Strona główna > felietonik > Boże, chroń Jarosława Kaczyńskiego!

Boże, chroń Jarosława Kaczyńskiego!

Raport Agenta Wpływu nr 569-07-20

Sergieju  Sergiejewiczu,

W nawiązaniu do rozmowy operacyjnej numer 569-06 -17 przedstawiam plan „Radnot” odnośnie postępowania przy katastrofie smoleńskiej.

  1. Demonstracyjne pojednanie premiera Putina  z premierem Tuskiem.
  2. Prezentacja filmu Katyń w państwowej telewizji  i apele  o polsko-rosyjskie pojednanie.
  3. Kurtuazyjne spotkania z premierem Tuskiem.
  4. Dwuznaczne sugerowanie sprawstwa Rosji, poprzez mnożenie wątpliwości, niszczenie dowodów, faktyczną odmowę współpracy z polską prokuraturą.
  5. Nieczęstowanie J. Kaczyńskiego herbatą!
  6. Publiczne oskarżenie polskich pilotów o spowodowanie katastrofy.
  7. Dopuszczanie dziennikarzy śledczych z Gazety Polskiej do miejsca katastrofy. Umożliwienie zbierania materiałów wspierających tezę zamachu .
  8. Odmowa oddania wraku, systematyczne i jawne niszczenie ewentualnego materiału dowodowego.
  9. Osłabienie koalicji parlamentarnej i doprowadzenie do wcześniejszych wyborów.
  10. Wspieranie kandydatury  J. Kaczyńskiego w wyborach poprzez demonstracyjnie okazywane lekceważenia premierowi Tuskowi.
  11.  Ujawnienie kompromitujących faktów dotyczących Donalda Tuska w przeddzień wyborów, najlepiej przez wrzutkę w opozycyjnych mediach.
  12. Umożliwienie orbanizacji polskiej polityki i doprowadzenie do zacieśnienia związku Polski z Viktorem Orbaenem za pomocą licznych prowokacji wymierzonych w polsko-węgierskie działania na arenie międzynarodowej.
  13. Wspieranie Komisji Europejskiej w wyrażaniu zaniepokojenia antydemokratycznymi przemianami w Polsce.
  14. Zerwanie stosunków dyplomatycznych w odpowiedzi na fałszywe publiczne oskarżenia o zamach.
  15. Zamrożenie dostaw gazu.

Boże, chroń Jarosława Kaczyńskiego! Bez niego plan może się nie powieść.

PS Przy opracowywaniu raportu, korzystałem z białego wywiadu i ustaleń agentów wpływu w Polsce.

Agent Wpływu nr 569-07-20

  1. 16/04/2012 o 5:57 pm

    Czuje się zaszczycony tym że gospodarz zainspirował się podrzuconym przeze mnie linkiem. :)

  2. hlb
    16/04/2012 o 6:32 pm

    16. Umycie wraku.
    17. Poproszenie twarzą Stefana o zamknięcie się tego drugiego, Niestefana.
    18. Wycieknięcie filmu „Kiedy Jarek poznał Torę”

    …dalej, dalej! Wpisujcie się miastami !!!111jedenjedneoneone

  3. Koniec Polski Prawej
    16/04/2012 o 8:30 pm

    „Eryk Mistewicz, Łukasz Warzecha, Radosław Sikorski – m.in. oni znaleźli się na liście najbardziej wpływowych użytkowników Twittera w Polsce. ”
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11548151,Oni_sa_najbardziej_wplywowymi_twitterowiczami__POLSKI.html

    Czas umierać…

  4. 16/04/2012 o 8:31 pm

    Nooooo jeeest! Prawie blisko moich ulubionych orbitalnych dział jonowych! :D

    http://dlaczegonienapalm.wordpress.com/2012/04/14/moc-lasera/

  5. fidelio
    16/04/2012 o 9:42 pm

    Pyszna Kremlówka.

  6. 16/04/2012 o 9:58 pm

    DoktorNo :

    Czuje się zaszczycony tym że gospodarz zainspirował się podrzuconym przeze mnie linkiem. :)

    Ależ nie ma sprawy.

  7. 16/04/2012 o 10:01 pm

    hlb :

    16. Umycie wraku.
    17. Poproszenie twarzą Stefana o zamknięcie się tego drugiego, Niestefana.
    18. Wycieknięcie filmu “Kiedy Jarek poznał Torę”

    …dalej, dalej! Wpisujcie się miastami !!!111jedenjedneoneone

    Chyba kiedy Jarek poznał Teresę…

  8. 16/04/2012 o 10:01 pm

    Koniec Polski Prawej :

    “Eryk Mistewicz, Łukasz Warzecha, Radosław Sikorski – m.in. oni znaleźli się na liście najbardziej wpływowych użytkowników Twittera w Polsce. ”
    http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,11548151,Oni_sa_najbardziej_wplywowymi_twitterowiczami__POLSKI.html

    Czas umierać…

    Facepalm stopą

  9. 16/04/2012 o 10:02 pm

    fidelio :

    Pyszna Kremlówka.

    Prosto z Lemingradu.

  10. hlb
    17/04/2012 o 12:18 am

    galopujący major :

    hlb :
    16. Umycie wraku.
    17. Poproszenie twarzą Stefana o zamknięcie się tego drugiego, Niestefana.
    18. Wycieknięcie filmu “Kiedy Jarek poznał Torę”
    …dalej, dalej! Wpisujcie się miastami !!!111jedenjedneoneone

    Chyba kiedy Jarek poznał Teresę…

    Dla kogo Teresę to Teresę. Dla kogo Torę to Torę. Popytaj :-D

  11. 17/04/2012 o 7:34 am
  12. vHF
    17/04/2012 o 9:08 am

    Hej Majorze, chcesz się pośmiać to obejrzyj shortlistę na gracza sezonu w EPL. Ja zacznę: Scott Parker… falls over laughing

  13. sickofitall
    17/04/2012 o 10:22 am

    Z cyklu na prawicy bez zmian Łysiak atakuje Wencla, bo ten nazwał chłopaków z URze lokajami.
    Sweet.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11550494,_Chuliganska_wojna__w_prawicowej_prasie__Lysiak_atakuje.html

  14. adas
    17/04/2012 o 11:11 am

    @sickofitall
    E tam, tradycyjna składnia, tradycyjne odnośniki ruskie, tradycyjne zarzuty.

    Dlaczego nikt mi jednak nie powiedział, że dwa miesiące temu Karnowscy się pobili z MIgalskim o parę majtek (koronkowych ponoć), co zaowocowało takim tekstem niezależnego politologa:
    http://migal.salon24.pl/391453,klamczuszkowi-karnowskiemu-w-potylice

    „Nie mam zamiaru ujawniać współpracy Karnowskiego z PiS w czasie kampanii prezydenckiej 2010 roku, ale jeśli bardzo chce o sobie pogadać, to możemy spotkać się na sali sądowej i może wówczas ze mnie wydobyć odpowiednie zeznania.”

    W polityce to się szybko traci ideały…

  15. hlb
    17/04/2012 o 12:34 pm

    sickofitall :
    Z cyklu na prawicy bez zmian Łysiak atakuje Wencla, bo ten nazwał chłopaków z URze lokajami.
    Sweet.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11550494,_Chuliganska_wojna__w_prawicowej_prasie__Lysiak_atakuje.html

    Na swój sposób lajkuję Wencla. Bo kto inny potrafi pierdolnąć tak urokliwie:

    „Nie wezmę udziału w żadnym projekcie firmowanym przez Pawła Lisickiego. Uniemożliwia mi to pierwsza zasada Walki Cywilnej prowadzonej od września ubiegłego roku.”

    Partyzant epoki matriksów, ukrywający się przed okupantem we własnej głowie.

  16. vHF
    17/04/2012 o 12:36 pm
  17. sickofitall
    17/04/2012 o 1:14 pm

    hlb :

    sickofitall :
    Z cyklu na prawicy bez zmian Łysiak atakuje Wencla, bo ten nazwał chłopaków z URze lokajami.
    Sweet.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11550494,_Chuliganska_wojna__w_prawicowej_prasie__Lysiak_atakuje.html

    Na swój sposób lajkuję Wencla. Bo kto inny potrafi pierdolnąć tak urokliwie:
    “Nie wezmę udziału w żadnym projekcie firmowanym przez Pawła Lisickiego. Uniemożliwia mi to pierwsza zasada Walki Cywilnej prowadzonej od września ubiegłego roku.”
    Partyzant epoki matriksów, ukrywający się przed okupantem we własnej głowie.

    W zasadzie można zacząć przyjmować zakłady kiedy Wencel zastosuje do Sakiewicza „pierwszą zasadę Walki Cywilnej”. Ja mu daję jeszcze z pół roku.

  18. hlb
    17/04/2012 o 3:01 pm

    sickofitall :

    hlb :

    sickofitall :
    Z cyklu na prawicy bez zmian Łysiak atakuje Wencla, bo ten nazwał chłopaków z URze lokajami.
    Sweet.
    http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,11550494,_Chuliganska_wojna__w_prawicowej_prasie__Lysiak_atakuje.html

    Na swój sposób lajkuję Wencla. Bo kto inny potrafi pierdolnąć tak urokliwie:
    “Nie wezmę udziału w żadnym projekcie firmowanym przez Pawła Lisickiego. Uniemożliwia mi to pierwsza zasada Walki Cywilnej prowadzonej od września ubiegłego roku.”
    Partyzant epoki matriksów, ukrywający się przed okupantem we własnej głowie.

    W zasadzie można zacząć przyjmować zakłady kiedy Wencel zastosuje do Sakiewicza “pierwszą zasadę Walki Cywilnej”. Ja mu daję jeszcze z pół roku.

    Czy Wencel ma te zasady gdzieś spisane? Coś like, „pierwsza zada Walki Cywilnej: to-i-to; druga zasada Walki Cywilnej to-i-to etc etc”.

    Taki bushido luźnych prawackich przypałów.

  19. hlb
    17/04/2012 o 3:02 pm

    Pytasz masz! O kuffa, pytasz masz!

    http://niepoprawni.pl/content/wojciecha-wencla-zasady-walki-cywilnej

    Po stokroć LOL!

  20. 17/04/2012 o 3:16 pm

    Jesteście frajerami. Wszyscy wy, którzy braliście czynny lub bierny udział w haniebnym sabotażu, który dokonał się w trakcie niedzielnych derbów przy Cichej. Wy, którzy zhańbiliście godło klubowe, czyniąc z Wielkiej Erki szmatę, mającą zakryć wasze żałosne przebieranki. I wy, którzy na to patrzyliście podnieceni lub otępiali, a nie mieliście odwagi się sprzeciwić. Jesteście bandą frajerów. Wy, którzyście przeskoczyli płot, żeby obrzucić sektor gości waszymi odpustowymi zabawkami, lecz i wy nieruchawe lemingi, którzy usuwaliście się z drogi rozpędzonej hołocie.
    ……

    Wierzę, że prezes Smagorowicz i tę przeszkodę pokona równie skutecznie, jak radził sobie do tej pory ze sprawami sportowymi i biznesowymi. Jeśli kuracja sterydowa jeszcze wam nie skurczyła jaj, frajerzy, i spłodzicie kiedyś synów, wierzcie mi, że będą się za was wstydzić. Bo urodzą się w czasach, w których kibolstwo w waszym stylu będzie w wzbudzać takie zażenowanie, jak dzisiaj kępy włosów pod pachami oglądane na starych filmikach.

    jaja http://ekstraklasa.net/europa/kuczok-o-chuliganach-ruchu-jestescie-banda-frajerow-zeszmaciliscie-sie,artykul.html?material_id=4f8d54c4b564da4447000000

  21. armatus
    17/04/2012 o 3:31 pm

    Ostatnio przeczytałem, że teksty Łysiaka są drukowana w różnych magazynach specyficzną czcionką, bo Ł. przysyła do redakcji gotowy PDF żeby nic nie mogli zmienić.

  22. armatus
  23. hlb
    17/04/2012 o 3:52 pm

    Gals and pals,

    Natalia Julia Nowak, prawackie emo które wymyśliło wszystko od nowa, dostarcza świeży lolkontent!

    http://njnowak.salon24.pl/409542,njn-narod-jest-najwazniejszy

  24. hlb
    17/04/2012 o 3:55 pm

    …jest też nowy T-rex, czyli lolperypetie Rzczepospolitej Blogerów – ciąg dalszy…

    http://t-rex.nowyekran.pl/post/59572,oswiadczenie-czlonka-rady-blogerow

  25. hlb
    17/04/2012 o 3:59 pm

    Oraz, bonusik, psychoprawica od dziś dostępna na żywo!

    http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/59552,monitor-eurotyczny-startujemy

    Na załączonej fotografii, podejrzewam, samochód dzięki któremu możesz otrzymać lolkontent z dostawą do domu gratis!

  26. adas
    17/04/2012 o 4:39 pm

    Armatus

    To ten proces, o którym redaktor Warzecha napisał, ze chętnie się na niego wybierze, by zaobaczyć jak profesor Legutko siłą argumentów rozbija gówniarzy w proch i pył?

  27. adas
    17/04/2012 o 4:44 pm

    GM

    „Rudolf” Pankowskiego znakomity. To trochę inne wykręcania języka, bo – z grubsza – opisów a nie tego co się mówi (na czym jadą wymienieni wcześniej). Jestem za połową, gębę mam rozdziawioną i zastanawiam się, czy się wywróci w finale?

  28. hlb
    17/04/2012 o 5:34 pm

    Tymczasem u Orlińskiego w komciach fajna sytuacja. Wło zrobił w notce dowcip (cmd+F i fraza „pierwszym komunistycznym premierem”), którego dowcipności nikt nie zrozumiał, refenencji nikt nie odczytał. Komcionauci piszą mu, że zrobił błąd. A on chciał być błyskotliwy, tylko źle poszło. No i teraz bidul, miota się między objaśnianiem a rozdawaniem karczychów.

    http://wo.blox.pl/2012/04/Cezary-Michalski-kontra-oligarchia.html#ListaKomentarzy

    Polska szkoła szmoncesu. Lajeczki.

  29. 17/04/2012 o 5:59 pm

    @walkacywilna

    Hehe, sformalizowali sobie oderwanie od rzeczywistości. :) To trzeba mieć fantazję!

    @nowyekranmobil

    Tak się tworzy nowy mem w stylu „whaaaambulance” z 4chan.. :) Nie chcesz iść na Ekran? Ekran przyjedzie do ciebie! :D

    @legutko

    Na pewno będzie apelował. A potem zrobi się marsz protestacyjny e obronie nowego więźnia sumienia. Takie rzeczy tylko w Polsce…

  30. adas
    17/04/2012 o 6:25 pm

    Ludziska! Jeśli macie trollowskie konta na Frondzie, psychiatryku, u Karnowskich czy innym ekranie, podrzućcie im to:

    „Jeśli macie pomysł na alternatywną wersję historii Jezusa, Apostołów bądź Wielkich Religii biorących swój początek w „Ziemi Świętej” piszcie do nas.

    Celem konkursu jest wyłonienie najciekawszej opowieści fantasy opartej na wydarzeniach opisanych w Biblii.”
    http://efantastyka.pl/news_biblia-fantasy-konkurs-literacki-stowarzyszenia-kultury-alternatywnej

    Najciekawsze teksty to by napisali Terlikowski z Warzechą. Ociekające oburzeniem , rzecz jasna.Krew i spermę się ocenzuruje.

  31. brysio
    17/04/2012 o 6:30 pm

    @adas
    Ten rynek zmonopolizował już niejaki Jacek Piekara swoją sagą o inkwizytorze ze złamanym krzyżem.

  32. 17/04/2012 o 8:29 pm

    Jak ktoś potrzebuje materiałów do trolowania WO to mam coś tutaj: :)

    http://www.wired.com/wiredscience/2012/04/how-dirty-is-apples-icloud/

    BTW: W. Łysiak AFAIK pisze ręcznie, a potem na maszynę lub komputer przepisuje jego asystentka.

  33. Ursus_Americanus
    17/04/2012 o 8:36 pm

    @Bible fantasy
    Czy ja wiem, Nowy testament w konwencji takiej „Gry o tron” byłby co najmniej intrygujący a i nie tak daleki w stosunku do tomu poprzedzajacego przygody Jezusa..

  34. adas
    17/04/2012 o 9:40 pm

    O kufa. Nazwisko Piekary kojarzę, ale przyjemności nie miałem. No chyba, że dawno temu.

    Czytam omówienie, i o dziwo trafiłem na tekst promocyjny na Frondzie. A pod nim spór czy młot na lewactwo może nie być chrześcijaninem. Czy jakoś podobnie.

    http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/inkwizytor_mordimer_madderdin_na_topie_14760/strona/2

  35. adas
    17/04/2012 o 9:41 pm

    W twetach obok mignęło, ale uprzejmie donoszę, że Łukasz Warzecha dalej trzyma linię:

    „Widzę, że sąd przyznał rację rozwydrzonym smarkaczom w sporze z profesorem filozofii. To wiele mówi o stanie polskiego sądownictwa.”

  36. armatus
    17/04/2012 o 10:13 pm

    Piekara przecież produkuje się jako świr na psychu24.

    Tu jest coś cudownego po prostu: http://jacekpiekara.salon24.pl/311889,tusk-i-wiedzmin

  37. cyncynat
    17/04/2012 o 10:20 pm

    adas :
    W twetach obok mignęło, ale uprzejmie donoszę, że Łukasz Warzecha dalej trzyma linię:
    “Widzę, że sąd przyznał rację rozwydrzonym smarkaczom w sporze z profesorem filozofii. To wiele mówi o stanie polskiego sądownictwa.”

    LOL, czy to Wybitny Komentator Dziel Platona dalej jest przesladowany przez skorumpowane sadownictwo, czy jakis inny Profesor?

  38. jaja
  39. 18/04/2012 o 12:34 am

    Czytaliście? Zajebiste…Krótki risercz kim naprawdę jest Binienda:) Cyncynat z vfh będą zachwyceni.

    http://studioopinii.pl/artykul/7894-krzysztof-lozinski-ekspert-od-bredni

  40. 18/04/2012 o 12:35 am

    adas :

    GM

    “Rudolf” Pankowskiego znakomity. To trochę inne wykręcania języka, bo – z grubsza – opisów a nie tego co się mówi (na czym jadą wymienieni wcześniej). Jestem za połową, gębę mam rozdziawioną i zastanawiam się, czy się wywróci w finale?

    Cieszę się, ale ja sobie go zostawiam na wakacje. Muszę się skupić podczas czytania.

  41. cyncynat
    18/04/2012 o 1:10 am

    galopujący major :
    Czytaliście? Zajebiste…Krótki risercz kim naprawdę jest Binienda:) Cyncynat z vfh będą zachwyceni.
    http://studioopinii.pl/artykul/7894-krzysztof-lozinski-ekspert-od-bredni

    Slabe. I zenujace. Serio, koles jest bardziej zenujacy od samego Biniendy.

  42. 18/04/2012 o 1:17 am

    E tam, no oczywiście, że słabe z tym Radomiem, podkreślaniem zajebistości UW i tłumaczeniem z angielskiego, ale, ja nie wiedziałem, że facet, którego nazywają w Polsce profesorem fizyki z NASA, w ogóle nie studiował fizyki.No te minimum założyłem w ciemno, jak widać, nie ma nawet tego.

  43. cyncynat
    18/04/2012 o 1:24 am

    galopujący major :
    E tam, no oczywiście, że słabe z tym Radomiem, podkreślaniem zajebistości UW i tłumaczeniem z angielskiego, ale, ja nie wiedziałem, że facet, którego nazywają w Polsce profesorem fizyki z NASA, w ogóle nie studiował fizyki.No te minimum założyłem w ciemno, jak widać, nie ma nawet tego.

    Ale to tez jest zupelnie bez sensu. Co znaczy nie studiowal fizyki? Ze mial jej w programie? Ze inzynierowie fizyki nie studiuja? Ten sam koles pisze o sobie ze studiowal „fizyke i matematyke”, choc przeciez dokladnie tak samo mozna powiedziec, ze nie mogl studiowac tego, bo UW takich dyplomow nie daje – musi byc jedno albo drugie.

  44. 18/04/2012 o 1:30 am

    Nie jest bez sensu, jeśli Łoziński studiował je jednocześnie. Nie studiował fizyki oznacza najprawdopodobniej, że „nie jest więc fizy­kiem, tylko inży­nie­rem od samo­cho­dów i trak­to­rów.” Z Biniendy taki fizyk, jak i matematyk, chemik i co tam miał w programie zajęć. Z wykształcenia jest inżynierem, nie fizykiem. To dosyć istotna różnica.

  45. cyncynat
    18/04/2012 o 1:37 am

    Samoloty buduja inzynierowie, Majorze. I takie obliczenia jak Binienda sobie robil to tez zajecie inzynierow, nie fizykow, nie matematykow.
    Lozinski *tez* nie studiowal na wydziale fizyki UW.

  46. mtwapa
    18/04/2012 o 1:39 am

    re Binienda:

    „Dr.Wieslaw K Binienda, Ph.D.”
    za http://www.ecgf.uakron.edu/~civil/people/binienda/

    Cos jak „pulkownik Hans Strumpfenhosen, Oberst”.

  47. cyncynat
    18/04/2012 o 1:40 am

    Powinni wystepowac w duecie, obaj to pajace.

  48. 18/04/2012 o 1:43 am

    Zaraz, zaraz problem polega na tym, że po pierwsze Binienda jest oficlajnie przedstawiany w Polsce jako „profesor fizyki” (a nie inżynier mechanik) co ma wzmacniać i uwiarygadniać jego badania, po drugie, czy i czy w sposób właściwy robil sobie takie badania jako inżynier jest dosyć wątpliwe po lekturze nie tyle Łozińskiego co fizyka Artymowicza, który wyśmiał je w swoim artykule.

  49. cyncynat
    18/04/2012 o 1:50 am

    Ale ja nie zajmuje sie wiarygodnoscia Biniendy, ale zenowatoscia Lozinskiego, ktory atakuje nie sposob przedstawiania Biniende w PL, ale samego Biniende. Bo jest „inzynierem”, bo nie studiowal fizyke na UW (co za wiesniactwo warszawskie), bo jest „doktorem”, a nie profesorem belwederskim (serio – co za wiesniak!) itd.
    I same te wywody sa pelne idiotycznych konstrukcji logicznych. „Binienda nie studiowal na wydziale fizyki UW, wiec nie studiowale fizyki, ale ja tez nie studiowalem na wydziale fizyki UW, ale studiowalem fizyke i matematyke.”

  50. cyncynat
    18/04/2012 o 1:53 am

    Nie serio, uciekam na lunch, ale juz dawno nie czytalem takiej zenady jak ostatnie kilka akapitow tego Lozinskiego.

    BOLDEM: „Dok­tor inży­nier na pewno nie jest pro­fe­so­rem dok­to­rem habi­li­to­wa­nym fizyki, więc niech tako­wego nie udaje.”

  51. mtwapa
    18/04/2012 o 2:08 am

    @Major

    Binienda ma doktorat in Mechanical Engineering ale tak pobieznie parsujac tytuly jego publikakacji pracuje w fizyce materialow/inzynierii materialowej. To ze nie ma habilitacji jest argumentem z doopy, bo bedac dziekanem/faculty member z dlugim stazem na uniwersytecie w USA funkcjonalnie odpowiada polskim profesorom nadzwyczajnym/zwyczajnym.
    O ile mi wiadomo Obama zadnemu nobliscie tytulu profesorskiego nie nadal, tak wiec prof dr hab Dratewka moglby kosic Watsona za brak nominacji profesorskiej w genetyce. Nonsens.

    Wszystko to nie czyni analizy brzozologicznej czyms niepodwazalnym ze wzgledu na autorytet.

  52. 18/04/2012 o 6:41 am

    mtwapa :
    @Major
    Binienda ma doktorat in Mechanical Engineering ale tak pobieznie parsujac tytuly jego publikakacji pracuje w fizyce materialow/inzynierii materialowej. To ze nie ma habilitacji jest argumentem z doopy, bo bedac dziekanem/faculty member z dlugim stazem na uniwersytecie w USA funkcjonalnie odpowiada polskim profesorom nadzwyczajnym/zwyczajnym.
    O ile mi wiadomo Obama zadnemu nobliscie tytulu profesorskiego nie nadal, tak wiec prof dr hab Dratewka moglby kosic Watsona za brak nominacji profesorskiej w genetyce. Nonsens.
    Wszystko to nie czyni analizy brzozologicznej czyms niepodwazalnym ze wzgledu na autorytet.

    Rzeczywistość pomału dojrzewa do mojego pomysłu sprzed dwóch lat. Skoro w Rosji istnieje (istniał?) specjalny instytut zajmujący się mumią Lenina, dlaczegóżby w Polsce nie powołać Instytutu Badań Smoleńskich? Albo przynajmniej afiliować jako wydział przy IPNie.

  53. 18/04/2012 o 7:08 am

    jaja:

    Prawicowcy spełnili swoje marzenie o posiadaniu swojego odpowiednika „przedsiębiorstwa Holokaust”… Każdy znawca prawicowych memow nie powinien być zaskoczony…

    A i tak na koniec się pokłócą.

  54. vHF
    18/04/2012 o 9:10 am

    Cyncynat i mtwapa maja racje, a Lozinski jest pajac. Obliczenia takiego typu jak Binienda zrobil to wlasnie domena inzynierow. Binienda ma jak najbardziej prawo przedstawiac sie w Polsce jako profesor (podczas gdy jak to robi Nowaczyk, to oszukuje); habilitacja to relikt w cywilizowanym swiecie. Zreszta tym tokiem rozumowania Lozinski odmowilby profesury rowniez np. temu panu, co pozostawie bez komentarza. Dalej, publikacje „rozdwojone” na „Part I” i „Part II” nie zdarzaja sie czesto, ale sie zdarzaja, a ich celem jest nie zrobienie dwoch pozycji z jednej, ale rozdzielenie dwoch aspektow tego samego zagadnienia (zgaduje, ze kiedys szlo tez o podzielenie dlugiego artykulu miedzy dwa wydania czasopisma). Ekspertem NASA w potocznym rozumieniu moze i Binienda nie jest, a moze zreszta i jest, skoro napublikowal sie w ichnich technical reportsach i grantow mu ponaprzyznawali. A nasmiewanie sie z Akron jest all well and good, pierwszy zaczne i ostatni skoncze, ale znajmy proporcje — z takim CV Binienda moglby w Polsce wybrac sobie uniwersytet/politechnike gdzie chce profesorowac, moze z wyjatkiem UJ/UW/PW. Ale raczej nie.

    W skrocie: problemem nie jest ze Binienda to nie profesor. Problemem jest ze profesor Binienda jest rowniez smolenskim swirem.

  55. vHF
    18/04/2012 o 10:27 am

    Ach no i zapomnialem o najciezszym zarzucie: zadnej z prac NASA Binienda nie zrobil samodzielnie!!!1!!1

  56. hlb
    18/04/2012 o 10:53 am

    @major, cyncynat

    Czy dobrze was czytam, że w zasadzie cała Binindagate sprowadza się do konfliktu dwóch starych sarmackich memów: „zaszczycił nas profesór dochtór, jego magnificencja” vs. „co to za dochtór co nie leczy”?

    Jeśli tak, widzętu zupełnie świeży pokład lola. Psychoprawica jest jak monstrualna matrioszka cała wykonana z cheddara.

  57. mtwapa
    18/04/2012 o 10:59 am

    re Akron:

    Nawet zlokalizowane w amerykanskich pipidowkach uniwersytety czesto gesto miewaja jakies dzialy w ktorych sa po prostu dobre. Wg wikipedi dla Akron mialoby to byc polimery.
    Binienda specializowal sie chyba w kompozytach.

    To ze odlecial w kosmos nie wynika z lichosci jego akredytacji, tytulow czy publikacji, a do stwierdzenia owego odlotu nie potrzeba nic wiecej poza jego wypowiedziami na temat Smolenska.

  58. hlb
    18/04/2012 o 11:09 am

    mtwapa :
    To ze odlecial w kosmos nie wynika z lichosci jego akredytacji, tytulow czy publikacji, a do stwierdzenia owego odlotu nie potrzeba nic wiecej poza jego wypowiedziami na temat Smolenska.

    Dokładnie tak. Ten sam przypadek co mój ulubiony Mirek Dakowski, z tytułu profesor, z zamiłowania fizyk-weredyk.

    http://dakowski.pl/

    http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rtype=opis&objectId=6821&lang=pl

  59. 18/04/2012 o 11:27 am

    Ten Łoziński faktycznie trochę się błaźni (zwłaszcza tym, że „publikacje nie były samodzielne”), ale chyba cel jego publikacji jest taki, żeby trochę zrównoważyć to pacjentowskie „Wybitny Amerykański Profesor Naukowiec Amerykański Ekspert Amerykańskiego NASA z Olbrzymim Amerykańskim Dorobkiem”, podczas kiedy to dość pospolity polonus, w którym przy okazji Smoleńska pierdolec polonusa wygrał z troską o swoją reputację jako naukowca. M.in. dlatego, że aż tak wiele tej ostatniej nie miał do stracenia.

    Gdyby Binienda był głąbem-nieukiem, jak sugeruje Łoziński, to zaprezentowałby analizę z błędami merytorycznymi, a on zaprezentował taką z podstawowymi metodologicznymi. Raczej głupi nie jest, bo w ten sposób związał ręce polemistom, którzy nie mają materiału, do którego można by się dobrać merytorycznie, więc machają ręką i wytykają niedorzeczność traktowania jego kreskówki jako jakąkolwiek analizę, bo tylko tyle się da. A Binienda przecież nie targetuje w ludzi, którzy w ogóle skumają o co chodzi. Osiąga IMHO 100% zamierzonego efektu, czyli przekonanie pacjentów, że powstała Wybitna Amerykańska Naukowa Analiza, której łże-elity nie umieją nijak ugryźć w swej mizerii umysłowej i zakłamaniu.

  60. hlb
    18/04/2012 o 11:35 am

    WTEM!

    Moon ma nocię na temat Smoleńska!

    „Każdy wypadek ma swoją przyczynę. Przyczyną tego mógł być zamach. Jestem prawie pewna, że był. Tak podpowiada intuicja, na bazie dziwnego splotu faktów.

    1. Nikt nie przeżył. Nie przeżył żaden świadek tego, co wydarzyło się w samolocie.
    2. Samolotem podróżował Prezydent RP oraz wysoko postawieni politycy i wojskowi.
    3. Wypadek miał miejsce na terenie Rosji”

    Dla niezorientowanych: Moon to jest legenda internetowego pierdolenia od rzeczy, taka starsza wersja NJN. Moon dostarcza regularnie przynajmniej od 2005 roku. Choć, prawda, już nie tak zacnie, jak kiedyś.

  61. mtwapa
    18/04/2012 o 12:00 pm

    kashmir :

    Gdyby Binienda był głąbem-nieukiem, jak sugeruje Łoziński, to zaprezentowałby analizę z błędami merytorycznymi, a on zaprezentował taką z podstawowymi metodologicznymi.

    Wodzu, no co Wodz pisze?

    „””
    Binienda twierdzi też, że skrzydło nie mogło odlecieć na 111 m od brzozy, najwyżej na 12
    „””

    Gosc z podstawowki majac chocby mgliste pojecie o wysokosci przeciecia brzozy (8-10m?), minimalnej predkosci samolotu podchodzacego do ladowania (200km/h -> wartosc z doopy, rzeczywista byla znacznie wieksza) potrafi podzielic 200000m/3600s co daje ok 55m przy sekundzie potrzebnej do upadku przedmiotu poruszajacego sie poziomo w prozni z 9.81m. Po to aby spadajac z takiej wysokosci cos spadlo 12m musialoby zwolnic do 43km/h (3600s*12m/s).

    Skrzydlo czy jego kawalek ma sile nosna, a lecacy nisko nad ziemia samolot nie leci jak duch przez przestworza tylko wywoluje lokalne zawirowania powietrza. Wrzucenie w to fragmentu skrzydla i orzekanie ex cathedra „nie moze odleciec dalej niz [odleglosc duzo mniejsza niz gdyby spadalo w prozni]” to jest strzal z haubicy w genitalia.

  62. vHF
    18/04/2012 o 12:10 pm

    @kashmir

    Ale jakie ma znaczenie jaki jest cel Lozinskiego, jesli blazni sie na calej linii? Naukowo Biniende juz sprowadzil do parteru juz dawno Artymowicz. Oczywiscie do tluszczy nie trafilo, bo jak mialo trafic? A jesli chce do nich dotrzec Lozinski, to lepiej byloby powiedziec ze matka Biniendy byla z domu Goldberg, bedzie to mialo taka sama wartosc jak to jego pozal sie Boze sledztwo. BTW Lozinski chamsko zelgal nt. petycji, ktora Binienda podpisal (i ja tez bym podpisal jakby ktos byl zapytal), poszukajcie.

  63. 18/04/2012 o 12:15 pm

    Nieładnie, ruskiehuje, ja do Was z otwartym sercem link przynoszę, a Wy mnie, gospodarza, tutaj obrażacie własnym zdaniem. Naprawdę…
    Ale fakt prace zbiorowe w nauce to kompromitacja ;)))))

  64. vHF
    18/04/2012 o 12:33 pm

    Nie no wez sie nie obrazaj ani nie zniechecaj, tylko przynos linki. Zwlaszcza Lozinskiego o pracy naukowej. Dieta lolkontentowa powinna byc zroznicowana.

  65. hlb
    18/04/2012 o 12:50 pm

    galopujący major :
    Nieładnie, ruskiehuje, ja do Was z otwartym sercem link przynoszę, a Wy mnie, gospodarza, tutaj obrażacie własnym zdaniem.

    Właśnie! Zapomnieli #hujuruski.e, że… „z Panem nie porozmawiacie”

  66. vHF
    18/04/2012 o 2:15 pm

    To ja tylko powiem, ze postdoc na Blip College wzial strone Lozinskiego, ktorego bledy „dotyczą drugorzędnych detali”. Roma locuta, kurna panie.

  67. 18/04/2012 o 2:20 pm

    mtwapa :

    kashmir :
    Gdyby Binienda był głąbem-nieukiem, jak sugeruje Łoziński, to zaprezentowałby analizę z błędami merytorycznymi, a on zaprezentował taką z podstawowymi metodologicznymi.

    Wodzu, no co Wodz pisze?
    “””Binienda twierdzi też, że skrzydło nie mogło odlecieć na 111 m od brzozy, najwyżej na 12“””
    Gosc z podstawowki majac chocby mgliste pojecie o wysokosci przeciecia brzozy (8-10m?), minimalnej predkosci samolotu podchodzacego do ladowania (200km/h -> wartosc z doopy, rzeczywista byla znacznie wieksza) potrafi podzielic 200000m/3600s co daje ok 55m przy sekundzie potrzebnej do upadku przedmiotu poruszajacego sie poziomo w prozni z 9.81m. Po to aby spadajac z takiej wysokosci cos spadlo 12m musialoby zwolnic do 43km/h (3600s*12m/s).
    Skrzydlo czy jego kawalek ma sile nosna, a lecacy nisko nad ziemia samolot nie leci jak duch przez przestworza tylko wywoluje lokalne zawirowania powietrza. Wrzucenie w to fragmentu skrzydla i orzekanie ex cathedra “nie moze odleciec dalej niz [odleglosc duzo mniejsza niz gdyby spadalo w prozni]” to jest strzal z haubicy w genitalia.

    No ale właśnie Binieda nie podał żadnych merytorycznych danych do podważenia. Zrobił kreskówkę, gdzie skrzydło pada jak pada. Gdyby pokazał obliczenia, a w nich – ja wiem – przysp. ziemskie jako 1256,873 m/s2, albo zastosował jakiś zły wzór, to można by mu merytorycznie wytknąć. A tak – nie wiesz, jak wyszło, że spadło 12 za brzozą (może zatoczyło jak bumerang, może zakręciło wokół Księżyca trajektorią balistyczną), choć nawet prosta intuicja mówi, że to bzdura. Hamerykańska wiedza jest lepsza niż Twoja intuicja, ot co. A konkretnych wyliczeń podważyć nie możesz, bo ich nie ma. A jak nie ma – znaczy, że być nie musi, wystarczy hamerykański NASA program i hamerykańska profersorskość.

  68. 18/04/2012 o 2:27 pm

    vHF :@kashmir
    Ale jakie ma znaczenie jaki jest cel Lozinskiego, jesli blazni sie na calej linii? Naukowo Biniende juz sprowadzil do parteru juz dawno Artymowicz. Oczywiscie do tluszczy nie trafilo, bo jak mialo trafic? A jesli chce do nich dotrzec Lozinski, to lepiej byloby powiedziec ze matka Biniendy byla z domu Goldberg, bedzie to mialo taka sama wartosc jak to jego pozal sie Boze sledztwo. BTW Lozinski chamsko zelgal nt. petycji, ktora Binienda podpisal (i ja tez bym podpisal jakby ktos byl zapytal), poszukajcie.

    Ale ja Łozińskiego nie usprawiedliwiam, ja tylko domniemuję, jaki mógł mieć cel.

    Artymowicz rozwala Biniendę przeprowadzając alternatywne obliczenia i wykazując absurdalność wyników kreskówek nawet gdy zastosować mocno tendencyjny dobór założeń (których Binienda nie ujawnił). Przekona tylko kogoś, kto rozumie zasadę robienia takich symulacji, pokazuje też, jak zerową wartość dowodową ma symulacja bez ujawnienia danych wejściowych.

    Artymowicz jednak nie przekona tych, co w ogóle nie kumają, o czym on pisze. Ci wiedzą, że jeden profesor się kłóci z innym, podczas gdy ten jeden to jakiś anonimowy bloger, a ten drugi to wielki ekspert NASA z USA.

    Łoziński najwyraźniej chce podkopać pewność tych drugich. Artymowicz i Łoziński mają zupełnie inny target ludzi, którym chcą powiedzieć: „Binienda bredzi”.

  69. hlb
    18/04/2012 o 2:44 pm

    vHF :
    To ja tylko powiem, ze postdoc na Blip College wzial strone Lozinskiego, ktorego bledy “dotyczą drugorzędnych detali”. Roma locuta, kurna panie.

    Rzeco? Że starszy felietonowy Orliński? Że bierze stronę tego dooda na Ł tylko dlatego, że tamten obszczekuje jakiegoś smoleńskiego łosia?

    No ale co się szukujesz. To jest właśnie felietonowy Orliński. On z reguły bierze stronę AAPL „bo nie jest pecetem”, ale szczeka na FB i GOOG. Also, bierze stronę PO „bo nie jest PiSem”, ale kopie po kostkach KP za fałszywą lewicowość.

    No, tak to jest: jakie #dzieciBLIPa, takie #wujkiBLIPa. Co chcesz?

  70. vHF
    18/04/2012 o 2:54 pm

    Przeca sie nie dziwie, tylko donosze, jak na komentatora sledczego przystalo. Nie dziwie sie tym bardziej, ze sprawa dotyczy kariery naukowej, a w tym temacie postdoc nie moze nie zabrac stanowiska.

  71. 18/04/2012 o 3:02 pm

    vHF :

    Przeca sie nie dziwie, tylko donosze, jak na komentatora sledczego przystalo. Nie dziwie sie tym bardziej, ze sprawa dotyczy kariery naukowej, a w tym temacie postdoc nie moze nie zabrac stanowiska.

    Oj nie kumasz, że postdoc obnosi się ze swoim wykształceniem i zarzut co tu pierdolicie Łoziński, jest ciosem w wykształcenie ścisłe postodoca (My wszyscy z jednego kalkulatora). Wojtek, Łoziński, Feynman – jedna wielka rodzina.

    Ale cdp dzielnie walczy.

  72. Koniec Polski Prawej
    18/04/2012 o 3:17 pm

    Kiedy, gdzie Binieda podawał się za profesora fizyki , czy to nie Nowaczyk. jest fizykiem od spektroskopii?
    Argumentacja, że Binieda nie jest fizykiem tylko inżynierem akurat w sprawach badania wytrzymałości konstrukcji lotniczych jest strzałem w stopę. To raczej Nowaczyk, jak i ten Łoziński, nie ma zielonego pojęcia o mechanice konstrukcji.

  73. vHF
    18/04/2012 o 3:20 pm

    galopujący major :
    Oj nie kumasz, że postdoc obnosi się ze swoim wykształceniem i zarzut co tu pierdolicie Łoziński, jest ciosem w wykształcenie ścisłe postodoca (My wszyscy z jednego kalkulatora). Wojtek, Łoziński, Feynman – jedna wielka rodzina.

    Ta teoria przemawia do mnie, i myśle że możemy Panu za nią przyznać habilitację z wojtkologii. Członkowie komisji na pewno zgodzą się ze mną… co?… a nie, jednak nie, witamy we wspaniałym świecie nauki polskiej, paszoł, niech wróci za 20 lat.

    Ale cdp dzielnie walczy.

    Kolejny anonimowy łoś, se może.

  74. vHF
    18/04/2012 o 3:46 pm

    Haha, zalinkowalem u Lozinskiego do mojego pierwszego komcia tutaj (z krotkim tl;dr), ale moj wpis nie przeszedl moderacji. To by bylo na tyle chyba w temacie.

  75. hlb
    18/04/2012 o 4:33 pm

    galopujący major :
    Oj nie kumasz, że postdoc obnosi się ze swoim wykształceniem i zarzut co tu pierdolicie Łoziński, jest ciosem w wykształcenie ścisłe postodoca (My wszyscy z jednego kalkulatora). Wojtek, Łoziński, Feynman – jedna wielka rodzina.
    Ale cdp dzielnie walczy.

    Lekki pierdolec felietonowego WO na punkicie wyształcenia jest woggle urokliwy.

    Bo, raz, ma ten taki typowy „moje rozumowanie jest większe niż twoje rozumowanie, jestem ścisłowcem”. Not really. To tylko odwrócenie mema „czym różni się inteligencja od inteligencji technicznej”, więc też pachnie starym serem.

    A dwa, „studiowałem chemię 20lat temu, więc mi mówcie mi tu, że nie jestem chemikiem, bo zawsze mogę nim być”. Not really. To tylko reinkarnacja mema „od całe życie robiłem na hucie, ale z wykształcenia jestem fryzjerem”. Mem „ale z wykształcenia jestem [podaj zawód]” to jest one of my favourites.

    W sumie nie rozumiem po ma z tym problem. Przytuliłby swojego wewnętrznego zenona, zamiast go tłamsić. Bo my Polacy wszyscy z Pierdziszewa.

  76. hlb
    18/04/2012 o 4:45 pm

    A widzieli już wiązankę najlepszych przebojów polskiego dyskursu politycznego?

    „Niech pan siada, pan ma słuchać ,co my mówimy”
    „My to wszystko znamy, co wciskacie nam ciemnotę”
    „Mamy demokrację, zrobmy głosowanie kto słucha tego pana, a kto tego”
    „Co ja go biję? Ja go bije?”
    „Kurwa mać, żebyś pieprzył głupoty”

    Miodas!

  77. 18/04/2012 o 5:56 pm

    Wy tu o tym jak krytykować Bieniade a tu Nigalski ludzi stalkuje na Twitterze:

    http://migal.salon24.pl/409931,hunowie-na-herbatce-u-cioci-czyli-pozytki-i-zagrozenia-twittera

    Wyrok w sp. Legutko gorszy od mordów Brevika:

    http://lubczasopismo.salon24.pl/tematydnia/post/409804,sprawa-prof-legutki-wazniejsza-niz-breivik

  78. 18/04/2012 o 6:06 pm
  79. 18/04/2012 o 7:07 pm

    hlb:

    :)

    Nie zdziwiłbym się że ten facet w jeansach udziela się na S24 lub wPotylice.pl przynajmniej jako komentator. :)

    Ogólnie jestem zażenowany takimi dziecinnymi wybrykami facetów w średnim wieku… :P

  80. hlb
    18/04/2012 o 7:12 pm

    DoktorNo :
    hlb:
    :)
    Nie zdziwiłbym się że ten facet w jeansach udziela się na S24 lub wPotylice.pl przynajmniej jako komentator. :)
    Ogólnie jestem zażenowany takimi dziecinnymi wybrykami facetów w średnim wieku… :P

    To taki analogowy trolling. :-D

  81. hlb
    18/04/2012 o 7:14 pm

    Moim Bohaterem Drugiego Planu, prawdę powiedziawszy, jest pan od „mamy demokrację”. Lubię zawsze ludzi, który umiom wzionść sprawy w swoje spracowane rence.

  82. vHF
    18/04/2012 o 7:15 pm

    vHF :
    Haha, zalinkowalem u Lozinskiego do mojego pierwszego komcia tutaj (z krotkim tl;dr), ale moj wpis nie przeszedl moderacji. To by bylo na tyle chyba w temacie.

    LOL, a na odlew dostalem (automatycznego) maila dziekujacego mi za zostawienie komentarza i zapraszajacego do kolejnych odwiedzin :-))

  83. fidelio
  84. hlb
    18/04/2012 o 7:28 pm

    fidelio :

    hlb :

    W sumie nie rozumiem po ma z tym problem. Przytuliłby swojego wewnętrznego zenona, zamiast go tłamsić. Bo my Polacy wszyscy z Pierdziszewa.

    To nie takie proste, świadomośc klasowa nie pozwala ;-)

    :-D

    Dzięki za niebieski boldzik. Wyglądam se teraz jak Paulo Coelho w folderze salonu aromaterapii. :)

  85. 18/04/2012 o 7:29 pm

    Ale żwawy ten dziadek, co obalił tego w dżinsach.

  86. vHF
    18/04/2012 o 7:41 pm

    Z calego filmiku najlepsze jest wdzianko tego pana z 1:50. Musi byc prosto z Quadrilatero della Moda w Ozorkowie.

  87. hlb
    18/04/2012 o 7:41 pm

    galopujący major :
    Ale żwawy ten dziadek, co obalił tego w dżinsach.

    Miszcz Zenon Joda

  88. hlb
    18/04/2012 o 7:43 pm

    vHF :
    Z calego filmiku najlepsze jest wdzianko tego pana z 1:50. Musi byc prosto z Quadrilatero della Moda w Ozorkowie.

    Masz na myśli pana Zenona Słowackiego, pierwszego z lewej?

  89. vHF
    18/04/2012 o 7:47 pm

    hlb :
    Masz na myśli pana Zenona Słowackiego, pierwszego z lewej?

    Miałem na myśli tego pana w szarym garniturze i koszuli inspirowanej Odyseją Kosmiczną, ale się teraz przyjrzałem i pan Zenon rzeczywiscie też setnął trenda tą czapeczką.

  90. 18/04/2012 o 7:51 pm

    Normalnie co za wojtkowe komcie, oagarnijcie się Orlińscy.

  91. hlb
    18/04/2012 o 7:58 pm

    galopujący major :
    Normalnie co za wojtkowe komcie, oagarnijcie się Orlińscy.

    Klasizm. Uwiera nas miejsce po ogolonym wąsie. Jak to u orlińskich.

  92. 18/04/2012 o 8:00 pm

    Pamiętaj jednak, żebyś nie używał perfum Farenheita jak Zenon Stokłosa.

  93. hlb
    18/04/2012 o 8:02 pm

    galopujący major :
    Pamiętaj jednak, żebyś nie używał perfum Farenheita jak Zenon Stokłosa.

    Raz jak przejeżdżałem przez Pierdziszewo, to widziałem jak jakieś wojtki sprejem piszą na murze: Powąchajta Faranhajta psłuchajta Bary Łajta.

  94. vHF
    18/04/2012 o 8:14 pm

    hlb :

    galopujący major :
    Normalnie co za wojtkowe komcie, oagarnijcie się Orlińscy.

    Klasizm. Uwiera nas miejsce po ogolonym wąsie. Jak to u orlińskich.

    Aye, co ja mogę, w końcu ja jestem tym wojtkiem co nim wojtek miał być jak się urodziłem 10 lat później.

  95. hlb
    18/04/2012 o 8:28 pm

    vHF :

    hlb :

    galopujący major :
    Normalnie co za wojtkowe komcie, oagarnijcie się Orlińscy.

    Klasizm. Uwiera nas miejsce po ogolonym wąsie. Jak to u orlińskich.

    Aye, co ja mogę, w końcu ja jestem tym wojtkiem co nim wojtek miał być jak się urodziłem 10 lat później.

    O, zrobił się nam mityng dla anonimowych wojtków.

    „Dzień dobry. Jestem wojtkiem od iks lat. Od ygrek lat nie wziąłem Pierdziszewa do ust.”

  96. mtwapa
    18/04/2012 o 9:24 pm

    kashmir :

    mtwapa :

    kashmir :
    Gdyby Binienda był głąbem-nieukiem, jak sugeruje Łoziński, to zaprezentowałby analizę z błędami merytorycznymi, a on zaprezentował taką z podstawowymi metodologicznymi.

    Wodzu, no co Wodz pisze?
    “””Binienda twierdzi też, że skrzydło nie mogło odlecieć na 111 m od brzozy, najwyżej na 12“””
    Gosc z podstawowki majac chocby mgliste pojecie o wysokosci przeciecia brzozy (8-10m?), minimalnej predkosci samolotu podchodzacego do ladowania (200km/h -> wartosc z doopy, rzeczywista byla znacznie wieksza) potrafi podzielic 200000m/3600s co daje ok 55m przy sekundzie potrzebnej do upadku przedmiotu poruszajacego sie poziomo w prozni z 9.81m. Po to aby spadajac z takiej wysokosci cos spadlo 12m musialoby zwolnic do 43km/h (3600s*12m/s).
    Skrzydlo czy jego kawalek ma sile nosna, a lecacy nisko nad ziemia samolot nie leci jak duch przez przestworza tylko wywoluje lokalne zawirowania powietrza. Wrzucenie w to fragmentu skrzydla i orzekanie ex cathedra “nie moze odleciec dalej niz [odleglosc duzo mniejsza niz gdyby spadalo w prozni]” to jest strzal z haubicy w genitalia.

    No ale właśnie Binieda nie podał żadnych merytorycznych danych do podważenia. Zrobił kreskówkę, gdzie skrzydło pada jak pada. Gdyby pokazał obliczenia, a w nich – ja wiem – przysp. ziemskie jako 1256,873 m/s2, albo zastosował jakiś zły wzór, to można by mu merytorycznie wytknąć. A tak – nie wiesz, jak wyszło, że spadło 12 za brzozą (może zatoczyło jak bumerang, może zakręciło wokół Księżyca trajektorią balistyczną), choć nawet prosta intuicja mówi, że to bzdura.

    No nie bardzo. Jesli ja napisze ze Binieda ma genom bardziej podobny do genomu szczezuj albo genomu zuczka gnojaczka niz do genomu dowolnego Homo sapiens to chocbym machal w powietrzu dwoma Noblami nic mi to nie pomoze. Nie ma znaczenia ze nie podalem nazwy programu do liczenia podobienstw eciepeciegenex ver 123.01 i genbankowych identyfikatorow sekwencji ktore ponoc porownywalem. Wynik przeczy dotychczasowej wiedzy na ten temat i jesli nie jest weryfiowalny jest odrzucany z klepki.

    Albo jestem przekonany o prawdziwosci swoich wyliczen i podaje dokladne wskazowki jak to zreprodukowac albo powinienem spadac na najwyzsza brzoze w okolicy.

    Z notatnika maturzysty:
    czas spadania (8m): (2*8/9.81)^0.5 = 1.277102s
    predkosc w momencie kiedy przestala dzialac czarna skrzynka: 270000/3600 = 75m/s
    Prozniowy lot poziomo przemieszczajacego sie obiektu: 95.7m

    Dorzuc kat natarcia skrzydla, ew. odbicie sie od koron drzew, koziolkowanie/szorowanie po ziemi (jesli nie wpadlo w bagno) i „niemozliwa” odleglosc Biniendy mimo oporow powietrza staje sie calkiem mozliwa.

  97. emluby
    18/04/2012 o 10:31 pm

    @hlb
    skąd Ty masz tyle wolnego czasu kooorwa. Obstawiam, że jesteś rencistą albo rentierem.

  98. emluby
    18/04/2012 o 10:39 pm

    Paczta hto dał głos dawno nie czytany praojciec prawicowego lolkontentu, ajatollah żeny, znany ze zniszczenia gospodarza tego zacnego bloga mocnemi atgumentamy, miłośnik skarlałej wersji orientu pablito „shimada”
    http://niezalezna.pl/26991-czy-jest-spisek-rzadu

  99. hlb
    18/04/2012 o 10:44 pm

    emluby :
    @hlb
    skąd Ty masz tyle wolnego czasu kooorwa. Obstawiam, że jesteś rencistą albo rentierem.

    A na czym polega różnica, bo nie orientuję się?

    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem, kosmicznym twinem mojego evil twina. :-D

  100. cyncynat
    18/04/2012 o 10:44 pm

    babilas :

    mtwapa :
    @Major
    Binienda ma doktorat in Mechanical Engineering ale tak pobieznie parsujac tytuly jego publikakacji pracuje w fizyce materialow/inzynierii materialowej. To ze nie ma habilitacji jest argumentem z doopy, bo bedac dziekanem/faculty member z dlugim stazem na uniwersytecie w USA funkcjonalnie odpowiada polskim profesorom nadzwyczajnym/zwyczajnym.
    O ile mi wiadomo Obama zadnemu nobliscie tytulu profesorskiego nie nadal, tak wiec prof dr hab Dratewka moglby kosic Watsona za brak nominacji profesorskiej w genetyce. Nonsens.
    Wszystko to nie czyni analizy brzozologicznej czyms niepodwazalnym ze wzgledu na autorytet.

    Rzeczywistość pomału dojrzewa do mojego pomysłu sprzed dwóch lat. Skoro w Rosji istnieje (istniał?) specjalny instytut zajmujący się mumią Lenina, dlaczegóżby w Polsce nie powołać Instytutu Badań Smoleńskich? Albo przynajmniej afiliować jako wydział przy IPNie.

    LOL. Alez wlasnie istnieje. IPN – instytucja badajaca kto i kiedy obrazil Polakow.

  101. emluby
    18/04/2012 o 10:52 pm

    ha ha, rencista to człowiek mający problem z konczynami, nie pracujący, mający w#ruskihoooj wolnego czasu a, rentier ma prawie to samo tylko odwrotnie

    hlb :

    emluby :
    @hlb
    skąd Ty masz tyle wolnego czasu kooorwa. Obstawiam, że jesteś rencistą albo rentierem.

    A na czym polega różnica, bo nie orientuję się?
    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem, kosmicznym twinem mojego evil twina. :-D

  102. vHF
    18/04/2012 o 11:06 pm

    hlb :
    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem

    To jest pomysl na fajny czarno-bialy film (teraz moda taka). Skromny chemik pracuje w powiatowym laboratorium, a w weekendy gra drugą altówkę w filharmonii. Nie wie, ze ma sobowtora-dziennikarza prowadzacego jetsetowy tryb zycia, i ze sprawa upadku przemyslu dziennikarskiego ich drogi niedlugo sie przetna.

    „The Good Adalbert”, w obu rolach Sir Ben Kingsley.

  103. hlb
    18/04/2012 o 11:13 pm

    vHF :

    hlb :
    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem

    To jest pomysl na fajny czarno-bialy film (teraz moda taka). Skromny chemik pracuje w powiatowym laboratorium, a w weekendy gra drugą altówkę w filharmonii. Nie wie, ze ma sobowtora-dziennikarza prowadzacego jetsetowy tryb zycia, i ze sprawa upadku przemyslu dziennikarskiego ich drogi niedlugo sie przetna.
    “The Good Adalbert”, w obu rolach Sir Ben Kingsley.

    Tek, ten film już powstał. Nazywa się „Podwójne życie Weroniki”. Wojtka Orlińskiego gra tam Weronika Rosati.

  104. vHF
    18/04/2012 o 11:37 pm

    Ech masz rację, to ja idę spac. Może mi się przyśni że coś samodzielnie tworzę, np. publikację dla NASA.

  105. 18/04/2012 o 11:40 pm

    hlb :

    vHF :

    hlb :
    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem

    To jest pomysl na fajny czarno-bialy film (teraz moda taka). Skromny chemik pracuje w powiatowym laboratorium, a w weekendy gra drugą altówkę w filharmonii. Nie wie, ze ma sobowtora-dziennikarza prowadzacego jetsetowy tryb zycia, i ze sprawa upadku przemyslu dziennikarskiego ich drogi niedlugo sie przetna.
    “The Good Adalbert”, w obu rolach Sir Ben Kingsley.

    Tek, ten film już powstał. Nazywa się “Podwójne życie Weroniki”. Wojtka Orlińskiego gra tam Weronika Rosati.

    Roth to chyba zrobił w jednek książce, a Nabokov w jakimś opowiadaniu.

  106. cyncynat
    18/04/2012 o 11:54 pm

    galopujący major :

    hlb :

    vHF :

    hlb :
    Jestem po prostu Dobrym Wojtkiem

    To jest pomysl na fajny czarno-bialy film (teraz moda taka). Skromny chemik pracuje w powiatowym laboratorium, a w weekendy gra drugą altówkę w filharmonii. Nie wie, ze ma sobowtora-dziennikarza prowadzacego jetsetowy tryb zycia, i ze sprawa upadku przemyslu dziennikarskiego ich drogi niedlugo sie przetna.
    “The Good Adalbert”, w obu rolach Sir Ben Kingsley.

    Tek, ten film już powstał. Nazywa się “Podwójne życie Weroniki”. Wojtka Orlińskiego gra tam Weronika Rosati.

    Roth to chyba zrobił w jednek książce, a Nabokov w jakimś opowiadaniu.

    A nawet Dostojewski:

    http://en.wikipedia.org/wiki/The_Double:_A_Petersburg_Poem

    Temat rzeczywiscie nosny. Skromnego postdoca z Lublina zaczyna przesladowac jego sobowtor, pewny siebie warszawiak z wyksztalceniem scislym, swiatowiec i specjalista od seriali amerykanskich.

  107. sultan
    19/04/2012 o 12:45 am

    Niezly lans „blogersow”.

  108. 19/04/2012 o 7:53 am

    mtwapa :
    Z notatnika maturzysty:czas spadania (8m): (2*8/9.81)^0.5 = 1.277102spredkosc w momencie kiedy przestala dzialac czarna skrzynka: 270000/3600 = 75m/sProzniowy lot poziomo przemieszczajacego sie obiektu: 95.7m
    Dorzuc kat natarcia skrzydla, ew. odbicie sie od koron drzew, koziolkowanie/szorowanie po ziemi (jesli nie wpadlo w bagno) i “niemozliwa” odleglosc Biniendy mimo oporow powietrza staje sie calkiem mozliwa.

    Ech, Acan… Inteligencja na mózg Ci się rzuca. W ogóle nie umiesz rozumować po kaczystowsku.

    No dobra, więc kontynuuję swoją misję advocatus debili:
    Nie wziąłeś czegoś pod uwagę w swoich licealnych obliczeniach. Liczysz po prostacku, a zawirowania powierza wokół skomplikowanego kształtu skrzydła są skomplikowane. Nie da się tego prosto liczyć ze wzorów, potrzeba amerykańskiego eksperta i amerykańskiego wypasionego programu komputerowego z NASA. Amerykański profesor taki ma i się zna, wrzucił, zasymulował i proszę – wyszło 12 m. Morda w kubeł.

  109. hlb
    19/04/2012 o 10:07 am

    vHF :
    Ech masz rację, to ja idę spac. Może mi się przyśni że coś samodzielnie tworzę, np. publikację dla NASA.

    Fun fact. NASA pragnie wolszczanów obywatelskich. Czy warto tracić czas na bomby termobaryczne, kiedy można szukać galaktyk w spejsie?

    http://www.jpl.nasa.gov/news/news.cfm?release=2012-062

    BTW, ponoć psychoprawica zdemaskowała Wolszczana jako agenta SB, tak? No i jak tu nie lubić SB, samych fajnych gości sobie dobierali.

  110. hlb
    19/04/2012 o 10:26 am

    DoktorNo :
    Hehe, sprawa Legutki gorsza od masakry Brevika:
    http://lubczasopismo.salon24.pl/tematydnia/post/409804,sprawa-prof-legutki-wazniejsza-niz-breivik
    :)

    Teraz dopiero przeczytałem. Fajne! Zawsze lajkuję ten typ lola niewprost.

    Prawicowe daty przełomowe:

    Moim zdaniem wczorajsza data, data ogłoszenia wyroku, uzasadnienie sędziego, kara grzywny oraz treść przeprosin, które mają zaczynać się od słów „Bardzo przepraszam” to groźny precedens, ale sprawa najwyższej wagi.

    Prawicowy dowód na niemożnośc podróżowania w czasie:

    Wszyscy żyją procesem zwyrodnialca Breivika. Ale Breivik już zabił, on już dokonał tej masakry, tysiące opinii na ten temat nie wrócą życia ofiar, nie cofną czasu.

    …a #naprawicy to dzieci biją rodziców za złe stopnie:

    Jesli ktoś z was dostanie kiedyś po pysku od swojego dziecka za to, że zwróci mu uwagę, że być może powinien bardziej przykładać się do nauki, to wiedzcie, że będzie to właśnie następstwo wczorajszego wyroku.

    Prawicowy zaklinacz snów:

    A wy śpijcie dalej. Słodkich snów. Przebudzenia jednak wam nie zazdroszczę.

  111. emluby
    19/04/2012 o 10:38 am
  112. 19/04/2012 o 11:10 am

    @hlb

    „Wszyscy żyją procesem zwyrodnialca Breivika. Ale Breivik już zabił, on już dokonał tej masakry, tysiące opinii na ten temat nie wrócą życia ofiar, nie cofną czasu.”

    Hm… Jeżeli wypowiedział to jakiś kaczysta, to jest to o tyle zabawne, że żadna inna opcja polityczna nie ma takiego pierdolca na punkcie „życia masakrami, które się już dokonały”, jak właśnie kaczyści – żeby wspomnieć wypominanie Niemcom Powstania Warszawskiego, polityki historycznej, budowania muzeum, katyniosraczki itp.

  113. 19/04/2012 o 11:11 am

    errata – „politykę historyczną” jakiś chochlik gramatyczny mi popsował…

  114. 19/04/2012 o 11:12 am

    …i dalszą resztę…

  115. 19/04/2012 o 9:09 pm

    cyncynat :

    LOL. Alez wlasnie istnieje. IPN – instytucja badajaca kto i kiedy obrazil Polakow.

    No tak, IPN jako swojska wersja ADL? Ale Instytut Badan Smoleńskich to rzecz poważniejsza niż obrażanie – to zdradzeni o świcie i zamachnięci na. Katedra Dendrologii Pancernej, Labortorium Analizy Helu, Zakład Wyklepywania Mitu i Pracownia Nekromancji (z wszystkimi famadihanami, byłymi i przyszłymi). Antoni jako rektor, Binienda oraz Nowaczyk jako rada naukowa, a Janke i jego ekipa jako członkowie – korespondenci.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: