Strona główna > felietonik > Kozę wystawili

Kozę wystawili

Wynik wyborów wywołał falę hurraoptymizmu, w niektórych kręgach wręcz tryumfalizmu, bo przecież i Jarek dostał bęcki, i Migalski dostał bęcki, i wreszcie, co najważniejsze, Kościół nasz Kochany dostał siarczystego plaskacza. Sumując wynik Palikota z SLD dojść można do wniosku, że oto na 2 klerykałów z PiS przypada obecnie 1 antyklerykał, a przecież jest jeszcze masa kremówkożerców, która z zaciśniętymi pośladkami, karnie szła głosować na Tuska. Ja, na przykład, tak właśnie zrobiłem.

Mam jednak wrażenie, że, poza odnotowaniem wzrostu antyklerykalnych nastrojów, raczej nic się nie zmieniło. Jarek znakomicie spełnił zadanie kozy z znanego szmoncesu, gdzie na moment wydawało się, że zamieszka z nami na dłużej, więc po wyeksmitowaniu go za drzwi, ulga wydaje się być ogromna. Koalicja będzie pewnie ta sama, a więc zdolna do polityki małych kroków, ale żadnej rewolucji i gwałtownych zmian nie wprowadzi.  Ba, gdyby Tusk się uparł, może mieć dokładnie ten sam gabinet, co przed wyborami. Czyli cieszyć się dziś z jego zwycięstwa, to po prostu cieszyć się z rządów wciąż jeszcze urzędującej rady ministrów. A ta pewnie przechyli się w lewo, kiedy będę dobiegał czterdziestki.

No ale żeby nie było tak do końca zrzędliwie, troszkę lolcontentu prosto od brata Tomasza:

Zdaniem Terlikowskiego Palikot nie powinien jednak się przedwcześnie cieszyć. – Może być niemile zaskoczony – mimo takiego poparcia, może nie wejść do parlamentu – przestrzega. I tłumaczy: – Jedyną politycznie znaną twarzą Ruchu Palikota jest sam Palikot. Pozostali to osoby znane w swoich środowiskach, ale nie powszechnie rozpoznawalne – to jest zbieranina osób nieznanych. Kiedy wyborca będzie musiał zakreślić kogoś konkretnego na liście, to może mieć problem – w końcu zna tylko Palikota.

T. Terlikowski dla GW (hłe, hłe) „Palikot po wyborach może być zaskoczony”

  1. 10/10/2011 o 1:06 pm

    No to szykuje się katolicki dzihad. Mnie to wali, bo TT mimo że tego samego wyznania to jakby z innej bajki

  2. garrett
    10/10/2011 o 1:13 pm

    Wykasował brat Terlikowski, ale internet pamięta: http://dl.dropbox.com/u/41926780/terlikopalikocie.png

  3. sickofitall
    10/10/2011 o 2:13 pm

    A Jankego w Hummerze pod muszką widzieli?
    Czyli Jankebus studiowyborczy, jak nie, to tu zdjęcia maszyny, niestety nie ma ujęć ze środka, tam dopiero wiochą jechało (kolorowe świecidełka i takie tam).
    http://szczurbiurowy.salon24.pl/352274,jak-to-bylo-u-jankesa-w-hummerze

  4. marcin_be
    10/10/2011 o 4:04 pm

    czy ktoś z szanownych Czytelników ma może dostęp do Twittera Grzesia W. – właśnie zobaczyłem, iż wśród mediów, z którymi współpracuje jest Gazeta Polska Codziennie – wzmogło to moją ciekawość czy Grzesiu jest nadal w szoku powyborczym?

  5. mtwapa
    10/10/2011 o 4:33 pm

    re: przeklinajacy Terlik
    Boskie. Nie jestem milosnikiem rozwiazan sadowych, ale jak to jest z takowymi stwierdzeniami? Kazdy kazdego moze nazwac sk…synem, wykasowac na FB wpis np. dzien przed rozprawa sadowa i spoko? Nie da sie pana T. przekonac sadownie do wspomozenia np, fundacji Lambda chocby i symboliczna kwota? Jesli tak to moze Palikot da sie namowic?

  6. barista
    10/10/2011 o 4:55 pm

    skoro groził pozwem Łazarzowi, to może i Terlikowskiego się nie przestraszy?

  7. adas
    10/10/2011 o 5:26 pm

    Czytam sobie wPolityce i nie wiem, który tekst mi się bardziej podoba. Nieledwie programowy Bazaka, który nie zamierza posyłać dzieci do szkół Palikota, pisz o spoiwie narodu i ukrytym deficycie PKB, które skazuje nas na łaskę Niemiec. Och, w ten sposób mamy podwaliny nowej narracji.

    J. Karnowski logicznie wyjaśnia, ze to jednak były ważne wybory, rehabilituje częściowo SLD i składa gratulacje twórcom III RP:
    „Może. Ważniejsze jest jednak, że wraz z inauguracją nowego Sejmu możemy spodziewać się kolejnej fali ataku na to wszystko, co uważamy za fundamenty polskości, i szerzej – cywilizacji. Tak w Sejmie jak i poza nim.

    To ostatni moment, by powstrzymać lub choćby osłabić falę. Wbrew pozorom, także w przyszłym Sejmie, obrońców cywilizacji będzie więcej niż agresorów”

    U Pani Nykiel polecam lead i pierwszy akapit, reszta to publicystyczne bla bla.

    Wszystkie okraszone tym samym zdjęciem Palikota z Urbanem.

    A jeszcze tradycyjnie Warzecha marudzi, Kłopotowski pisze o filmach. Wielkim Szu i Komorniku. Chyba.

  8. 11/10/2011 o 12:16 am

    garrett :

    Wykasował brat Terlikowski, ale internet pamięta: http://dl.dropbox.com/u/41926780/terlikopalikocie.png

    Ale on nie musi tego wcale wiedzieć. Pewnie myśli, że jak wykasował to nie ma.

  9. 11/10/2011 o 12:18 am

    sickofitall :

    A Jankego w Hummerze pod muszką widzieli?
    Czyli Jankebus studiowyborczy, jak nie, to tu zdjęcia maszyny, niestety nie ma ujęć ze środka, tam dopiero wiochą jechało (kolorowe świecidełka i takie tam).
    http://szczurbiurowy.salon24.pl/352274,jak-to-bylo-u-jankesa-w-hummerze

    Gorzej, stary, znowu rewolucją, Igor Janke średnio co pół roku zmienia świat. I Polskę. http://jankepost.salon24.pl/352847,z-wami-zmieniamy-swiat-mediow

  10. 11/10/2011 o 12:19 am

    marcin_be :

    czy ktoś z szanownych Czytelników ma może dostęp do Twittera Grzesia W. – właśnie zobaczyłem, iż wśród mediów, z którymi współpracuje jest Gazeta Polska Codziennie – wzmogło to moją ciekawość czy Grzesiu jest nadal w szoku powyborczym?

    Szlocha właśnie na SG Psych24 i wbija nóż prezesowi. Oj nie będzie aniołkiem PiSu.

  11. 11/10/2011 o 12:20 am

    mtwapa :

    re: przeklinajacy Terlik
    Boskie. Nie jestem milosnikiem rozwiazan sadowych, ale jak to jest z takowymi stwierdzeniami? Kazdy kazdego moze nazwac sk…synem, wykasowac na FB wpis np. dzien przed rozprawa sadowa i spoko? Nie da sie pana T. przekonac sadownie do wspomozenia np, fundacji Lambda chocby i symboliczna kwota? Jesli tak to moze Palikot da sie namowic?

    Zdążył przeprosić, ale poczekajmy, obstawiam kilka procesów z transseksualistami. Nie wytrzyma, by ich nie obrzygać.

  12. 11/10/2011 o 12:23 am

    @adas – wpotylicę to lepszy lolcontent do psych24. A to sporo osiągnięcie.

  13. Lurker
    11/10/2011 o 2:28 am

    Meanwhile w pewnym zakątku Otchłani:
    http://rebelya.pl/forum/watek/37165/?page=1
    Polecam posty usera Gryzonia.

  14. 11/10/2011 o 6:12 am

    Bosze, jaki ten Janke jest śmieszny w swoim nadętym triumfalizmie.

    a widziałem fragmenty tego zmieniania, najpierw Wildstein, później Leszczyński, normalnie nie dość, że rewolucja, to i faktycznie program, z którego (Janke tak twierdzi) dużo o Polsce i życiu można się dowiedzieć.

    I Janke histeryzujący i nie umiejący powstrzymać emocji (a zawsze sprawiał wrażenie nudziarza pseudoobiektywnego), że PiS nie wygrał.

    No po prostu nowa jakość:)

  15. emluby
    11/10/2011 o 9:15 am

    Wszedłem głębiej na wpotylice i w związkuz z tym mam pytanie . To jacyś padawani SKOKÓw ? Bo ze 3 art. były na mejn peidżu o Skokach i jakims ich prezesinie senatorze .

  16. emluby
    11/10/2011 o 9:47 am

    A, i podziele się jedną radością – cieszę sie że do sejmu sie nie dostał miłośnik czegewary i reżimu kubańskiego , poliglota T. Iwiński. Widziec jego strapiona minę – kurwa bezcenne.

  17. armatus
    11/10/2011 o 10:58 am

    emluby :
    Wszedłem głębiej na wpotylice i w związkuz z tym mam pytanie . To jacyś padawani SKOKÓw ? Bo ze 3 art. były na mejn peidżu o Skokach i jakims ich prezesinie senatorze .

    Pewnie finansują ich tak samo, jak RM i GP.

  18. adas
    11/10/2011 o 11:30 am

    Ciekawe, czy wyniki wyborów do Senatu zakończą spektakularną karierę JOWów w niezależnym internecie? Na zdrowy rozum powinny.

    Ale pewnie wykombinują, że tylko przy JOW PiS może zdobyć większość. Choć tego argumentu raczej nie będą używać.

  19. 11/10/2011 o 11:37 am

    adas :Ciekawe, czy wyniki wyborów do Senatu zakończą spektakularną karierę JOWów w niezależnym internecie? Na zdrowy rozum powinny.
    Ale pewnie wykombinują, że tylko przy JOW PiS może zdobyć większość. Choć tego argumentu raczej nie będą używać.

    A to PiS i pisowcy są za JOWami?

    Nie wiem, jaki masz Internet, ale przeczyść wtyczkę.

  20. 11/10/2011 o 11:43 am

    Ale zajebista stypa-lolconent w składzie marzeń:

    http://vod.gazetapolska.pl/560-rozmowa-niezalezna-terlikowski-ziemkiewicz

  21. adas
    11/10/2011 o 11:56 am

    Fatalny internet, fatalny. Ale przynajmniej raz na cztery lata do niego zaglądam. I na przykład wydaje mi się, że od pięknego roku 2007 (apogeum popularności JOW) większość, jak ja to określam, niezależnego internetu się mocno, jak Ty to określasz, spisiła. I może dlatego JOW stracił na popularności.

    Jednak, jeśli za prezesem marzą o Budapeszcie, to JOW może odzyskać swój blask. Bo tylko tu PiS ma cień szansy na samodzielne rządy. Przy obecnej ordynacji nawet w przypadku taaaaaaaaaaakiego kryzysu jest to niewykonalne.

    Aha, pamiętam, że z obu partii to raczej PO gra JOW. Mam nadzieję, że nie wpadnie na ten pomysł w bieżącej kadencji. Imho PiS byłby zainteresowany. Wyznaję zasadę, ze lepsza najgorsza koalicja od samodzielnych rządów jakiejkolwiek partii.

  22. 11/10/2011 o 12:03 pm

    Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentów

    http://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

  23. 11/10/2011 o 12:13 pm

    adas :Fatalny internet, fatalny. Ale przynajmniej raz na cztery lata do niego zaglądam. I na przykład wydaje mi się, że od pięknego roku 2007 (apogeum popularności JOW) większość, jak ja to określam, niezależnego internetu się mocno, jak Ty to określasz, spisiła. I może dlatego JOW stracił na popularności.

    Jedyny raz, kiedy osobiście udało mi się zapytać o coś Jarosława Prezesa, to właśnie o JOWy (na imprezie urodzinowej Psycha). Chyba nawet ktoś to nagrał i gdzieś wisi. No więc w każdym razie Prezes jest zdecydowanie przeciw. Akolici takoż.

    Aha, pamiętam, że z obu partii to raczej PO gra JOW. Mam nadzieję, że nie wpadnie na ten pomysł w bieżącej kadencji. Imho PiS byłby zainteresowany. Wyznaję zasadę, ze lepsza najgorsza koalicja od samodzielnych rządów jakiejkolwiek partii.

    Nie bardzo kumam to rozumowanie. Znaczy lepiej, jak rządzący mają mniejsze pole manewru i zarazem mniejszą odpowiedzialność?

  24. marcin_be
    11/10/2011 o 12:14 pm

    Jeszcze tylko Gadowski wyda odgłos paszczą i będzie komplet he he he… Towarzystwo obudziło się z ręką w nocniku i teraz płacze: ROZ CZU LA JĄ CE :)

  25. 11/10/2011 o 12:19 pm

    galopujący major :Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentów
    http://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

    Hej, co prawda trochę tl;dr i nie zdzierżyłem, ale tyle, co przeczytałem, to wyjątkowo trzeźwo gość pisze przecież.

  26. 11/10/2011 o 12:22 pm

    galopujący major :Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentów
    http://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

    Hehe, ale za to się dowiedziałem, że Toyah dostał 38 sztuk głosów :))

  27. adas
    11/10/2011 o 12:27 pm

    Koalicja to zawór bezpieczeństwa. Nawet z Lepperem, nawet z Pawlakiem. Wolę mniejsze pole manewru od sytuacji w której 267 (czy nawet 310) posłów karnie podnosi łapki i głosuje. Ale przyznaję, wyrosłem już z czasów, w których należałem do partii Wielkiej Zmiany. Niech się najpierw nauczą administrować tym co mają.

  28. 11/10/2011 o 12:30 pm

    kashmir :

    galopujący major :Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentów
    http://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

    Hej, co prawda trochę tl;dr i nie zdzierżyłem, ale tyle, co przeczytałem, to wyjątkowo trzeźwo gość pisze przecież.

    Tak, trzeźwo. Brak modlitwy i koalicji z Lepperem (he, he) przyczyną klęski PiS. Lol.

  29. 11/10/2011 o 12:32 pm

    galopujący major :

    kashmir :

    galopujący major :Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentówhttp://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

    Hej, co prawda trochę tl;dr i nie zdzierżyłem, ale tyle, co przeczytałem, to wyjątkowo trzeźwo gość pisze przecież.

    Tak, trzeźwo. Brak modlitwy i koalicji z Lepperem (he, he) przyczyną klęski PiS. Lol.

    A to już nie doczytałem. Natomiast zjebki za plakat „Tusk = Palikot” (jaki idiota w PiSie postanowił za ich kasę wypromować i Tuska i Palikota jednocześnie?) czy dla GłuPola bardzo trafne.

  30. 11/10/2011 o 12:37 pm

    adas :Koalicja to zawór bezpieczeństwa. Nawet z Lepperem, nawet z Pawlakiem. Wolę mniejsze pole manewru od sytuacji w której 267 (czy nawet 310) posłów karnie podnosi łapki i głosuje. Ale przyznaję, wyrosłem już z czasów, w których należałem do partii Wielkiej Zmiany. Niech się najpierw nauczą administrować tym co mają.

    Ale jaki zawór?

    Koalicja to właśnie świetny pretekst, żeby jakiś kompletny debilizm przepchać (partia populistyczna X głosi swój odjechany sztandarowy postulat, a partia rządząca to przepchnie w zamian za brakujące 3 głosy dla Kluczowej Ustawy) i nie wziąć za to odpowiedzialności, bądź czegoś ważnego, acz niepopularnego nie zrobić, bo zły koalicjant.

    Ja właśnie marzę wreszcie o jakimś sensownym jedynowładztwie (np. w czasach 2005-2007 wolałbym sam PiS u władzy niż z przystawkami), koalicjami rzygam coraz bardziej.

  31. adas
    11/10/2011 o 12:46 pm

    A samego Leppera? Albo, tylko trochę mniejsze sf, samego Palikota? Ach, nie zauważyłem słowa „sensowne”.

    Ale ja, znowu podbierając sformułowania od Ciebie, nie wierzę już w magiczną moc Kluczowych Ustaw. Przyjmij ją, a babcia wróżka użyje magicznej różki i się wszystko odmieni. Ze sztandarowymi postulatami też jest tak, że czasem okazują się mniej kosztowne od Kluczowych Ustaw.

    No i czy partie jednowładcze nie miewają swoich kompletnych debilizmów?

  32. 11/10/2011 o 1:04 pm

    kashmir :

    galopujący major :Haha coryllus-debillus ma zajebistą notkę i kilka zajebistych komentów
    http://coryllus.salon24.pl/352969,wysoce-niestosowna-i-dobrze-oplacana-nieskutecznosc

    Hehe, ale za to się dowiedziałem, że Toyah dostał 38 sztuk głosów :))

    Ale już wiadomo dlaczego. Kler zdradził: Jak słyszę, nie tylko mój ksiądz, ale w ogóle polscy księża we wczorajszą niedzielę bardzo powszechnie zademonstrowali, że ich te wybory nie dotyczą. Nadejdą dni ostateczne: Natomiast zdecydowanie mam żal do Kościoła. Czuję ten żal i jednocześnie się modlę, by ta zdrada nie spuściła na nas jeszcze większej kary. Bo tego jestem już naprawdę pewien. Zasłużyliśmy sobie na nią stuprocentowo.

    PS. Wiem, wiem, nie powinienem: „złe sobie wystawia świadectwo, gdy kto wyszydza kalectwo”. MSPANC

  33. 11/10/2011 o 1:06 pm

    adas :A samego Leppera? Albo, tylko trochę mniejsze sf, samego Palikota? Ach, nie zauważyłem słowa „sensowne”.
    Ale ja, znowu podbierając sformułowania od Ciebie, nie wierzę już w magiczną moc Kluczowych Ustaw. Przyjmij ją, a babcia wróżka użyje magicznej różki i się wszystko odmieni. Ze sztandarowymi postulatami też jest tak, że czasem okazują się mniej kosztowne od Kluczowych Ustaw.
    No i czy partie jednowładcze nie miewają swoich kompletnych debilizmów?

    Nie o to chodzi. Chodzi o dwie rzeczy:
    1. Koalicja jedyne, co daje pewne, to wymówki.
    2. ‚Kompletny debilizm’ w ogóle nie potrzebuje jedynowładztwa, żeby przejść, bo wystarczy że popiera go 231 posłów z róznych partii, a czasem nawet sporo mniej (vide mój poprzedni przykład z przepychaniem czegoś za coś).

  34. vHF
    11/10/2011 o 1:13 pm

    LOL, Toyah jak pambuk, jest (prawie) wszedzie:

    A zatem, jeśli widzimy dwoje ludzi, którzy patrzą na zachmurzone niebo i jeden mówi „Będzie lało”, a drugi „Na pewno się przejaśni”, to jest więcej jak pewne, że ja jestem tym drugim.

  35. 11/10/2011 o 1:55 pm

    Eeee, tym razem Coryllusa nie ma się co za bardzo czepiać, bo akurat trafia w kilku punktach, trafnie wytykając tę całą mizerię pisowców, tych nawiedzonych od Sakiewicza itd

    Co nie zmienia faktu, że sam Coryllus jest bardziej nawiedzony, ale jednak krytykuje PiS sensownie momentami.

    argument z Lepperem też nie jest śmieszny, bo przecież Lech Kaczyński wygrał kiedyś dzięki poparciu Leppera, a elektorat Sammobrony pewnie w dużej mierze został w domu. (więc PiS ich nie przyciągnął)

    I ma rację Coryllus, że PiS-owi kryzys nic nie dał, bo od kilku lat mają to samo poparcie i nic im nie da, więc dać może komu (Palikotowi i SLD, względnie jakimś małym partyjkom lub czemuś nowemu)

    P.S. a mi jest wesoło, jak niektórzy prawaccy publicyści na oczy przejrzeli i JK krytykują (wczoraj Szułdrzyński w TOK FM, dziś Dominik Zdort)

    Hi, hi, jednak już genialny strateg się znudził, no fakt, do „GP” pisać nie pójdą, więc pewnie nie trza za bałdzo PiS-em się już zachwycać, jestem pewien, że inaczej by gadali, gdyby PiS miał te 5% więcej.

  36. vHF
    11/10/2011 o 4:03 pm

    Jak się komuś nudzi w pracy albo nad poranną kawą to polecam zajebisty flejm z udziałem wielu naszych ulubieńców tutaj:

    http://mrw.blox.pl/2011/10/Kac-i-wstyd.html#ListaKomentarzy

    Trochę jak Thor albo inny Green Lantern, w sumie wiadomo komu kibicujemy, ale tak naprawdę to nam nie zależy ani-ani i tylko czekamy na kolejną dostawę fajerwerków.

  37. 11/10/2011 o 4:17 pm

    E, tam… PiS odnósł zwycięstwo i to nawet nie moralne, tylko miażdżące.

    Po prostu w kategorii głosujących na PiS zwolenników PiS wynik był stuprocentowy.

    Swoją drogą u toyaha jest komentator o ksywie Don Paddington podający się za księdza katolickiego. Dopotąd wydawało mi się, że księża używają pseudonimów na, bo ja wiem, portalach randkowych.

  38. 11/10/2011 o 4:34 pm

    babilas :
    Swoją drogą u toyaha jest komentator o ksywie Don Paddington podający się za księdza katolickiego. Dopotąd wydawało mi się, że księża używają pseudonimów na, bo ja wiem, portalach randkowych.

    A kto w ogóle chciałby pisać u Toyaha pod nazwiskiem, wstyd przecież….

  39. Ziutek
    11/10/2011 o 7:20 pm

    vHF :
    LOL, Toyah jak pambuk, jest (prawie) wszedzie:

    A zatem, jeśli widzimy dwoje ludzi, którzy patrzą na zachmurzone niebo i jeden mówi „Będzie lało”, a drugi „Na pewno się przejaśni”, to jest więcej jak pewne, że ja jestem tym drugim.

    Ale według prawicowej teorii prawdopodobieństwa to ma 50% szans, że ma rację: albo będzie lało, albo się przejaśni.

  40. 11/10/2011 o 8:46 pm

    Ojej, WO na swoim blogu znowu o autostradach (w kontekście wyborów, rzecz jasna)… Niech ktoś mu powie, że ten rozmach inwestycyjny, to wynik przygotowań do Euro 2012…

  41. otto
    11/10/2011 o 9:39 pm

    ktoś pisał o Iwińskim?
    no to kicha – jest posłem

  42. cyncynat
    11/10/2011 o 11:09 pm

    vHF :
    Jak się komuś nudzi w pracy albo nad poranną kawą to polecam zajebisty flejm z udziałem wielu naszych ulubieńców tutaj:
    http://mrw.blox.pl/2011/10/Kac-i-wstyd.html#ListaKomentarzy
    Trochę jak Thor albo inny Green Lantern, w sumie wiadomo komu kibicujemy, ale tak naprawdę to nam nie zależy ani-ani i tylko czekamy na kolejną dostawę fajerwerków.

    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

  43. vHF
    11/10/2011 o 11:17 pm

    cyncynat :
    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

    Czytaj, właśnie przyszedł/wrócił wo, albo w życiowej formie, albo napierdolony jak smok. Śmieszy, tumani, przestrasza.

  44. cyncynat
    11/10/2011 o 11:41 pm

    vHF :

    cyncynat :
    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

    Czytaj, właśnie przyszedł/wrócił wo, albo w życiowej formie, albo napierdolony jak smok. Śmieszy, tumani, przestrasza.

    wyszedlem ogolic sie, wrocilem i widze ze napierdolili jeszcze 15 nowych. Nie daje rady sledzic tego live. Za chwile ide na seminarium z logiki liniowej, wieczorem poczytam, z winem, gdy juz na nic innego nie bede mial glowy.

  45. barista
    11/10/2011 o 11:56 pm

    vHF :

    cyncynat :
    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

    Czytaj, właśnie przyszedł/wrócił wo, albo w życiowej formie, albo napierdolony jak smok. Śmieszy, tumani, przestrasza.

    Wiecie co? Rzeczywiście czyta się Orlińskiego z tą samą przyjemnością jak Psychiatryk w roku pańskim 2007. On jest zajebisty. Moim zdaniem rozwinął miażdżycę w młodym wieku.

  46. emluby
    12/10/2011 o 12:17 am

    miałem iść spać, zniszyliście mi wieczór

    barista :

    vHF :

    cyncynat :
    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

    Czytaj, właśnie przyszedł/wrócił wo, albo w życiowej formie, albo napierdolony jak smok. Śmieszy, tumani, przestrasza.

    Wiecie co? Rzeczywiście czyta się Orlińskiego z tą samą przyjemnością jak Psychiatryk w roku pańskim 2007. On jest zajebisty. Moim zdaniem rozwinął miażdżycę w młodym wieku.

  47. Quasi
    12/10/2011 o 12:22 am

    Ktoś łaskawie zreferuje w kilku słowach o czym oni tam piszą?

  48. 12/10/2011 o 12:27 am

    barista :

    vHF :

    cyncynat :
    jezus, ale najebali tego. ja mam egzaminy za dwa tygodnie.

    Czytaj, właśnie przyszedł/wrócił wo, albo w życiowej formie, albo napierdolony jak smok. Śmieszy, tumani, przestrasza.

    Wiecie co? Rzeczywiście czyta się Orlińskiego z tą samą przyjemnością jak Psychiatryk w roku pańskim 2007. On jest zajebisty. Moim zdaniem rozwinął miażdżycę w młodym wieku.

    Kurwa, @vhf nie można tego robić tak późno w nocy.

  49. marcin_be
    12/10/2011 o 1:10 am

    vHF :
    Jak się komuś nudzi w pracy albo nad poranną kawą to polecam zajebisty flejm z udziałem wielu naszych ulubieńców tutaj:
    http://mrw.blox.pl/2011/10/Kac-i-wstyd.html#ListaKomentarzy
    Trochę jak Thor albo inny Green Lantern, w sumie wiadomo komu kibicujemy, ale tak naprawdę to nam nie zależy ani-ani i tylko czekamy na kolejną dostawę fajerwerków.

    masz grzech!!! siedzę i czytam… jestem pod koniec 2 setki komciów…

  50. Koniec Polski Prawej
    12/10/2011 o 7:10 am
  51. vHF
    12/10/2011 o 7:57 am

    galopujący major :
    Kurwa, @vhf nie można tego robić tak późno w nocy.

    No jak późno, kiedy już o czwartej po południu sygnalizowałem. A że towarzystwu się nie chciało czytać zanim nie wspomniałem „postdoca” to już nie moja wina.

    Quasi :
    Ktoś łaskawie zreferuje w kilku słowach o czym oni tam piszą?

    No właśnie piękno tego flejma polega też na tym że jest niezborny, trochę jak burda w barze albo futbol reprezentacyjny, i każdy znajdzie coś dla siebie. Mój ulubiony moment to wo szpanujący znajomością dwóch konkretnych zagranicznych sklepów z alkoholem (jeden jest na lotnisku).

    barista :
    Wiecie co? Rzeczywiście czyta się Orlińskiego z tą samą przyjemnością jak Psychiatryk w roku pańskim 2007. On jest zajebisty. Moim zdaniem rozwinął miażdżycę w młodym wieku.

    Sorry jeśli kogoś urażę, ale o jakim my młodym wieku mówimy?

  52. cyncynat
    12/10/2011 o 8:07 am

    vHF :

    galopujący major :
    Kurwa, @vhf nie można tego robić tak późno w nocy.

    No jak późno, kiedy już o czwartej po południu sygnalizowałem. A że towarzystwu się nie chciało czytać zanim nie wspomniałem „postdoca” to już nie moja wina.

    Quasi :
    Ktoś łaskawie zreferuje w kilku słowach o czym oni tam piszą?

    No właśnie piękno tego flejma polega też na tym że jest niezborny, trochę jak burda w barze albo futbol reprezentacyjny, i każdy znajdzie coś dla siebie. Mój ulubiony moment to wo szpanujący znajomością dwóch konkretnych zagranicznych sklepów z alkoholem (jeden jest na lotnisku).

    barista :
    Wiecie co? Rzeczywiście czyta się Orlińskiego z tą samą przyjemnością jak Psychiatryk w roku pańskim 2007. On jest zajebisty. Moim zdaniem rozwinął miażdżycę w młodym wieku.

    Sorry jeśli kogoś urażę, ale o jakim my młodym wieku mówimy?

    WO „zaczynal” pod koniec lat 90tych, juz wtedy byl – pod wzgledem flejmowania – taki. A wiec… (Ale takim chamidlem to chyba nie byl).

  53. cyncynat
    12/10/2011 o 8:10 am

    Swoja droga, WO sie chwalil, ze napisal dla GW tekst o tym dlaczego plakala po SJ. Ale tekst jest tylko w papierowej (platny lolcontent, co to, kurwa, za pomysl?). Prawie mnie to zmusilo do poproszenia kogos loco PL do zeskanowania tego, ale po co, skoro WO dostarcza i bez tego?

  54. vHF
    12/10/2011 o 8:17 am

    No ale WO o SJ to tekst przewidywalny do bólu. Za to ten flejm… jedna z lepszy rzeczy ostatnio.

  55. cyncynat
    12/10/2011 o 8:29 am

    No jasne. Flejm jest dobry, prawie tak dobry jak tekst w palcelizac. Szkoda ze juz sie chyba troche wyczerpal. Ale cos mi sie wydaje, ze do nastepnego odcinka tego sitcomu nie bedziemy musieli czekac i tygodnia.

  56. cyncynat
    12/10/2011 o 8:56 am

    Tymczasem na blipie trwa flejm czy Wiedzmin ma do Kondrata butthurt. Butthurt jako Theory of Everything.

  57. barista
    12/10/2011 o 9:14 am

    Who’s SJ?
    @vHF – młody jak na miażdzycę; nie wiem czym innym to można wytłumaczyć – choroby psychiczne odpalają za młodu albo ok. 30 – 35 lat; a mam wrażenie, że WO się rozkręcił na maksa w ostatnich 2 – 3 latach dopiero, a psychiatrykowych obyczajów bredzenia nabrał od paru miesięcy.
    No nic.

    Słuchajcie, odpaliłem wczoraj TVN24 pierwszy raz od pogrzebu Edelmana i powiem Wam, że wypas z Palikotem. W życiu bym sie nie spodziewał.

  58. cyncynat
    12/10/2011 o 9:23 am

    wypas w sensie? (SJ = st Jobs)

  59. vHF
    12/10/2011 o 9:28 am

    Kurcze, nie wiedziałem że Edelman nie żyje :-(

  60. emluby
    12/10/2011 o 10:39 am

    SJ- A Sand Job

    Masturbating using sand paper, it’s what lumberjacks and Chuck Norris do
    Q: Do you masturbate?

    A: Masturbating is for pussies, I SJ myself moddafucker…
    buy sj mugs & shirts
    bj masturbation chuck norris pain manly
    by Lumberjack Peter Mar 29, 2009 share this add a video

    SJ
    What a BJ should actually be called but much more satisfying and a full body experience.
    My girl Samantha gave me the most exhilarating SJ today after class it blew my mind.
    buy sj mugs & shirts
    bj bojo oral roberts mouthparty fellacio
    by mudrucker92 Feb 11, 2010 share this add a video

    SJ
    Abbreviation for term meaning – Super Jew. To be extremely cheap, and stingy like a jewish person with super powers.
    Suka is a SJ, he won’t buy beer.

    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=sj

    cyncynat :
    wypas w sensie? (SJ = st Jobs)

  61. vHF
    12/10/2011 o 10:44 am

    Moje ulubione haslo z urban dictionary:
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=water+sheringham

  62. emluby
  63. 12/10/2011 o 10:07 pm
  64. cyncynat
    12/10/2011 o 11:00 pm

    Nowosci z frontu naszych ulubuencow: na blipie wlasnie trwa flejm o to czy ttdkn to frondowaty hivemind.

    http://blip.pl/s/748339953
    http://blip.pl/s/748320527
    http://blip.pl/s/748304709

    i okolice.

    Proponentem tezy ze ttdkn to frondowaty hivemind jest – surprajz, surprajz – Wojtek „Postdoc” Orlinski. Jakis czas temu pisalem, ze WO zdazyl kilka razy podraznic wewnetrznego michnika osob z nieistniejacej grupy i ze sprawa jest rozwojowa. Sprawa okazala sie byc bardziej rozwojowa niz myslalem. Spodziewam sie mnostwa kretynskich flejmow w najblizszej przyszlosci.

  65. barista
    13/10/2011 o 12:05 am

    @ wypas w sensie:
    Po raz pierwszy od lat podobają mi się nagłówki w prasie („Palikot ściąga krzyż”, „Nowicka wicemarszałkiem”). Palikot i antyklerykalizm # newsworthiness prowadzi, jak mi się wydaje, do średniookresowego przesunięcia akcentów w (pseudo)debacie publicznej i jak mam nadzieję długookresowej zmiany języka (z faszystowskiego „nie będzie niemiec/żyd/pedał pluł nam w twarz); redaktorzy deklinują zapamiętale trudne słowa klerykalizm, apostazja, transwestyta, równouprawnienie. Palikot jest dobrze przygotowany do publicznych wystąpień – język stonowany, ale stanowczy – na Rydzyka #sodomici odpowiada „merytorycznie to jest dno, nawet szkoda się zastanawiać, ale spójrzmy na faszystowski, wykluczający język i głębiej, na brak mandatu księdza katolickiego żeby dzielić ludzi na dobrych i złych, postawy na słuszne i niesłuszne; to jest dziewiętnastowieczna kościelna kruchta; na to zgody w nowoczesnym państwie nie ma”; na in vitro v. dentysta w każdej szkole – „tak, dentysta zamiast religii”.
    Czyli język – koniec z eseldowskim półgębkowym kontestowaniem. Wreszcie w prime time w TVN polityk mówi co trzeba mówić. Ale to nic.
    Wypas, przy którym spadłem z sofy (czy ja qrva dobrze słyszę) – gadka o wicemarszałku: „ja się na to stanowisko nie nadaję, bo nic nie wniosę” „???”, „będę namawiał Biedronia i Grodzką żeby któreś się zgodziło” „???”, „tak pani redaktor, to bardzo ważne żeby edukować, nie tylko mówiąc o równouprawnieniu, ale pokazując osoby ze środowisk wykluczonych i dyskryminowanych funkcjonujące w eksponowanych społecznie rolach; po 4 latach oglądania w telewizji marszałka Biedronia przeciętny Kowalski będzie inny”.
    ***
    Dalej pojeby #frondzkie również przeorientowują dyskurs. Już nie bomba termobaryczna, ale #brońmy_krzyża. Jako korzyść uboczna – Niesiołowski i Kaczyński jednym głosem. Koniec dyskusji między umiarkowaną prawicą a świrami na temat raportu smoleńskiego.
    ***
    Ja wszystko wiem i rozumiem, że buc, że Ozon, że zbieranina jak Samoobrona. Ale na rany Chrystusa, po raz pierwszy od lat mam więcej kanałów niż dwa (CNN i Bloomberg).

  66. barista
    13/10/2011 o 12:06 am

    @vHF: już dwa lata będzie, łodzianinie ;)

  67. cyncynat
    13/10/2011 o 12:18 am

    no ja nie mam polskiego TV, ani TV in general, wiec o Palikocie wiem tyle, ze grozi pozwami niezaleznym blogerom.

  68. barista
    13/10/2011 o 12:23 am

    ja też nie miałem, ale wprowadziłem się do bloku, a tu prosze państwa pakiet samych korzyści, nie opłaca sie przecież brać samego internetu ;)
    ***
    łazarza łatwo mu było zastraszyc, ale spróbowałby się wziąć za nicponia albo referenta, to by dostał za swoje

  69. vHF
    13/10/2011 o 8:37 am

    barista :
    @vHF: już dwa lata będzie, łodzianinie ;)

    Aye. Pewnie byłem na Heathrow albo Calle de Leon i przegapiłem.

  70. vHF
    13/10/2011 o 8:50 am

    Wy się śmiejecie, ale mnie jest trudno zaufać Palikotowi po tym jak się zabawił zwykłym blogerem (mniejsza, że pacjentem.)

  71. barista
    13/10/2011 o 9:06 am

    Absolutnie, powinien przeprosić za Łazarza, tak jak przeprosił za Ozon. Zresztą LL bardzo złagodniał od ok. roku, więc nie wiem jak się ta sprawa skończyła. No i wyleciał z S24, więc też pod znakiem zapytania jest rola Janke. Dużo jest niejasności w tej sprawie, dziwię się, że Maryla i Rolex nie powołali komisji śledczej (taka lokalna Fotyga i Macierewicz).

  72. 13/10/2011 o 10:51 am
  73. barista
    13/10/2011 o 6:28 pm

    vHF :
    Wy się śmiejecie, ale mnie jest trudno zaufać Palikotowi po tym jak się zabawił zwykłym blogerem (mniejsza, że pacjentem.)

    vHF :
    Wy się śmiejecie, ale mnie jest trudno zaufać Palikotowi po tym jak się zabawił zwykłym blogerem (mniejsza, że pacjentem.)

    Już nie pamiętałem szczegółów i musiałem sobie odświeżyć. Czy ktoś pamięta jak się to rozwinęło?

    http://lunarbird.salon24.pl/215221,goebbels-iii-rp-chce-zastraszyc-lazarza
    http://jankepost.salon24.pl/215442,palikot-lazarz

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

