Strona główna > felietonik > Bączek w Ściosa

Bączek w Ściosa

2. Zarzucając szerzenie nieprawdy Aleksandrowi Ściosowi powiedział, że nie chcemy udziału wojskowych, a on nam może powiedzieć, (podobno w komentarzach u kogoś umieścił tą wiedzę na NE), że A.Ścios to płk Piotr Bączek, asystent Macierewicza.

Informacje uwiarygodniał opowieścią, że wiedzę uzyskał od ludzi z GP, którzy przecież mają dostęp do informacji, z kim ich gazeta podpisuje kontrakt.

Doszło do kuriozalnej sytuacji:

Primo: Rednacz portalu blogerów próbuje demaskować innego, niewygodnego dla niego, BLOGERA, chwali się wpuszczaniem w komentarzach u ludzi tych informacji na zarządzanym przez siebie portalu

Secundo: Sugeruje jednoznacznie, że ktoś ze środowiska GP ujawnia dane swojego współpracownika

Tertio: zapowiadając publicznie wolę współpracy ze środowiskiem PiS i przedstawiając się także jego zwolennikiem- uznaje za niebezpieczne i naganne uznanie za wiarygodnego asystenta ministra Macierewicza.

Dla mnie coś tu nie gra, bardzo nie gra. Jak wielka jest determinacja do realizacji zamierzeń, skoro prawnik z wykształcenia ( nieważne, że bez żadnego doświadczenia sądowego, bo bez aplikacji) w dodatku naczelny portalu BLOGERóW, podejmuje czynności niosące znamię łamania prawa do ochrony danych osobowych, a także sugeruje, że czynią to pracownicy GP.

„Rada blogerów czy Rada dla blagierów” 1muad

Chciałbym coś dodać, ale właściwie to nie wiem, jak zacząć, bo przecież wszyscy wiedzieliśmy, że tak to się skończy. Że będą przychodzić, odchodzić, znowu przychodzić, zarzucać sobie zdradę, wyzywać się na blogaskach, snuć dalekosiężne plany, obalać premierów, walczyć z salonem i analizować, kto, i dlaczego znowu Jarek ,wygra wybory. Ale tego, że zaczną ujawniać swoje nicki, a nawet skąpić cukru do kawy, się – szczerze mówiąc – nie spodziewałem. Więc czekam na dalszy ciąg, nie wiem, może jakiś procesik, transmisja on-line z posiedzenia Rady Blogerów, albo chociaż mały, taki tyci-tyci, romansik Katarzyny Hejke z Nowym Ekranem. Wszystko przed nami, choć i tak, wszyscy za rok spotkamy się znowu, komentując start jakiegoś całkiem  niezależnego nowego prawdziwego portalu, który będzie kolejnym „przełomem” i ostatecznym gwoździem do trumny Michnika.

PS Czyżby się wyjaśniło, kto podrzuca wiewiórki?

  1. cyncynat
    16/05/2011 o 8:46 am

    :-) coz tu dodac? To jak komedia, ktora smieszy mimo totalnie przewidywalnych gagow. Ale ja mam niewymagajacy gust.

  2. 16/05/2011 o 8:57 am
  3. 16/05/2011 o 9:24 am

    zjacev :
    pamietny wywiadz panem baczkiem:
    http://video.google.com/videoplay?docid=2151778271894197710#

    Szukałem tego cały wieczór wczoraj, niezła beka.

    @major
    martwa wiewiórka.
    Zgodnie z słownikiem Kopalinskiego wiewiórka symbolizuje Merkurego. W astrologii Merkury jest planetą symbolizującą w horoskopie typ umysłowości: jak gromadzimy, porządkujemy i kojarzymy informacje, jak dokonujemy analizy i syntezy, w jaki sposób zapamiętujemy i na jak długo.
    Merkury mówi także o komunikowaniu się z innymi, dobrze posadowiony wskazuje na zdolności do pisania i mówienia, dar przekonywania oraz talent mediatorski i umiejętność porozumienia się z ludźmi z różnych sfer i kultur.
    Ponadto kopalinski podaje, że rudy kolor brody symbolizował zdradę.
    Należy także zauważyć, że wiewiórka głównie żywi pokarmem roślinnym, w skład którego wchodzą nasiona, pączki, młode pędy i kora wielu gatunków krzewów oraz drzew, jak również jagody i grzyby. Szczególnie chętnie zjada orzechy leszczyny.
    Leszczyna to po łacinie Corylus.
    Do tego wiewiórka to gryzoń, gryzonie to szczury i są podobne do kretów, bo też są ssakami i kręgowcami.
    Po następne Aleksander Ścios to po prostu Aleskander S(ilny)Cios.
    Ja już wszystko wiem, wy też się domyślcie.

  4. Zygfryd
    16/05/2011 o 9:45 am

    He, he… Dosknałe, Aleksander „Dlaczego Nie Ma Mnie Na SG” Ścios nie jest Ściosem. Gruppenfuhrer KAT to od teraz WSIowy agent. Opara już nie jest polonijnym patriotą-wybawcą… No kurna, sami pułkownicy wokół. Muszę jakiś słownik spiskowo-zamachowo-agenturalny opracować, sam już się gubię w zawiłościach tych układów „dobry – zły”. Z patriotami wzmożonymi jest trochę jak z sekretarzami nieboszczki PZPR. Dobry był Wołodia Uljanow i aktualnie urzędujący I sekretarz. Reszta to wraże pomioty, albo historyczne błędy i wypaczenia… W sumie biedni ci ludzie…. Co teraz zrobią osoby takie, jak kapitano Seawolf, inwestujące ponoć cały swój autorytet i twarz w nową inicjatywę? I co na to wszystko męczennik medialny Toamasz Sakiewicz? Czyżby jego pretorianie z GAPOLA „przeciekli”? Z jednej strony jajca, ale to ujawnianie nicków, pseudonimów, podpięte pod bogoojczyźniany sosik, służący jako zalewajka do bezwględnego walenia po masce konkurentów medialnych, wywołuje odruch wymiotny. Trochę jak ta WSIowa kawa, co to ją bez cukru naiwniakom przeróżnym podawają…

  5. armatus
    16/05/2011 o 10:43 am

    To jest po prostu cudowne.

    Teraz czekam, aż obie grupy zaczną się nap***ć przy namiocie.

    Jeszcze odnośnie wiewiórki:

    Ta wiewiórka to symbol

    W walce o wolną Polskę ofiarę ponosi także polska przyroda i niewinne zwierzęta. To piękne zwierzę niech będzie symbolem umęczonej Polski. Cześć jej pamięci.
    Odpowiedz na opinię
    VivaPolonia, czw., 2011-02-17 02:56

  6. sickofitall
    16/05/2011 o 11:08 am

    Ich przewidywalność jest rozbrajająca. Trzeba podpowiedzieć firmom bukmacherskim, na zakładach „kiedy zacznie się kłótnia na prawicowym portalu” mogliby nieźle zarobić.

    A tym czasem …, kolejny wykład o literaturze polskiej:
    http://coryllus.salon24.pl/307094,o-pisarzach-zdradzajacych-zony-i-obszarach-znaczen

    Tym razem Stachura jako agent gierkowczyzny.

  7. marcin_be
    16/05/2011 o 11:24 am

    no ja się tak do końca nie zgodzę – owszem wszyscy wiedzieli jak to się skończy – ale że w takim stylu? od wczoraj przeglądam te eski, 1maudy i inne morskie żyjątka i oczom nie wierzę – przeszli moje najśmielsze oczekiwania – jestem zachwycony :)

  8. 16/05/2011 o 11:27 am

    Salon nie bangla. Czyzby wiewiórki przegryzły im kable ?

    sickofitall :
    Ich przewidywalność jest rozbrajająca. Trzeba podpowiedzieć firmom bukmacherskim, na zakładach „kiedy zacznie się kłótnia na prawicowym portalu” mogliby nieźle zarobić.
    A tym czasem …, kolejny wykład o literaturze polskiej:
    http://coryllus.salon24.pl/307094,o-pisarzach-zdradzajacych-zony-i-obszarach-znaczen
    Tym razem Stachura jako agent gierkowczyzny.

  9. 16/05/2011 o 12:28 pm

    Miała być „nowa lepsza jakość”, a jest jak zwykle, czyli kłótnie, dopatrywanie się spisków i dywersji, oraz teksty o NWO, chemtrailsach i pozytywnym wpływie CO2…

    Ci ludzie nie umieją ze sobą współpracować, a po drugie, odkrycia nie zrobię, mówiąc że ci ludzie reprezentują często sprzeczne światopoglądy, a w mianownik „prawicy” zalicza ich to, ż nie lubią Michnika i Tuska…

  10. 16/05/2011 o 12:40 pm

    Dopatrywanie spisków i dywersji do pochodna tego, że wsród nich każdy chce mieć rząd dusz i umysłów. Każdy z inicjatorów każdej z tych inicjatyw chce mieć tą inicjatywę największą, najlepszą i najmojszą, a zarazem najbardziej polską i patryjotyczną. Dlatego wszyscy inni to tylko konkurencja. A konkurencje można zwalczać w każdy sposób. Nawet kopiąc ją w jaja. Ci ludzie to megalomani, a megalomanię powiększa jeszcze poczucie, że uczestniczy się w wojnie o SPRAWĘ.

  11. Starosta Melsztyński
    16/05/2011 o 12:59 pm

    Ślęcząc nad moim ostatnim tekstem przekopałem się przez dziesiątki blogów i komentarzy na NE. Większośc wpisów jest zupełnie dla mnie nieczytelna, nie wychwytuję, jakie treści autorzy mają do przekazania, poza emocjami przeciw czemuś lub komuś skierowanymi. 200 wpisów w dyskusji i ani jednego faktu.

    Po drugie – autorzy tkwią w zabetonowanym świecie pewników, w alternatywnej rzeczywistości, w której „zamach smoleński” jest udowodniony, a szopka Krakowska, tzn namiot, wyrazem woli większości Polaków, „służby” mianują premiera i prezydenta, Michnik jest największym szkodnikiem i czego by w tej menażerii nie wymyślono.

    Doprawdy, przeczytałem większośc wypowiedzi dotyczących projektu „trzeciej siły”, poza bełkotem samego dobrego wujka z Australii, bo tego bełkotu nie zdzierżyłem. Coś straciłem?

    Więc jeśli komuś się wydawało, że gromada paranoików będzie w stanie ze sobą współpracowac, to się chyba przeliczył.

    Że kilkudziesięciu blogerów, piszących w większości pod pseudonimem, pod przewodnictwem głęboko zakonspirowanego „Red. nacz. NE ŁŁ”, nie mających znaczącego wpływu na opinię publiczną – bo kto słyszał o esce, seawolfie, interesariuszu czy nawet samym coryllusie? – jest w stanie stworzyc listę wyborczą i przeforsowac kogokolwiek do parlamentu.

    Nawet jeśli dołączą do nich sfrustrowani generałowie w stanie spoczynku i byli poitycy – w ramach projektu Fundacja Aktywizacji Zawodowej Byłych Generałów i Polityków „NOWY EKRAN” to niczego nie osiągną, poza własnym komfortem psychicznym.

    A w romanse też nie wierzę. Nawet tego nie potrafia.

  12. 16/05/2011 o 1:30 pm

    a ja dodam tylko, ze mnie zaczelo byc tak troszke szkoda LL, ale sam sobie winien. Za to zabawa z Sciosen przednia. I bedzie zaraz tak, ze nowe gwiazdy prawicowej strony blogerskiej w pogrążaniu Łazarza: Eska, 1maud i pierzasty wilk morski, poczuja sile w sobie, i juz gotowy material na nowa odnoge, a cdn. sam.

  13. 16/05/2011 o 1:57 pm

    Starosta Melsztyński :
    Ślęcząc nad moim ostatnim tekstem przekopałem się przez dziesiątki blogów i komentarzy na NE. Większośc wpisów jest zupełnie dla mnie nieczytelna, nie wychwytuję, jakie treści autorzy mają do przekazania, poza emocjami przeciw czemuś lub komuś skierowanymi. 200 wpisów w dyskusji i ani jednego faktu.

    Ta sama uwaga dotyczy także Niepoprawnych.pl (najbardziej produktywni, jeśli chodzi o ilość), BM24 i Blogpressu…

  14. axolotl
    16/05/2011 o 2:30 pm

    ojej. jakiś wielki ten wiewiór. z drugiej strony, kiepskie te nasze układy polityczno-mafijne, skoro nawet głupiej wiewiórki nie potrafią zawinąć w gazetę.

    za to zdjęcie: „ja i zdechła wiewiórka” w sam raz na naszą klasę.

  15. armatus
    16/05/2011 o 2:51 pm

    W ilości przoduje zdecydowanie niezalezna.pl

    Tam pod każdym „artykułem” są setki dziwacznych komentarzy.

  16. Starosta Melsztyński
    16/05/2011 o 3:44 pm

    DoktorNo :

    Starosta Melsztyński :Ślęcząc nad moim ostatnim tekstem przekopałem się przez dziesiątki blogów i komentarzy na NE. Większośc wpisów jest zupełnie dla mnie nieczytelna, nie wychwytuję, jakie treści autorzy mają do przekazania, poza emocjami przeciw czemuś lub komuś skierowanymi. 200 wpisów w dyskusji i ani jednego faktu.

    Ta sama uwaga dotyczy także Niepoprawnych.pl (najbardziej produktywni, jeśli chodzi o ilość), BM24 i Blogpressu…

    Chyba się powstrzymam przed wchodzeniem, wystarczy mi to, co ujrzałem na NE.

  17. 16/05/2011 o 3:55 pm

    Starosta Melsztyński :
    Chyba się powstrzymam przed wchodzeniem, wystarczy mi to, co ujrzałem na NE.

    Tym bardziej, że te same osoby piszą na kilku portalach jednocześnie. Wbrew pozorom światek prawicowców nie jest rozległy…

  18. Starosta Melsztyński
    16/05/2011 o 4:38 pm

    kanczendzonga :a ja dodam tylko, ze mnie zaczelo byc tak troszke szkoda LL, ale sam sobie winien. Za to zabawa z Sciosen przednia. I bedzie zaraz tak, ze nowe gwiazdy prawicowej strony blogerskiej w pogrążaniu Łazarza: Eska, 1maud i pierzasty wilk morski, poczuja sile w sobie, i juz gotowy material na nowa odnoge, a cdn. sam.

    Ano sam. Projekt zapowiadał się jako poważna konkurencja dla przaśnego S24, makieta zerżnięta z Hufington Post zachęcała do czytania, formuła pluralizmu mogła zwieśc jakąś nieświadomą ofiarę, zapach dolarów był smakowity.

    I wszystko by szło ku dobremu, gdyby nie:

    Mobbing autorów nieprawicowych i przekonanie blogerów, że NE to ich wyłączna własnośc. Ktoś kto wszedł tam przez pomyłkę był natychmiast lustrowany i goście niechciani szybko opuszczali lokal. Na tej samej zasadzie, na jakiej hetero opuszcza lokal dla homo.

    ŁŁ tylko przez chwilę udawał, że chce byc bezstronnym arbitrem. Prawicowy hardcore jego duszy nie dał się długo trzymac na uwięzi, a jak już sie skowytem wydobył to publicznośc pobladła ze strachu. Ot dzisiaj pisze o zamachu na Jarosława Kaczyńskiego i śmierci Tuska w kazamatach.

    Ale nawet na prawicowym marginesie da się chyba wyżyc. Jest zdaje się dośc zwolenników „zamachu smoleńskiego” i „rządzą nami komuniści Tuska” by NE mógł byc mainstreamem prawicy. A nawet są na takie szczytne cele dotacje ze znienawidzonej UE.

    Ale to się nie mogło udac – widmo sukcesu (umiarkowanego) spędzało sen z powiek ŁŁ – przecież jego kariera to pasmo porażek, gdy już, już czytelnik spodziewał się happy endingu i spokojnej stabilizacji do końca życia ŁŁ wycinał kolejny numer i spadał w czeluśc. O tej tendencji ŁŁ do samozatraty pisałem przecież w moim tekście.

  19. jaja
    16/05/2011 o 5:15 pm

    Czyli stanęło na tym, że różne frakcje WSIoków się nawzajem napierdalają i nazywa się to prawicową blogosferą, tak?

    DoktorNo :

    Starosta Melsztyński :
    Chyba się powstrzymam przed wchodzeniem, wystarczy mi to, co ujrzałem na NE.

    Tym bardziej, że te same osoby piszą na kilku portalach jednocześnie. Wbrew pozorom światek prawicowców nie jest rozległy…

    I zasyfiają internet/google. Jak szukam czegoś z psychiatryka, to mi wyskakuje w góglu kilka(naście) lubczasopism. A to tylko jeden psychiatryk tak nasrał.

  20. armatus
    16/05/2011 o 5:20 pm

    No i jak to skomentować? :)))

  21. armatus
    16/05/2011 o 5:54 pm

    Wiewiórka gromadzi zapasy. Zapasy zgromadził Antek. Różnych info. Ci co gromadzą zapasy mogą się nimi udławić. Na śmierć. Dość czytelne przesłanie…

  22. 16/05/2011 o 6:25 pm

    Starosta Melsztyński :

    …przekonanie blogerów, że NE to ich wyłączna własnośc.

    Dokładnie tak samo było od pierwszych dramatów na Saloonie24.pl – nawet pan Janke to zauważył…

  23. peer2
    16/05/2011 o 6:41 pm

    Ten Bączek to autentyczny pułkownik?

    Kurna w jakim kraju ja żyję….

  24. Starosta Melsztyński
    16/05/2011 o 6:43 pm

    peer2 :Ten Bączek to autentyczny pułkownik?
    Kurna w jakim kraju ja żyję….

    E, dziennikarz jakiejs podrzędnej gazetki prawicowej, który doznał awansu ze strony Macierewicza.

    W tej prasie każdy widac nosi buławę marszałkowską w ceratowej teczce.

  25. 16/05/2011 o 7:40 pm

    DoktorzeNO, nie żebym się czepiał,a le mnie ciągle to gryzie, a ty aby nie pisałeś długi czas na niepoprawnych.pl (nawet mi się kojarzyło, że w jakimś gronie założycielskim byłes, ale może coś mi się roi), bo takie wrażenie mam i zawsze cię z prawicowcą częścią S24 kojarzyłem (acz rozsądną)

    I tak się zastanawiam czy ja pomyliłem osoby czy po prostu ty po 10 kwietnia jak xiązeluka zbyt zdroworozsądkowy na to paranoiczne towarzystwo się stałeś.

    A wpis bez żadnych ukrytych inencji, po prostu ciekawość zwykła.

  26. 16/05/2011 o 7:47 pm

    @grześ

    Tak, to prawda.

    Byłem w NPPL. Jednym z adminów.

    Ale z miesiąca na miesiąc stawało się dla mnie jasne, że więcej mnie z nimi dzieli, niż łączy. Od zeszłego roku mnie tam nie ma.

    P.S. Prawicowcem nie jest. Jestem raczej sceptykiem i centrystą. Political Compass wykazuje że jest lekko na lewo od środka…

  27. Koniec Polski Prawej
    16/05/2011 o 9:28 pm

    Gdy zajrzy się do KRS to nazwa wydawnictwa Sakiewicza „niezależna.pl” brzmi jak jakiś żart
    http://www.ktokogo.pl/Kazimierz_Kujda
    http://www.ktokogo.pl/Tomasz_Sakiewicz#4f475f040de8587fbb1a38f1eb84f779
    http://www.ktokogo.pl/Katarzyna_Hejke#14c966a529d18c6cdc86860973305d30
    Po RSW „Prasa-Książka-Ruch” ludzie z byłego PC przez spółkę Srebrna znów „robią” w mediach. Pamiętny przeszłych sukcesów nie wróże jednak dłuższego powodzenia Gazecie Polskiej

  28. wnuq
    17/05/2011 o 12:08 am

    Ciężko powiedzieć cokolwiek w takiej sytuacji. Myślę, że zanim zaczniemy ferować wyroki poczekajmy na wyniki sekcji zwłok wiewiórki.

  29. armatus
    17/05/2011 o 12:14 am

    http://zielonagora.gazeta.pl/zielonagora/1,35161,9607846,Studenci_zbojkotowali_Pospieszalskiego.html?bo=1

    Był kiedyś taki Mleczko:

    „Przygotowałem orgię, ale nikt nie przyszedł”.

  30. 17/05/2011 o 8:44 am

    @armatus

    Przecież nawet gdyby przyszli, to by nic produktywnego by z tego nie wynikło, bo byłaby awantura.

    To co wywołuje u mnie dużą dozę zastanowienia, to to, że ci ludzie (=Pospieszalski, Stankiewicz) naprawdę myślą, że żyjemy w jakimś PRL-bis, gdzie jedyną formą opozycji i sprzeciwu wobec władzy są metody opozycji z lat PRLu…

  31. armatus
    17/05/2011 o 10:20 am

    Oni tak nie myślą, oni walczą o target.

  32. emluby
    17/05/2011 o 10:53 am

    TOmasz Sakiewicz wydał kolejny pokaz pseudohumoru.
    http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/307373,tasmy-arlukowicza
    Kurwa dlaczego oni nie mają poczucia humoru. Ego czy podniosła atmosfera im niepozwala ?

  33. emluby
    17/05/2011 o 11:14 am

    wnuq :
    Ciężko powiedzieć cokolwiek w takiej sytuacji. Myślę, że zanim zaczniemy ferować wyroki poczekajmy na wyniki sekcji zwłok wiewiórki.

    Wiewiórka zginęła od bomby barycznej. Ale podobno są także zdjęcia całkiem żywej wiewiórki, która w spokoju chodzi po płocie.

  34. T.
    17/05/2011 o 11:43 am

    Sprawa jest prosta. To była wiewiórka pocztowa. Przekazywała korespondencję pomiędzy Ściosem a redakcją Gazety Polskiej. Wrogie Polsce siły zorganizowały zamach na wiewiórkę. Myślę, że najbardziej prawdopodobne wydają się dwie hipotezy:
    1) Rozpylenie helu co sprawiło, że skacząca z drzewa na drzewo wiewiórka straciła siłę nośną i wyrąbała w ogrodzenie.
    2) Zmylenie układu nawigacyjnego znajdującej się w locie wiewiórki za pomocą wyświetlenia na ścianie domu Ściosa rysunku orzeszka co zdekoncentrowało wiewiórkę i doprowadziło do tragedii.

  35. sickofitall
    17/05/2011 o 11:55 am

    emluby :
    TOmasz Sakiewicz wydał kolejny pokaz pseudohumoru.
    http://tomaszsakiewicz.salon24.pl/307373,tasmy-arlukowicza
    Kurwa dlaczego oni nie mają poczucia humoru. Ego czy podniosła atmosfera im niepozwala ?

    Problem w tym, że oni są pewni posiadania poczucia humoru. I to najwyższej próby. Przecież pod każdym „dowcipnym” wpisem jest mnóstwo komentarzy bardzo ubawionej publiki.
    To raczej my nie dojrzeliśmy jeszcze do tego jakże wysublimowanego poziomu humoru. Może kiedyś i nas będzie bawić Sakiewicz z Gadowskim i Warzechą. Czekam na program kabaretowy oparty na ich tekstach.

  36. Parakalein
    17/05/2011 o 11:58 am

    nE – nowa jakość w blogosferze….taaa

    a czytałeś najnowszy wpis rednacza?

    Jak to mawia mój teść, …, że świat nie widział, …a nasypali piachu…

    Organizują zastępy, które będą bronić życia Jarosława – nawet Toyah ich wyśmiał.

    Już gdzieś napisałem, polska prawica jest jak czarni raperzy – tylko ci artyści słowa z jednej parafii potrafią do siebie strzelać.
    Dopuszczam nawet możliwość wybuchu wojny domowej w Polsce – wróć, pokojowej, wojny w pokoju „prawica”

  37. armatus
    17/05/2011 o 12:26 pm

    sickofitall: niektórzy są jeszcze niżej:

    szanowny autorze
    OBAJ PANOWIE ROZMAWIAJĄCY wiedzieli,ze rozmowa jest nagrywana,nie tak dawno szydzili z Ziobry ,ze nie miał zaufania do Leppera a dziś sami siebie nagrywają i to świadomie??Dla dobra Polski????cha,cha cha.
    SKORPION 1
    0
    4464
    | 17.05.2011 11:44

  38. Katon Najmłodszy
    17/05/2011 o 1:30 pm

    Dlaczego Michnik nie grzmi? http://katonisliwka.wordpress.com

  39. 17/05/2011 o 2:02 pm

    Oj…

    http://niepoprawni.pl.nowyekran.pl/post/14566,oswiadczenie

    http://www.niepoprawni.pl/blog/164/oswiadczenie

    Oświadczam, że nigdy nie miałem do czynienia z żadnymi służbami specjalnymi, nigdy nie byłem inspirowany ani nawet nie rozmawiałem z WSI, GRU, Mossadem, SB, FSB, KGB etc.. a kierowany przeze mnie NowyEkran.pl nigdy nie miał zamiaru zakladać partii politycznej. Oświadczam, że misją NowegoEkranu od początku jego założenia było docieranie z prawdą do nieprzekonanych i oszukiwanych przez mainstream, oraz aktywizacja polityczna osób biernych przeciwko złym rządom PO-PSL.
    –ŁŁ

  40. T.
    17/05/2011 o 2:06 pm

    Wyjątkowo podłe zagranie. Kliknąłem w link w powyżej a tam jakieś Prawdziwie Polskie brednie. Początek jest fantastyczny:

    „Nowojorska policja aresztowała Francuza pochodzenia żydowskiego”

    Zastanawiam się czy pacjent, który uciekł z Psychiatryka 24 na WordPress zawsze w ten sposób przedstawia osoby żydowskiego pochodzenia: „Jezus z Nazaretu, twórca chrześcijaństwa żydowskiego pochodzenia”, „Ludwik Dorn – polityk prawicowy żydowskiego pochodzenia”, :Bronisław Wildstein – publicysta żydowskiego pochodzenia” czy tylko wtedy gdy osoby żydowskiego pochodzenia występują w negatywnym kontekście? To drugie niczym nie różniłoby się od tego co robił Goebbels i ferajna.

  41. 17/05/2011 o 2:28 pm

    Przepraszam gospodarza i komentatorów, ale chyba wycięło mi komentarz… :| Można go przywrócić?

  42. 17/05/2011 o 3:48 pm

    Katon Najmłodszy :
    Dlaczego Michnik nie grzmi? http://katonisliwka.wordpress.com

    Βάλλ’ εις κόρακας.

  43. 17/05/2011 o 5:07 pm

    @Kurwa dlaczego oni nie mają poczucia humoru. Ego czy podniosła atmosfera im niepozwala ?

    Ależ mają poczucie humoru. Mniej więcej takie jak w tekście, na który trafiłeś:-) Sakiewicz akurat zresztą jest nawet performerem. Performance pod tytułem „teraz będę musiał iść siedzieć” to był swego czasu jego popisowy (nomen omen) numer z sektora poczucie humoru.

  44. zatroskany_o_polske
    17/05/2011 o 5:21 pm

    Nachasz :

    Katon Najmłodszy :
    Dlaczego Michnik nie grzmi? http://katonisliwka.wordpress.com

    Βάλλ’ εις κόρακας.

    W poprzednim wątku tegoż Katona:

    „Zmagazynowana w akumulatorze energia powoduje po naciśnięciu odpowiedniego przycisku drgania walcowatego gadżetu, który włożony w drogi rodne, śmiało zastępuje mężczyznę, jakby nie patrzeć, drugiego człowieka.”

    Profesor Zybertowicz przeszedł drogę odwrotna. Z rozedrganego człowieka, po wyłączeniu go przez Michnika, stał się jakby nie patrzeć, spokojnym walcowatym przyrządem zostawionym w drogach rodnych kobiety. (Albo nawet w przewodzie pokarmowym mężczyzny).

  45. 17/05/2011 o 5:23 pm

    Oni mają poczucie humoru, tylko że ono jest takie w stylu Ziemkiewicza i Warzechy „Dziadek, spierdalaj z anteny”, ha, ha.

    I taka totalnie przewidywalna ironia i satyra połączona z graniem ofiary, megalomanią.
    \To na co zaś cierpią, to totalny brak dystansu do samego siebie, brak autoironii, brak finezji i subtelności, tylko walenie cepem albo misja.

    jednym blogerem prawicowym, który pisał naprawdę zabawne i dowcipne teksty, był Jacek Jarecki.
    Tyle że mu przeszło i się zapętlił w swych różnych dziwnych fazach.

  46. 17/05/2011 o 6:16 pm

    grześ :
    \To na co zaś cierpią, to totalny brak dystansu do samego siebie, brak autoironii, brak finezji i subtelności, tylko walenie cepem albo misja.

    Niestety, tak… Są przy tym strasznie seriożni, i często uderzają w to, jak to są prześladowani na każdym odcinku życia. Najlepsze było, jak Rybitzky namierzył spisek „lewicowych recenzentów filmowych” po premierze „Avatara”…

    http://rybitzky.salon24.pl/148653,pocahontas-cameron-i-orlinski-czyli-czerwoni-w-kosmosie

  47. 17/05/2011 o 9:42 pm

    DoktorNo :

    @grześ

    Tak, to prawda.

    Byłem w NPPL. Jednym z adminów.

    Ale z miesiąca na miesiąc stawało się dla mnie jasne, że więcej mnie z nimi dzieli, niż łączy. Od zeszłego roku mnie tam nie ma.

    P.S. Prawicowcem nie jest. Jestem raczej sceptykiem i centrystą. Political Compass wykazuje że jest lekko na lewo od środka…

    To widzę, że jesteś większym hardcorem od mnie. Bo ja tylko się z pacjentami spotykałem na imprezach, a ty jeszcze z nimi adminowałeś. Znajdziesz poczesne miejsce w encyklopedii największych durnot polskiego blogowania;)

  48. 17/05/2011 o 9:47 pm

    @doktorno, gm
    A może panowie rację ma WO dla którego każdy kto obracał się w tych środowiskach jest już na wieki „skażony”, można powiedzieć „niedotykalny” ? ;-D

  49. 17/05/2011 o 10:08 pm

    brysio :

    @doktorno, gm
    A może panowie rację ma WO dla którego każdy kto obracał się w tych środowiskach jest już na wieki „skażony”, można powiedzieć „niedotykalny” ? ;-D

    I pewnie dlatego nie podaje ręki Węglarczykowi, który się kłócił z Janke na imprezie u Leskiego. Ani innym bywalcom salonu24.pl, jak Szczuka, Wroński, Kurkiewicz, Sierakowski, Ewą Wanat, Robert Leszczyński, Jarek Lipszyc i Edwin Bendyk. Plus okazjonalni komentatorzy, jak choćby Mariusz Szczygieł. Chyba w tej swojej redakcji musi biegać jakimiś kanałami, czy co;) Może stąd tak to wszystko przeżywa, że tyle ostrzegał, a i tak Janke wielu przekonał.

  50. 17/05/2011 o 10:27 pm

    @gm
    Wymienieni przez Ciebie tylko chwilowo na samym początku zbłądzili omamieni przez podstępnego Jankesa. Ale szybko przejrzeli na oczy i już po kilku notkach wycofali się. Ty zaś, Leski, Azrael czy Sadurski całymi latami obracaliście się w tym środowisku, nasiąkając miazmatami i zarażając się chorobami od pacjentów psychiatryka.

  51. 17/05/2011 o 10:30 pm

    brysio :

    @gm
    i już po kilku notkach wycofali się.

    Lol, chyba jednak za długo przebywałeś w psychiatryku, bo zaraziłeś się ziemkiewiczowskim riserczem.

  52. 17/05/2011 o 10:36 pm

    Oj bo się obrażę
    Wanat- 4 notki ostatnia lipiec 2007
    Kurkiewicz 23 notki ostatnia październik 2007
    Leszczyński 17 notek ostatnia kwiecień 2007
    W porównaniu z Tobą, Sadurskim czy nie daj Boże Leskim to oni są czyści jak te lelije.

  53. 17/05/2011 o 10:45 pm

    Brysio, sorry, ale WO zwyczajnie pierdoli w tym temacie:), a ty razem z nim

    Nie wiem, jak Major, ale ja tam np. pisania ani w S24 ani na TXT nie żałuję, uważam, że akurat całkiem dużo mi dało (także gadki z różnymi nawiedzonymi).
    Wydaje mi się to naturalnym i potrzebnym etapem w moim rozwoju blogerskim:)

    A skażenie? Na czym ono miałoby polegać?

    Czy ja wiem?Raczej ciekawość, polemiczna chęć i ochota przebywania w towarzystwie poglądowo różniącym się ode mnie.

  54. 17/05/2011 o 10:48 pm

    Wroński – 68, Lipszyc – 71, Węglarczyk miał grubo ponad setkę, zanim wyparowało wszystko w kosmos (traktował bloga jak blipa). To nadal nie jest „już po kilku notkach wycofali się.” Tak se to może tłumaczyć wo, bo mu nie pasuje do teorii „tylko kretyni pisali w psychiatryku”. Tyle że, kto by się tutaj tym przejmował…

  55. jaja
    17/05/2011 o 10:54 pm

    grześ :
    DoktorzeNO, nie żebym się czepiał,a le mnie ciągle to gryzie, a ty aby nie pisałeś długi czas na niepoprawnych.pl (nawet mi się kojarzyło, że w jakimś gronie założycielskim byłes, ale może coś mi się roi), bo takie wrażenie mam i zawsze cię z prawicowcą częścią S24 kojarzyłem (acz rozsądną)
    I tak się zastanawiam czy ja pomyliłem osoby czy po prostu ty po 10 kwietnia jak xiązeluka zbyt zdroworozsądkowy na to paranoiczne towarzystwo się stałeś.
    A wpis bez żadnych ukrytych inencji, po prostu ciekawość zwykła.

    Na BMPL też działał. I to jak, tu jest opis:
    http://anita24.salon24.pl/70307,awantura-na-blog-media-pl

  56. 17/05/2011 o 10:55 pm

    galopujący major :
    Znajdziesz poczesne miejsce w encyklopedii największych durnot polskiego blogowania;)

    Mam to traktować jako komplement? :D

  57. jaja
    17/05/2011 o 10:59 pm

    galopujący major :
    Wroński – 68, Lipszyc – 71, Węglarczyk miał grubo ponad setkę, zanim wyparowało wszystko w kosmos (traktował bloga jak blipa). To nadal nie jest „już po kilku notkach wycofali się.” Tak se to może tłumaczyć wo, bo mu nie pasuje do teorii „tylko kretyni pisali w psychiatryku”. Tyle że, kto by się tutaj tym przejmował…

    Ale WO uzasadniał dlaczego oni tak długo pisali (deprecha Jankesa) i teoria kupy mu się trzyma.

    PS
    Widzieliście co WO wyciągnął o ŁŁ?
    http://mafiavos.wordpress.com/

  58. 17/05/2011 o 11:03 pm

    jaja :

    grześ :
    DoktorzeNO, nie żebym się czepiał,a le mnie ciągle to gryzie, a ty aby nie pisałeś długi czas na niepoprawnych.pl (nawet mi się kojarzyło, że w jakimś gronie założycielskim byłes, ale może coś mi się roi), bo takie wrażenie mam i zawsze cię z prawicowcą częścią S24 kojarzyłem (acz rozsądną)
    I tak się zastanawiam czy ja pomyliłem osoby czy po prostu ty po 10 kwietnia jak xiązeluka zbyt zdroworozsądkowy na to paranoiczne towarzystwo się stałeś.
    A wpis bez żadnych ukrytych inencji, po prostu ciekawość zwykła.

    Na BMPL też działał. I to jak, tu jest opis:
    http://anita24.salon24.pl/70307,awantura-na-blog-media-pl

    No ale wiem to przecież najpierw było blogmedia, które się rozpadło na blogmedia 24.pl i niepoprawnych i z tymi niepoprawnymi doktora.no kojarzyłem.

    A jeszcze później z blogmedia wyodrębnił się po wielkiej (acz mniejszej niż ta pierwsza( awanturze blogpress, ale coś cienko przędzie.

    Ale i tak wszystkie portaliki i portale przebija nowy ekran.pl.

  59. 17/05/2011 o 11:06 pm

    jaja :

    galopujący major :
    Wroński – 68, Lipszyc – 71, Węglarczyk miał grubo ponad setkę, zanim wyparowało wszystko w kosmos (traktował bloga jak blipa). To nadal nie jest „już po kilku notkach wycofali się.” Tak se to może tłumaczyć wo, bo mu nie pasuje do teorii „tylko kretyni pisali w psychiatryku”. Tyle że, kto by się tutaj tym przejmował…

    Ale WO uzasadniał dlaczego oni tak długo pisali (deprecha Jankesa) i teoria kupy mu się trzyma.

    PS
    Widzieliście co WO wyciągnął o ŁŁ?
    http://mafiavos.wordpress.com/

    Lol, że Węglarczyk chodził na imprezy do Leskiego i ścigał się z nim na notki, bo Janke ileś lat wcześniej stracił dziecko i ma deprechę. Poblogujemy, to się Igorowi polepszy? Jeszcze trochę poblogujemy to się może jeszcze trochę polepszy? Hmmm… czemu mnie nie dziwi idiotyzm tej teorii.

    BTW http://mafiavos.wordpress.com/ Emo ma gość zajebiste, ale i tak lepsze, niż nudzyllusa.

  60. 17/05/2011 o 11:06 pm

    Jaja,
    „Ale WO uzasadniał dlaczego oni tak długo pisali (deprecha Jankesa) i teoria kupy mu się trzyma.”

    Wątpię, żeby z tego powodu pisali, może z tego powodu się zgodzili.

  61. 17/05/2011 o 11:08 pm

    Majorze,jeśliby byli przyjaciółmi Jankego, to teoria nie jest idiotyczna. W imię przyjaźni człowiek największe głupoty robi:), nawet pisać w S24 mógłby:)

  62. jaja
    17/05/2011 o 11:12 pm

    grześ :
    Brysio, sorry, ale WO zwyczajnie pierdoli w tym temacie:), a ty razem z nim
    Nie wiem, jak Major, ale ja tam np. pisania ani w S24 ani na TXT nie żałuję, uważam, że akurat całkiem dużo mi dało (także gadki z różnymi nawiedzonymi).
    Wydaje mi się to naturalnym i potrzebnym etapem w moim rozwoju blogerskim:)
    A skażenie? Na czym ono miałoby polegać?
    Czy ja wiem?Raczej ciekawość, polemiczna chęć i ochota przebywania w towarzystwie poglądowo różniącym się ode mnie.

    Ale ty jesteś nieobiektywny.
    Ja rozumiem, że na psychiatryku można sobie jaja porobić i powkurwiać pacjentów (sam to robię z upodobaniem), ale ty się na poważnie miziałeś z tymi kretynami (nie tylko z tymi, po tekstowisku też się, o ile pamiętam, pętałeś).

  63. 17/05/2011 o 11:14 pm

    grześ :

    Majorze,jeśliby byli przyjaciółmi Jankego, to teoria nie jest idiotyczna. W imię przyjaźni człowiek największe głupoty robi:), nawet pisać w S24 mógłby:)

    Jakimi przyjaciółmi, grzesiu? Ilu z nich? Wszyscy? Po prostu zaufali gościowi, bo, raz, większość była zielona w blogowaniu, dwa, nie znali smrodu Otchłani, trzy, Janke zawsze postrzegany był jako lajtowy prawak, stąd przecież wzięli go do Tok FM. Z drugiej strony tłumaczenie osiągnięć Janke (jakie by nie były, pozycję sobie na prawicy psychiatrykiem wyrobił) współczuciem dla deprechy uważam za jakieś takie obrzydliwe.

  64. zatroskany_o_polske
    17/05/2011 o 11:15 pm

    DoktorNo :

    grześ :
    \To na co zaś cierpią, to totalny brak dystansu do samego siebie, brak autoironii, brak finezji i subtelności, tylko walenie cepem albo misja.

    Niestety, tak… Są przy tym strasznie seriożni, i często uderzają w to, jak to są prześladowani na każdym odcinku życia. Najlepsze było, jak Rybitzky namierzył spisek „lewicowych recenzentów filmowych” po premierze „Avatara”…
    http://rybitzky.salon24.pl/148653,pocahontas-cameron-i-orlinski-czyli-czerwoni-w-kosmosie

    Poczucie humoru mają. Kurewskie:

  65. 17/05/2011 o 11:16 pm

    grześ :

    Brysio, sorry, ale WO zwyczajnie pierdoli w tym temacie:), a ty razem z nim

    Nie wiem, jak Major, ale ja tam np. pisania ani w S24 ani na TXT nie żałuję, uważam, że akurat całkiem dużo mi dało (także gadki z różnymi nawiedzonymi).
    Wydaje mi się to naturalnym i potrzebnym etapem w moim rozwoju blogerskim:)

    A skażenie? Na czym ono miałoby polegać?

    Czy ja wiem?Raczej ciekawość, polemiczna chęć i ochota przebywania w towarzystwie poglądowo różniącym się ode mnie.

    Błędem było zostawanie tam tak długo. Trzeba było spierdalać, jak mi radził Kurkiewicz na promocji „Marsz Polonii” Pilcha

  66. 17/05/2011 o 11:22 pm

    E tam od razu miziałem, gadałem, bo gadać lubię z różnymi ludźmi:)

    A co do kretynów, jak się uczy w technikum, to człowiek wyrozumiały jest dla różnych słabości ludzkich:)

    A nieobiektywny jest każdy, tylko nie każdy się do tego przyznaję.

    P.S. PO TXT nawet bardziej i z większą przyjemnością się pałętałem niz po S24.
    Zresztą , TXT przez większość swojego istnienia nie byłow wcale portalem w stylu blogmedia, niepoprawnych czy NE.Było całkiem dobrym miejscem, zresztą S24 w początkach swojego istnienia też bywał.
    Ale nie zależy mi, by kogoś do tego przekonywać.

  67. 17/05/2011 o 11:24 pm

    „drugiej strony tłumaczenie osiągnięć Janke (jakie by nie były, pozycję sobie na prawicy psychiatrykiem wyrobił) współczuciem dla deprechy uważam za jakieś takie obrzydliwe.”

    Eeee, ale sami zainteresowani blogujący tego nie robią.

    Ale masz rację, nie wierzę w te teorię, a nawet jesi tak było, to tym bardziej nie wypadałoby tego mówić.

  68. 17/05/2011 o 11:26 pm

    NO fakt,

    galopujący major :

    grześ :
    Brysio, sorry, ale WO zwyczajnie pierdoli w tym temacie:), a ty razem z nim
    Nie wiem, jak Major, ale ja tam np. pisania ani w S24 ani na TXT nie żałuję, uważam, że akurat całkiem dużo mi dało (także gadki z różnymi nawiedzonymi).
    Wydaje mi się to naturalnym i potrzebnym etapem w moim rozwoju blogerskim:)
    A skażenie? Na czym ono miałoby polegać?
    Czy ja wiem?Raczej ciekawość, polemiczna chęć i ochota przebywania w towarzystwie poglądowo różniącym się ode mnie.

    Błędem było zostawanie tam tak długo. Trzeba było spierdalać, jak mi radził Kurkiewicz na promocji „Marsz Polonii” Pilcha

    Zgoda.

    Ja mam podwójny błąd, i na S24 i na TXT pisałem za długo.
    I głupawe było uczestnictwo w tych różnych śmiesznych wojenkach i personałkach,a ale człowiek młody był i głupi:)

  69. jaja
    17/05/2011 o 11:36 pm

    galopujący major :

    jaja :

    galopujący major :
    Wroński – 68, Lipszyc – 71, Węglarczyk miał grubo ponad setkę, zanim wyparowało wszystko w kosmos (traktował bloga jak blipa). To nadal nie jest „już po kilku notkach wycofali się.” Tak se to może tłumaczyć wo, bo mu nie pasuje do teorii „tylko kretyni pisali w psychiatryku”. Tyle że, kto by się tutaj tym przejmował…

    Ale WO uzasadniał dlaczego oni tak długo pisali (deprecha Jankesa) i teoria kupy mu się trzyma.
    PS
    Widzieliście co WO wyciągnął o ŁŁ?
    http://mafiavos.wordpress.com/

    Lol, że Węglarczyk chodził na imprezy do Leskiego i ścigał się z nim na notki, bo Janke ileś lat wcześniej stracił dziecko i ma deprechę. Poblogujemy, to się Igorowi polepszy? Jeszcze trochę poblogujemy to się może jeszcze trochę polepszy? Hmmm… czemu mnie nie dziwi idiotyzm tej teorii.
    BTW http://mafiavos.wordpress.com/ Emo ma gość zajebiste, ale i tak lepsze, niż nudzyllusa.

    Nie „poblogujmy, to mu się polepszy”. Raczej „on tyle wycierpiał, skoro prosi poblogujmy, co nam szkodzi”. A Węglarczyk to chodził nawet do TVN-u i „Top Model”.

    Ale nie upieram się, nie kojarzyłem, że minęła aż dekada:
    http://wyborcza.pl/1,103838,7528608,O_nie__stary__nic_po_cichu.html

  70. 17/05/2011 o 11:40 pm

    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

  71. jaja
    17/05/2011 o 11:48 pm

    galopujący major :

    grześ :
    Majorze,jeśliby byli przyjaciółmi Jankego, to teoria nie jest idiotyczna. W imię przyjaźni człowiek największe głupoty robi:), nawet pisać w S24 mógłby:)

    Jakimi przyjaciółmi, grzesiu? Ilu z nich? Wszyscy? Po prostu zaufali gościowi, bo, raz, większość była zielona w blogowaniu, dwa, nie znali smrodu Otchłani, trzy, Janke zawsze postrzegany był jako lajtowy prawak, stąd przecież wzięli go do Tok FM. Z drugiej strony tłumaczenie osiągnięć Janke (jakie by nie były, pozycję sobie na prawicy psychiatrykiem wyrobił) współczuciem dla deprechy uważam za jakieś takie obrzydliwe.

    A to już chochoł. Nie zauważyłem aby ktoś psychiatrykowego sukcesu (no, jednak) Jankego tłumaczył współczuciem dla jego deprechy. Tak jest tłumaczona, co najwyżej, była obecność tam tych bardziej normalnych (Wielowieyskiej, Milewicz, Wrońskiego, mniejsza o nazwiska).

  72. Chevalier
    17/05/2011 o 11:52 pm

    galopujący major :
    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

    Niedoczekanie. Kocham to miejsce.

  73. 17/05/2011 o 11:57 pm

    @jaja- chodziło mi bardziej o „sukces” w znaczeniu, potrafił namówić do blogowania i tych z Rzepy, GłuPola i Wyborczej. Wyobrażasz sobie coś takiego teraz? A parę lat temu to mu się udało. Krótko, bo krótko, ale jednak. I to wbrew namawianiu Kaziuf Szczukuf przez wo. Widać zlała jego rady i uwierzyła Jankemu. Podobnie jak praę innych osób.

    BTW Dla wo, zdaje się, Psychiatryk jest ciągle deficytowy i nie da się na nim zarobić. Na moje jest inaczej, ale się nie znam, więc nie będę ssał palucha.

  74. 17/05/2011 o 11:58 pm

    Chevalier :

    galopujący major :
    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

    Niedoczekanie. Kocham to miejsce.

    O witam po przerwie (i to jak długiej). No i gratuluję notki, choć sam się brat Tomasz podłożył.

  75. 18/05/2011 o 12:19 am

    Loltytuł. Oni tam mają chyba Marka „emisariusza IV RP” Kajdasa za gościa od tytułów:

    „Zaremba: Odpowiadam Libickiemu: Dorywczy sojusz z GW to sojusz z własnym przyszłym eksterminatorem (nie fizycznym)”

    http://www.wpolityce.pl/view/11976/Zaremba__Odpowiadam_Libickiemu__Dorywczy_sojusz_z_GW_to_sojusz_z_wlasnym_przyszlym_eksterminatorem__nie_fizycznym_.html

  76. cyncynat
    18/05/2011 o 12:37 am

    galopujący major :
    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

    Nie wiesz dokad ja zagladalem jak jeszcze bylem w PL :D
    Nie zartuje, kiedy mialem wiecej czasu i przebywalem w PL, to (w tym miejscu pasuje cos glupiego i patetycznego, koncowy monolog w Blade Runnerze?).

  77. cyncynat
    18/05/2011 o 12:42 am

    A poza tym, zapomniales chyba o agencie Tomku. *Naszym* Tomku. To nie bylo lurkanie, to byl dosc gleboki skok, i nagroda tez byla w porzadku.
    To nie jest tak, ze przebywanie w p24 to jakis blad, bledem ewentualnie mozna uznac powazne traktowanie p24. Ale to nie jest specyfika salonu, to specyfika internetu. Strac czujnosc i za chwile okaze sie ze dyskutujesz o Dostojewskim z Wojtkiem Orlinskim.

  78. 18/05/2011 o 12:48 am

    Hmm? Tomku?

  79. cyncynat
    18/05/2011 o 12:50 am

    galopujący major :
    Hmm? Tomku?

    idz sie wyspij. tego co z barista pociagnelismy, gdy zwatpiles

  80. jaja
    18/05/2011 o 1:04 am

    @Galopujący Major
    „BTW http://mafiavos.wordpress.com/ Emo ma gość zajebiste, ale i tak lepsze, niż nudzyllusa”

    Chodziło mi raczej nie o EMO tylko, że to mała, nędzna kutasina (tylko bardziej ofermowata niż Nicpoń), np.:

    „Przekonałem związki zawodowe, że lepiej żeby kierowcy dostawali wiecej pieniędzy do ręki i mogli jeździć nie oglądając się na ograniczenia godzin nadliczbowych dotyczących pracowników i przenieśliśmy w 2001 roku ponad 100 kierowców na samozatrudnienie.”
    czy
    „- Moich ??? – podniosłem lekko głos. – W „moim” budżecie nierozliczone są głównie lewe koszty zarządu. Czyli Twoje.”

  81. 18/05/2011 o 1:15 am

    jaja :

    @Galopujący Major
    „BTW http://mafiavos.wordpress.com/ Emo ma gość zajebiste, ale i tak lepsze, niż nudzyllusa”

    Chodziło mi raczej nie o EMO tylko, że to mała, nędzna kutasina (tylko bardziej ofermowata niż Nicpoń), np.:

    „Przekonałem związki zawodowe, że lepiej żeby kierowcy dostawali wiecej pieniędzy do ręki i mogli jeździć nie oglądając się na ograniczenia godzin nadliczbowych dotyczących pracowników i przenieśliśmy w 2001 roku ponad 100 kierowców na samozatrudnienie.”
    czy
    „- Moich ??? – podniosłem lekko głos. – W „moim” budżecie nierozliczone są głównie lewe koszty zarządu. Czyli Twoje.”

    Ha, ciekawe ilu potem wypieprzyli, gdy już byli na samozatrudnieniu.

  82. 18/05/2011 o 7:26 am

    Major,

    galopujący major :
    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

    Pleoneksia jeszcze, tylko za rzadko pisze.
    Axolotl też zresztą.

  83. vHF
    18/05/2011 o 8:05 am

    jaja :
    Widzieliście co WO wyciągnął o ŁŁ?
    http://mafiavos.wordpress.com/

    Nie wo, ale Starosta Melsztynski.

  84. Chevalier
    18/05/2011 o 9:11 am

    galopujący major :

    Chevalier :

    galopujący major :
    @jaja – no i jeszcze pozostaje kazus nameste, którego trudno podejrzewać o wiedzę o tym, że Janke miał deprechę. W każdym razie, psychiatryk24 to chyba doskonała nauczka dla całej cywilizacji śmierdzi, że w Otchłań można tylko lurkać. Czekam jeszcze tylko na exodus Sadurskiego, Chevaliera, Starosty, axolotla i Ezekiela (chyba nikogo nie pominąłem?).

    Niedoczekanie. Kocham to miejsce.

    O witam po przerwie (i to jak długiej). No i gratuluję notki, choć sam się brat Tomasz podłożył.

    Dzięki, faktycznie Doktor (Anielski) Tomasz to łatwizna, aż wstyd go ruszać.

  85. adas
    18/05/2011 o 11:02 am

    galopujący major :
    Loltytuł. Oni tam mają chyba Marka „emisariusza IV RP” Kajdasa za gościa od tytułów:
    „Zaremba: Odpowiadam Libickiemu: Dorywczy sojusz z GW to sojusz z własnym przyszłym eksterminatorem (nie fizycznym)”
    http://www.wpolityce.pl/view/11976/Zaremba__Odpowiadam_Libickiemu__Dorywczy_sojusz_z_GW_to_sojusz_z_wlasnym_przyszlym_eksterminatorem__nie_fizycznym_.html

    Mi się kojarzy, ze kilka pierwszych numerów „Dziennika” miało podobne tytuły artykułów. Kompletnie nieistniejący podział tytuł-bold-artykuł. Karnowski?

    Pal licho, gorzej że ten artykuł Zaremby przerażający. Zupełnie odleciał. I już sam nie wiem, kolejny, któremu spadły łuski 10 kwietnia? Wpływ nowego miejsca pracy? A może w starym się, za przeproszeniem, maskował?

    Jak butuje Libickiego że nie ma wiarygodności, to ja też się zapytam Pana Zaremby – które teksty oddają jego „idee”? Te z Rzepy czy Dziennika?

  86. 18/05/2011 o 4:25 pm

    zatroskany_o_polske :
    Poczucie humoru mają. Kurewskie:
    http://images38.fotosik.pl/845/f2622327bc4375eamed.jpg

    CK niestety ma takie ciężkie pomysły, np. w ramach solidarności z Gruzją chciał narysować Griegorija z „Czterech Pancernych”…

    grześ :
    Ja mam podwójny błąd, i na S24 i na TXT pisałem za długo.
    I głupawe było uczestnictwo w tych różnych śmiesznych wojenkach i personałkach,a ale człowiek młody był i głupi:)

    Ja też się czegoś nauczyłem, tym bardziej, że widziałem to też od podszewki… Wyrobiłem sobie większy dystans do wielu spraw.

    Co do TXT – moim zdaniem formuła portalu a’la S24 (którą kopiowało TXT i blog.media.pl i jego pączki) jest trudna do utrzymania w dłuższej perspektywie, bo po przekroczeniu pewnej masy krytycznej (w sensie ilości bloggerów) zaczyna spadać poziom merytoryczny, coraz trudniej wybrać przed adminów rzeczy warte przyklejenia (S24 rozwiązał to lubczasopismami, teraz jest niezły galimatias), no i zaczynają się cyrki z secesjami… A w sumie portal zaczyna przypominać hosting w stylu WordPressa czy Bloxa.

  87. zatroskany_o_polske
    18/05/2011 o 5:17 pm

    ” bo po przekroczeniu pewnej masy krytycznej (w sensie ilości bloggerów) zaczyna spadać poziom merytoryczny, coraz trudniej wybrać przed adminów rzeczy warte przyklejenia”

    Na Salon24 nie mieli i nie mają z tym żadnych problemów.
    Swego czasu aby wyjaśnić przyczynę dlaczego żaden z moich wpisów nigdy nie znalazł się nawet na poślednim miejscu Strony Głównej, założyłem równoległego bloga pod innym nickiem. Trzeci wpis znalazł się na stronie głównej, nie na pierwszym miejscu oczywiście, ale wysoko.
    Tytuł tej notki zawierał zwrot „Gazeta Wyborcza” a całość była standardowym artykułem według Schimmelu nr 37a – czyli kłamliwa opowieść jak to Gazeta Wyborcza kłamie.

  88. zatroskany_o_polske
    18/05/2011 o 5:30 pm

    galopujący major :
    @jaja- chodziło mi bardziej o „sukces” w znaczeniu, potrafił namówić do blogowania i tych z Rzepy, GłuPola i Wyborczej. Wyobrażasz sobie coś takiego teraz? ”

    Ale ŁRZepa, (właściwie wtedy jeszcze Rzepa) była chyba Gaudenowska, albo ledwo co PiSia. Salon powstał jesienią 2006, zmiany w Rzepie też.

  89. Parakalein
    18/05/2011 o 11:32 pm

    galopujący major :

    grześ :
    Brysio, sorry, ale WO zwyczajnie pierdoli w tym temacie:), a ty razem z nim
    Nie wiem, jak Major, ale ja tam np. pisania ani w S24 ani na TXT nie żałuję, uważam, że akurat całkiem dużo mi dało (także gadki z różnymi nawiedzonymi).
    Wydaje mi się to naturalnym i potrzebnym etapem w moim rozwoju blogerskim:)
    A skażenie? Na czym ono miałoby polegać?
    Czy ja wiem?Raczej ciekawość, polemiczna chęć i ochota przebywania w towarzystwie poglądowo różniącym się ode mnie.

    Błędem było zostawanie tam tak długo. Trzeba było spierdalać, jak mi radził Kurkiewicz na promocji „Marsz Polonii” Pilcha

    nic chodoki.
    dobrze było się dowiedzieć.
    jeden worek i chuj.
    jak ten beton od agentów.
    to czym się różnicie?

    eh

  90. 19/05/2011 o 12:09 am

    Ojej, naprawdę nie zauważyłeś, że od pewnego momentu gówno się w salonie przelało? Ja wiem, radość po śmierci Geremka? Paliwoda show? Wcześniej pod Węglarczykiem? Czytanki Nicponia? Komentarze pod Migalskim albo Dornem, gdy jeszcze nie wrócił do prezesa? Oglądasz wyniki ankiet (80% za prezesem)? Stary, to że salonie zostało kilku gości, z którymi się nie zgadzam, ale do których nic nie mam, nie oznacza, że szambo już dawno tam nie wybiło.

  91. 19/05/2011 o 8:37 am

    galopujący major :Ojej, naprawdę nie zauważyłeś, że od pewnego momentu gówno się w salonie przelało? Ja wiem, radość po śmierci Geremka? Paliwoda show? Wcześniej pod Węglarczykiem? Czytanki Nicponia? Komentarze pod Migalskim albo Dornem, gdy jeszcze nie wrócił do prezesa? Oglądasz wyniki ankiet (80% za prezesem)? Stary, to że salonie zostało kilku gości, z którymi się nie zgadzam, ale do których nic nie mam, nie oznacza, że szambo już dawno tam nie wybiło.

    Co fakt, to fakt.

    Inna sprawa że ja przed Smoleńskiem traktowałem to jako zabawny foklor. Od tamtego czasu jednak coraz mniej śmiechu, a coraz więcej obrzydzenia.

  92. Parakalein
    19/05/2011 o 1:18 pm

    galopujący major :
    Ojej, naprawdę nie zauważyłeś, że od pewnego momentu gówno się w salonie przelało? Ja wiem, radość po śmierci Geremka? Paliwoda show? Wcześniej pod Węglarczykiem? Czytanki Nicponia? Komentarze pod Migalskim albo Dornem, gdy jeszcze nie wrócił do prezesa? Oglądasz wyniki ankiet (80% za prezesem)? Stary, to że salonie zostało kilku gości, z którymi się nie zgadzam, ale do których nic nie mam, nie oznacza, że szambo już dawno tam nie wybiło.

    czy to miejsce idealne – nie, i nigdy takie nie będzie
    co nie znaczy, że z marginesu należy robić ogół i wrzucać do worka z kretynami od sztucznej mgły innych.
    Wiesz jakie stanowisko zająłem ws Paliwody a chyba domyślasz się co myślę o tych „ciepłych” wpisach pod adresem Geremka, Migala czy Dorna.
    To jednak nie znaczy, że mam oddać pole i zająć się tylko diagnozowaniem gdzie i co śmierdzi. w ten sposób niczego nie zmienię. Dlatego nadal piszę to co uważam prowadzę dyskusję nawet z tymi, którzy pod Migalem jadą mięsem. U mnie udaje się trzymać jakiś poziom dyskusji – też oczywiście nie jest idealnie. Tylko tak mogę w skromny sposób próbować pomóc dojrzeć blogosferze.

  93. 19/05/2011 o 6:29 pm

    Problem w tym, że pomyliłeś proporcję. To co Ty nazywasz marginesem jest de facto mejnstrimem (i odwrotnie). Wyniki ankiety w salonie są tego tylko empirycznym potwierdzeniem.

  94. 03/07/2013 o 3:20 pm

    My brother suggested I might like this web site.
    He was entirely right. This post actually made my day.
    You cann’t imagine simply how much time I had spent for this info! Thanks!

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d bloggers like this: