Strona główna > felietonik > Letter to President Obama about „Polish death camp”

Letter to President Obama about „Polish death camp”

Dear President Obama.

I am writing to you to, first, to congratulate you clever tactics robbery of my beloved Homeland, and, secondly, to ensure that this tactic will fail. Because the descendants of Polish heroes are smarter than you !!!

We both know that your knowledge of the Holocaust is far above average, so your words about the “Polish death camps” were said on purpose. Now all the Polish authorities (led by the red-haired, Smolensk mobster) ensure that the Polish death camps never existed. Good, point for you.

Meanwhile, a few months ago, The US Holocaust Memorial Museum in Washington refused to return Polish barracks (no offense) to the Poland’s Auschwitz-Birkenau Museum. Coincidence? I DO NOT think so!

Therefore I wish to assure you that the Polish non-existence of death camps is a lie. They exist, so stop to enfranchise the Polish national property, you pocket thieves !!!

Your sincerely,

Polish bloger.

  1. vHF
    30/05/2012 o 11:32 am

    Nie no, ja tego nie kupuję. Po pierwsze list pieniaczy musi być długaśny. Po drugie, nie ma nic o Jałcie. Po czecie, angielski mało rolexowy jednak (chociaż na „clever tactics robbery” kwiknąłem na głos).

    Usiadłbym i napisał swój alem się zorientował że Australia jest kilka ładnych godzin do przodu i deadline który miał być jutro jest tak naprawdę dzisiaj, więc muszę teraz na gwałt pisać podanie o srebrniki.

  2. 30/05/2012 o 11:34 am

    vHF :

    Nie no, ja tego nie kupuję. Po pierwsze list pieniaczy musi być długaśny. Po drugie, nie ma nic o Jałcie. Po czecie, angielski mało rolexowy jednak (chociaż na “clever tactics robbery” kwiknąłem na głos).

    Usiadłbym i napisał swój alem się zorientował że Australia jest kilka ładnych godzin do przodu i deadline który miał być jutro jest tak naprawdę dzisiaj, więc muszę teraz na gwałt pisać podanie o srebrniki.

    Ej no, ale właśnie taki typowy Rolexowy list z błędami to teraz piszą pisiołki, żeby wyśmiać Tuska, więc trzeba chociaż się troszku postarać i zrobić to jak ja wiem, list starego Polonousa?

  3. vHF
    30/05/2012 o 12:05 pm

    Ooh, to dobre jest. Weteran Kongresu Polonii Amerykańskiej oddaje w proteście Social Security i prawo jazdy.

  4. hlb
    30/05/2012 o 12:27 pm

    galopujący major :
    Ej no, ale właśnie taki typowy Rolexowy list z błędami to teraz piszą pisiołki, żeby wyśmiać Tuska, więc trzeba chociaż się troszku postarać i zrobić to jak ja wiem, list starego Polonousa?

    Etam! Prawdziwy Sarmata nie objawia kompleksów, tylko swoje błędy nosi dumnie i trzyma w muzeum.

    Żeby było jednak naprawdę prawicowo, przepuściłem przez gugiel tranzlator ENG-PL-RUS-ENG:

    Dear President Obama.

    I write to you first of all congratulations to the predatory tactics of cunning in my beloved country, and secondly because it is convinced that such a tactic was not successful. For the descendants of Polish heroes, more intelligent than you!

    We both know that the understanding of the Holocaust is far above average, so that your words about the „Polish concentration camps” were telling the truth. Now all the Polish-language government (headed by the ore, gangster Smolensk) ensures that the Polish death camps never existed. Well, to point out to you.

    Meanwhile, a few months ago U.S. Holocaust Memorial Museum in Washington, refused to return to the Polish barracks (no offense) in the Auschwitz-Birkenau in Poland. Coincidence? I do not think so!

    So I want to assure you that no Polish concentration camps is a lie. They exist to cease to provide the voting rights of Polish cultural heritage, you pocket the thieves!

    Sincerely,

    Polish blogger.

    Czuwaj!

  5. vHF
  6. hlb
    30/05/2012 o 12:35 pm

    vHF :
    A tymczasem “nadarza się zatem okazja, by uczynić tę sprawę jednym z tematów kampanii wyborczej USA“.

    Oczekuję iż w następnym odcinku Psychiatryk napisze list otwarty do Sikorskiego, aby on napisał list otwarty do Obamy z propozycją, że Obama będzie mógł przyjechać do Polski i przeprosić za „Polish death camps”, jeśli obieca, że Kongres przyśle też specjalną misję śledczą do odnalezienia porwanego tupolewa.

  7. hlb
    30/05/2012 o 12:45 pm

    BTW, czy ktoś mógłby skoczyć obudzić tego borzuka Ziemkiewicza. Gugiel mówi, że od rana jeszcze nic nie wypuścił paszczą o polskich obozach śmierci. Ani tych Obamy, ani tych Sola Campbella.

    A tu publika głodna lolkontentu czeka!

  8. hlb
    30/05/2012 o 12:45 pm

    Borsuk. Ofc.

  9. cyncynat
    30/05/2012 o 1:03 pm

    vHF :
    A tymczasem “nadarza się zatem okazja, by uczynić tę sprawę jednym z tematów kampanii wyborczej USA“.

    jezu, jezu. rzeczywiste swiry zawsze sa o jeden krok przed dowolnymi parodiami

  10. hlb
    30/05/2012 o 1:07 pm

    Tmczasem Tusku nie pierdolił się z Obamą, jak Kwaśniewska z bezą, tylko od razu sprowadził flejma <a href="http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114881,11827287,Tusk__Jesli__polskie_obozy_smierci___to_tak__jakby.html&quot; ad hitlerum. Bekaesiowy elektorat został dopieszczony, otrzymał swoje tegoroczne „dopalacze”.

  11. sickofitall
    30/05/2012 o 1:11 pm

    cyncynat :

    vHF :
    A tymczasem “nadarza się zatem okazja, by uczynić tę sprawę jednym z tematów kampanii wyborczej USA“.

    jezu, jezu. rzeczywiste swiry zawsze sa o jeden krok przed dowolnymi parodiami

    No a teraz pomyśl sobie, że ten świr był swego czasu wicemarszałkiem województwa. Serio.

  12. cyncynat
    30/05/2012 o 1:13 pm

    sickofitall :

    cyncynat :

    vHF :
    A tymczasem “nadarza się zatem okazja, by uczynić tę sprawę jednym z tematów kampanii wyborczej USA“.

    jezu, jezu. rzeczywiste swiry zawsze sa o jeden krok przed dowolnymi parodiami

    No a teraz pomyśl sobie, że ten świr był swego czasu wicemarszałkiem województwa. Serio.

  13. hlb
    30/05/2012 o 1:17 pm
  14. cyncynat
    30/05/2012 o 1:17 pm

    I generalnie polecam: http://www.eckardt.pl/o-mnie

    „Studia odbyłem raźno, a pracę magisterską popełniłem z historii ruchu narodowego, którym się interesowałem dość długo, a formalnie związałem właśnie w okresie studiów. Moje niepoprawne poglądy miały swoje reperkusje podczas zajęć, w czasie których starałem się prowokować feministki, np. sprawą dekomunizacji czy równouprawnienia. Wówczas to w powietrzu, obok soczystych onomatopejów, unosił się zapach siarki, a zjeżonym feministkom, zamiast obcasów, pewnikiem stukały racice. Jeszcze podczas studiów, bo w roku 1991, reaktywowałem w Bydgoszczy Stronnictwo Narodowe, a w chwilę później otwierałem jego listę do Sejmu w pierwszych wolnych wyborach. Oczywiście na Wiejską się nie dostałem, gdyż w owym czasie mówienie o szachrajstwach „okrągłego stołu” i rabunkowej prywatyzacji elektoratu za serce jeszcze nie chwytało. To miało przyjść znacznie później.”

  15. hlb
    30/05/2012 o 1:34 pm

    TYMCZASEM NA PAGE 3…

    Nie wiedziałem, że Węglarczyk upadł aż tak nisko, że teraz obnaża swe cyce w Rzepie.

    http://www.rp.pl/artykul/31,884204-Obama-wykonal-kawal-dobrej-roboty.html

  16. emluby
    30/05/2012 o 2:48 pm

    A teraz z zupełnie innej beczki
    http://wyborcza.pl/1,126764,11816977,Nie_tylko_nauczyciel_nie_ma_klawego_zycia__polemika_.html

    http://wyborcza.pl/1,126764,11820715,Nie_jestem_nauczycielem__Ale_bylem__W_korporacji_mam.html

    To trochę koresponduje z tym co napisał GM o klasie średniej – ważne żeby samemu mieć dobrze, nie będzie mnie tu jeden z drugim miał przywilejeów, ja mam najgorzy, ale i tak jestem lepszy bo mam fakultety. ( WTF są te mityczne fakluteta ?)

  17. Anonim
    30/05/2012 o 4:05 pm

    @hlb

    headed by the ore

    ROTFL

  18. jaja
    30/05/2012 o 6:36 pm

    Macie coś takiego na obczyźnie?

  19. hlb
    30/05/2012 o 6:36 pm

    Anonim :
    @hlb

    headed by the ore

    ROTFL

    The Ore Gangster – to be exact. :-D

  20. hlb
    30/05/2012 o 6:43 pm

    jaja :
    Macie coś takiego na obczyźnie?

    Jestem, like, sama nie wiem. Podoba mi się troll „dlaczego pan mówi do mojego mikrofonu”, ale całość to są dla mnie jakieś przekąski-zakąski. Moherem się jest w sumie łatwo bawić.

    Ale może krzywdzę chłopców. Jak pisałem, #samaniewiem.

  21. jaja
    30/05/2012 o 7:05 pm

    hlb :

    jaja :
    Macie coś takiego na obczyźnie?

    Jestem, like, sama nie wiem. Podoba mi się troll “dlaczego pan mówi do mojego mikrofonu”, ale całość to są dla mnie jakieś przekąski-zakąski. Moherem się jest w sumie łatwo bawić.
    Ale może krzywdzę chłopców. Jak pisałem, #samaniewiem.

    Nie tylko moherem. Szczuka dała mu w mordę a Sierakowski polał kawą.

  22. hlb
    30/05/2012 o 7:55 pm

    jaja :

    hlb :

    jaja :
    Macie coś takiego na obczyźnie?

    Jestem, like, sama nie wiem. Podoba mi się troll “dlaczego pan mówi do mojego mikrofonu”, ale całość to są dla mnie jakieś przekąski-zakąski. Moherem się jest w sumie łatwo bawić.
    Ale może krzywdzę chłopców. Jak pisałem, #samaniewiem.

    Nie tylko moherem. Szczuka dała mu w mordę a Sierakowski polał kawą.

    Jak Szczuka wypłaca z liścia, to widać jakiś powód musiał być. Tym bardziej jestem na #samaniewiem.

  23. 30/05/2012 o 9:06 pm

    Haha doszły mnie słuchy, że ten mój list powyżej omawiali dziś w tefałenowskim Czarno na Białym, ale nie skumali lola i myślą, że ja na poważnie ja oskarżam Obamę o robbery. Jeśli to prawda, to właśnie strollolowałem TVN jezu co za młotki.

  24. armatus
    30/05/2012 o 9:13 pm

    galopujący major :
    Haha doszły mnie słuchy, że ten mój list powyżej omawiali dziś w tefałenowskim Czarno na Białym, ale nie skumali lola i myślą, że ja na poważnie ja oskarżam Obamę o robbery. Jeśli to prawda, to właśnie strollolowałem TVN jezu co za młotki.

    Miałem napsiać, że tekst z notki to absolutne mistrzostwo, ale teraz to już kompletnie nie wiem, co powiedzieć.

  25. emluby
    30/05/2012 o 9:56 pm

    Jeżeli to prawda to kooorwa, masz u mnie 2 litry ruskiej wódki, bo za notkę tylko litra

    armatus :

    galopujący major :
    Haha doszły mnie słuchy, że ten mój list powyżej omawiali dziś w tefałenowskim Czarno na Białym, ale nie skumali lola i myślą, że ja na poważnie ja oskarżam Obamę o robbery. Jeśli to prawda, to właśnie strollolowałem TVN jezu co za młotki.

    Miałem napsiać, że tekst z notki to absolutne mistrzostwo, ale teraz to już kompletnie nie wiem, co powiedzieć.

  26. hlb
    30/05/2012 o 10:58 pm

    galopujący major :
    Haha doszły mnie słuchy, że ten mój list powyżej omawiali dziś w tefałenowskim Czarno na Białym, ale nie skumali lola i myślą, że ja na poważnie ja oskarżam Obamę o robbery. Jeśli to prawda, to właśnie strollolowałem TVN jezu co za młotki.

    Epic win is always epic.

  27. cyncynat
    30/05/2012 o 11:30 pm

    Mlotek to alternatywna definicje polskiego dziennikarza.

  28. hlb
    30/05/2012 o 11:36 pm

    cyncynat :
    Mlotek to alternatywna definicje polskiego dziennikarza.

    If I had a hammer
    I’d hammer in the morning
    I’d hammer in the evening
    All over this land
    I’d hammer out danger
    I’d hammer out a warning

  29. cyncynat
    31/05/2012 o 12:24 am

    bozia, co ja znalazlem na natemat.pl

    http://liziniewicz.natemat.pl/

    Nawet nie wiem gdzie zaczac. Moze przedstawie autorow:

    „Iga – coach kariery i trener rozwoju osobistego pracujący dla jednej z największych organizacji w West Yorkshire, akredytowany członek Charted Institute of Personal Development (CIPD), z wykształcenia HRowiec. ”

    „Maciek – z wykształcenia i z zamiłowania teolog oraz trener korporacyjny; zawodowo: trener studenckich start-upów i przędsiębiorczości na University of Bradford w West Yorkshire. Dojrzewał w warszawskich środowiskach neo-ewangelikalnych co m.in. nauczyło go miłości do różnorodności wśród ludzi i wrażliwości na ich potrzeby. Zainteresowany przywództwem intuicyjnym.”

    „Oboje są twórcami i prowadzącymi program „Emerge”, który rozwija zdolności przywódcze wśród nastolatków.”

    (Dodatkowa informacja o autorach: http://ygusiamaciei.weebly.com/ygusiamaciei.html

    Maciek lubi „konie, backstreetboys i długie spacery po Habówce” a Iga „słucha dobrej popowej muzy”. )

    Zapraszam do czytania. W dowolnej kolejnosci.

  30. cyncynat
    31/05/2012 o 12:36 am

    nie, dochodze do wniosku ze Maciek i Iga sa jednak zbyt nudni. No nic, bede czekal z nastepne teksty Julii K Szopy

  31. 31/05/2012 o 1:29 am

    Haha obejrzałem, TVN dało screen bloga z pierwszym komciem @vhf a potem przetłumaczyło pierwszy akapit – jako głos oburzenia.

  32. cyncynat
    31/05/2012 o 1:33 am

    Mlotkami to oni stana jak troche zmadrzeja. Prawie zaluje, ze nie mam tv.

  33. 31/05/2012 o 6:53 am

    Major, gratulacje za strollowanie TVNu, będziesz miał boost statystyk odwiedzin, dobrze że hosting masz od WP. :)

    A tak poważnie: uczcijmy minuta ciszy kondycję polskiego dziennikarstwa. Któryś raz z rzędu… :P

  34. 31/05/2012 o 7:19 am

    cyncynat:

    Przecztałem tekst w którym były Argentyna, buty, przegrana w reality show i zalozenie własnego biznesu.

    Oniemialem, jak łatwo jest kreować się w Polsce na eksperta…

  35. vHF
    31/05/2012 o 8:37 am

    O matko, byłem w telewizorze? Przyjdzie mi aż do Nobla czekać na następny raz.

    Na tekst „największa organizacja w West Yorkshire” padłem :-)

  36. hlb
    31/05/2012 o 9:25 am

    cyncynat :
    bozia, co ja znalazlem na natemat.pl
    http://liziniewicz.natemat.pl/

    Bardzo przyjemny lolkontent. W tym samym huffingtonu, ale od innego felietonowego:

    „Czy ucałowanie dłoni kobiety stanie się w niedalekiej przyszłości symbolem dawnych epok celebrujących sztywne konwenanse? Oczywiście, że nie! A przynajmniej mam taką nadzieję. W końcu czy mógłbym odpowiedzieć inaczej? Obyczaje takie, jak całowanie w rękę, będą sztywne dla każdego, kto nie będzie potrafił ich poprawnie i na „luzie” zastosować.”

    http://piotrklyk.natemat.pl/14883,caluje-raczki

  37. vHF
    31/05/2012 o 10:26 am

    Znany nam z flejma o Iranie mgr2 irasiad wynalazł wiadomy klip:

    http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/burza-tylko-w-polsce,356201.html

    Oburzenie majora zgrabnie przetłumaczono na język ojczysty i lektor wydeklamował w okolicy 2:37, ale polecam całość, zwłaszcza emigrantom, żeby sobie przypomnieli jak się w umęczonej Ojczyźnie robi telewizję informacyjną.

  38. cyncynat
  39. emluby
    31/05/2012 o 11:42 am

    Dobrze wiedzieć, że nie tylko w polszy nauka potrafi zejść na psy

    cyncynat :
    @vFH http://munews.missouri.edu/news-releases/2012/0524-tongue-analysis-software-developed-at-mu-uses-ancient-chinese-medicine-to-warn-of-disease/
    kurwa, co za idioci

  40. cyncynat
    31/05/2012 o 11:54 am

    znalazlem caly journal takiego badziewia: http://www.hindawi.com/journals/ecam/contents/

    Impact factor 2.9, ffs

    emluby :
    Dobrze wiedzieć, że nie tylko w polszy nauka potrafi zejść na psy

    cyncynat :
    @vFH http://munews.missouri.edu/news-releases/2012/0524-tongue-analysis-software-developed-at-mu-uses-ancient-chinese-medicine-to-warn-of-disease/
    kurwa, co za idioci

  41. vHF
    31/05/2012 o 11:54 am

    Wasze zlośliwostki to symptom słabego zheng — do lekarza!

  42. jaja
    31/05/2012 o 12:00 pm

    hlb :

    jaja :

    hlb :

    jaja :
    Macie coś takiego na obczyźnie?

    Jestem, like, sama nie wiem. Podoba mi się troll “dlaczego pan mówi do mojego mikrofonu”, ale całość to są dla mnie jakieś przekąski-zakąski. Moherem się jest w sumie łatwo bawić.
    Ale może krzywdzę chłopców. Jak pisałem, #samaniewiem.

    Nie tylko moherem. Szczuka dała mu w mordę a Sierakowski polał kawą.

    Jak Szczuka wypłaca z liścia, to widać jakiś powód musiał być. Tym bardziej jestem na #samaniewiem.

    Samaoceń, czy miała:

  43. hlb
    31/05/2012 o 12:17 pm

    jaja :
    Samaoceń, czy miała:

    O! Nie wiedziałem, że Kazia jest leworęczna! To tylko zwiększa moja sympatię do niej. Jestem rzadkim przykładem oburęczności, ale akurat kiedy wypłacam z liścia, to mam dominującą lewą. Więc #commonality.

  44. emluby
    31/05/2012 o 12:33 pm

    @ hlb, @ jaja
    IMHO żle biła, powinna wyprowadzać cios z biodra. z samej ręki na takiego wielkiego chłopa.

    Strasznie załuję, ale część osób z ktorych poglądami nawet się trochę zgadzam nie mają wogóle za grosz dystansu do siebie. Od osoby tak oczytaniej i wykształconej jak Kaszimiera oczekiwałbym jakiejś zartobliwej odpowiedzi, conamniej „red. czy Pani wie ,ze pani program ssie pałke ? Kaz. Tak ? Chyba Twoja stara”
    Dzięki temu z pewnością zyskalaby sympatii.

    @GM flaszki ruskiej wódki będą do odebrania lub wysłania od poniedziałku, bo w niedziele ide na bazar.

    @ jaja btw ten film to straszny suchar

  45. hlb
    31/05/2012 o 12:50 pm

    emluby :
    @ hlb, @ jaja
    IMHO żle biła, powinna wyprowadzać cios z biodra. z samej ręki na takiego wielkiego chłopa.

    To była przemoc symboliczna. Po prostu.

    emluby :
    @ hlb, @ jaja
    Strasznie załuję, ale część osób z ktorych poglądami nawet się trochę zgadzam nie mają wogóle za grosz dystansu do siebie. Od osoby tak oczytaniej i wykształconej jak Kaszimiera oczekiwałbym jakiejś zartobliwej odpowiedzi, conamniej “red. czy Pani wie ,ze pani program ssie pałke ? Kaz. Tak ? Chyba Twoja stara”

    Ale IMO to była odpowiedź żartobliwa. :-D

  46. hlb
    31/05/2012 o 2:59 pm

    Mija 48 godzina. Ani Barack Obama, ani Sol Campbell nie przeprosili jeszcze za „polskie obozy”. Gdzie są operatorzy GROM, ja się pytam?

  47. sickofitall
    31/05/2012 o 4:00 pm

    hlb :
    Mija 48 godzina. Ani Barack Obama, ani Sol Campbell nie przeprosili jeszcze za “polskie obozy”. Gdzie są operatorzy GROM, ja się pytam?

    Jak to gdzie, na okładce gry.

    http://gry.wp.pl/wiadomosci/zolnierz-grom-u-na-okladce-nowego-medal-of-honor,52307,1.html

  48. hlb
    31/05/2012 o 8:32 pm

    sickofitall :

    hlb :
    Mija 48 godzina. Ani Barack Obama, ani Sol Campbell nie przeprosili jeszcze za “polskie obozy”. Gdzie są operatorzy GROM, ja się pytam?

    Jak to gdzie, na okładce gry.
    http://gry.wp.pl/wiadomosci/zolnierz-grom-u-na-okladce-nowego-medal-of-honor,52307,1.html

    A to nieźle się na nich zaczaili. Rizpekty i tegesy.

  49. hlb
    31/05/2012 o 8:47 pm

    …ale nie zapominajmy, że jest also nowyEkran! Tam też walczą z „polskimi obozami BBC”. :

    Można by machnąć jednak ręką na wynurzenia zawodnika, któremu mieszają się wszystkie kraje wschodniej Europy. Podejrzewam, że były zawodnik Arsenalu nie wie nawet, że Polska jest członkiem Unii Europejskiej.

    Strach się przyznać, że ja też nie wiem, gdzie ta Polska leży i jak bardzo leży. Bo przyjdą z tego Ekranu, obedrą z dystynkcji, zdegradują do stopnia felietonowego, sledczego obywatelskiego, albo jeszcze niżej.

  50. hlb
    31/05/2012 o 8:55 pm

    A, i warto nie przegapić komcia upstrzonego obrazkiem pod słowami:

    „Twierdzenie, cytuję: #ale fakt jest faktem, że piłka nożna w Polsce nie tworzy wartości pozytywnych# jest zwyczajnym zaprzeczaniem faktom. Pierwszy z brzegu przykład:”

    Wieczorny, letni lol. To był.

  51. hlb
    31/05/2012 o 9:03 pm

    No, sram ci tu Majorze seriami w komcie, ale normalnie MSPANC:

    TO TA PROPAGANDA BBC I TEGO SOLA (JEST MURZYNEM) JEST RASISTOWSKA
    Ten Sol Campbell jest Murzynem. Niech on i polonofobi z BBC lepiej napietnuja rasizm wobec Polakow w Anglii, w tym rasizm Murzynow. (…)

    Niech Sol Campbell i BBC napietnuja codzienny rasizm kolorowych wobec Polakow w Anglii, np. indyjskich czy pakistanskich wlascicieli punktow pocztowych, obslugujacych Polakow z wrogoscia i pogarda, azjatyckich pielegniarek wysmiewajacych Polakow za ich nazwiska, arabskich sprzedawcow w sklepach odnoszacych sie grubiansko do Polakow.

    To jest tak dobre, że musi troll wyrafinowany jaki.

  52. marcin_be
    31/05/2012 o 9:20 pm

    vHF :
    Znany nam z flejma o Iranie mgr2 irasiad wynalazł wiadomy klip:
    http://www.tvn24.pl/wideo/magazyny/burza-tylko-w-polsce,356201.html
    Oburzenie majora zgrabnie przetłumaczono na język ojczysty i lektor wydeklamował w okolicy 2:37, ale polecam całość, zwłaszcza emigrantom, żeby sobie przypomnieli jak się w umęczonej Ojczyźnie robi telewizję informacyjną.

    #ojajebie… jakie matoły… Majorze! SzpoBa!

  53. vHF
    31/05/2012 o 9:43 pm

    Co tu kurde tak cicho? Zarzućcie ludzie jakiś świeży lolkontent, bo jestem już po drugim kieliszku bożole i się boję że mi się wieczór zmarnuje.

  54. cyncynat
    31/05/2012 o 10:40 pm

    Bozole? Sorry, to raczej lolkontent sie zmarnuje.

  55. vHF
    31/05/2012 o 10:50 pm

    Faszysta. Robię naukę, nie bomby, i nie stać mnie na Pinot Noir.

  56. hlb
    31/05/2012 o 11:04 pm

    cyncynat :
    Bozole? Sorry, to raczej lolkontent sie zmarnuje.

    Ale wejże go nie dręcz. On mieszka w Szwajcarii, to co tam ma pić? Brandy na kukułkach z zegarów?

    vHF :
    Co tu kurde tak cicho? Zarzućcie ludzie jakiś świeży lolkontent, bo jestem już po drugim kieliszku bożole i się boję że mi się wieczór zmarnuje.

    Nowy seawolf jest. Poczęstuj się.

    http://niezalezna.pl/29230-nie-popuszczac-burakowi

  57. 31/05/2012 o 11:54 pm

    O, abstrahując do loltreści, jaki zgrabny flow u siłulfa. Całkiem zgrabne stylistycznie, aż jak nie prawica.

  58. 01/06/2012 o 12:08 am

    jezujezu lol warty piwa. Paweł Kukiz prowadzi stronę, gdzie wklejają focie grobów i zapalają wirtualne znicze.

    http://nieobecni.com.pl/index.php?s=content&id=1

  59. cyncynat
    01/06/2012 o 12:08 am

    ja pierdole, poczytalem twittera wolodzko. i teraz musze wytrzymac 10 godzin bez alkoholu.

  60. armatus
    01/06/2012 o 12:42 am
  61. Anonimowy Lurker
    01/06/2012 o 1:52 am

  62. 01/06/2012 o 6:52 am

    cyncynat:

    A co Wołodźko napisał?

  63. cyncynat
    01/06/2012 o 7:06 am

    Wolodzko nie moze przezyc nadchodzacego przyjazdu Ruskich. Az sie trzesie z oburzenia.

  64. vHF
    01/06/2012 o 8:58 am

    Twitter Wołodźki znakomity rzeczywiście, ale przeczytałem dopiero do śniadania i teraz zostanie ze mną cały dzień. Niedobrze.

  65. hlb
    01/06/2012 o 10:50 am

    Anonimowy Lurker :

    Ożeszkurwa! Tu oueł koza, tam ołer kejk, a ta ołer potejto. Co to było? Borat and his greatest country in the world? Padłem.

    Dla równowagi widziałem tubę z Dżoana Muka for CNN. Ma silny akcent, ale mówi sprawnie, ma flow. No i nie wygląda jak Super Mario. Jestem na tak, chociaż nie wiem o niej nic poza tym że jest jakąś ministrą.

    vHF :
    Twitter Wołodźki znakomity rzeczywiście, ale przeczytałem dopiero do śniadania i teraz zostanie ze mną cały dzień. Niedobrze.

    a urle?

  66. vHF
    01/06/2012 o 10:54 am

    twitter.com/consolamentum

  67. hlb
    01/06/2012 o 11:09 am

    vHF :
    twitter.com/consolamentum

    Anotak. Jak byłem mały i na twitterze, to followował mnie chyba przez tydzień. Zdaje się coś nawet do mnie napisał. I chyba mu coś nawet odpisałem. Bo pamiętam, że się obraził strasznie, jak Wojtek Orliński o „jedz mniej smażonego”.

    BTW, koleś jest fanem Tankardu (patrz: tapetka).

    Pan Wołodyjowski, Bóg, honor, Ojczyzna – i na słuchaweczkach wyrzyg ze słowami „Drinking and fucking through the whole night long
    Partying with friends ’till fucking dawn”
    . Jake to smutne, jakie to prawicowe.

  68. mtwapa
    01/06/2012 o 1:07 pm

    @hlb
    re frontman Tankardu:

    storozytni rockmani na dragach wygladali mniej oblesnie (dla mnie). #bialaklucha

  69. 01/06/2012 o 1:31 pm

    galopujący major :Haha doszły mnie słuchy, że ten mój list powyżej omawiali dziś w tefałenowskim Czarno na Białym, ale nie skumali lola i myślą, że ja na poważnie ja oskarżam Obamę o robbery. Jeśli to prawda, to właśnie strollolowałem TVN jezu co za młotki.

    Jezu, faktycznie młotki. Kolejny smutno-śmieszny przykład nędzy polskich mediów.

    Ale Obama i tak jest lepszy od Ciebie. Strollował całą Polskę.

  70. marcin_be
    01/06/2012 o 1:56 pm

    vHF :
    twitter.com/consolamentum

    łojezu jaki butthurt się mu uszami i innymi otworami wylewa… blah…

  71. hlb
    01/06/2012 o 3:35 pm

    mtwapa :
    @hlb
    re frontman Tankardu:
    storozytni rockmani na dragach wygladali mniej oblesnie (dla mnie). #bialaklucha

    Ma metal mówię, ależ proszę, graj Szatanie. O ile to jest jakiś Black Sabbath, Metallica, Pantera czy inne Fear Factory. Ale Tankard to jest, soraski, klasyczny reprezentant wulc metalu.

    No i ubawia tutaj, że, iż, gdyby lewak słuchał tekstów w stylu „Drinking and fucking through the whole night long”, to bym rozumiał. Cywilizacja śmierci ma swoje prawa, nawet jeśli muzycznie to jest #fail.

    Ale takie plugastwo na prawicowe uszy, które powinny słuchać tylko Barki i i pieśni patriotycznych? Naturalnie zdradza to, że pryszczaty prawak nie zna ległydżu.

  72. hlb
    01/06/2012 o 4:03 pm

    A państwo i niepaństwo widzieli jego blogasia na blogspocie? Umieścił se go pod adresem http://consolamentum-consolamentum.blogspot.co.uk, na wypadek gdyby pojedyncze „consolamentum” było jeszcze nie dość trudno zapamiętać.

    Opublikował se tam wywiad ze sobą. Bardzo nudny, więc przeczytałem tylko pierwsze zdanie. Nie radzę. Przy drugim prawie zemdlałem z nudy.

  73. mtwapa
    01/06/2012 o 6:50 pm

    Tankard to jest, soraski, klasyczny reprezentant wulc metalu.

    WTF? West Union Lutheran Church Metal?

    No i ubawia tutaj, że, iż, gdyby lewak słuchał tekstów w stylu “Drinking and fucking through the whole night long”, to bym rozumiał. Cywilizacja śmierci ma swoje prawa, nawet jeśli muzycznie to jest #fail.
    Ale takie plugastwo na prawicowe uszy, które powinny słuchać tylko Barki i i pieśni patriotycznych?

    Barki i wybranyvh utworow Oak Ridge Boys:

    Naturalnie zdradza to, że pryszczaty prawak nie zna ległydżu.

    Byc moze. Tyle ze prawacy nie sa slynni z przesadnej konsekwencji w rozumowaniu:

    re ass fucking song:
    znamy, znamy.

    Zmieniajac temat: rozbawilo mnie co puszczano swirom od Koresha:
    http://online.wsj.com/article/SB124690400002401641.html

    Masz jakies propozycje dla naszych ukochanych rusofobow np?

  74. mtwapa
    01/06/2012 o 6:54 pm

    Fcuk. Sztuczna inteligencja wordpressa konwertuje youtubowe linki. O jeden plugin za daleko.

  75. hlb
    01/06/2012 o 9:35 pm

    mtwapa :

    Tankard to jest, soraski, klasyczny reprezentant wulc metalu.

    WTF? West Union Lutheran Church Metal?

    Wulc to coś jak fafnoście. Powód dla którego powstał Ruch Autonomii Śląska. Pojęcie to ukradłem im, zmieniłem wektor, a obecnie używam, by jebać jego natywnych użytkowników. #memetycznydywersant

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,639,116341001,116618861,typowy_wulc.html?v=2#p116618861

    A moje Sześć Piosenek, które będziemy grali #prawakom, kiedy przeniesiemy psychiatryk do Jankenamo na wyspie Wolin, będzie wyglądać tak:

    Numer jeden, na pobudkę klasyk, może być taki:

    Numer dwa, do śniadania też coś klasycznego, ale z Włoch:

    Numer trzy, klasyk hiszpanski:

    Numer cztery, do może coś takiego – żeby se nie myśleli, że są na wczasach:

    Numer pięć, żeby się nauczyli się szacunku dla Comandante Che

    No a do snu numer sześć, żeby kurwów za lekko nie spali. Niech wiedzą, że zawsze możemy przyjść znowu skopać ich prawackie dupy :-D

  76. Starosta Melsztyński
    02/06/2012 o 12:32 pm

    Uuuh, to jest extramocne:

    Piotr Głownia na S24: „For over 10 years I am being actively ethnically persecuted in Sweden for being Polish.”

    Proszę zapoznać się z ostatnim wpisem rzeczonego. Głowną tezą jest, że Polska od 200 okupowana i kolonizowana jest przez obcy element etniczny, bezprawnie określejących się jako „Polacy”, mianowicie… chłopów pańszczyźnianych.

    Linka nie daję, bo mi spamołap w kosmos wyśle. Wyśle zapewne i bez linka.

  77. mtwapa
    02/06/2012 o 12:33 pm

    @hlb

    Miszczu, jesli z jezykami u nich krucho to poza Священная Война nic do nich nie dotrze, moze poza comandante gdyby jakims cudem chcialo im sie wsluchiwac w slowa. Co wiecej chocbys puszczal Roze Luksemburg wykonujaca Die rote Fahne to i tak bedzie sie wydawalo ze to ich ulubiony Marsz Dozorcow Auschwitz. #Fail

    Efekt jest taki jak przy obroncqch Alamo: (=fajnie graja):

  78. Starosta Melsztyński
    02/06/2012 o 12:37 pm

    Starosta Melsztyński :
    Uuuh, to jest extramocne:
    Piotr Głownia na S24: “For over 10 years I am being actively ethnically persecuted in Sweden for being Polish.”
    Proszę zapoznać się z ostatnim wpisem rzeczonego. Głowną tezą jest, że Polska od 200 okupowana i kolonizowana jest przez obcy element etniczny, bezprawnie określejących się jako “Polacy”, mianowicie… chłopów pańszczyźnianych.
    Linka nie daję, bo mi spamołap w kosmos wyśle. Wyśle zapewne i bez linka.

    Hm, wikipedia User Pan Piotr Glownia daje czadu>

    http://en.wikipedia.org/wiki/User:Pan_Piotr_Glownia

  79. 02/06/2012 o 1:41 pm

    Starosta Melsztyński :
    Uuuh, to jest extramocne:
    Piotr Głownia na S24: “For over 10 years I am being actively ethnically persecuted in Sweden for being Polish.”

    Ekhem, ekhem. Głownia grasował na soc.culture.polish w prehistorii internetu (lata 90 ubiegłego wieku). Już wtedy był prześladowany, głównie jako mniejszość umysłowa. Podpisywał się w owe lata „Żupan Piotr Głownia – Polski Szlachcic Koronny”, ale miał – o ile mnie pamięć nie myli – trochę inne teorie co do kompozycji etnicznej współczesnej Polski: Słowianie (25%) to szlachta, Germanie (50%) to pańszczyźniani, a to co brakuje do 100% to wymordowani przez Żydów. Gospodarczo też się wypowiadał (autarkia rzecz jasna). Piękny troll był, dorodny, teraz już takich nie ma.

  80. hlb
    02/06/2012 o 5:37 pm

    babilas :

    Starosta Melsztyński :
    Uuuh, to jest extramocne:
    Piotr Głownia na S24: “For over 10 years I am being actively ethnically persecuted in Sweden for being Polish.”

    Ekhem, ekhem. Głownia grasował na soc.culture.polish w prehistorii internetu (lata 90 ubiegłego wieku). Już wtedy był prześladowany, głównie jako mniejszość umysłowa. Podpisywał się w owe lata “Żupan Piotr Głownia – Polski Szlachcic Koronny”, ale miał – o ile mnie pamięć nie myli – trochę inne teorie co do kompozycji etnicznej współczesnej Polski: Słowianie (25%) to szlachta, Germanie (50%) to pańszczyźniani, a to co brakuje do 100% to wymordowani przez Żydów. Gospodarczo też się wypowiadał (autarkia rzecz jasna). Piękny troll był, dorodny, teraz już takich nie ma.

    Pytanie do kolegów docentów zajmujących się szeroko pojętą wąsanistyką: dlaczego neosarmatyzm, skłonność do ciul metalu i kult karkówki z grilla tak lubią się przeplatać?

    A i zapomniałem jeszcze, że prędzej czy później pojawia się w tym zestawie jakiś, kurwa, tuning starych beemek, samodzielnie budowane quad-bajki, albo inne chujwieco poskładane ze złomu.

  81. Starosta Melsztyński
    02/06/2012 o 9:08 pm

    hlb :

    Pytanie do kolegów docentów zajmujących się szeroko pojętą wąsanistyką: dlaczego neosarmatyzm, skłonność do ciul metalu i kult karkówki z grilla tak lubią się przeplatać?
    A i zapomniałem jeszcze, że prędzej czy później pojawia się w tym zestawie jakiś, kurwa, tuning starych beemek, samodzielnie budowane quad-bajki, albo inne chujwieco poskładane ze złomu.

    Kolega niebezpiecznie zbliza sie do ogladu rzeczywistosci prezentowanego przez kol. Orlinskiego. Czemuz, ach czemuz ta szczegolna wrazliwosc lewicowa wyraza sie w delikatnej pogardzie dla Ziutkow z Pierdziszewa i ich grilowych obyczajow?

    Extremum przeciwne reprezentuje poniekad kolega Adolf H Nicpon, ktory – ze swoim nazwiskiem – zaklada cos co sie nazewa Sarmathians czy jakos tak, by kontynuowac najgorsze tradycje Polski szlacheckiej.
    .
    Gdyby nie to, ze w Sztokholmie +6 gradusow uznalbym wolna sobote na grilu z karkowka i kaszanka w stadzie wasatych Zenkow i Ziutkow za mile spedzona.

  82. hlb
    02/06/2012 o 9:57 pm

    Starosta Melsztyński :

    hlb :

    Pytanie do kolegów docentów zajmujących się szeroko pojętą wąsanistyką: dlaczego neosarmatyzm, skłonność do ciul metalu i kult karkówki z grilla tak lubią się przeplatać?
    A i zapomniałem jeszcze, że prędzej czy później pojawia się w tym zestawie jakiś, kurwa, tuning starych beemek, samodzielnie budowane quad-bajki, albo inne chujwieco poskładane ze złomu.
    Kolega niebezpiecznie zbliza sie do ogladu rzeczywistosci prezentowanego przez kol. Orlinskiego. Czemuz, ach czemuz ta szczegolna wrazliwosc lewicowa wyraza sie w delikatnej pogardzie dla Ziutkow z Pierdziszewa i ich grilowych obyczajow?
    Extremum przeciwne reprezentuje poniekad kolega Adolf H Nicpon, ktory – ze swoim nazwiskiem – zaklada cos co sie nazewa Sarmathians czy jakos tak, by kontynuowac najgorsze tradycje Polski szlacheckiej.
    .
    Gdyby nie to, ze w Sztokholmie +6 gradusow uznalbym wolna sobote na grilu z karkowka i kaszanka w stadzie wasatych Zenkow i Ziutkow za mile spedzona.

    Kolega histeryzuje, na dodatek spłyca i obrzuca mnie Wojtkiem. Ja się nad Zenonem z Pierdziszewa pochylam, bo nie mam mu za złe Pierdziszewa. Natomiast, kurwa sarmatyzm automobilowy – a to kurwa tuning 15letniej beemki, a to inny homemade decal na starym merkolu – zwalczam i nie ma sorry.

    Karkówką i kaszanką to raczej kolega by się z Wojtkiem porozumiał. Bo on może i po chrystianizacji, może i lewicowy po wierzchu. Ale w duszy nadal pozostał zabobonnym wyznawcą kotleta.

  83. Starosta Melsztyński
    02/06/2012 o 10:12 pm

    hlb :

    Starosta Melsztyński :

    hlb :

    Pytanie do kolegów docentów zajmujących się szeroko pojętą wąsanistyką: dlaczego neosarmatyzm, skłonność do ciul metalu i kult karkówki z grilla tak lubią się przeplatać?
    A i zapomniałem jeszcze, że prędzej czy później pojawia się w tym zestawie jakiś, kurwa, tuning starych beemek, samodzielnie budowane quad-bajki, albo inne chujwieco poskładane ze złomu.
    Kolega niebezpiecznie zbliza sie do ogladu rzeczywistosci prezentowanego przez kol. Orlinskiego. Czemuz, ach czemuz ta szczegolna wrazliwosc lewicowa wyraza sie w delikatnej pogardzie dla Ziutkow z Pierdziszewa i ich grilowych obyczajow?
    Extremum przeciwne reprezentuje poniekad kolega Adolf H Nicpon, ktory – ze swoim nazwiskiem – zaklada cos co sie nazewa Sarmathians czy jakos tak, by kontynuowac najgorsze tradycje Polski szlacheckiej.
    .
    Gdyby nie to, ze w Sztokholmie +6 gradusow uznalbym wolna sobote na grilu z karkowka i kaszanka w stadzie wasatych Zenkow i Ziutkow za mile spedzona.

    Kolega histeryzuje, na dodatek spłyca i obrzuca mnie Wojtkiem. Ja się nad Zenonem z Pierdziszewa pochylam, bo nie mam mu za złe Pierdziszewa. Natomiast, kurwa sarmatyzm automobilowy – a to kurwa tuning 15letniej beemki, a to inny homemade decal na starym merkolu – zwalczam i nie ma sorry.
    Karkówką i kaszanką to raczej kolega by się z Wojtkiem porozumiał. Bo on może i po chrystianizacji, może i lewicowy po wierzchu. Ale w duszy nadal pozostał zabobonnym wyznawcą kotleta.

    Kolega recenzujac custom cars zbliza sie do poziomu kolegi Zdanowa recenzujacego kolege Szostakowicza. Choc przypuszczam, ze poziom kompetencji Zdanowa w omawianym temacie byl ciut wyzszy.

  84. hlb
    03/06/2012 o 12:34 am

    Starosta Melsztyński :
    Kolega recenzujac custom cars zbliza sie do poziomu kolegi Zdanowa recenzujacego kolege Szostakowicza. Choc przypuszczam, ze poziom kompetencji Zdanowa w omawianym temacie byl ciut wyzszy.

    Kolega w ogóle za bardzo się zbliża. Proponuję przestać. Albo zbliżać się w przeciwnym kierunku.

  85. 03/06/2012 o 1:15 am

    Oj ja też uważam, że można pogardzać poglądami Ziutka jak ogólnie pojętą #prawicowościa, ale już nie samym Ziutkiem, jego autem, portfelem, zawodem i wczasami na Mazurach. To jest właśnie empatyczna lewicowość, która z kaszanki i golfie III z muzyczką z Manieczek (do wyguglania) nie gardzi, co najwyzej omija, bo każdemu jego porno, ale na pewno nie wyśmiewa. Inaczej przykry los Wojtka Orlińskiego.

  86. 03/06/2012 o 7:47 am

    Po pierwsze, Majorze, nie Golf III tylko I w dizlu. A po drugie, trzeba sprecyzować: w Manieczkach jest (oprócz sprywatyzowanego wzorowego kombinatu PGR) dworek Józefa Wybickiego – tak więc muzyczka z Manieczek zabrzmi w czerwcu na stadionach. Napisz „z Ekwadoru” (albo, jeszcze lepiej, „z Ekwadora”) – i wszystko jasne.

  87. Starosta Melsztyński
    03/06/2012 o 11:20 am

    galopujący major :
    Oj ja też uważam, że można pogardzać poglądami Ziutka jak ogólnie pojętą #prawicowościa, ale już nie samym Ziutkiem, jego autem, portfelem, zawodem i wczasami na Mazurach. To jest właśnie empatyczna lewicowość, która z kaszanki i golfie III z muzyczką z Manieczek (do wyguglania) nie gardzi, co najwyzej omija, bo każdemu jego porno, ale na pewno nie wyśmiewa. Inaczej przykry los Wojtka Orlińskiego.

    Dałoby się opisać zjawisko „karkówka z grilla” na dziesiątki sposobów – gastronomicznie, politycznie, socjologicznie, ekonomicznie, bo ten, zdawałoby się, prywatny wybór nadaje się do luźnych dywagacji blogowych, nie popartych twardymi faktami.

    Można np tak: grillujący wzbudzają niechęć niegrillujących z jednego powodu. Otóż tym pierwszym brakuje kapitału kulturalnego, ale mają przewagę ekonomiczną nad tymi drugimi, z kapitałem kulturowym, ale bez domku pod miastem, gdzie tego grilla można zażegnąć. O ile oczywiście niemożność rozpalenia grilla wynika z aktu, że mieszkasz w siedmiopokojowym mieszkaniu w starym budownictwie na Żurawiej w Warszawie.

    Tak więc kapitał kulturowy zakłada korkowy hełm i odbywa neokolonialną podróż do jądra ciemności pod Sochaczew. A następnie wielosłownie się brzydzi i pogardza.

    Z Manieczkami nie zrozumiałem, musiałem rzeczywiście googlać. Nic złego nie widzę. Ale mieszkam w kraju, który dał światu Avicii, Ace of Base, Europe oraz na dokładkę dom towarowy GeKås w samym sercu szwedzkiego interioru – i jest z tego dumny.

    http://www.gekas.se/ – to jest jednak chyba bardzo lokalny fenomen, nie wiem czy da się przetłumaczyć na polski – to coś jakby klub Ekwador w Manieczkach dla spragnionych zakupów. Ponieważ Szwecja nie posiada inteligencji (mowa o endemicznej we wschodniej Europie warstwie społecznej)… nie no, fenomenu nie da się uprzedzonym inteligentom wytłumaczyć. Musieliby zanurzyć się w koemrcyjnym kiczu, zapomnieć, że uczono ich odróżniać kicz od niekiczu, że ta zdolność konstytuuje całe ich jestestwo, kicz polubić, doznać ponownych narodzin i zrobić serię programów telewizyjnych o tym, co w linku, z pozycji uczestniczącej, nie neokolonialnej.

  88. mtwapa
    03/06/2012 o 1:36 pm

    galopujący major :
    Oj ja też uważam, że można pogardzać poglądami Ziutka jak ogólnie pojętą #prawicowościa, ale już nie samym Ziutkiem, jego autem, portfelem, zawodem i wczasami na Mazurach. To jest właśnie empatyczna lewicowość, która z kaszanki i golfie III z muzyczką z Manieczek (do wyguglania) nie gardzi, co najwyzej omija, bo każdemu jego porno, ale na pewno nie wyśmiewa. Inaczej przykry los Wojtka Orlińskiego.

    Zgoda ze dywanowe bombardowanie wszystkiego co ziutkowe to buceria. Ziutek bywa Ziutkiem bo nie z jego winy gdzies mu pare neuronow zabraklo i na bialoreczna posade z Subaru najprawdopodobniej nie ma szans.
    Nie wiem jednak czy w zasada „miluj Ziutka/grzesznika, potepiaj ziutkowe poglady/grzechy” jest czyms wiecej niz deklaracja dla ludzi ktorzy na los Ziutka wplyw maja zerowy. Drugiej stronie jakos to nie wychodzi np w przypadku homkow.
    Podobnie watpie aby Ziutkowie zdolali owa subtelna roznice zauwazyc i przyznawali jakies bonus points bo ktos nie wysmiewa ich kopcacych rzechow i ogrodowych jeleni.

    tldr: duzy potencjal na pacykowanie wlasnej hipokryzji

  89. Starosta Melsztyński
    03/06/2012 o 2:01 pm

    mtwapa :

    galopujący major :
    Oj ja też uważam, że można pogardzać poglądami Ziutka jak ogólnie pojętą #prawicowościa, ale już nie samym Ziutkiem, jego autem, portfelem, zawodem i wczasami na Mazurach. To jest właśnie empatyczna lewicowość, która z kaszanki i golfie III z muzyczką z Manieczek (do wyguglania) nie gardzi, co najwyzej omija, bo każdemu jego porno, ale na pewno nie wyśmiewa. Inaczej przykry los Wojtka Orlińskiego.

    Zgoda ze dywanowe bombardowanie wszystkiego co ziutkowe to buceria. Ziutek bywa Ziutkiem bo nie z jego winy gdzies mu pare neuronow zabraklo i na bialoreczna posade z Subaru najprawdopodobniej nie ma szans.
    Nie wiem jednak czy w zasada “miluj Ziutka/grzesznika, potepiaj ziutkowe poglady/grzechy” jest czyms wiecej niz deklaracja dla ludzi ktorzy na los Ziutka wplyw maja zerowy. Drugiej stronie jakos to nie wychodzi np w przypadku homkow.
    Podobnie watpie aby Ziutkowie zdolali owa subtelna roznice zauwazyc i przyznawali jakies bonus points bo ktos nie wysmiewa ich kopcacych rzechow i ogrodowych jeleni.
    tldr: duzy potencjal na pacykowanie wlasnej hipokryzji

    To jest polski dyskurs neokolonialny i egzotyczny.

    Taki przeciętny polski inteligent albo z interiorem z racji nazwiska na -ski i pauperyzacji po uwłaszczeniu i zniesieniu pańszczyzny (przypominam – rok 1864) z Ziutkami nie ma kontaktu, albo – choćby nawet był inteligencją nowego naboru i każde wakacje spędzał u dziadków na wsi – swoje pochodzenie wyparł skutecznie ze świadomości.

    Potem jakiś dziennikarz-kamikadze bierze dziesięć szczepień i rusza dzielnie w busz robić prześmiszny reportaż o tubylcach z kością kurczaka przewleczoną przez nos (tzn np Klub Ekwador w Manieczkach).

    To jest polska tragedia i polski kulturocyd. Jakaś tam duża część społeczeństwa z własnym systemem wartości, z własną kulturą jest zmarginalizowana i nie bierze udziału w oficjalnym dyskursie społecznym na prawach podmiotu.

    Wydaje mi się, że Polska byłaby zdrowszym krajem, gdyby kultura i system wartości reprezentowany przez Ziutków i Zenków przeważyły nad idiotyzmem szlachecko-sarmacko-powstaniowo-bogo-patriotycznym.

    „Drugiej stronie jakos to nie wychodzi” – być może dlatego, że koniec końców Ziutkowi z Zenkiem obecność archetypicznego Orlińskiego nie jest potrzebna. Odwrotnie zaś – Orlińskiemu Ziutek z Zenkeim są konieczni choćby dla naprawy cieknącego kranu.

  90. mtwapa
    03/06/2012 o 3:32 pm

    Starosta Melsztyński :

    mtwapa :

    galopujący major :
    Oj ja też uważam, że można pogardzać poglądami Ziutka jak ogólnie pojętą #prawicowościa, ale już nie samym Ziutkiem, jego autem, portfelem, zawodem i wczasami na Mazurach. To jest właśnie empatyczna lewicowość, która z kaszanki i golfie III z muzyczką z Manieczek (do wyguglania) nie gardzi, co najwyzej omija, bo każdemu jego porno, ale na pewno nie wyśmiewa. Inaczej przykry los Wojtka Orlińskiego.

    Zgoda ze dywanowe bombardowanie wszystkiego co ziutkowe to buceria. Ziutek bywa Ziutkiem bo nie z jego winy gdzies mu pare neuronow zabraklo i na bialoreczna posade z Subaru najprawdopodobniej nie ma szans.
    Nie wiem jednak czy w zasada “miluj Ziutka/grzesznika, potepiaj ziutkowe poglady/grzechy” jest czyms wiecej niz deklaracja dla ludzi ktorzy na los Ziutka wplyw maja zerowy. Drugiej stronie jakos to nie wychodzi np w przypadku homkow.
    Podobnie watpie aby Ziutkowie zdolali owa subtelna roznice zauwazyc i przyznawali jakies bonus points bo ktos nie wysmiewa ich kopcacych rzechow i ogrodowych jeleni.
    tldr: duzy potencjal na pacykowanie wlasnej hipokryzji

    To jest polski dyskurs neokolonialny i egzotyczny.
    Taki przeciętny polski inteligent albo z interiorem z racji nazwiska na -ski i pauperyzacji po uwłaszczeniu i zniesieniu pańszczyzny (przypominam – rok 1864) z Ziutkami nie ma kontaktu, albo – choćby nawet był inteligencją nowego naboru i każde wakacje spędzał u dziadków na wsi – swoje pochodzenie wyparł skutecznie ze świadomości.
    Potem jakiś dziennikarz-kamikadze bierze dziesięć szczepień i rusza dzielnie w busz robić prześmiszny reportaż o tubylcach z kością kurczaka przewleczoną przez nos (tzn np Klub Ekwador w Manieczkach).

    Chyba sie mijamy. Wyobrazmy sobie ze X jest pierwszopokoleniowa inteligencja, na studiach nosil na targu wory z ziemniakami ogladajac osobnikow z uzebieniem nie lepszym niz na linku z uzebieniem jak z wywiadow w Mississipi. W jaki sposob mialoby to wplywac na ocene pogladow w/w Ziutkow?

    To jest polska tragedia i polski kulturocyd. Jakaś tam duża część społeczeństwa z własnym systemem wartości, z własną kulturą jest zmarginalizowana i nie bierze udziału w oficjalnym dyskursie społecznym na prawach podmiotu.

    Serio? Na Koko Spoko to pewnie glosowaly stada filharmonikow warszawskich a polskie telenowele targetuja milosnikow Bergmana i Kurosawy.

    Wydaje mi się, że Polska byłaby zdrowszym krajem, gdyby kultura i system wartości reprezentowany przez Ziutków i Zenków przeważyły nad idiotyzmem szlachecko-sarmacko-powstaniowo-bogo-patriotycznym.

    Zgubiles mnie. Z definicji ateistyczny wasal nie glosujacy na PiS/Ziobre/Leppera nie jest Ziutkiem chocby do jego ogrodu nie dala sie juz wcisnac chocby malej Myszki Miki a jego 25letni podrasowany BMW ciagnal za soba chmure dymu przypominajaca trabe powietrzna.
    Ziutek glosujacy na partie z szlachecko-sarmacko-powstaniowo-bogo-patriotycznym zadeciem w praktycznym wymiarze nie rozni sie od inteligenckiego buca glosujacego na ta sama partie.

    “Drugiej stronie jakos to nie wychodzi” – być może dlatego, że koniec końców Ziutkowi z Zenkiem obecność archetypicznego Orlińskiego nie jest potrzebna. Odwrotnie zaś – Orlińskiemu Ziutek z Zenkeim są konieczni choćby dla naprawy cieknącego kranu.

    Moze sie myle, ale dla mnie „ziutkowie” to nadwislanski termin okreslajacy redneckow. Z definicji ksenofobicznych, deklaratywnie religijnych etc. Uwierz mi na slowo: gdyby jakas traba powietrzna wymiotla ich z Mississipi czy rzeszowszczyzny to ani Maher ani Orlinski nie mieliby powodu zasmucic sie nad swoim drinkiem z innych powodow niz czysto empatycznych.
    Owi „ziutkowie” to nie jet synonim „ludzie o nizszych dochodach” czy „pracownicy fizyczni”.

  91. monroe
    03/06/2012 o 9:59 pm

    Przecież wy jesteście dokładnie takimi samymi Ziutkami, tylko już sobie przeczytaliście w Cosmo, że wąchole są passe, a wasze Pierdziszewo jest większe. Ach, zamiast karkówki zjecie sushi, albo wegetariańską sałatkę z kiełkami.
    Taka to wielka różnica?

  92. hlb
    03/06/2012 o 10:42 pm

    Wiecie co? Nie uczestniczę w waszym flejmie, bo po pierwsze, już w nim uczestniczyłem sto razy, a po drugie jest, kuffa, gupi. W odróżnienieniu od was, ja się nad Zenonem Karkówką pochylam, nawet jeśli pochylam się czasem wyłącznie po to, żeby mu jebnąć.

    Możecie sobie pierdolić, że manieczki i tuningowana beemka są prawdziwe, a sushi nie. Tymczasem Zenon wpierdala karkówke, nie dlatego, że woli ją od sushi, tylko dlatego, że ona woli jego.

    Jak będziecie mnie wkurwiać, to całkiem przejdę na stronę Wojtka i jego azjatyckiego suva z plastikowymi obiciami. Bo jak widzę nad Wojtkiem to już się, kurwa, żaden nie pochyla! A co on – gorszy jest od Zenona, ten Wojtek?

    Nieładnie, towarzysze, nieładnie!

  93. cyncynat
    04/06/2012 o 12:03 am

    Wypraszam sobie, ja czytam nie Cosmo, a http://natemat.pl/c/5,kultura-i-styl

    Wyscie chyba za duzo Orlinskiego czytali. Albo za malo. Dajcie spokoj, te wszystkie flejmy o Zenonach, Pierdziszewach, BKSiach itp sa niestety kretynskie.

  94. mtwapa
    04/06/2012 o 8:37 am

    monroe :
    Przecież wy jesteście dokładnie takimi samymi Ziutkami, tylko już sobie przeczytaliście w Cosmo, że wąchole są passe, a wasze Pierdziszewo jest większe. Ach, zamiast karkówki zjecie sushi, albo wegetariańską sałatkę z kiełkami.
    Taka to wielka różnica?

    Tak jest. Kazde miejsce na Ziemi to Pierdziszewo i kazdy jest Ziutkiem. Albo Ziutka:
    http://www.tecca.com/news/2012/05/22/celine-dion-island/

    Ja planuje wlasnie grila. Wpadniesz na nurkowanie po racice?
    http://www.guardian.co.uk/world/gallery/2012/may/27/summer-redneck-games-in-pictures

  95. Starosta Melsztyński
    04/06/2012 o 11:31 am

    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii:

    Czy masz domek z ogródkiem, w którym możesz postawić grill, czy też masz jedynie kapitał kulturowy?

  96. monroe
    04/06/2012 o 4:10 pm

    Przemyślałem sobie sprawę i przepraszam. Wy nie jesteście tuningowanymi Ziutkami z Pierdziszewa. Ziutki nie mają tylu kompleksów. Ziutek jest Ziutkiem i raczej dobrze mu z tym. Wy zaś jesteście Ziutkami z awansu i to jest w was najzabawniejsze.

    mtwapa :

    monroe :
    Przecież wy jesteście dokładnie takimi samymi Ziutkami, tylko już sobie przeczytaliście w Cosmo, że wąchole są passe, a wasze Pierdziszewo jest większe. Ach, zamiast karkówki zjecie sushi, albo wegetariańską sałatkę z kiełkami.
    Taka to wielka różnica?

    Tak jest. Kazde miejsce na Ziemi to Pierdziszewo i kazdy jest Ziutkiem. Albo Ziutka:
    http://www.tecca.com/news/2012/05/22/celine-dion-island/
    Ja planuje wlasnie grila. Wpadniesz na nurkowanie po racice?
    http://www.guardian.co.uk/world/gallery/2012/may/27/summer-redneck-games-in-pictures

  97. monroe
    04/06/2012 o 4:11 pm

    Kapitał kulturowy- fap, fap, fap!

    Starosta Melsztyński :
    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii:
    Czy masz domek z ogródkiem, w którym możesz postawić grill, czy też masz jedynie kapitał kulturowy?

  98. hlb
    04/06/2012 o 5:41 pm

    Starosta Melsztyński :
    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii:
    Czy masz domek z ogródkiem, w którym możesz postawić grill, czy też masz jedynie kapitał kulturowy?

    Bardzo nie sądzę, żeby to było takie proste. Możesz mieć jedno i drugie. Poza tym możesz nie mieć ani jednego, ani drugiego.

    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii: żeby wygłaszać mądre myśli wpierw trzeba mieć mądre myśli.

    monroe :
    Przemyślałem sobie sprawę i przepraszam.

    To przemyśł jeszcze raz i przeproś jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze raz. Aż zrozumiesz, w którym miejscu byłeś głupi.

  99. mtwapa
    04/06/2012 o 6:14 pm

    Starosta Melsztyński :
    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii:
    Czy masz domek z ogródkiem, w którym możesz postawić grill, czy też masz jedynie kapitał kulturowy?

    Wystarczy ze kolega ma dopuszczony do ruchu samochod i cala paka mozna sie wybrac na grilowanie. Nie dam glowy ze grilowali (to byla poludniowa Kalifornia zwykle sucha jak pieprz z pierdylionem przepisow przeciwpozarowych) ale pewnego pieknego wieczoru schodzac ze szlaku spotkalismy wlasnie grupe malowniczo wasatych i ukapeluszonych Meksykanow radosnie zlopiacych napoje i raczacych sie jadlem. Grilowac moga nawet ekonomicznie (semi)wykluczeni: zaden to wskaznik dobrobytu, malownicza stuga nad jeziorem nie jest konieczna.

    re kwestia banalna:
    Mnie malo interesuja pomiary ziutkowatosci w Ziutku. To co mnie zaciekawilo to wewnetrzny emocjonalny stosunek do ew. mniej wyposazonych w dobra niematerialne polemistow. W skrocie:
    A) „nie masz ipada cwoku, hle hle hle” -> buceria
    B) „nie wiesz cwoku ze w zespole Doopen-Schwantza stosujemy lek X? etc.” -> w dalszym ciagu jest to wywyzszanie sie i staranne pomijanie „cwokow” w tekscie niewiele tu zmienia.

    Dlatego mimo ze mierzi mnie A to jako ze czesto czynie B mam klopot z radosnym kamieniowaniem ludzi ktorzy A & B.

  100. monroe
    04/06/2012 o 7:06 pm

    Och! Kolejny Zenon Benon z awansu. A ty na co wymieniłeś kaszankę z patelni?

    hlb :

    Starosta Melsztyński :
    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii:
    Czy masz domek z ogródkiem, w którym możesz postawić grill, czy też masz jedynie kapitał kulturowy?

    Bardzo nie sądzę, żeby to było takie proste. Możesz mieć jedno i drugie. Poza tym możesz nie mieć ani jednego, ani drugiego.
    Sprawa sprowadza się do banalnej kwestii: żeby wygłaszać mądre myśli wpierw trzeba mieć mądre myśli.

    monroe :
    Przemyślałem sobie sprawę i przepraszam.

    To przemyśł jeszcze raz i przeproś jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze raz. Aż zrozumiesz, w którym miejscu byłeś głupi.

  101. 04/06/2012 o 9:04 pm

    Kolega monroe to prawdopodobnie piękna remedios alias batistuta alias fap Vincenz fap. Usilnie proszę o niekarmienie, nudny troll, niech wraca do coryllusów.

  102. vHF
    04/06/2012 o 9:42 pm

    mtwapa :
    W skrocie:
    A) “nie masz ipada cwoku, hle hle hle” -> buceria
    B) “nie wiesz cwoku ze w zespole Doopen-Schwantza stosujemy lek X? etc.” -> w dalszym ciagu jest to wywyzszanie sie i staranne pomijanie “cwokow” w tekscie niewiele tu zmienia.
    Dlatego mimo ze mierzi mnie A to jako ze czesto czynie B mam klopot z radosnym kamieniowaniem ludzi ktorzy A & B.

    Z przesłanką się zgadzam, ale konkluzję mam inną — staram się robić B tym, którzy robią A. W ten sposób zaspokajam własną potrzebę, a świat wychodzi na zero (albo nawet plus).

  103. hlb
    04/06/2012 o 10:05 pm

    monroe :
    Och! Kolejny Zenon Benon z awansu. A ty na co wymieniłeś kaszankę z patelni?

    Na #twojastara. Ale na pierwszy rzut oka różnicy byś nie zauważył.

  104. monroe
    05/06/2012 o 1:36 pm

    Ja jestem postępowe dziecko z próbówki, nie mam starej. Już rozumiesz, w którym miejscu byłeś głupi?

    hlb :

    monroe :
    Och! Kolejny Zenon Benon z awansu. A ty na co wymieniłeś kaszankę z patelni?

    Na #twojastara. Ale na pierwszy rzut oka różnicy byś nie zauważył.

  105. hlb
    05/06/2012 o 2:16 pm

    monroe :
    Ja jestem postępowe dziecko z próbówki, nie mam starej. Już rozumiesz, w którym miejscu byłeś głupi?

    hlb :

    monroe :
    Och! Kolejny Zenon Benon z awansu. A ty na co wymieniłeś kaszankę z patelni?

    Na #twojastara. Ale na pierwszy rzut oka różnicy byś nie zauważył.

    Wygrałeś flejma. Jesteś dowcipny. Teraz już możesz się rozluźnić i trochę pospierdalać.

  106. monroe
    05/06/2012 o 5:01 pm

    Zaglądnąłeś! Brawo! I nawet starasz się być zabawny. Tiu, tiu, tiu, bobasku.

  107. 24/11/2012 o 7:43 pm

    Jasmine waltz sex tape full is dressed as a pirate.

  108. 08/02/2013 o 10:51 pm

    Emerald Lux a new best word!

  109. 08/02/2013 o 11:25 pm

    We amazement if Emerald lux free boasts available all of this all
    the same.

  110. 09/02/2013 o 12:57 am

    Rejuvenex factor, lame also critical attempt at aiming to be witty all the
    way through ad hominem.

  111. 13/02/2013 o 6:54 pm

    Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I acquire actually enjoyed account your blog posts.
    Anyway I’ll be subscribing to your feeds and even I achievement you access consistently rapidly.

  112. 15/02/2013 o 4:06 am

    Kim kardashian sex tape free closed up forgiving a new balance repayment afterwards any.

  113. 14/04/2013 o 4:22 am

    I been effective in a Fake celebrity sex tapes call up area
    as for 5 a long time.

  114. 14/04/2013 o 10:12 am

    Mobile celebrity sex tapes already know
    because a best a component is attempting to keep a person’s ambient aspects absent after a new courage of a person’s
    craft, also a lot of things anymore and they acknowledged am comparatively insignificant.

  115. 14/04/2013 o 11:37 pm

    Kim kardashian sex tape torrent affixed it in
    a good of my notebooks additionally all started to daydream all around exactly who can be my a mystery admirer.

  116. 26/03/2014 o 10:39 pm

    Paris hilton sex tape streaming, requesting to be a
    moderator are going to actuality article in a person will acquiring banned from the game actually.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

