Strona główna > felietonik > Podżegacze

Podżegacze

 

– Nudno tu trochę.

– I zimno!

– Mogliby nas wreszcie wypuścić.

– Ale nie wypuszczą.

– Ale mogliby.

– Pewnie, że mogliby. Ale nie wypuszczą.

– W końcu nic takiego nie zrobiliśmy!

– No nie wiem…

– Ale ja wiem, nic a nic!

– No trochę jesteśmy temu winni.

– A niby w jaki sposób?

– Igramy z ogniem!

– Z ogniem?

– Tak, z ogniem.

– A to ciekawe?

– No bo popatrz, jakby ciebie wypuścili, to byś dalej do swojego nakłaniał.

– Pewnie, że bym nakłaniał, a ty byś nie nakłaniał?

– Pewnie, że bym nakłaniał. I to jeszcze jak!

– No więc, o co chodzi?

– No więc, jak ja bym nakłaniał, to byś powiedział, że igram z ogniem, bo promuje występowanie z Mistycznego Ciała Chrystusa i narażam ludzi na piekło!

– No nie wiem, czy bym powiedział.

– No jakbym zachęcał twoich znajomych, a oni by mnie posłuchali i przyjęli mojego, a od twojego uciekli, się go wyrzekli, to nie powiedziałbyś im, że pójdą do piekła?

– No może i bym powiedział.

– Właśnie i ja też bym powiedział!

– Że pójdą do piekła, jak ciebie posłuchają?

– Nie, że jak uciekną od mojego i pójdą do twojego, to wylądują w piekle! Bo nie można być naraz u jednego i u drugiego, prawda?

– No nie można.

– Widzisz! I dlatego, jak ciebie wypuszczą, to ja powiem, że igrasz z ogniem.

– A jak ciebie, to ja powiem?

– Dokładnie.

– I dlatego nas tu trzymają?

– Tak, igramy z ogniem. Jesteśmy podżegaczami!

– A co z tymi, co zostali na zewnątrz?

– O nich się nie martw, oni to już na pewno pójdą do piekła! Ale szczęśliwie już bez naszego udziału.

– Ale my nie pójdziemy?

– No nie wiem, ty pewnie pójdziesz, ale ja to na pewno nie!

 

 

  1. celso_b
    24/02/2011 o 2:36 pm

    no ale dziś dla brata Tomasza wyjątkowo ciężki dzień. taki był z siebie dumny publikując swoje odkrycie pod pięknym tytułem
    „Czego tak strasznie boją się przeciwnicy lustracji? Prawdy!” hehe
    a tu taka wtopa.najsmieszniejsze że wkręcili Wildsteina.

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9159805,Gontarczyk_broni_Geremka_przed__Naszym_Dziennikiem_.html

    a czytanie fronda.pl jest dziś znacznie zabawniejsze niż zazwyczaj. polecam szczególnie odpowiedź autora tekstu o Geremku na zarzuty Gontarczyka. no i komentarze na zwykłym poziomie.

    ciekawe jak będa się bronić. stawiam na tezę o prowokacji masońsko-rosyjskiej

  2. 24/02/2011 o 10:12 pm

    Ale już przeprasza. A pacjenci na to, że Geremek to i tak zdrajca. P24 live.

  3. Koniec Polski Prawej
    25/02/2011 o 7:14 am

    Ciekawe czy TokFm będzie dalej zapraszało Terlikowskiego i Gmyza jako komentatorów

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

