Ankieta

  1. cyncynat
    21/04/2011 o 4:01 am

    Trudny wybor, ale Warzecha z jego prawda, humorem, prostota, elegancja, oczytaniem i osluchaniem wygrywa.

  2. 21/04/2011 o 4:21 am

    Jak dla mnie Ziemkiewicz (chyba jako jedyny z wymienionych miewa poczucie humoru), niemniej nie pamiętam już, kiedym go ostatnio czytał…

  3. cegorach
    21/04/2011 o 6:31 am

    Jak dla mnie Sakiewicz. Długo by pisać dlaczego, ale przynajmniej zasługuje na wyróżnienie za próby uczynienia z siebie męczennika i podwojenie nakładu żerując na katastrofie smoleńskiej.

  4. Zygfryd
    21/04/2011 o 7:07 am

    Zagłosowałem na Warzechę. Wybór trudny niezmiernie, ale rozbawiła mnie wczorajsza postawa red. Warzechy… Otóż wyjścia są dwa: albo mój wczorajszy, zamieszczony o 23:31, komentarz na blogu red. Warzechy skasował jakiś admin, albo uczynił to osobiście red. Warzecha. Z tego co pamiętam, obecnie w zwyczaju S24 jest ukrywanie komentarzy („treść ukryta”), a nie ich kasowanie… Ja jedynie podawałem link do Twojego bloga Majorze, polecając przeczytać zamieszczone zestawienie fragmentów bloga red. Warzechy. Całość brzmiała tak:

    „Myślę, że najlepiej wypowiedzi i podejście do debat redaktora Warzechy zbilansował Galopujący Major na swoim blogu, po prostu zestawiając opinie komentatora dziennika „Fakt” z różnych okresów i ukazując swoistą mozaikę poglądów (najdelikatniej rzecz ujmując…) w wydaniu Pana Redaktora… Niestety…”

    Na końcu załączyłem odpowiedni link…
    Okazuje się, że bojownik niezłomny, pluralizm debat wszelakich w sercu noszący, najprawdopodobniej kasuje niewygodne dla siebie komentarze…
    Za to umiłowanie wolności wypowiedzi należy się redaktorowi „Buspasowi” wyróżnienie. Doszlusował wten sposób do rednacza Sakiewicza, który nie tylko kasuje, ale jeszcze blokady blogowe zakłada, rozdzierając przy tym – pod pomnikami różnymi – barwne szaty swojego medialnego męczęństwa… Ot i pluralizm pogladów tzw. patriotów-niepodległościowców w całej swej okazałości…

  5. cyncynat
    21/04/2011 o 7:15 am

    kusi mnie zaglosowanie z domowego kompa as well. Lukaszu, go, go, go!

  6. vHF
    21/04/2011 o 8:09 am

    Ja też zagłosowałem na Warzechę.
    Wybór jest trudny, bo każdy z panów ma swój urok, a jednak Warzecha przebija wszystkich szerokością zainteresowań i zestawem tematów, na tle którch potrafi z siebie zrobić idiotę i prostaka.

  7. 21/04/2011 o 9:06 am

    Ale dlaczego nie można na dwóch, np. z podzieleniem punktów? Ta ankieta też jest prawicowa, ot co! A można z drugiej przeglądarki na drugiego? Czy to będzie uczciwe?

  8. armatus
    21/04/2011 o 9:17 am

    Ja na Gadowskiego. Pozostałych nie potrafię przeczytać, a Gadowski zawsze wysmaży coś ciekawego, no i zabawnie jest poczytać, jak rzuca się w komentarzach jak „świnia w garnku”.

  9. vHF
    21/04/2011 o 9:23 am

    Ale co jak już wybierzemy?
    Jakiś puchar przechodni możnaby wręczyć, ale przecież nie wezmą, jeszcze ryja obiją.
    Ktoś ma pomysł na odpowiednie uhonorowanie zwycięzcy?

  10. vHF
    21/04/2011 o 9:32 am

    A Sowiniec dorzuca swoje trzy grosze do tematu Czuch.-Gad., w jednym akapicie pisząc, że IIIRP to PRL-bis, a w następnym że Minister Spraw Zagranicznych wyjebał rosyjskiego konsula :-)
    http://bukojer.salon24.pl/300174,jak-to-pod-konsulatem-rosyjskim-bylo

  11. armatus
    21/04/2011 o 10:35 am

    vHF :
    Ale co jak już wybierzemy?
    Jakiś puchar przechodni możnaby wręczyć, ale przecież nie wezmą, jeszcze ryja obiją.
    Ktoś ma pomysł na odpowiednie uhonorowanie zwycięzcy?

    Odbierzmy mu dzieci i dajmy na wychowanie parze homoseksualnej.

  12. vHF
    21/04/2011 o 10:41 am

    BTW Janke, jak rozumiem, zarejestrowany w innym okręgu?

  13. 21/04/2011 o 11:03 am

    Ale że Kijowski zero głosów?

    Żal:)
    Lewactwo jest jednak bezlitosne i nie docenia głębi przemyśleń (niektórych) prawicowych publicystów.

  14. mluby
    21/04/2011 o 11:12 am

    Ja głosowałem na Kijowskiego. Pisanie odrealnione i zajebista sygnatura.
    Drugie miejsce to u mnie Gadowski. Za pozę romantycznego i silnego poety, niszczonego przez siły mroku.
    No trzeci to oczywiście Sakiewicz – mały kaudilio z oazy, który pisząc prozą pisze wiersze.
    a superpuchar idzie do „shimady” Paliwody za :
    – zajebiste zdjęcie z kurteczką przerzuconą filuternie przez ramie
    – gejem podszyte pragnienie bycia brudnym harrym
    – przeniesienie na wyżyny publicystyki programu ring.
    Reszta skończyła się kill’em all.

    grześ :
    Ale że Kijowski zero głosów?
    Żal:)
    Lewactwo jest jednak bezlitosne i nie docenia głębi przemyśleń (niektórych) prawicowych publicystów.

    grześ :
    Ale że Kijowski zero głosów?
    Żal:)
    Lewactwo jest jednak bezlitosne i nie docenia głębi przemyśleń (niektórych) prawicowych publicystów.

  15. adas
    21/04/2011 o 11:14 am

    Grzesiu, bo w polityce jak w życiu – jak cię nie ma w TVN 24*, to znaczy że nie istniejesz.

    Ja dałem na Karnowskiego, bo:
    pierwsze primo – w dwóch osobach
    drugie primo – idzie w górę
    trzecie primo – wpotylice

    Choć Warzecha kusił. Dyrektor TVP za lat kilkanaście, upieram się.

    Majorze, ani słowa o wczorajszym meczyku?;) Dla fanów Barcy mam złą i dobrą wiadomość. Zła: Real w przyszłym sezonie będzie skończonym projektem. Dobra: Boski Mou przez te 12 miesięcy wykończy zespół psychicznie i fizycznie.

    * lub – przejściowo – na delegacji w TVP

  16. adas
    21/04/2011 o 11:18 am

    Ta sonda to jak liga polska! Każdy może wygrać z każdym. Absolutnie uczciwie. Młode talenty i starzy wyjadacze. Niepowtarzalny styl.

  17. mluby
    21/04/2011 o 11:37 am

    W nagrodę powinien być konkurs o sparafrazowanie lub sparodiowanie stylu zwycięzcy (lub wicemistrza jak wygra W.Gadowski). Trzeba wybrać najlepszy tekst i do dzieła.

  18. mluby
    21/04/2011 o 11:45 am

    Moim zdaniem w finale brakuje jeszcze „Dresika” Terlikowskiego. Czy szczupłość wyboru wynikała z ograniczeń technicznych, czy też dobór finalistów był dokonany na podstawie jakiegoś klucza?

  19. 21/04/2011 o 2:29 pm

    właśnie, a gdzie brat Terlikowski? Tylko jego czytam.

  20. panek
    21/04/2011 o 2:53 pm

    mluby :
    Moim zdaniem w finale brakuje jeszcze „Dresika” Terlikowskiego. Czy szczupłość wyboru wynikała z ograniczeń technicznych, czy też dobór finalistów był dokonany na podstawie jakiegoś klucza?

    i kto wybierał metodę ustalani tego klucza i dlatego niejawnie?

  21. panek
    21/04/2011 o 2:54 pm

    mluby :
    Moim zdaniem w finale brakuje jeszcze „Dresika” Terlikowskiego. Czy szczupłość wyboru wynikała z ograniczeń technicznych, czy też dobór finalistów był dokonany na podstawie jakiegoś klucza?

    i kto wybierał metodę ustalania tego klucza i dlaczego niejawnie?

  22. adas
    21/04/2011 o 3:08 pm

    @ panek

    No właśnie , no właśnie ? To ma być demokracja ? Ja mam w du… taką d…krację. ten blog jest nasz i wasz , nie dam sobie pluć !!!!

  23. 21/04/2011 o 3:27 pm

    Ja myślę, że w ogóle trza ustalic rade blogerów obywatelsko lewicowych.
    Co to w ogóle ma być, żeby widzimisię anonimowego gospodarza bloga decydowało o tak istotnych sprawach jak dobór kandydatów do konkursu.

    Głosowanie zresztą też niejawne jest i nie wiadomo, kto stoi za tymi głosami.
    Może np. Warzecha sam na siebie głosuje z różnych kont.

    Nie może tak być: powołać należy radę Blogerów Obywatelskich dla bloga „Galopujący major.Tyle o sobie wiemy, ile nas sprawdzono” Nota bene, co to za kunktatorski tytuł i wiadomo z jakich kręgów (stalinowskich!!!!) zapożyczony.

    Wstyd, to ma być prawdziwa patriotyczna lewica?

  24. mluby
    21/04/2011 o 3:28 pm

    jak widać nie zawodowy ale jego też brakuje (btw argumentum at hitlerum u prawych publicystów wystepuje na początku i nie zamyka dyskusji lecz ją otwiera)
    http://rybitzky.salon24.pl/300300,niech-zydzi-zbieraja-kupy

  25. 21/04/2011 o 3:30 pm

    A do rady proponuję następujących blogerów:)

    -Quasi
    -Galopujący Major
    -Pwilkin
    -VHF
    -Cyncynat
    -Kashmir

    Korektę tekstów będzie robił Toyah, a nad stylistyką i formą czuwał imć Coryllus:)

    I czuję, że ten blog zwojuje świat wtedy, a nie to co teraz, jakies pogaduszki, niszowość i śmichy-chichy, a gdzie misja dziejowa&wrażliwość spoleczna?

  26. mluby
    21/04/2011 o 3:34 pm

    Dość samowoli. Trzeba bloga uspołecznić. Nie może jednostka decydować o dobru publicznym, wspólnym.

  27. vHF
    21/04/2011 o 3:47 pm

    Ze wzruszeniem przyjmuję nominację i obiecuję, że położę kres bezkrytycznej propagandzie zgniłego katalońskiego futbolu.

    Kickorushismo o muerte!

  28. 21/04/2011 o 4:01 pm

    Panowie,

    wszystko cacy ale kto będzie stać za finansami uspołecznionego bloga? Jakieś propozycje? Niech się Major wypowie.

  29. armatus
    21/04/2011 o 4:05 pm

    Ja nie mam bloga, dlatego chętnie zostanę szefem służb specjalnych.

  30. 21/04/2011 o 4:06 pm

    Major. GM uzyska dożywotnie prawo sponsorowania nagród w konkursach na blogu i przywilej odpowiedzialności za wszystko co się na nim dzieje. No i powinien oddać kody do bloga, w których posiadanie wszedł niczym bielan.

    kanczendzonga :
    Panowie,
    wszystko cacy ale kto będzie stać za finansami uspołecznionego bloga? Jakieś propozycje? Niech się Major wypowie.

  31. vHF
    21/04/2011 o 4:09 pm

    No to jest jakiś cienki żart.
    Oczywiście musi zostać powołana Komisja Rewizyjna, inaczej ja zakładam konkurencyjną, wolną od korupcji Radę blogerską.

  32. adas
    21/04/2011 o 4:26 pm

    Finanse? Jakie finanse? Dlaczego ja nic nie wiem?

    I kiedy będzie dofinansowanie z UE?

  33. Anonim
    21/04/2011 o 4:36 pm

    Chwileczkę może najpierw ustalmy listę tematów, o które się najpierw pokłócimy (trzeba by też wytypować tfu tfu frondiarzy!) a potem zabierajmy się za wybieranie Rady Bloga! Jak już działać to z GŁOWĄ!
    A co do publicystów to zakreśliłem Inny i wpisałem Wszyscy wskazani powyżej – uważam, że każdy z nich zrobił wiele dla ośmieszenia „prawicy” w Bolandzie – jestem zwolennikiem by nie ważyć ich indywidualnych zasług, tylko nagrodzić ich wspólny wysiłek!

  34. marcin_be
    21/04/2011 o 4:39 pm

    Ha! Należy najpierw wybrać listę tematów, o które się pokłócimy (dobrze by było wybrać od razu tfu tfu Frondziarzy!), a następnie można by pomyśleć o wyborach rady.

    A co do publicystów to zakreśliłem Inny i wpisałem Wszyscy wskazani powyżej – uważam że każdy z nich przyczynił się do skompromitowania „prawicy” w Bolandzie – należy zatem docenić ich wspólny wysiłek na tym polu, a nie indywidualnie ważyć zasługi!

  35. marcin_be
    21/04/2011 o 4:40 pm

    oj myślałem że wywaliło mnie, a tymczasem komentarz podwójny – Majorze usuń jeden z nich :)

  36. 21/04/2011 o 4:44 pm

    Nosz kurwa, zrób im ankietę, to będą psioczyć. Ale niech będzie: akcje, sprzedaję, akcję, po cenie nominalnej, spółka nazywa się „Galopująca Piramida” i zajmuje się przeprowadzaniem ankiet i bojkotów mediów.

    Kto kupi akcje, będzie mógł se wklejać własne ankiety.

  37. 21/04/2011 o 4:47 pm

    oooo, tak łatwo się nie wymigasz! Jakich mediów?!

  38. 21/04/2011 o 4:48 pm

    Ale, ale Gadowski oszukuje, bo na bieżąco dostarcza lolcontentu:

    http://wgadowski.salon24.pl/300325,jezus-i-demokracja

    „Wybaczcie, że dziś, w dniu kiedy Jezus umył swoim uczniom nogi, zajmę was przez chwilę drobnym rozważaniem.”

    Padłem po tym zdaniu.

  39. 21/04/2011 o 4:50 pm

    kanczendzonga :

    oooo, tak łatwo się nie wymigasz! Jakich mediów?!

    zażydzonych, polskojęzycznych, zdradzieckich, lewackich, kłamliwych. Słowem, wszystkich poza Gazetą Polską, Niezależną Gazetą Polską,niezależną Niezależną Gazetą Polską i oczywiście niezależną.pl

  40. 21/04/2011 o 4:53 pm

    ok. jest w czym wybierać, każdy znajdzie coś dla siebie.

  41. adas
    21/04/2011 o 4:54 pm

    Te akcje to dla wszystkich, czy tylko dla 400 najbardziej popularnych wytwórców kontentu?

    Jakiś poważny australijski inwestor na horyzoncie?

  42. armatus
    21/04/2011 o 4:58 pm

    Co z kapitałem początkowym? Jakiś polonus musi wyłożyć 100k, inaczej nie założymy spółki.

  43. 21/04/2011 o 5:08 pm

    galopujący major :
    Ale, ale Gadowski oszukuje, bo na bieżąco dostarcza lolcontentu:
    http://wgadowski.salon24.pl/300325,jezus-i-demokracja
    „Wybaczcie, że dziś, w dniu kiedy Jezus umył swoim uczniom nogi, zajmę was przez chwilę drobnym rozważaniem.”
    Padłem po tym zdaniu.

    Jejku, ale on pierdoli, niby pierwsze zdanie najlepsze, ale jednak dalej nie jest gorzej, bełkot bełkotem pogania.

  44. vHF
    21/04/2011 o 5:13 pm

    galopujący major :
    „Wybaczcie, że dziś, w dniu kiedy Jezus umył swoim uczniom nogi, zajmę was przez chwilę drobnym rozważaniem.”

    Gadowski mnie trzyma za nogę!!!

    Ale, ale:

    Dzisiejszy Jezus nie jest makatką znad dziecięcego łóżka.

    W tym momencie musimy zadać sobie pytanie: „Czym i kim jeszcze nie jest dzisiejszy Jezus?” I na to pytanie odpowiadamy: „Dzisiejszy Jezus nie jest również klawiaturą w układzie szwajcarskim, tak że jak człowiek chce otworzyć nawias to mu się ten nawias zamyka, bo kryptofaszyści mają wszystkie znaki te co u górze przesunięte o jedno miejsce w lewo.”

  45. 21/04/2011 o 5:15 pm

    Pan red. Warzecha. Kiedyś pisał tak: http://lukaszwarzecha.salon24.pl/5264,zakon-czcicieli-jarkacza

    Teraz pisuje inaczej.

  46. zatroskany
    21/04/2011 o 5:19 pm

    Ja głosowałam na „Innego’ – Krzysztof „dick” Feusette(40 lat) młody, zadziorny kogucik z ŁRZEpy. Atakuje Salon z pasją i zaangażowaniem, a nie jak np. Warzecha żeby się przypodobać kolegom ze „starszych” gazet.
    Pan Feusette powalił mnie, gdy wyczytałem się że każe sobie płacić za swoje teksty:
    http://uwazamrze.pl/2011/04/co-dalej-z-platforma/
    (dotychczas sądziłem że on sam pokrywa koszty publikacji swoich felietonów.)

    PS.
    Z „ziemkiewiczowskiego riserczu na temat p. Feusette dowiedziałem że zdobył wyróżnienie w konkursie na nagrodę „Złota Ryba” :-)
    (Patronem nagrody Złota Ryba jest obiecujący niegdyś satyryk springerowskiej, głownie, prasy. Nagroda przyznawana jest felietonistom poniżej 40 lat).

  47. 21/04/2011 o 5:34 pm

    Zatroskany, co do tego Feusettee’a całego, to nie używałbym określeń felietonista, felietony.
    felietony to pisali Słonimski, Prus,Kisielewski, Passent, Stomma, Pilch, Słojewski (Hamilton), Tym (acz ten stary z „Wprost”, boi tym obecny z „Polityki” to jakaś totalna pomyłka), z prawaków obecnych to niezłe pióro (mimo chorych czy dziwacznych poglądów i różnych złych cech, które tu wspólnie wytykamy) ma JKM< czasem Michalkiewicz, czasem Ziemkiewicz.

    Feusette pisze teksty takie, że co drugi bloger by napisał lepsze i ciekawsze.

    Inna sprawa, że np. podobnie w mdły, nudny i bezpłciowy sposób pisze Janke (acz na szczęście nie sili się na poczucie humoru itd, bo już zupełnie by się zbłaźnił)

  48. 21/04/2011 o 5:50 pm

    No i po co więcej czytać. I tak wiadomo co będzie dalej. Te abstrakt z „felietonu” + kontekst każdemu pozwoli domyslić się o co chodzi.
    Chociaż proponuje kolejny konkurs – na dokonczenie „felietonu” fosete czy jak mu tam. Po co płacić za kontent, lepiej podejść do tego zgodnie ze starą anarchistyczną zasadą DIY.

    zatroskany :
    Ja głosowałam na „Innego’ – Krzysztof „dick” Feusette(40 lat) młody, zadziorny kogucik z ŁRZEpy. Atakuje Salon z pasją i zaangażowaniem, a nie jak np. Warzecha żeby się przypodobać kolegom ze „starszych” gazet.
    Pan Feusette powalił mnie, gdy wyczytałem się że każe sobie płacić za swoje teksty:
    http://uwazamrze.pl/2011/04/co-dalej-z-platforma/
    (dotychczas sądziłem że on sam pokrywa koszty publikacji swoich felietonów.)
    PS.
    Z „ziemkiewiczowskiego riserczu na temat p. Feusette dowiedziałem że zdobył wyróżnienie w konkursie na nagrodę „Złota Ryba” :-)
    (Patronem nagrody Złota Ryba jest obiecujący niegdyś satyryk springerowskiej, głownie, prasy. Nagroda przyznawana jest felietonistom poniżej 40 lat).

  49. 21/04/2011 o 5:51 pm

    adas :

    Te akcje to dla wszystkich, czy tylko dla 400 najbardziej popularnych wytwórców kontentu?

    Jakiś poważny australijski inwestor na horyzoncie?

    Myślę o Stanie Tymińskim.

  50. 21/04/2011 o 5:53 pm

    grześ :

    galopujący major :
    Ale, ale Gadowski oszukuje, bo na bieżąco dostarcza lolcontentu:
    http://wgadowski.salon24.pl/300325,jezus-i-demokracja
    „Wybaczcie, że dziś, w dniu kiedy Jezus umył swoim uczniom nogi, zajmę was przez chwilę drobnym rozważaniem.”
    Padłem po tym zdaniu.

    Jejku, ale on pierdoli, niby pierwsze zdanie najlepsze, ale jednak dalej nie jest gorzej, bełkot bełkotem pogania.

    Cymesik i tak będzie w komentarzach (choć na solo, zaraz dostaniesz po mordzie i takie tam).

  51. 21/04/2011 o 5:57 pm

    vHF :

    galopujący major :
    „Wybaczcie, że dziś, w dniu kiedy Jezus umył swoim uczniom nogi, zajmę was przez chwilę drobnym rozważaniem.”

    Gadowski mnie trzyma za nogę!!!

    No to już przynajmniej znamy odpowiedź na pytanie:

    „Gdzie jest dziś Jezus?
    Komu umywa nogi?”

  52. 21/04/2011 o 5:59 pm

    DoktorNo :

    Pan red. Warzecha. Kiedyś pisał tak: http://lukaszwarzecha.salon24.pl/5264,zakon-czcicieli-jarkacza

    Teraz pisuje inaczej.

    Tiaa

    „P.S. Każdy, kto czyta ten tekst bez zbędnych emocji, łatwo dostrzeże, że nie jest on skierowany w żaden sposób przeciwko PiS-owi ani jego prezesowi. Opisuje jedynie pewną grupę zwolenników tychże. Czy sam Kaczyński odpowiada za to, jakich ma zwolenników? Sądzę, że w dość ograniczonym zakresie. Właściwie inni partyjni liderzy powinni mu zazdrościć, że są wśród nich całkiem spore zastępy ludzi o mentalności karnych żołnierzy.”

    Całe to inaczej, to tylko zmiana stosunku do pacjentów, ale nie do kierownika ośrodka.

  53. 21/04/2011 o 6:00 pm
  54. 21/04/2011 o 6:05 pm

    zatroskany :

    Ja głosowałam na „Innego’ – Krzysztof „dick” Feusette(40 lat) młody, zadziorny kogucik z ŁRZEpy. Atakuje Salon z pasją i zaangażowaniem, a nie jak np. Warzecha żeby się przypodobać kolegom ze „starszych” gazet.
    Pan Feusette powalił mnie, gdy wyczytałem się że każe sobie płacić za swoje teksty:
    http://uwazamrze.pl/2011/04/co-dalej-z-platforma/
    (dotychczas sądziłem że on sam pokrywa koszty publikacji swoich felietonów.)

    PS.
    Z „ziemkiewiczowskiego riserczu na temat p. Feusette dowiedziałem że zdobył wyróżnienie w konkursie na nagrodę „Złota Ryba” :-)
    (Patronem nagrody Złota Ryba jest obiecujący niegdyś satyryk springerowskiej, głownie, prasy. Nagroda przyznawana jest felietonistom poniżej 40 lat).

    Mnie osobiście podoba się jak na jedno zdanie Wojewódzkiego odpowiada jakimś stekiem inwektyw, widać że koniecznie chce dowalić, ale mało kto go traktuje poważnie. w końcu to facet od majtek Dody.

  55. 21/04/2011 o 6:22 pm

    galopujący major :
    Całe to inaczej, to tylko zmiana stosunku do pacjentów, ale nie do kierownika ośrodka.

    Bo pan redaktor znalazł nowy target?

  56. axolotl
    21/04/2011 o 6:48 pm

    Oni chyba sobie tak to jakoś wykoncypowali, że im bardziej tekst napiszą nadęty, patetyczny i gromy siejący, tym ten tekst będzie fajniejszy. Właśnie to zadęcie mnie najbardziej kręci w prawicowej grafomanii. Dlatego, chociaż Sakiewicz ładnie zapunktował porównywaniem przedstawicieli patrioto-polo do rycerstwa, a później do wyższej ewolucyjnie formy homo sapiens, to jednak w finale pozostali mi Kijowski z Gadowskim. Kijowski wygrywa doświadczeniem w ciamciaramciowatości.

  57. Ziutek
    21/04/2011 o 6:59 pm

    No ja jednak na Kijowskiego:

    „Rosną mury. Te bramy kodowe:

    Piny, Nipy i dostęp do sieci.

    Ludzie czują historyczną zmowę

    I, że czają się dzisiaj – sąsiedzi !”

    http://kijowski.salon24.pl/300109,elegia-dla-marka-rosiaka-bronislawowi-wildsteinowi

  58. armatus
    21/04/2011 o 7:09 pm

    Ziutek :
    http://kijowski.salon24.pl/300109,elegia-dla-marka-rosiaka-bronislawowi-wildsteinowi

    To jest szczyt. Tego nie da się już przebić. Nie ma szans.

  59. zatroskany
    21/04/2011 o 7:12 pm

    galopujący major :
    Mnie osobiście podoba się jak na jedno zdanie Wojewódzkiego odpowiada jakimś stekiem inwektyw, widać że koniecznie chce dowalić, ale mało kto go traktuje poważnie. w końcu to facet od majtek Dody.

    No to michnikowszczyzna roulez!
    [Feusette] Zrezygnował z majtek Rabczewskiej dla kalesonów Czuchnowskiego??!!!

  60. MisterGibbons
    21/04/2011 o 7:50 pm

    Bardzo trudny wybór, wahałem się między Gadowskim a Sakiewiczem, ale padło ma tego pierwszego, bo jego historyjka o prostym chłopie i jego synu, który dużo czytał po prostu mnie rozwaliła
    Moze powinienes zrobic jakies eliminacje np. wybrac pierwsza trojke a potem wybrac mistrza mistrzow :)

  61. 21/04/2011 o 8:03 pm

    O kurwa, masakra, i wy tak bez ostrzeżenia z tym linkiem.
    Właściwie każde zdanie w tym „wierszu” Kijowskiego to majstersztyk.

    Eh, a ja gupi na Gadowskiego zagłosowałem.
    Kijowski rulez!

    P.S. w tonacji bardziej serio: czy ci ludzie (Gadowski, Kijowski) są pijani, jak to tworzą i (tu tym bardziej) jak wrzucają do neta.

    Ja po kilku drinkach chyba tylko bym się ośmielił taki wiersz wrzucić, ale szybko skasował po wytrzeźwieniu.
    Oni muszą by na ciągłym rauszu:)

  62. Ziutek
    21/04/2011 o 8:17 pm

    Kijowski wygrał u mnie rzutem na taśmę, bo notka z wczoraj z 22.04

  63. 21/04/2011 o 8:45 pm

    Ziutek :

    No ja jednak na Kijowskiego:

    „Rosną mury. Te bramy kodowe:

    Piny, Nipy i dostęp do sieci.

    Ludzie czują historyczną zmowę

    I, że czają się dzisiaj – sąsiedzi !”

    http://kijowski.salon24.pl/300109,elegia-dla-marka-rosiaka-bronislawowi-wildsteinowi

    Rany, rany dlaczego nie było tego na jedynce Psychiatryka?

  64. barista
    21/04/2011 o 8:49 pm

    galopujący major :
    Kto kupi akcje, będzie mógł se wklejać własne ankiety.

    Cegiełki lepiej, na fundację.
    ***
    Widziałem dzisiaj fajną reklamę wielkoformatową – „medytacje muzyczne Jana Pawla II, Stanisław Soyka & Andrzej Piasek Piaseczny, w empiku i dobrych sklepach muzycznych”

  65. 21/04/2011 o 9:34 pm

    galopujący major :

    Ziutek :
    No ja jednak na Kijowskiego:
    „Rosną mury. Te bramy kodowe:
    Piny, Nipy i dostęp do sieci.
    Ludzie czują historyczną zmowę
    I, że czają się dzisiaj – sąsiedzi !”
    http://kijowski.salon24.pl/300109,elegia-dla-marka-rosiaka-bronislawowi-wildsteinowi

    Rany, rany dlaczego nie było tego na jedynce Psychiatryka?

    Rany, dlaczego to nie ma żadnych komentarzy?
    Przecież to grzech zaniechania…

  66. armatus
    21/04/2011 o 9:35 pm

    grześ :
    Przecież to grzech zaniechania…

    Fapują.

  67. kashmir
    21/04/2011 o 10:54 pm

    Ziutek :No ja jednak na Kijowskiego:„Rosną mury. Te bramy kodowe:Piny, Nipy i dostęp do sieci.Ludzie czują historyczną zmowęI, że czają się dzisiaj – sąsiedzi !”http://kijowski.salon24.pl/300109,elegia-dla-marka-rosiaka-bronislawowi-wildsteinowi

    AAAAAAaaaaaaaaa..! . . . ! (nieczyt.)

  68. 21/04/2011 o 10:57 pm

    barista :

    galopujący major :
    Kto kupi akcje, będzie mógł se wklejać własne ankiety.

    Cegiełki lepiej, na fundację.
    ***
    Widziałem dzisiaj fajną reklamę wielkoformatową – „medytacje muzyczne Jana Pawla II, Stanisław Soyka & Andrzej Piasek Piaseczny, w empiku i dobrych sklepach muzycznych”

    Mam lepsze. Chrześcijański rap o masturbacji he, he i jeszcze raz he:

  69. armatus
  70. 21/04/2011 o 11:46 pm

    Ło matko, nie poznałem, tak się zmienił, indianiec.

  71. 22/04/2011 o 12:56 am

    Toż to jakiś metalowiec. Panzer ponton. (wiem żenujące prawackie poczucie humoru (wiem żenujące prawackie poczucie humoru))

    galopujący major :
    Ło matko, nie poznałem, tak się zmienił, indianiec.

  72. 22/04/2011 o 2:32 am

    Skąd ich biorą?

    „To wszystko już jest. Wystarczy to zebrać jak redakcja „Uważam rze” zebrała doskonały zespół dziennikarzy, którzy potrafili z niczego stworzyć wiodący tygodnik opinii. Czy mając do wybory między programami Kuby Wojewódzkiego, a Wojciecha Cejrowskiego, Tomasza Lisa, a Rafała Ziemkiewicza, Moniki Olejnik, a Katarzyny Hejke ktoś miałby wątpliwość jaki guzik nacisnąć na pilocie? Ja nie i wiele osób też nie. Tak jak nie mamy wątpliwości czekając na kolejny numer tygodnika „Uważam rze” w każdy poniedziałek.

    Redakcji gratuluję! A że przed nami święta, a zaraz potem beatyfikacja Jana Pawła II to pozwolę sobie właśnie polskiego papieża zacytować (na szczęście nie miał żony więc mogę to uczynić bez żadnych obaw, że ktoś to zaraz będzie medialnie rozrabiał) „Bogu dziękujecie, Ducha nie gaśnie”.”

    http://www.wpolityce.pl/blog/post/10758/Uwazam_Rze____czas_na_telewizje___Skoro_na_tak_trudnym_rynku_udal_sie_tygodnik__to_tym_bardziej_udac_by_sie_mogla_TV__.html

  73. armatus
    22/04/2011 o 10:12 am

    Kurde ale Wprost to naprawdę żena, czytaliście to o nawróconym skinie? Historyjka rodem z Faktu.

  74. Fiannan
    22/04/2011 o 10:50 am

    Dla mnie: „Prymas” Terlikowski – na wieki wieków ramen.

  75. 22/04/2011 o 11:22 am

    Kurwa, czy nie moglibyście czerwonych kwadracików umieszczać przed najbardziej kuriozalnymi linkami/filmikami itd
    \
    Posłuchałem i poczytałem tegoż rapera, no po prostu masakra.

    Najlepsze jest to:

    „Nienawidził siebie za to, że znów to robi, wiesz
    Zamykał się w sobie więc słabły kontakty
    Przyjaciół ubywało, to są skutki tych praktyk
    Dobrze wiedział, że tylko Bóg jest lekiem”

    masturbacja jako przyczyna tracenia przyjaciół:), no po prostu piekne…

  76. 22/04/2011 o 11:49 am

    grześ :

    masturbacja jako przyczyna tracenia przyjaciół:), no po prostu piekne…

    Rapier ma rację, to proste, już się z nimi nie witał, nie podawał im nieczystej ręki (a jako prawicowiec nie umiał lewą).

  77. 22/04/2011 o 11:54 am

    kwik :

    grześ :

    masturbacja jako przyczyna tracenia przyjaciół:), no po prostu piekne…

    Rapier ma rację, to proste, już się z nimi nie witał, nie podawał im nieczystej ręki (a jako prawicowiec nie umiał lewą).

    Hmm, rzeczywiście, to nawet pasuje. Bo ja już myślałem, że chodzi o to, że się na nich spuszczał albo coś w podobie.

  78. cyncynat
    22/04/2011 o 12:05 pm

    galopujący major :

    kwik :
    grześ :

    masturbacja jako przyczyna tracenia przyjaciół:), no po prostu piekne…

    Rapier ma rację, to proste, już się z nimi nie witał, nie podawał im nieczystej ręki (a jako prawicowiec nie umiał lewą).

    Hmm, rzeczywiście, to nawet pasuje. Bo ja już myślałem, że chodzi o to, że się na nich spuszczał albo coś w podobie.

    Mi sie wydaje, ze to co nam zapodales, Majorze, to polska prawicowa wersja Kompleksu Portnoya.

  79. 22/04/2011 o 12:48 pm

    galopujący major :

    Całe to inaczej, to tylko zmiana stosunku do pacjentów, ale nie do kierownika ośrodka.

    Gwoli rozwinięcia tematu: http://lukaszwarzecha.salon24.pl/5263,wielkie-destruktor-w-akcji

  80. 22/04/2011 o 1:09 pm

    Ten Krysztopa to jednak straszny matoł (patrz pierwsze zdania tekstu)

    http://bozeuchowaj.salon24.pl/300517,ojczyzny-wolnej-racz-nam-panie-nie-zabierac

  81. 22/04/2011 o 1:11 pm

    galopujący major :
    Ten Krysztopa to jednak straszny matoł (patrz pierwsze zdania tekstu)

    Ale potem mówi rozsądnie:

    „A jednak również ona ulega pokusie pieniackiego powtarzania nieprawdy na temat prezydenckiego autorstwa sporu wokół krzyża. Czytałem wywiad w którym Komorowski stwierdza że czas aby harcerski krzyż umieścić w kościele św. Anny. Wypowiedź nie była prowokacyjna i uwzględniała to co dla wiekszości, w tym harcerzy było dość oczywiste. Charakteru prowokacji nadały mu dopiero późniejsze wydarzenia związane z niepotrzebną wokół krzyża histerią.”

    Tylko po co ten patos na końcu?

  82. 22/04/2011 o 2:03 pm

    Eee, po prostu Cezary Krysztopa to taki Rybitzky light, obu zdarzało się pisać sensownie, ale obu chyba (lekko?) odpierdoliło, Rybitzky’emu znacznie przed Smoleńskiem, Krysztopie po.

    Najzabawniejsze, że w gronie fanatycznych pisowców i prawaków obaj zawsze i tak będa podejrzani, nawet jak będą wielbić JK w każdym tekście.
    Podobnie zresztą pisowcy choćby Igora Janke traktują, poklepują po ramieniu za jakiś tekst po lini, by w gruncie rzeczy uważać go/ich za zdrajcę, mięczaka, nijakiego komentatora bez właściwości itd

  83. peer2
    22/04/2011 o 4:20 pm

    Głosować mi na Witolda! Bo inaczej w mordę!

  84. Ezyr(r)
    23/04/2011 o 5:04 pm

    Wybrałem z lekkim wahaniem Warzechę ze względu na największe chyba w tej grupie stężenie pajacostwa i LOLkontentu. Na krótkiej liście byli jeszcze Ziemkiewicz i Kłopotowski oraz Paliwoda i Ścios, którzy w zestawieniu się nie znaleźli (publicyści wyklęci). Inicjatywa, Majorze, ze wszech miar cenna i warto by ją utrzymać w postaci stałego rankingu. Pozdrawiam, Ezyr(r)

  85. vHF
    25/04/2011 o 10:51 pm

    Ezyr(r) :
    Wybrałem z lekkim wahaniem Warzechę ze względu na największe chyba w tej grupie stężenie pajacostwa i LOLkontentu. Na krótkiej liście byli jeszcze Ziemkiewicz i Kłopotowski oraz Paliwoda i Ścios, którzy w zestawieniu się nie znaleźli (publicyści wyklęci). Inicjatywa, Majorze, ze wszech miar cenna i warto by ją utrzymać w postaci stałego rankingu. Pozdrawiam, Ezyr(r)

    To jest niezły pomysł: stały pajacometr, mierzący bieżace stężenie buractwa w wybranych publicystach. W sam raz na pasek z prawej.
    Jako członek Rady Bloga poddaje wniosek pod głosowanie.

  86. 25/04/2011 o 10:53 pm

    A weź to teraz jakoś wgraj na ten pasek. Widget jakiś do wordpressa czy co?

  87. cyncynat
    26/04/2011 o 12:00 am

    galopujący major :
    A weź to teraz jakoś wgraj na ten pasek. Widget jakiś do wordpressa czy co?

    pomysl jest fajny, ale by mierzyc biezace stezenie wypadaloby miec nie prosty poll, ale np moving average, a takiego plugina to nie widzialem. w sumie proste to do zaprogramowania, ale jak pomysle o programowaniu w php, to natychmiast przypominam sobie jak bardzo jestem zawalony ciekawsza robota. ale warto poszukac w sieci – moze ktos juz to wymeczyl.

  88. cyncynat
    26/04/2011 o 12:06 am

    i w ogole: kto glosuje na Ziemkiewicza w takich liczbach? ja nawet nie pamietam kiedy mnie ostatnio Ziemkiewicz rozsmieszyl.

  89. vHF
    26/04/2011 o 9:28 am

    cyncynat ma racje: potrzebne by bylo jakies wygaszanie glosow z czasem, a tego pewnie w standardzie nie ma.

  90. guma123
    26/04/2011 o 3:46 pm
  1. 15/05/2011 o 12:17 am

Skomentuj

