem dupy z kimś, kto będzie miał więcej zrozumienia? Pierdol, proszę, w jakimś innym kierunku.

  92. jaja
    06/09/2013 o 10:50 pm

    @galopujący major :

    Suplement do:
    „Gadka z żona “polaków z małej się pisze czy dużej” tez dobra”

    Tak, jak prywatną rzeczą osoby publicznej (jaką jest Holocher) kato-prawaka nie jest, że publicznie hołubi rodzinę a prywatnie posuwa na boku, tak nie jest narodowego-polaka to, że nie wie jak pisać po polsku.

  93. barista
    06/09/2013 o 10:54 pm

    hlb :
    @barista
    Ojezu. Naprawdę jeszcze nie poszedłeś podzielić się swoim bólem dupy z kimś, kto będzie miał więcej zrozumienia? Pierdol, proszę, w jakimś innym kierunku.

    Nie on czemu? Jako #pogromcaBosaka byłeś tylko żenujący, jak #barburgoscinny jesteś fantastyczny.

  94. hlb
    06/09/2013 o 10:58 pm

    @barista

    Nie mogę się zrewanżować. Byłeś żenujący, jesteś żenujący. Prawdopodobnie lubisz być żenujący i takim już pozostaniesz Pa i spierdalaj. Srsly.

  95. barista
    07/09/2013 o 11:47 am

    Sure. Jak się bierzesz za gromienie Bosaka, to cały internet rozgromiony.

  96. hlb
    07/09/2013 o 12:28 pm

    barista :
    Sure. Jak się bierzesz za gromienie Bosaka, to cały internet rozgromiony.

    Miszcz Ciętej Riposty. Długo nie spał, bo ostrzył. Ale wstał wcześnie i po miszczowsku usiekł.

    Koleś, ty naprawdę jesteś taki głupi, czy to jakiś elaborate troll, za którym już sam nie nadążasz?

  97. 07/09/2013 o 1:42 pm

    Koledzy sobie założą konto na facebooku do wymiany uprzejmości?

  98. hlb
    07/09/2013 o 3:11 pm

    No więc jeszcze nie wszyscy w Wyborczej zglupieli do końca. Via fejsikowy Wojtek:

    http://wyborcza.pl/1,75968,14562736,Wlam_w_slusznej_sprawie.html

    BTW, Wojtek ładnie se na blogu napisał. I to dwa pod rząd. Czyżby zmiana diety? Mniej smalczyku, więcej brokułka? Jeśli tak, to keep up the good work, Wojtek.

  99. hlb
    07/09/2013 o 3:22 pm

    jaja :

    barista :
    więc państwo koledzy nie mają wątpliwości, czy to aby etyczne naziolkom do korespondencji zaglądać? ja sie trochę dziwię panstwu z Gazety i Krytyki, że plotkarska korespondencja o prezydentowej uzbekistanu w departamencie stanu to nie byla prywatna korespondencja, ale umawianie się na bandyterke przez naziolków jest… hm…

    Pierwszy prywatna wiadomość, która nie okazała się prywatną dla GW, to chyba SMS Halbera “Precz z siepactwem. Chwała nam i naszym kolegom. Chuje precz!”.

    Przegapiłem wcześniej tego komcia. Well spotted, proszę kolegi. Prawdopodobnie dałoby się skonstruować długą listę, od której Holocher miałby być chyba pierwszym wyjątkiem. Można by to nazwać Prawem Siedleckiej: ujawniona prywatna korespondencja nie jest prywatna, o ile jej właściciela nie wyobrazisz sobie bez majtek.

  100. barista
    07/09/2013 o 4:58 pm

    @starosta: naziolki sobie założyli i jak na tym wyszli? thanks, but no thanks.

    @hlb: jak się kolega oddaje celebrowaniu #pogromuBosaka, to łatwo się zagapić

    @ad rem: (i) pogląd, że naziolkowi prywatność nie przysługuje bo *go nie lubimy za antysemityzm* wydaje się poglądem tyleż odrażającym, co niemądrym; (ii) pogląd, że naziolkom przysługuje prywatności więcej/bardziej niż prezydentowej Uzbekistanu, czy wspomnianemu Rywinowi, wydaje się pozbawiony uzasadnienia konstytucyjnego (oględnie mówiąc).

    @others: jak się państwu kolegom podoba opera o Janie Pawle i artykuł o nowoczesnym patriotyźmie?

  101. 07/09/2013 o 6:02 pm

    barista :

    @starosta: naziolki sobie założyli i jak na tym wyszli? thanks, but no thanks.

    No ale chyba tak oczywistej puenty podanej na tacy to kolega z roztargnienia nie zauważył?

    @ad rem: (i) pogląd, że naziolkowi prywatność nie przysługuje bo *go nie lubimy za antysemityzm* wydaje się poglądem tyleż odrażającym, co niemądrym; (ii) pogląd, że naziolkom przysługuje prywatności więcej/bardziej niż prezydentowej Uzbekistanu, czy wspomnianemu Rywinowi, wydaje się pozbawiony uzasadnienia konstytucyjnego (oględnie mówiąc).

    Policzmy te ad remy:
    1. Naziolkowi przysługuje prawatność, jako osobie prywatnej.
    2. Polityk przymierzający się do objęcia władzy przestaje być osobą prywatną, zwłaszcza, gdy daje wyraz swoim poglądom politycznym.
    3. Snucie planów przestępczych, spiski, itp to nie jest prywatność
    4. W przypadku Holochera i jego konwersacji mamy do czynienia z jednym i z drugim, a nawet trzecim.
    5. To co powyżej to nasze opinie, na temat tego jak powinno być.
    6. Prawodawca natomiast uregulował kwestię w tak niejasny sposób, że wykładnia Krzysztofa Bosaka wydaje się być prawidłowa – przestępstwo popełnia nie tylko ten, który dobiera się do emejli i zamkniętego kółka pp. wywrotowców na facebooku, ale również ten, kto treść korespondencji przytacza dosłownie jak również ten, kto dokonuje streszczeń, omówień i cytatów.
    7. Holocher i inni uczestnicy wymiany zdań mogliby więc pozwać, i pozew zostałby przyjęty, każdego, kto opierając się na materiale zamieszczonym w wikileaks republikowałby konwersacje, wyjątki, streszczenia i szczegółowe omówienia tzn podawał informacje.
    8. Nie wiem, jak do pozwu ustosunkowałby się sąd, nie wiem również, czy podobna sprawa była kiedykolwiek rozstrzygana.
    9. Jeśli jednak, przez brak zachowania elementarnej ostrożności treść konwersacji byłaby dostępna publicznie, jak np sms tego tam (o ile pamiętam został on odczytany przez ramię posła bez włamywania się na konto, do tego sms odebrany był na telefonie służbowym) to nie ma sprawy.

    @others: jak się państwu kolegom podoba opera o Janie Pawle i artykuł o nowoczesnym patriotyźmie?

    Można prosić o streszczenie?

  102. emluby
    07/09/2013 o 7:03 pm

    @barista
    imo palestra to poziom przegłądu sportowego z czasów drukowania biografii Kowalczyka.

  103. hlb
    07/09/2013 o 7:46 pm

    barista :
    @hlb: jak się kolega oddaje celebrowaniu #pogromuBosaka, to łatwo się zagapić

    Nie do ciebie pisałem, matołku. Więc może pierdol w jakimś innym kierunku, łatwiej będzie cię ignorować, co?

  104. hlb
    07/09/2013 o 7:49 pm

    @starosta

    Ale poważnie chcesz dyskutować z przygłupem, który z całego flejma zrozumieł tyle: „pogląd, że naziolkowi prywatność nie przysługuje bo *go nie lubimy za antysemityzm”?

    Jestem prawie pewien, że to jest Głuszak a.k.a. cześćjacek, tylko pod innym loginem. To nie może być przypadek, że obaj nie są wstanie pojąć tekstu dłuższego niż #łooo.

  105. barista
    07/09/2013 o 9:44 pm

    hlb :

    barista :
    @hlb: jak się kolega oddaje celebrowaniu #pogromuBosaka, to łatwo się zagapić

    Nie do ciebie pisałem, matołku. Więc może pierdol w jakimś innym kierunku, łatwiej będzie cię ignorować, co?

    nie mogę się zdecydować, czy to konkluzja w styu #pogromcyBosaka czy jednak #szwagierBarbura

  106. hlb
    07/09/2013 o 11:26 pm

    Zgodnie z logiką każdej LOLdramy, ostatecznie LOLocher też doszedł do etapu LOLokaust internetuf:

    „Wczorajszej nocy doszło do ataku bronią niekonwencjonalną – chemiczną, biologiczną, atomową. Posunięto się do ciosu przekraczającego wszelkie normy prawne i humanitarne, konsekwencje są nieprzewidywalne. Może dojść do odpowiedzi, do eskalacji. Nie ma znaczenia czy zaatakowany watażka jest wątpliwej reputacji czy też nie. Tu nie chodzi o ofiarę lecz o metodę. Społeczność międzynarodowa milczy. Jest obawa, że takie praktyki wejdą do kanonu wojennego. Do czego to doprowadzi świat? Co z prawem? Potrzebna jest reakcja – rezolucja potępiająca.”

    BTW, tamże na końcu: ta niepoważna Siedlecka z GW w jednej kolekcji z Wildsteinem i jakąś LOLmyślicielką z Frondy. Gratulacje idą na adres Wyborczej.

  107. jaja
    08/09/2013 o 5:29 pm

    Starosta Melsztyński :

    barista :

    @starosta: naziolki sobie założyli i jak na tym wyszli? thanks, but no thanks.

    No ale chyba tak oczywistej puenty podanej na tacy to kolega z roztargnienia nie zauważył?

    @ad rem: (i) pogląd, że naziolkowi prywatność nie przysługuje bo *go nie lubimy za antysemityzm* wydaje się poglądem tyleż odrażającym, co niemądrym; (ii) pogląd, że naziolkom przysługuje prywatności więcej/bardziej niż prezydentowej Uzbekistanu, czy wspomnianemu Rywinowi, wydaje się pozbawiony uzasadnienia konstytucyjnego (oględnie mówiąc).

    Policzmy te ad remy:
    6. Prawodawca natomiast uregulował kwestię w tak niejasny sposób, że wykładnia Krzysztofa Bosaka wydaje się być prawidłowa – przestępstwo popełnia nie tylko ten, który dobiera się do emejli i zamkniętego kółka pp. wywrotowców na facebooku, ale również ten, kto treść korespondencji przytacza dosłownie jak również ten, kto dokonuje streszczeń, omówień i cytatów.

    Wujek Dobra Rada: przestań już pierdolić o prawie/prawodawcach, bo z każdym kolejnym takim komentarzem coraz bardziej się ośmieszasz.

  108. hlb
    08/09/2013 o 11:02 pm

    O! Ile się działo! Przyszedł jaja i któregoś zbił. Tylko nie wiem którego. Ale, niech jaja nie nie dopowiada. Chciałbym wpierw zobaczyć, który poczuje się bardziej zbity.

  109. życzliwy
    09/09/2013 o 9:49 pm

    i po co była ta agresja? teraz wam głupio

  110. hlb
    09/09/2013 o 11:37 pm

    życzliwy :
    i po co była ta agresja? teraz wam głupio

    Like, a ty w jakiej sprawie? Paliłeś to już nie pij. Raczej.

  111. axolotl
    10/09/2013 o 10:09 am

    Ej, bo znowu czytam flejmy od końca, więc nie przebrnąłem. w każdym razie nie wiem czego dotyczyła dyskusja, bo czytając od końca, @hlb wyzywał od matołków, a @barista wyzywał od barburów. jeśli chodzi o odpowiedzialność cywilną, to tajemnica korespondencji obejmuje również naziolków, którym niestety prawa osobiste przysługują jak każdemu standardowemu zjadaczowi chleba. jeśli chodzi o odpowiedzialność karną, to w sumie nie śledziłem tej całej dramy, ale jak rozumiem, tradycyjnie się bosakom popierdoliło ujawnienie z rozpowszechnianiem.

    Jeśli natomiast chodzi o flejmy poważniejsze, to nie wiem czy w wyliczance fajnych tytułów naukowych padł następujący:
    http://www.halinapodbielska.pl/CV.htm

  112. vHF
    10/09/2013 o 10:14 am

    Tutuł jak tytuł, ale cv na 96 stron. Szacun.

  113. hlb
    10/09/2013 o 12:26 pm

    axolotl :
    Ej, bo znowu czytam flejmy od końca, więc nie przebrnąłem. w każdym razie nie wiem czego dotyczyła dyskusja, bo czytając od końca, @hlb wyzywał od matołków, a @barista wyzywał od barburów.

    Nie czytałem, ale się wypowiem. To może spróbuję po tym zgadnąć, w jakim języku kolega tutaj sobie komciuje? hlb nie wyzywał, tylko stawiał smutną diagnozę. :D

  114. cyncynat
    10/09/2013 o 1:12 pm

    ja pierdole

  115. axolotl
    10/09/2013 o 1:13 pm

    Nie czytałem, ale się wypowiem. To może spróbuję po tym zgadnąć, w jakim języku kolega tutaj sobie komciuje? hlb nie wyzywał, tylko stawiał smutną diagnozę. :D

    a bo ja wiem. we flejmach u wo czytanie od końca było zawsze zabawniejsze niż od początku, bo pod koniec dzieje się tam zawsze głupiej. w szambie w tym trybie zaczęło się od bluzgów aka smutnych diagnoz, z których mocniejsze było zdecydowanie diagnozowanie od barburów. nie rozstrzygam czy uzasadnione, bo jakem rzekł – nie doczytałem. liczyłem, że jakiś łaskawca mi streści główny plot, albo się plot sam wskrzesi, dzięki czemu się dowiem. a póki co się odniosłem do słusznej tezy baristy, że prawo do korespondencji/prywatności naziolka jest prawem osobistym w tym samym zakresie co zwykłego zjadacza chleba. to co do zasady, ofkoz (bo już nie np. jeśli ujawniono w toku działań służb do tego powołanych, albo jeśli takie informacje są przedmiotem postępowań sądowych (choćby wszczętych przez naziolków).

  116. cyncynat
    10/09/2013 o 1:16 pm

    stan rodzinny jest zajebisty.

    btw, sh*manka napisala habilitacje z Lanaca

  117. cyncynat
    10/09/2013 o 1:23 pm
  118. hlb
    10/09/2013 o 1:33 pm

    axolotl :
    prawo do korespondencji/prywatności naziolka jest prawem osobistym w tym samym zakresie co zwykłego zjadacza chleba. to co do zasady,

    No i gdybyś przeczytał, co komentujesz, to wiedziałbyś, że piszesz nie na temat. Bo tematem był Bosak pierdolący na Twitterze.

    No ale skoro in the immortal words od Zenek Martyniuk, przybyłaś w chwili tej ostatniej – to się nie dziw, że ten peron łez tylko na nim pada desz. Pff.

  119. vHF
    10/09/2013 o 1:35 pm

    cyncynat :
    stan rodzinny jest zajebisty.
    btw, sh*manka napisala habilitacje z Lanaca

    I zdała IELTSa na 8.0. Sky is the limit.

  120. cyncynat
    10/09/2013 o 1:46 pm

    vHF :

    cyncynat :
    stan rodzinny jest zajebisty.
    btw, sh*manka napisala habilitacje z Lanaca

    I zdała IELTSa na 8.0. Sky is the limit.

    to tragikomedia. laska ma depresje, tesciowa wysyla ja i jej australijskiego meza z doskonalymi zebami na „randke”, na ktorej maz jej obiecuje, ze za rok beda zarabiac „znacznie wiecej”. ale ona marzy o uniwersytecie, o Lacanie, o jouissansce…

  121. axolotl
    10/09/2013 o 2:13 pm

    @ hlb
    dobra. przeczytałem. komciowałbym na temat, gdybym się odnosił do tego kto kogo w tym flejmie strolował. bo jeśli mówimy o tłitach bosaka, to napisałem przecież w pierwszym komciu, że bosak jest na tyle niegramotny intelektualnie, że mu się na pewno ujawnienie z rozpowszechnianiem pomyliło. bo że mu się art. 267 § 3 z § 4 kk pochrzanił to akurat pewne. chociaż w przypadku narodowców, to cholera wie.

  122. axolotl
    10/09/2013 o 2:15 pm

    ale peron łez bardzo fajny. tak wnosze po ich grzywkach. jak posłucham, pewnie się utwierdzę.

  123. emluby
    10/09/2013 o 2:51 pm

    pierdolę. Po przeczytaniu TEGO Cv dostalem kurwa deperesji. najebała tytułów i artykułów, a ja skłladnie zdania w komciu napisać nie daję rady. Nosz karwa mać.

  124. hlb
    10/09/2013 o 2:54 pm

    axolotl :
    @ hlb
    dobra. przeczytałem. komciowałbym na temat, gdybym się odnosił do tego kto kogo w tym flejmie strolował. bo jeśli mówimy o tłitach bosaka, to napisałem przecież w pierwszym komciu, że bosak jest na tyle niegramotny intelektualnie, że mu się na pewno ujawnienie z rozpowszechnianiem pomyliło. bo że mu się art. 267 § 3 z § 4 kk pochrzanił to akurat pewne. chociaż w przypadku narodowców, to cholera wie.

    No to kolega zadał sobie trud, który będzie doceniony. Bozia będzie koledze bozić. :D Woggle flejm był o tym, że mi się z barista flejmować nie chce od dawna. A on się co chwile wyłania z kałuży i pręży ku mnie swe niezamówione pierdolenia, jak pudzian czerstwe dissy.

    axolotl :
    ale peron łez bardzo fajny. tak wnosze po ich grzywkach. jak posłucham, pewnie się utwierdzę.

    Przecież zawsze mówię że prawdziwym epicentrum prawdziwej polskiej kultury nie jest plac Zbawiciela, czy jakieś inne warszawskie blokowiska, tylko Manieczki. MANIECZKI! Oni tam już wykrzyczeli i zatańczyli wszystko za nas.

    O tu, prosze nieśmiertelny DJ Hazel napisał nawet podkład muzyczny do flejmów o serach.

  125. emluby
    10/09/2013 o 3:12 pm

    dobra trochie LOLa

  126. emluby
    10/09/2013 o 3:28 pm

    @hlb
    nie znałem didżeja Hazela i musiałem sprawdzić kto zacz. Wykypedia podpowiedziała, że „Był członkiem agencji MDT (Manieczki DJs Team) od początku jej istnienia do 2004 roku. W latach 2004-2005 rezydent Klubu Ekwador Manieczki. Od 16 kwietnia 2006 rezydent ekskluzywny Omen Club Płośnica.”

  127. cien.wojtka
    10/09/2013 o 4:23 pm

    Panowie tu bułkę przez bibułkę, a tam Wojtek idzie palić opony! Wojna byndzie.
    #cojakurwaczytam

  128. hlb
    10/09/2013 o 4:25 pm

    emluby :
    @hlb
    nie znałem didżeja Hazela i musiałem sprawdzić kto zacz. Wykypedia podpowiedziała, że “Był członkiem agencji MDT (Manieczki DJs Team) od początku jej istnienia do 2004 roku. W latach 2004-2005 rezydent Klubu Ekwador Manieczki. Od 16 kwietnia 2006 rezydent ekskluzywny Omen Club Płośnica.”

    Ajaj, to jak nie nie wiedzieć nic o Polsce, woggle, kompletnie. A najlepszy polski tekst w 21wieku napisał Gospel. To jest naprawdę coś!

    @tubka o adwokatach

    Czy na prawo w Polsce przyjmują tylko ludzi z wadami wymowy? Pan numer jestn fajny. Powiedzieli mu, że ma zagrać jowialnego prawnika. Byłby Oscar, gdyby przewidzieli taką kategorię.

  129. marcin_be
    10/09/2013 o 4:35 pm

    emluby :
    dobra trochie LOLa

    heheheheheh adwokatura pierze swoje brudy publicznie i jeszcze rant tego gościa na radców prawnych :D skąd Ty takie rzeczy bierzesz?

  130. jaja
    10/09/2013 o 10:47 pm

    emluby :
    dobra trochie LOLa

    Słoik chyba przetrenował retorykę.

  131. jaja
    10/09/2013 o 11:36 pm

    cien.wojtka :
    Panowie tu bułkę przez bibułkę, a tam Wojtek idzie palić opony! Wojna byndzie.
    #cojakurwaczytam

    Ale on idzie na te barykady tak, że jeden krok w przód (Gierek rulez) i dwa kroki w tył („ale przecież tak jak rząd sam się wyżywi”).

  132. hlb
    11/09/2013 o 11:18 am

    @jaja

    W sumie warto byłoby Wojtkowi dać trochę kredytu za tę jego początkującą związkowość. Tak samo jak za jego przywracanie rzeczywistej wersji historii II RP. Oczywiście, że sadzi czasem farmazony. I oczywiście czasem robi risercz orliński, tak że można byłoby spokojnie pololać nad hemikiem-chistorykiem.

    Z tej nowej wersji Wojtka może być jakiś pożytek. Koncept związków zawodowych w PL został kompletnie zawłaszczony przez różnych działaczy parapolitycznych i pieczeniarzy, którzy eksploatują wielkie zakłady tradycyjnych gałęzi gospodarki. Tymczasem #babanakasie, #stażystanaśmieciówce czy #asystentkapozarzadzaniu niespecjalnie mieli reprezentację przez te ostatnie 25 lat. No, chyba że się mylę i coś jest już inaczej w Polsce niż zapamiętałem?

    Jeśli więc Wojtek miałby masować swoje ego w ten sposób, że zostanie Kuroniem Cyberpanka, ale przy okazji jakiś pożytek z jego działalności byłby, to nie ma sprawy. Nawet wąs-dudeizm (as in Duda) mozna mu wybaczyć. Na razie są notki, ale poznamy jego po czynach, Wojtka tego.

    Inna sprawa, że ten nowy Wojtek-syndykalista to jest trochę jakaś nowa mutacja Wojtka-ajfoniarza. Jak będzie kroczył to drogo, to może mu być kiepsko coś zdziałać.

    „Gierek rulez” jest komiczny, bo trochę to nie było tak, że trwał chiński model Gomułki, potem zdarzyła się Stocznia ’70, a potem Gierek-prawodawca dał robotnikowi trochę luzu. Ten proces był bardziej skomplikowany niż „ajfą rulez, reszta to linux”.

    Tak samo te jego barokowe wizje kitesurfujących zarządów vs. dźwigająca jarzmo biurowa klasa średnia. Ten sam pattern. Gdzieś on ten bieda-manicheizm musiał podpatrzyć, skądś to musiał pożyczyć. Może on był zmuszany służyć ministrantach za małego Wojtka? Wie ktoś może?

  133. hlb
    11/09/2013 o 11:28 am

    …a są gdzieś jakieś fajne pr0nsajty, na których mozna cojapaczyć, live, jak się Wojtek mizia z tą Dudą?

  134. emluby
    11/09/2013 o 12:37 pm

    @ MARCIN_BE
    take rzeczy ja biore z internetu

  135. hlb
    11/09/2013 o 2:56 pm

    WTEM! Wyborcza donosi:

    „Pierwsza opona płonie pod Sejmem.”

    Oborze, może to nasz Wojtek!

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,123133,14583439,Protesty_w_stolicy__Beda_utrudnienia__DZIEN_NA_ZYWO_,,,568733.html

  136. cien.wojtka
    11/09/2013 o 4:30 pm

    hlb :
    @jaja
    W sumie warto byłoby Wojtkowi dać trochę kredytu za tę jego początkującą związkowość. Tak samo jak za jego przywracanie rzeczywistej wersji historii II RP. Oczywiście, że sadzi czasem farmazony. I oczywiście czasem robi risercz orliński, tak że można byłoby spokojnie pololać nad hemikiem-chistorykiem.
    Z tej nowej wersji Wojtka może być jakiś pożytek. Koncept związków zawodowych w PL został kompletnie zawłaszczony przez różnych działaczy parapolitycznych i pieczeniarzy, którzy eksploatują wielkie zakłady tradycyjnych gałęzi gospodarki. Tymczasem #babanakasie, #stażystanaśmieciówce czy #asystentkapozarzadzaniu niespecjalnie mieli reprezentację przez te ostatnie 25 lat. No, chyba że się mylę i coś jest już inaczej w Polsce niż zapamiętałem?
    Jeśli więc Wojtek miałby masować swoje ego w ten sposób, że zostanie Kuroniem Cyberpanka, ale przy okazji jakiś pożytek z jego działalności byłby, to nie ma sprawy. Nawet wąs-dudeizm (as in Duda) mozna mu wybaczyć. Na razie są notki, ale poznamy jego po czynach, Wojtka tego.

    Zaprawdę, słuszne to i sprawiedliwe, cośtam i zbawienne. Wszystko dobrze zapamiętałeś. Problem w tym, że wojtkowe rewolucje podchodzą do problemu #oddupystrony, bo uznają w/w pieczeniarzy za reprezentantów w/w grup hashtagowych. Przecież kurwa oni najpierw dla siebie załatwią emerytury w wieku 40 lat, następnie gwarancję zatrudnienia przez 20 lat, a jak im się na koniec będzie nudziło, to krzykną „Zabronić śmieciówek”, a następnie rozejdą się do domów. Walczyli? Walczyli.

    Wojtek słowem nie pisnął o tym, że obecne związki zawodowe należałoby najpierw rozpierdolić bazuką, a pozostałości wypalić kwasem i na pogorzelisku zbudować coś apolitycznego. Na razie to ja widzę etatowego związkowca z iphonem, któren czasem mądrze pisze, ale raczej stołka spod dupy sobie nie wyciągnie.

  137. fidelio
    11/09/2013 o 5:25 pm

    cien.wojtka :

    hlb :
    @jaja
    Przecież kurwa oni najpierw dla siebie załatwią emerytury w wieku 40 lat,.

    No taki Duda to już pewnie ma emeryturę jako ex-komandos. Ciekawe co na to protestujący, czy im się podoba pracowanie na emeryturę pana Dudy – facet przecież okaz zdrowia, podobnie niejaki agent Tomek. Przecież to jest chore, ale tego chyba nie mają na transparentach.

  138. hlb
    11/09/2013 o 6:01 pm

    cien.wojtka :

    Problem w tym, że wojtkowe rewolucje podchodzą do problemu #oddupystrony, bo uznają w/w pieczeniarzy za reprezentantów w/w grup hashtagowych. Przecież kurwa oni najpierw dla siebie załatwią emerytury w wieku 40 lat, następnie gwarancję zatrudnienia przez 20 lat, a jak im się na koniec będzie nudziło, to krzykną “Zabronić śmieciówek”, a następnie rozejdą się do domów. Walczyli? Walczyli.

    No, dobra. To teraz tak się umawiamy, że ja będe bronił Wojtka: ale z kim on ma iść na tę demonstrację? Z Kolendą-Zaleską, Wielowieyską? Albo poszukać jeszcze bardziej zbalceronych soft-korwiniarzy? No, weź. Przecież o tym pisałem: skoro nikt nie pochyla się, to z kim, kurwa, Wojtek ma palić opony w tej sprawie?

    cien.wojtka :

    Wojtek słowem nie pisnął o tym, że obecne związki zawodowe należałoby najpierw rozpierdolić bazuką, a pozostałości wypalić kwasem i na pogorzelisku zbudować coś apolitycznego. Na razie to ja widzę etatowego związkowca z iphonem, któren czasem mądrze pisze, ale raczej stołka spod dupy sobie nie wyciągnie.

    No nie pisnął, bo oni są jego jedynymi sojusznikami w tej sprawie. Jakby on zaczął pierdolić o wąsactwie wąsów z którymi idzie palić opony, to primo po pierwsze, byłby jak prawicowe dupki, które zanim wyruszą na wspólna manifestację potrzebują się od siebie odciąć i zdystansować. A primo po drugie, jakby on najpierw napisał teeldeera, jakie to wąsy, a potem poszedł z tymi wąsami protestować, to oni by mu z dupy zrobili zapaloną oponę.

    To jest, kurwa, klasa robotnicza, z kopalń, hut i niehut, a nie pluszowy Michio-san z bloxa. Oni wpierdalają roztopioną surówkę i popijają węglem! Jak się z nimi chcesz kolegować, to nie możesz ich bezkarnie podpierdalać swoją postironicznością.

    Chcesz, żeby Wojtkowi do chuja nakopali, zanim da radę przynieść jakieś fajne lulzy o swoim męstwie przy obalaniu rządu?

  139. jaja
    11/09/2013 o 7:18 pm

    fidelio :

    cien.wojtka :

    hlb :
    @jaja
    Przecież kurwa oni najpierw dla siebie załatwią emerytury w wieku 40 lat,.

    No taki Duda to już pewnie ma emeryturę jako ex-komandos. Ciekawe co na to protestujący, czy im się podoba pracowanie na emeryturę pana Dudy – facet przecież okaz zdrowia

    To była zasadnicza służba wojskowa. Potem wrócił do swojej huty, gdzie od co najmniej ’92 sobie związkuje. Związkowcy płacą mu ministerialną pensję, więc pewnie nie robiłoby im różnicy, gdyby miałaby to być emerytura.

  140. jaja
    11/09/2013 o 9:00 pm

    hlb :
    @jaja
    W sumie warto byłoby Wojtkowi dać trochę kredytu za tę jego początkującą związkowość…

    Może i tak.
    Wizję psuje mi to, że on odkrył tą związkowość dopiero jak zwolnienia grupowe w Agorze zajrzały mu w oczy (i schował się za „zakładam związek i możecie mi naskoczyć, działacz jestem”).

  141. 11/09/2013 o 9:27 pm

    Ale przecież żaden z panów refektarzy nie przebije prawnika antykorporacyjnego Dawida Kokot:

    http://dawid-kokot.salon24.pl/533063,wywiad-z-doradca-prawnym-prawnikiem-dawidem-kokot-odnosnie-stron

    Nasz bohater zdobywał doświadczenie zawodowe:

    pracując w kancelarii radcy prawnego, a później w spółce partnerskiej radców prawnych zajmując się stałą obsługą podmiotów gospodarczych

    Niech zgadnę – goniec?

    A potem to już z górki:

    Trzyletnia praktyka zawodowa oraz pozytywnie złożony egzamin państwowy, doprowadziły do założenia kancelarii doradcy prawnego

  142. barista
  143. hlb
    11/09/2013 o 11:10 pm

    jaja :

    hlb :
    @jaja
    W sumie warto byłoby Wojtkowi dać trochę kredytu za tę jego początkującą związkowość…

    Może i tak.
    Wizję psuje mi to, że on odkrył tą związkowość dopiero jak zwolnienia grupowe w Agorze zajrzały mu w oczy (i schował się za “zakładam związek i możecie mi naskoczyć, działacz jestem”).

    No mi też pasuje, bo miałem o tym proroczą notkę kilka lat temu:D Ale nie pokażę. Bo nie.

    Jak go będą chcieli pyknąć, to mu NSZZ niespecjalnie pomoże. Odpowienio przeprowadzona restrukturyzacja może go od zachęcić do samoaborcji z Agory. Felietonowy to jednak nie to samo co suwnicowy, ma nazwisko i wyobraźnię. W końcu na to pierwsze pracuje tym drugim.

    Ja mu tam nie życzę i dlatego jestem tajemniczy jak kolega vHF na wakacjach. Ale za godziwą zapłatą mogę pokazać jak to zrobić. A ostatecznie o godziwą zapłatę w tym wszystkim chodzi, co nie?

  144. marcin_be
    12/09/2013 o 1:22 am

    barista :
    http://adwokatura.krakow.pl/news/wyklad-ks-prof-dr-hab-wojciecha-zycinskiego-19-wrzesnia-2013-roku

    ja widzę, że kolega adwokat i z mojego miasta a po wpisach kolegi to kolegi to mogę tylko zapytać: czy kolega prowadził zajęcia na naszej krakowskiej Alma Mater?

  145. barista
    12/09/2013 o 8:08 am

    marcin_be :

    barista :
    http://adwokatura.krakow.pl/news/wyklad-ks-prof-dr-hab-wojciecha-zycinskiego-19-wrzesnia-2013-roku

    ja widzę, że kolega adwokat i z mojego miasta a po wpisach kolegi to kolegi to mogę tylko zapytać: czy kolega prowadził zajęcia na naszej krakowskiej Alma Mater?

    Wszystko pozory. Kolega krakoski mi przysłał, chyba się wybiera. W Krakowie nie czuja tych wszystkich oksymoronow, habilitacja i Jan Paweł, wykład i objawienie. Taki lokalny mindfuck. Może od zanieczyszczenia tak maja.

  146. hlb
    12/09/2013 o 10:47 am

    Poczytałbym co, o tym jak Wojtek obalał rząd. Niestety nigdzie nic. Tylko ,a href=”http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,14388149,_Solidarnosc__placi_za_udzial_w_pikietach___Chcialabym.html#TRrelSST”>Wielowieyska ujawnia, że Duda płaci za obalanie. Wojtku tez jakoś dał zmonetyzować? Wie ktoś coś może?

  147. hlb
    12/09/2013 o 10:48 am

    Tacztajpu popsuło, proszę jeszcze raz:

    Poczytałbym co, o tym jak Wojtek obalał rząd. Niestety nigdzie nic. Tylko Wielowieyska ujawnia, że Duda płaci za obalanie. Wojtku tez jakoś dał zmonetyzować? Wie ktoś coś może?

  148. emluby
    12/09/2013 o 11:02 am

    karków zawsze był inny – kiedyś widziałem wyrok jak sędziowie i protokolant mieli przed nazwiskami mgr, lic. i dr – LOL

    barista :
    http://adwokatura.krakow.pl/news/wyklad-ks-prof-dr-hab-wojciecha-zycinskiego-19-wrzesnia-2013-roku

  149. vHF
    12/09/2013 o 11:09 am

    Poprawna tytulatura jest bardzo doceniana w Krakowie.

  150. vHF
    12/09/2013 o 11:17 am

    O kurde, Wielowieyska powinna mieć jakiś program w TVN czy innym Polsacie, gdzie co tydzień mogłaby Ujawnić. Oczywiście za darmo, żeby ktoś nie powiedział że ujawnia za pieniądze a nie z potrzeby ujawnienia.

  151. hlb
    12/09/2013 o 11:53 am

    @vHF

    Przeklikałem kilka komcioniusów na Gazecie also Wyborczej w poszykiwaniu cameo naszego Wojtka. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy, to że ta jedna jedyna opona, która ponoć Wojtek spalił, ilustruje wszystkie doniesienia.

    A tu Maziarski napisał felietą, w którym się od Wojtka i Dudy kompletnie odciął. Brutalnie, ale przecież przedstawił naszego Wojtka wypisz-wymaluj:

    „W modzie jest szczucie przeciw jednostkom i grupom społecznym, które odniosły sukces, nieźle zarabiają i nie biadolą. Środowiska te, przez lata słusznie wskazywane jako wzór, dziś coraz częściej stawiane są pod pręgierzem. Zdaniem populistów powinny się wstydzić sukcesu i muszą się podzielić dobrobytem.”

    Dramatycznie też ostrzegł przed swoim redakcyjnym kolegą:

    „Pojawienie się populistycznej i antykapitalistycznej demagogii w dyskursie głównych uczestników życia publicznego powinno być dla nas dzwonkiem alarmowym. Przyzwolenie na łamanie zasady równości wobec prawa, szczucie przeciw zamożnym, wmawianie ludowi, że pada ofiarą bankierów i innych krwiopijców – wszystko to źle wróży Polsce na przyszłość.

    http://wyborcza.pl/1,75968,14589715,Napuszczanie_ludu_na_wrogow.html

    MEANWHILE Wojtek już umył ręce od palenia opony (ale czy to na pewno on?) i na fejsiku wrócił do walki z cyberpankiem. Ze zgrozą odkrył, że 850 000 Amerykanów ma clearance, żeby podglądać jak sobie pierdoli trzy po trzy z kolegami Głuszakiem i Michałem Radziwiłłem Wiśniewskim.

    Ale to nic. Pociąg myśli wkrótce dowiózł go do konkluzji, że skoro milją amerykan, to chińczyki, putin i alkajda używa podwójnych agentów, że ich komcie o protodupie też czytać:

    „Dla mnie ciekawsze jest pytanie, ilu w tym wszystkim podwójnych agentów, bo podejrzewam, że co ma PRISM, mają także Putin, Chińczycy, Al Kaida i cholera wie kto jeszcze. Nie upilnujesz takiego bajzlu.”

    Srsly, on się zaczyna nadawać do Salonu24. Jak zamkną blox, to go tam se wizualizuję.

  152. jaja
    12/09/2013 o 11:56 am

    Starosta Melsztyński :
    Ale przecież żaden z panów refektarzy nie przebije prawnika antykorporacyjnego Dawida Kokot:
    http://dawid-kokot.salon24.pl/533063,wywiad-z-doradca-prawnym-prawnikiem-dawidem-kokot-odnosnie-stron
    Nasz bohater zdobywał doświadczenie zawodowe:
    pracując w kancelarii radcy prawnego, a później w spółce partnerskiej radców prawnych zajmując się stałą obsługą podmiotów gospodarczych
    Niech zgadnę – goniec?
    A potem to już z górki:
    Trzyletnia praktyka zawodowa oraz pozytywnie złożony egzamin państwowy, doprowadziły do założenia kancelarii doradcy prawnego

    Ciekawostka.
    Dawid Kokot i Przemysław Pasieko oraz Marcin Liszka napierdzielają się od dawna (w necie: pomówienia, spam, włamania na strony, groźby, itp). Ostatnie starcie skończyło się alarmami bombowymi w całej Polsce (najpierw zatrzymano Kokota i Pasieko, ale potem – zdaje się – wyszło, że Liszka próbował ich wrobić i teraz to on jest aresztowany).

    Źródło do LOLa:
    http://www.dawid-kokot.pl/

  153. hlb
    12/09/2013 o 11:59 am

    …a Michał Radziwiłł Wiśniewski opublikował se biczbol, czyli chyba sugeruje, że po upadku reduty na blipie, poddał też blox i przeszedł do podziemia. Czy ktoś wie, gdzie on teraz wkleja swoje sajlorki i legoludziki?

  154. vHF
    12/09/2013 o 12:54 pm

    Al-Kaida ma całego PRISMa? Toż to ze sto osiołków musi non-stop chodzić w kieracie żeby same twarde dyski zasilać!

  155. hlb
    12/09/2013 o 1:29 pm

    vHF :
    Al-Kaida ma całego PRISMa? Toż to ze sto osiołków musi non-stop chodzić w kieracie żeby same twarde dyski zasilać!

    Nienie. Alkajda ma podwójnych osiołków w Chinach. Te chińskie osiołki mają z kolei podwójne osiołki w Ameryce. Amerykańskie osiołki paczo do komciów w fejsie i obesrwujo, czy ktoś nie podkurwia za ostro przeciw bankierom, kajtsureferom, Krytyce Politycznej i przeciw całemu szeroko pojętemu cyberpankowi.

    I dopiero tym oślim networkiem śledzą Wojtka i Spółkę.

    Ale nie dziwie się, że się Wojtek zradykalizował i ponoć teraz pali oponę przed Tuskiem. Chciałbyś, żeby cię tyle zagranicznych osiołków podglądało, jak se piszesz głupoty jak Wojtek? Mnie tylko i wyłącznie interesuje, czy Wielowieyska napisała prawdę, że Duda płaci za obalanie Tuska płonącą oponą. A jak płaci, to ile?

  156. hlb
    12/09/2013 o 1:36 pm

    …no i mam takie lamerskie pytanko: jak Wojtek z Dudą obalą już rząd Tuska, to co będzie potem? Będzie już wreszcie dobrze jak za Gierka, czy nie?

    Bo jak będzie jak za Gierka, to wracam do Polski. Inaczej nie. Ostatecznie zawsze twierdziłem, że gdybym miał tyle lat co teraz w PRL lat 70., to nigdy nie donosiłbym do SB. Byłbym tam majorem.

    …a Pan Major byłby generałem! Wreszcie.

  157. Starosta Melsztyński
    12/09/2013 o 2:00 pm

    jaja :

    Starosta Melsztyński :Ale przecież żaden z panów refektarzy nie przebije prawnika antykorporacyjnego Dawida Kokot:http://dawid-kokot.salon24.pl/533063,wywiad-z-doradca-prawnym-prawnikiem-dawidem-kokot-odnosnie-stronNasz bohater zdobywał doświadczenie zawodowe:pracując w kancelarii radcy prawnego, a później w spółce partnerskiej radców prawnych zajmując się stałą obsługą podmiotów gospodarczychNiech zgadnę – goniec?A potem to już z górki:Trzyletnia praktyka zawodowa oraz pozytywnie złożony egzamin państwowy, doprowadziły do założenia kancelarii doradcy prawnego

    Ciekawostka.Dawid Kokot i Przemysław Pasieko oraz Marcin Liszka napierdzielają się od dawna (w necie: pomówienia, spam, włamania na strony, groźby, itp). Ostatnie starcie skończyło się alarmami bombowymi w całej Polsce (najpierw zatrzymano Kokota i Pasieko, ale potem – zdaje się – wyszło, że Liszka próbował ich wrobić i teraz to on jest aresztowany).
    Źródło do LOLa:http://www.dawid-kokot.pl/

    Czy facet o manierach i sznycie gminnego cwaniaka, w okularach przeciwsłonecznych zsuniętych na żelowane włosy i koszuli dyskotekowej z Manieczek może skutecznie udawać prawnika? Przez chwilę miałem wątpliwości ale przypomniałem sobie poważnego biznesmana Tomasza Kaczmarek i wątpliwości mnie opuściły.

  158. hlb
    12/09/2013 o 2:38 pm

    @starosta

    Zostaw Manieczki. Tam się bawi klasa robotnicza. I ziemiaństwo.

  159. hlb
    12/09/2013 o 2:53 pm

    O’kurwa. Masłowska, expierd o patologii:

    „Ostatnio byłam u znajomych na kolacji – przy stole siedziało pięć osób, trzy z nich miały na stole iPhony i na bieżąco kontrolowały Facebook i Twitter, i jednocześnie uczestniczyły w rozmowie, jadły, paliły. To było patologiczne. ”

    …także, enter nagły zwrot akcji:

    „Tym razem jest inaczej. Autorka nie kryje się za mocnym tekstem, ale występuje na scenie jako solistka. Po raz pierwszy tak szczerze i odważnie mówi o sobie i swoich przekonaniach, toksycznej miłości do miasta i literatury.”

    Paczcie, jak wyrywam się z butów, ażeby przeczytać pierdolenia te jej nowe. Ale koledzy tutaj miziali się po brzuszkach z zachwytu nad jej szajsem. Więc może ktoś zmarnuje trochę czasu, żebyśmy my nie musieli?

  160. hlb
  161. vHF
    12/09/2013 o 4:47 pm

    Jesli Quasi tu lurka, to Jerry Coyne jest w Warszawie: http://whyevolutionistrue.wordpress.com/2013/09/12/i-have-landed-in-warsaw/
    Nie jestem bezkrytycznym wielbicielem, ale jak bym tez byl to bym poszedl.

  162. axolotl
    12/09/2013 o 5:44 pm

    hlb :
    …urlas. Zapomniał. Bym.
    http://kultura.gazeta.pl/kultura/1,114528,14572963,Maslowska_bez_maski__Niedlugo_przestaniemy_ze_soba.html

    ojapierdole co za first world problems. czy ktoś się orientuje czy Masłowska już założyła blogaska na natemat i jeśli nie to dlaczego? skoro jest taka analogowa, to może pisać na papierze piórem maczanym w atramencie, a jakiś rusinek 2.0 będzie jej to skanował i umieszczał na blogasku. wogle, jako, że nigdy mi z nią nie było po drodze, a do tego ustawicznie mi udowadnia, że słusznie mi nie było, to rodzi to we mnie nić sympatii (sprawidzić czy nie współczucia) i przekonanie, że to jednak bardzo fajna babka. tylko trochę pierdoli. ale będę jej bronił.

    jak tylko wymyślę linię obrony, to będę.

  163. hlb
    12/09/2013 o 6:53 pm

    @axolotl

    „i przekonanie, że to jednak bardzo fajna babka. tylko trochę pierdoli. ale będę jej bronił.”

    Kurczę, mam jakiegoś pecha. Bo od dekady chyba jeśli gdzieś o niej czytam, albo ją czytam, to trafiam tylko na to „trochę pierdoli”.

  164. cyncynat
    12/09/2013 o 8:57 pm

    Przelotem tylko powiem, ze uwielbiam notki biograficzne w polskiej wiki. O Pani Wielowieyskiej mozna przeczytac ze „Ukończyła XXV Liceum Ogólnokształcące im. Józefa Wybickiego, następnie studia na Wydziale Wiedzy o Teatrze Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Warszawie. W międzynarodowej Szkole Zarządzania uzyskała dyplom MBA. ”

    Zupelnie mnie rozbroilo to liceum i te studia MBA na „Międzynarodowej Szkole Zarządzania” (w sieci sie dowiedzialem, ze to ta Akademia im Myszki Miki i Leona Kozminskiego).

  165. hlb
    12/09/2013 o 9:13 pm

    @cyncynat

    Ale dotykała żywego Balcerowicza. I moc na nią przeszła.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: