Strona główna > felietonik > Racja stanu

Racja stanu

– Dzień dobry, chcielibyśmy panu przypalić jądra.

– Jezu, to dlatego porwaliście mnie wprost z ulicy, bandyci?

– Dokładnie.

– Jezu jezu… i co będziecie mnie teraz torturować? Jesteście z Al Kaidy?

– Niezupełnie, jak pan widzi, nie mamy kóz, ani turbanów i nie jemy kebabu. No i mówimy po polsku. Językiem cywilizacji łacińskiej.

– No właśnie, po polsku! Więc dlaczego macie mnie torturować, co wam takiego zrobiłem? Jesteście od Tuska?

– Nie możemy panu powiedzieć, panie Igorze!

– Dlaczego?

– Racja stanu!

– Mordercy!

– Tego też nie możemy potwierdzić. Sam pan rozumie.

– Ale co takiego zrobiłem do cholery?

– Niestety to tajne. A ujawnienie tajemnicy jest przecież sprzeczne z racją stanu!

– Jestem dziennikarzem, opowiem co się wydarzyło. Rozmawiałem z Obamą, do kurwy nędzy!

– No właśnie!

– Co właśnie?

– Właśnie rozmawiał Pan z Obamą. I mógł go pan zabić! A morderstwo prezydenta USA to zbrodnia. Takie zbrodnie zresztą też są sprzeczne z racją stanu.

– Jak miałem go zabić? Gołymi rękoma?

– Generał Petelicki potrafi zabić nawet kartką papieru.

– Ale ja nie potrafię!

– Potrafi pan chyba złożyć samolot z kartki papieru? No właśnie, czyli potencjalnie potrafi pan zabić!

– Chryste, co to za logika? Mam swoje prawa, jako obywatel, nic nie zrobiłem!

Nie widzimy niczego niewłaściwego w tym, że potencjalnym sprawcom zbrodni odmówiono praw przysługujących z zasady człowiekowi.

– Nie noszę nawet turbanu!

– Widzieliśmy w nim pańską żonę.

– Jejku, pomyliła niedzielę palmową z sylwestrem!

– Cóż za przypadek… Zresztą nie po to z panem rozmawiamy.

– A po co?

– Chcieliśmy panu przeczytać tylko standardową formułkę. Sam pan rozumie, taki prawniczy formalizm. Nie żyjemy przecież w średniowieczu. A więc… zgodnie z racją stanu Kalifornia będzie pan przetrzymywany na granicy amerykańsko-meksykańskiej w celu poddania technikom wydobywania zeznań przeprowadzonym przez amerykański wywiad wojskowy. Proszę podpisać na dole strony.

  1. 04/04/2012 o 3:34 pm

    nie wiem, naprawdę nie wiem, po której stronie się opowiedzieć. Prawo jest prawem, z założenia szanuje. Emocjonalnego rozumowania nie da się obejść. Trza siadać okrakiem na barykady.

  2. 04/04/2012 o 3:39 pm

    @galopujący major
    Zacna notka, To ja zostawię dwie swoje notki w charakterze komentarza (już z nowego adresu):
    http://fronetyczny.wordpress.com/2012/03/31/dwa-cytaty/

    http://fronetyczny.wordpress.com/2012/04/04/niech-zgnije-realizm/

  3. axolotl
    04/04/2012 o 3:51 pm

    kanczendzonga :
    nie wiem, naprawdę nie wiem, po której stronie się opowiedzieć. Prawo jest prawem, z założenia szanuje. Emocjonalnego rozumowania nie da się obejść. Trza siadać okrakiem na barykady.

    „emocjonalne rozumowanie” to oksymoron.

  4. 04/04/2012 o 3:59 pm

    kanczendzonga :

    nie wiem, naprawdę nie wiem, po której stronie się opowiedzieć. Prawo jest prawem, z założenia szanuje. Emocjonalnego rozumowania nie da się obejść. Trza siadać okrakiem na barykady.

    Ja nie twierdzę, że to jest prosty problem moralny w jakimś ticking-time bomb scenario, ale tutaj mamy (prawdopodobnie) torturowanych ludzi z łapanki na terenie Polskim, tylko dlatego że Amerykanie wiedzieli, że u siebie mogą za to beknąć.

  5. 04/04/2012 o 4:01 pm

    fronesis :

    @galopujący major
    Zacna notka, To ja zostawię dwie swoje notki w charakterze komentarza (już z nowego adresu):
    http://fronetyczny.wordpress.com/2012/03/31/dwa-cytaty/

    http://fronetyczny.wordpress.com/2012/04/04/niech-zgnije-realizm/

    O nie wiedziałem nawet, że masz na wordpressie konto, bo klikałem z komórki. Michnik zachwycał się też tym http://www.arabia.pl/content/view/292184/1/

  6. 04/04/2012 o 4:06 pm

    @galopujący major
    Wczoraj się przeniosłem, blox mnie zirytował ostatecznie, ponadto ciągle uprawiając „GW Watch” bycie na bloxie zaczęło uwierać.

  7. 04/04/2012 o 4:14 pm

    fronesis :

    @galopujący major
    Wczoraj się przeniosłem, blox mnie zirytował ostatecznie, ponadto ciągle uprawiając “GW Watch” bycie na bloxie zaczęło uwierać.

    Dobrze zrobiłeś. Tylko nie patrz na polską stronę główną wordpressa, jakiś straszny koszmar.

  8. 04/04/2012 o 4:55 pm

    Dobrze zrobiłeś. Tylko nie patrz na polską stronę główną wordpressa, jakiś straszny koszmar.

    Dziś na pierwszej stronie jest Cześć Jacek, nie najgorzej ;).

  9. sickofitall
    04/04/2012 o 5:09 pm

    Bardzo dobre.

    Janke dziś w psychiatryku próbuje dać odpór krytykom:

    „Szlag mnie trafia, kiedy słyszę te pięknoduchowskie płacze europejskiej lewicy biadających nad okrucieństwem Amerykanów. To jest postawa skrajnie nieodpowiedzialna.”

    „Piszę o tym, bo to są skutki tak nieodpowiedzialnego sposobu myślenia, które świetnie widać przy sprawie więzień CIA. Zamiast bronić naszych rodzin, zamiast bronić Europy, by przetrwała, robimy raban o to, czy w czasie wojny, którą nie my wywołaliśmy, aby przypadkiem nie skrzywdziliśmy raz kilku przedstawicieli wroga. To jest niepoważne.”

  10. 04/04/2012 o 5:27 pm

    Kurwa, jaki ten Janke obrzydliwy. On generalnie, zdaje się, że nie ma nic przeciwko torturowaniu jeńców wojennych. Bo jest wojna.

  11. axolotl
    04/04/2012 o 5:45 pm

    argument z „bo jest wojna” jest przy tym na tyle słodki, że nie uwzględnia zakazu stosowania tortur wobec osoby pozbawionej wolności. Pewnie dlatego, że Terrorystan nie jest stroną Konwencji Genewskiej.

  12. Koniec Polski Prawej
    04/04/2012 o 6:06 pm

    „i nie jemy kebabu” to akurat marny argument w Polsce

    Zawsze mnie zastanawiała skłonność kotlików do tortur. Wzorem Chrystusa chyba powinni chcieć być torturowani a nie torturować

  13. axolotl
    04/04/2012 o 6:13 pm

    czy ja wiem. przecież grzeszników sam Belzebub przypieka na ruszcie nad piekielnym paleniskiem. tak mnie przynajmniej uczyli.

  14. chsh
    04/04/2012 o 6:24 pm

    „Prawo jest prawem, z założenia szanuje. Emocjonalnego rozumowania nie da się obejść.”

    Ej, ale to sie przeciez i tak konczy jak w przypadku Osamy

    „The bottom line is this: If we had some kind of smoking-gun intelligence from waterboarding in 2003, we would have taken out Osama bin Laden in 2003,” said Tommy Vietor, spokesman for the National Security Council. “It took years of collection and analysis from many different sources to develop the case that enabled us to identify this compound, and reach a judgment that Bin Laden was likely to be living there.”

    a ostatni ticking-bomb scenario jaki kojarze, byl w wykonaniu kolegow z planu Bruce’a Willisa.

  15. adas
    04/04/2012 o 7:05 pm

    Jak mam mieszane uczucia, i wielu moich sądów przeszłych jest mi jednak wstyd, to Jankego jako ostatniego podejrzewałbym o podpieranie się „Europą”.

    Czy on naprawdę nie widzi, że dla „Europy” Polacy są tylko trochę mniejszymi barbarzyńcami (bo bielszymi), ale czasem równie kłopotliwymi. No i z Polakami nie trzeba się tak pilnie dogadać jak z tymi przed którymi Janke broni rodziny. Swojej, mojej, naszej.

    Zwłaszcza, że nam Ruskie właśnie gaz łupkowy podpierdolił, a Tusk nic z tym nie robi.

  16. hlb
    04/04/2012 o 7:22 pm

    Pierwszy, pierwszy!!!!1111Jedenjedenoneone

    Przez ciebie kliknąłem tego Janke i przeczytałem. Kurwa, ale masz grzech, jak stąd na Golgotę przez Ciechocinek!

    „Rozpoczęła się wojna, której Polska stała się uczestnikiem. Wojna naszej cywilizacji ze światem, który chciał nas zniszczyć. Ta wojna nie służy temu, by pokazać, jak jesteśmy uczciwi i piękni, tylko temu, by ją wygrać, by zabezpieczyć nasze rodziny, domy, nasze państwa, naszą kulturę.”

    OYAYEBE! Jaki Generał Patton z Pacanowa! Nie dziwię się, że ten jego Salon24 to wylęgarnia szurniętych strategów i kieszonkowych mężów stanu.

    Also:
    „Niech Europa zajmie się dziś tym, jak będzie się bronić przed innymi możliwymi konfliktami w sytuacji, kiedy Amerykanie nie chcą już płacić za nasze bezpieczeństwo. A nie zajmuje się losem ludzi, którzy chcieli wymordować nasze rodziny.”

    Nienojasne stary. Z logiki celujące! Bo Gestapo też w końcu tylko dbało o bezpieczenstwo i zajmowało się ludźmi, którzy chcieli wymordować ich rodziny. :-D

    Solidny chrześcijański fejspalm. Kurpiowską palmą.

  17. DoktorNo
  18. hlb
    04/04/2012 o 8:56 pm

    DoktorNo :
    hlb: dopiero teraz to zauważyłeś? :D
    A tu macie odrobine realizmu w temacie:
    http://walt.foreignpolicy.com/posts/2009/01/13/realism_on_the_rack
    http://walt.foreignpolicy.com/posts/2009/04/20/on_the_torture_memos
    http://walt.foreignpolicy.com/posts/2009/05/20/torture_and_empire

    Nieno, jeśli chodzi o polskie #prawactwo to zbieram tylko rekreacyjnie. Mam luki i nie wstydzę się tego :-D

    Janke nie ma problemu generalizować, wiadomo nie od dziś. Oczywiście dając generalne przyzwolenie na generalnie torturowanie generalnie każdego, kto może być zagrożeniem dla publicznego bezpieczeństwa, bez problemu dojdziemy do momentu, kiedy będziemy mogli torturować, say, obsługę górki rozrzadowej, która odpowiadała za pociągi pod Szczekocinami. Dajmy tylko waterboards i generalne uprawnienia różnym blogerom śledczym Salonu24. Większość z nich ma rozumki mniej więcej tego samego formatu, co Janke. Więc będzie.

    Ale to jest małe miki. Bardziej interesuje mnie to, że cała ta patetyczna tyrada ociera się (eufemizm alert!) o hate speech. Bo np. zdanie „Wojna naszej cywilizacji ze światem, który chciał nas zniszczyć” to można uznać za jawne podżeganie do nienawiści międzykulturowej czy międzywyznaniowej. Bo przecież „świat który chciał naz zniszczyć”to świat – jaki? Muzułmański, tak?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hate_speech_laws_in_the_United_Kingdom

    Wiele to mówi o poziomie dyskursu i publicystyki w Polsce, skoro Rzeczpospolita nie ma problemu taki gówienny felieton publikować. Na mojej dzielni, w 2012 roku, Janke mógłby se to wydrukować co najwyżej w zinie EDL. W ogólnokrajowym broadsheet – raczej nie.

    BTW, ile było zamachów terrorystycznych w Polsce, żeby Jankę się dopisywał do listy tych, których „rodziny są zagrożone”? Niech uprzejmie spierdala tam skąd wyskoczył. Bo ja coś mogę na ten temat powiedzieć. A on tylko se fantazjuje. Po #prawacku.

  19. hlb
    04/04/2012 o 9:01 pm

    Tak dla podkarmienia nostalgii…

  20. Ursus_Americanus
    04/04/2012 o 11:06 pm

    Z kolei ja bym poszedł tym tropem potencjalności. Potencjalny terrorysta lub morderca może zostać pozbawiony praw człowieka (w imię obrony cywilizacji). Taki płód, będąc potencjalnym człowiekiem, jest potencjalnym terrorystą, dlatego w imię obrony naszych rodzin powinno się go wyskrobać. Potencjalnie.

  21. 04/04/2012 o 11:16 pm

    Ursus_Americanus :

    Z kolei ja bym poszedł tym tropem potencjalności. Potencjalny terrorysta lub morderca może zostać pozbawiony praw człowieka (w imię obrony cywilizacji). Taki płód, będąc potencjalnym człowiekiem, jest potencjalnym terrorystą, dlatego w imię obrony naszych rodzin powinno się go wyskrobać. Potencjalnie.

    Haha świetne, że też na to nie wpadłem.

  22. 04/04/2012 o 11:50 pm

    axolotcie

    ok. wyszedł mi z gdybania oksymoron. I co z tego?

  23. adas
    04/04/2012 o 11:51 pm

    Ale to chyba tylko u niechrześcijan? Aborcja dokonana na płodzie islamskim to na pewno nie grzech. Pewnie ileś tam lat w czyśćcu jest darowane. ale to już Terlikowskiego trzeba by pytać o dokładny przelicznik.

    Tekst Jankego z każdą minuta wygląda coraz gorzej. A dyskusja pod nim – ja tam kurwa pisałem i mi siem podobało?

  24. 05/04/2012 o 12:00 am

    Majorze,

    sam napisałeś „prawdopodobnie” z łapanki. Wiesz, gdyby mi ktoś kogoś tak z rodziny potraktowano……. no właśnie, poruszamy się w sferze na nasze warunki nierealnej. Ktoś kogoś gdzieś w jakimś wiezieniu zamknął i torturował.

    Ja wciąż nie wiem….

  25. 05/04/2012 o 12:08 am

    poprawka:
    potraktował

  26. hlb
    05/04/2012 o 12:52 am

    TYMCZASEM GDZIEŚ W AUTERSPEJSACH…

    …krótka chwila dla debila.

    „Zastanawiałem się, dlaczego facet tuż przed sześćdziesiątką, mający dorosłe dzieci (dokładnie, jak ja) zmienił imię na żeńskie i zaczął nagle chodzić w kieckach. Jemu chodzi o wcześniejszą emeryturę, przecież i ja tak mogę.”

    http://internaut.nowyekran.pl/post/58348,moj-patent-jak-legalnie-wyrolowac-tuska-i-zus-przynajmniej-na-5-lat

  27. hlb
    05/04/2012 o 12:56 am

    ORAZ:

    Ciemne moce spadają pana Alfreda z jedynki Nowego Ekranu:

    „Proste pytanie do Łażącego Łazarza, Pawła Pietkuna i Carcinki. Dlaczego, dlaczego,dlaczego Korwin wisi i wisi a ja spadam po kilku godzinach.Kto wam grozi, przecież podobno jesteście niezależni.Odblokujcie moje wywiady.”

    http://mkkwola.nowyekran.pl/post/58353,proste-pytanie-do-lazacego-lazarza-pawla-pietkuna-i-carcinki

  28. brysio
    05/04/2012 o 9:22 am

    @adas
    Ja złośliwie mawiam że Wschodnieuropejczycy są Europejczykami w takim samym stopniu jak „łajttrasze” są białymi. W każdym razie „Zachodniacy” tak nas traktują

  29. axolotl
    05/04/2012 o 9:33 am

    kanczendzonga :
    axolotcie
    ok. wyszedł mi z gdybania oksymoron. I co z tego?

    w zasadzie nic. wybacz czepialstwo, po prostu emocjonalne rozumowanie jest tak typowe dla otchłani, że od razu mi się alert uaktywnia. z drugiej strony rozumiem, że być może gdyby nie torturowano tych potencjalnych terrorystów, to nie udałoby się zapobiec stupińdziesięciu zamachom w Poznaniu, ale jeśli już nam się etyka obrońców cywilizacji robi ta elastyczna i gdybologiczna, to w sumie walić w diabły tę zachodnią słabowitość i wróćmy do chwalebnego nabijania islamistów na pale. najlepiej wszystkich potencjalnych. czyli wszystkich.

  30. Anonimowy Lurker
  31. DoktorNo
    05/04/2012 o 5:56 pm

    A to widzieliscie?

    http://coryllus.salon24.pl/405737,o-wartosciach-artystycznych

    Na Saloon24.pl zawitał chyba jakiś poseł i trolluje Coryllusa (czytać całość + komentarze)… :)

  32. hlb
    05/04/2012 o 7:52 pm

    DoktorNo :
    A to widzieliscie?
    http://coryllus.salon24.pl/405737,o-wartosciach-artystycznych
    Na Saloon24.pl zawitał chyba jakiś poseł i trolluje Coryllusa (czytać całość + komentarze)… :)

    Oj jak bardzo you made my day, man! Moje personal faves:

    1.

    Istnieją tylko dwa rodzaje sztuki. Pierwsza tworzona na chwałę Bożą i druga na potrzeby doraźnej propagandy. Innej nie ma. Przykład tej pierwszej to zachodni portal katedry w Chartres, a przykład tej drugiej to malarstwo impresjonistyczne.”

    2.

    „Rynek muzyczny to jest właśnie dobre pole dla twórców, którzy mają mały budżet, a chcą powiedzieć coś o Polsce, coś co może nie będzie miało zbyt wyszukanej formy, ale trafi do serc i umysłów wielu ludzi. Szczególnie jeśli melodia będzie łatwa do zagwizdania”

    Ale komcie mógłby mi ktoś streścić. Bo dałem radę tylko do revivalu klasycznego MacFlejma w wersji #prawackiej:

    „Ten gamoń szpanuje ipadem, bo to pewnie poseł jest, albo senator jakiś. Na pewno sam sobie go nie kupił. () Nie ma tylu snobów i pedałów, żeby to wszystko wykupić, chyba masz kompleksy. On tego ipada dostał z sejmu, na bank.”

  33. vHF
    05/04/2012 o 8:59 pm

    Ej, to Ty pewnie nie znasz dwóch moich ulubionych kawałków coryllusa: dlaczego literatura polska jest lepsza od rosyjskiej i dlaczego British Museum to nędza (jest zresztą cały cykl o Londynie i dlaczego Londyn to nędza). Ale wyguglać musisz sobie sam, tu nie przychodnia.

  34. 05/04/2012 o 9:49 pm

    Świetny był jeszcze dziki zachód. W ogóle Cormac McCarthy itd. korylus wtedy wiedział jaki jest dziki zachód, bo obejrzał jakiś film. Chyba Dziką Bandę.

  35. 05/04/2012 o 11:24 pm

    w zasadzie nic. wybacz czepialstwo, po prostu emocjonalne rozumowanie jest tak typowe dla otchłani, że od razu mi się alert uaktywnia. z drugiej strony rozumiem, że być może gdyby nie torturowano tych potencjalnych terrorystów, to nie udałoby się zapobiec stupińdziesięciu zamachom w Poznaniu, ale jeśli już nam się etyka obrońców cywilizacji robi ta elastyczna i gdybologiczna, to w sumie walić w diabły tę zachodnią słabowitość i wróćmy do chwalebnego nabijania islamistów na pale. najlepiej wszystkich potencjalnych. czyli wszystkich.

    axolotlcie,

    z mojego oksymoronu wyszedł całkiem ładny temat do gdybania :-)
    Emocjonalne rozumowanie….Emocje nie idą w parze w z rozumem. Rozum nie ulega emocjom.
    Z podanego przez Ciebie przykładu o Poznaniu, nie dane było mi cokolwiek zrozumieć.
    Ja zawsze wychodzę z założenia, ze to co dla mnie jest „oczywiste”…dla innych stanowi mur nie do pokonania.

    pozdrawiam

  36. vHF
    05/04/2012 o 11:28 pm

    Ach, jak mogłem zapomnieć o McCarthym. To jest taki klasyk że aż zalinkuję:
    http://coryllus.salon24.pl/203261,zoladz-niewidzialnego-fallusa-albo-o-odbrazawianiu

  37. 06/04/2012 o 7:24 am

    Coryllus po prostu kreuje się na jedynego prawdziwego artystę, który tworzy prawdziwe książki dla prawdziwych Polaków… :P Taki marketing z prawicowa grupa docelową. Stąd te gadanie o tym że prawdziwą sztuka to sztuka sakralna a reszta to propaganda :P (w takim razie jego powieści też) Nie ma w tym sprzeczności, bo target chce właśnie swojej propagandy. :P

    A tak poza tym, to co powiecie o tym , premier zwolnił starego fotografa tuż przed emerytura i zatrudnił młodego na „śmieciówce”?

  38. Koniec Polski Prawej
    06/04/2012 o 7:40 am

    Żałosny Miller u Żakowskiego w TokFm

  39. hlb
    06/04/2012 o 11:35 am

    @vHF, doktorno

    PANOWIE, macie wielkiego grzecha!

    Jest Dobry Friday. Miałem se poleżeć na saunie, poczytać zaległęgo Newseeka, całego zapełnionego artykułami o „MadMen” i teges. Poza tym zaraz upadnie Grecja i jest co guglac i riserczować.

    A przez was siedzię, czytam zjebanych prawaków Coryllusów i się lolam. Niekonstruktywnie, kuffa, to jest z waszej strony :-D

  40. emluby
    06/04/2012 o 11:42 am

    Kurwa mam to samo. Dodatkowo mam kaca, i troche te lole pomagaja

    hlb :
    @vHF, doktorno
    PANOWIE, macie wielkiego grzecha!
    Jest Dobry Friday. Miałem se poleżeć na saunie, poczytać zaległęgo Newseeka, całego zapełnionego artykułami o “MadMen” i teges. Poza tym zaraz upadnie Grecja i jest co guglac i riserczować.
    A przez was siedzię, czytam zjebanych prawaków Coryllusów i się lolam. Niekonstruktywnie, kuffa, to jest z waszej strony :-D

  41. vHF
    06/04/2012 o 12:06 pm

    O w mordę, teraz dopiero doczytałem u coryllusa że Sartre zajmował się promocją V Republiki Francuskiej. Zatkało mnie.

  42. adas
    06/04/2012 o 12:08 pm

    Jak już przeczytałem ten „Krwawy południk” (i „Suttree” na dodatek) to tekst C. jest jeszcze zabawniejszy.

    O jejku.

  43. vHF
    06/04/2012 o 12:10 pm

    Ruder forms survive.
    Co powiesz o „Suttree”? Mnie wciąż się nie udało, a próbuję co pół roku.

  44. adas
    06/04/2012 o 12:24 pm

    MI się bardzo podobało. Ta książka potrafi być bardzo zabawna, choć takim charakterystycznym dla Amerykanina chichotem. Większej głębi tu nie ma. Może trochę dyskusji z amerykańskim snem o wolności, niebieskimi ptakami, outsaiderstwem na własne życzenie.

    No i w tłumaczeniu, sorry – nie dam rady w angielskim, na pewno nie MacCarthy’ego – coraz bardziej mnie fascynuje sposób pisania. Nie mam pojęcia jak to się udaje. Facet wrzuca czterostronicowe akapity z opisem jakichś pnączy na ruderach z biblijnymi odniesieniami, a potem przez 20 jedzie chamskim językiem, totalnie poszatkowanym, dialogami składającymi się z fraz w rodzaju ekhm i eche. I wszystko się zazębia.

  45. Anonimowy Lurker
    06/04/2012 o 1:26 pm
  46. hlb
    06/04/2012 o 1:55 pm

    Mam tylko ten problem z Coryllusem, że męczą mnie prolixy i inne TLDRy. Ja lubię lolkontent prosty. Zbudowany np. jak u Kajdasa czy Circ. Dwa zdania podprowadzenia, potem x akapitów kompletnego fristajla.

    Oczywiście trochę rozumiem Coryllusa i jego prolixowanie. Bo polski język – ze swoim luźnym szykiem w zdaniu, z plastycznością koncówków, łatwością przymiotników odrzeczownikowych, rzeczowników odczasownikowych, liczebników odpierdolnikowych, etc – polski język z tym wszystkim do prolixowania zachęca.

    No i jak kto nie ma dyscypliny, a Coryllus nie ma, to go ten język polski zachęcić może do ględzęnia jak wąsaty zenon nad baniakiem samogonu.

  47. hlb
    06/04/2012 o 1:59 pm

    Spikinof Circ… Czy państwo i niepaństwo widzieli już #pojedynekpacanów na temat „Lubieżne majty Radwańskiej?”. Komcie pod nocią wyjaśniają szczegóły.

    http://circ.nowyekran.pl/post/58303,imaginacja

  48. vHF
    06/04/2012 o 2:00 pm

    Fajny ten Nowaczyk, prosto z Erewania: profesor tak, ale assistant, badacz owszem, tyle że lokalnej sieci i infrastruktury, a od 2000 opublikował całe pięć artykułów (we wszystkich jest middle author oczywiście).

    Coś jak ja za 15 lat, pomódlcie się tylko żeby mi zostało tyle trzeźwości umysłu żebym z prasą nie rozmawiał.

  49. adas
    06/04/2012 o 3:10 pm

    @vHF

    Marudzisz;)
    W Polsce zawsze będzie zapotrzebowanie na komentarze Polaków (sprawdzić, czy nie Żyd), którym oddało się odnieść sukces w Jueseju.

    Jak za przeproszeniem, Weronika Rosati czy inna córuś Bachledy, może robić furorę, to czemu byś nie miał zarobić paru groszy?;)

  50. DoktorNo
    06/04/2012 o 7:15 pm

    Wycieło mi już ze dwa komentarze nt. tego superkosmicznego contentu:

    http://mojsiewicz.salon24.pl/405809,niemcy-kupuja-onet-i-zwiekszaja-kontrole-nad-polskimi-internaut

    Było na SG w dziale o polsko-niemieckiej konferencji o mediach :P

  51. hlb
    06/04/2012 o 9:05 pm

    DoktorNo :
    Wycieło mi już ze dwa komentarze nt. tego superkosmicznego contentu:
    http://mojsiewicz.salon24.pl/405809,niemcy-kupuja-onet-i-zwiekszaja-kontrole-nad-polskimi-internaut
    Było na SG w dziale o polsko-niemieckiej konferencji o mediach :P

    O tak! Mojsiewicz to jest prima sort lolkontent! Znam go z nowegoEkranu, nie wiedziałem, że jest też na S24.

    http://mojsiewicz.nowyekran.pl/

  52. hlb
    06/04/2012 o 9:08 pm

    Mojsiewicz, jakiego lajkuję najmocniej (interpunkcja oryginalna):

    „Socjalizm to nic dobrego dla Polski , ale pruskie partie socjalistyczne typu Ruch Palikot to już poważne fundamentalne ,śmiertelne zagrożenie dla polskiego społeczeństwa .”

    http://mojsiewicz.nowyekran.pl/post/58554,korwin-mikke-himmler-ziobro-i-socjalistyczna-solidarna-polska

  53. hlb
    06/04/2012 o 9:19 pm

    MEANWHILE NA SZPALCIE ZA STODOŁĄ…

    …”dziennikarz, bloger i rolnik”

  54. Koniec Polski Prawej
    07/04/2012 o 7:06 am

    Przerwali głodówkę, bo idą święta
    http://www.wprost.pl/ar/315184/Przerwali-glodowke-zeby-najesc-sie-w-swieta/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wprost-wydarzenia+%28Wydarzenia+Wprost+24%29

    Ogłośmy głodówkę z przerwami na śniadania i obiady . Bohatersko odpuszczamy kolacje

  55. hlb
    07/04/2012 o 11:43 am

    Koniec Polski Prawej :
    Przerwali głodówkę, bo idą święta
    http://www.wprost.pl/ar/315184/Przerwali-glodowke-zeby-najesc-sie-w-swieta/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+wprost-wydarzenia+%28Wydarzenia+Wprost+24%29
    Ogłośmy głodówkę z przerwami na śniadania i obiady . Bohatersko odpuszczamy kolacje

    Albo, głodówka lite. Np. „Na znak protestu przeciwko sth-sth ogłaszamy, że zejdziemy poniżej 1000 kCal dziennie”.

  56. DoktorNo
    07/04/2012 o 2:24 pm

    A kim jest ten Gawroński?

    A głodówka z przerwą na święta to Monty Pyhon pełną gębą…

  57. 10/04/2012 o 8:58 am

    Na Millera haków raczej i tak nie znajdą.

  58. chsh
    12/04/2012 o 9:07 am

    W dostepnych opcjach glodowania byla tez glodowka rotacyjna. Dla mnie bomba. Ja do obiadu, ty do kolacji.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

