Strona główna > opowiadanko > Anatomy Fiction

Anatomy Fiction

Historycy do dziś się spierają, czy długość penisa Antoniego M. miała wpływ na jego polityczne szaleństwa. Zwolennicy tej tezy twierdzą, że zbyt długi penis skutkuje odpływem krwi od mózgu, co z kolei powoduje urojenia, majaki, a nawet omdlenia. Przeciwnicy podkreślają, że na początku XXI wieku znane już były leki na tę przypadłość, a, dająca się zauważyć w archiwach, pulsująca żyła na skroniach Antoniego M. jest dowodem  prawidłowego ukrwienia mózgu. Tak czy inaczej, obie strony zgadzają się jednak, że istnieje wyraźna korelacja pomiędzy długością penisa a patriotyzmem. Ewolucjoniści twierdzą nawet, że długi penis to, wytworzona jeszcze w pradawnych czasach zaborów, broń biała, którą patriota mógł ukłuć w oko wroga, gdy ten krzyczał do niego: Hände hoch! Nadprezentacja jednookokich, rosyjskich trupów, grzebanych podczas zwycięskiej kampanii roku 2013, zdaję się potwierdzać tę hipotezę. Na co dzień jednak długi penis był przede wszystkim oznaką patriotycznego męstwa. Znane są przypadki penisów malowanych w barwy narodowe, tudzież penisów używanych w roli masztów dla rozmaitych patriotycznych flag i transparentów. Z drugiej strony, obok obelg typu „facet bez jaj”, „męska cipa” wykrzykiwanie o „za krótkim penisie” należały do stałego repertuaru politycznej retoryki patriotów początku XXI wieku. Niektórzy lingwiści uważają nawet, iż popularne hasło o „pluciu jadem” znajduje źródło właśnie w wieczornych polucjach, które towarzyszyły rozemocjonowanym patriotom podczas ówczesnych debat telewizyjnych. Z kolei psychologowie ewolucyjni podkreślają, iż długość penisa była jednoznacznym sygnałem, który przyciągał kobiety w poszukiwaniu wartościowych genów. W tym celu niektórzy patrioci tatuowali sobie rozmiar penisa na szyjach, dłoniach, a nawet krzyżu. Warto przy tym dodać, że w połowie XXI wieku wraz z mitem globalnego ocieplenia, ostatecznie padł też mit,  iż rozmiar penisa nie gra roli w satysfakcji seksualnej. I to właśnie zbytnia elitarność, zdaniem wielu badaczy, ostatecznie sprowadziła na patriotów zagładę, której bezpośrednią przyczyną była kumulacja wad genetycznych patriotycznego chowu wsobnego.

  1. 28/01/2011 o 2:31 pm

    To jest kompletnie nie logiczne. Jak wiadomo to ludzie o małych penisach przeważnie muszą sobie stworzyć jakąś protezę – kupić sobie ferrari, zdobyć władzę etc. Ponadto jak wiadomo świat kręci sie wokół dupy – osobniki które nie mają problemu z kontaktami z wybranymi przez siebie dupami nie muszą stosowac protez. Moja teoria jest taka że ktoś kto ma kompleks małego członka (i wystarczy jedynie aby w ujęciu subiektywnym ten cżłonek był mały) będzie w kontaktach międzyludzkich bardzo wycofany i sfrustrowany w związku z czym starał sie będzie zdobyc władzę po to aby nijako zakamuflować swoje kompleksy.
    Inna teoria mówi że ci którym nie staje muszą przenieść swoje zaangażowanie na inne dziedziny życia: władze albo piłke nożną. W przypadku piłki nożnej wchodzic może jeszcze wypierany, co jest uwarunkowane otoczeniem społecznym, homoseksualizm (no sorry stary). Podniecanie się spoconymi meskimi ciałami w końcu z czegos musi wynikać. A jako że hipokryzja w której się tkwi nie pozwala złapać kolegi za kolano to można stworzyć mariaż tego jakie to niby męskie jest obserwowanie tych spoconych ciał latających w te i we w te.
    Ale o władzy mówimy… W krótkich słowach – to kompleksy, impotencja lub tez inne problemy seksualne powoduja że ktos sie pcha do władzy zastępując sobie naturalne potrzeby posiadaniem jedynie słusznej racji i kierowaniem życiem innych. Definicja polityka zatem to – choć mi nie staje i mam małego to mam kontrole nad twoim zyciem i jakie to fajne. Nie zmienia to jednak faktu że mu nie staje i ma małego – niezaleznie czy to polityk prawicowy czy lewicowy.

  2. 28/01/2011 o 2:53 pm

    Abstrahując do tego, że to powyższe jest fikcją, w której można dowolnie i bez żadnych konsekwencji obalać wszystkie badania, to pisanie „To jest kompletnie nie logiczne. Jak wiadomo…” jest dosyć zabawne, bo nie ma to jak obalać czyjąś logikę, wciskaniem własnych aksjomatów. Dalej jest tylko ciekawiej, raz, że nie każdy musi kamuflować swoje kompleksy, bo wówczas nie byłoby w ogóle ludzie, którzy mają subiektywnie małe członki i nie są politykami, dwa, o spoconych ciałach mówią zawsze ci, którzy piłki nie oglądają, pewnie dlatego, że w TV całego tego potu nie czuć, anie nie widać, tak jak nie widać półnagich męskich ciał (w przeciwieństwie do boksu – wyjątkowo nasyconego homoerotyzmem). No i na koniec nie mówimy o żadnej władzy, tylko o patriotyzmie, to nie to samo, nieprawdaż?

  3. 28/01/2011 o 3:16 pm

    oj tam jak zwykle czepiasz się :P i skąd Ci przyszło że ja to tak na powaznie? Uderz w stół.. ? :P

  4. 28/01/2011 o 3:20 pm

    acha… i nie wiem czy nie to samo, przynajmniej w ujeciu przyczyn i skutków. Zarówno w jednym przypadku jak i drugim ma sie przeswiadczenie że wie sie lepiej od innych jak ci inni mają zyć.

  5. 28/01/2011 o 3:22 pm

    qatryk :

    acha… i nie wiem czy nie to samo, przynajmniej w ujeciu przyczyn i skutków. Zarówno w jednym przypadku jak i drugim ma sie przeswiadczenie że wie sie lepiej od innych jak ci inni mają zyć.

    Ależ Wy tam, korwiniści, macie ciśnienie, że Wam lewactwo przejedzie walcem i wyrówna. Spoko, najpierw ukradniemy Wam dzieci i rzucimy gejom na pożarcie.

  6. 28/01/2011 o 3:30 pm

    No widzisz my korwinisci mamy takie przeświadczenia wy lewacy macie że my korwinisci zjadamy bezdomnych i spuszczamy sie na ludzi pracy, więc tu nic nie trzeba równać. Siebie warci jesteśmy (skoro się juz szufladkujemy).

  7. 28/01/2011 o 3:43 pm

    he, he, czyżby cię moja wrzutka zainspirowała?

    Ale dla tej frazy:

    „Ewolucjoniści twierdzą nawet, że długi penis to, wytworzona jeszcze w pradawnych czasach zaborów, broń biała, którą patriota mógł ukłuć w oko wroga, gdy ten krzyczał do niego: Hände hoch!”

    warto podsyłać ci najgłupsze teksty z Salunu:)

    Umarłem ze śmiechu i zachwytu:)

  8. 28/01/2011 o 3:45 pm

    A dla wkurwienia komentatora jaja wyrychtuję kolejny komentarz i stwierdzę, że miło obaczyc quatryka tu.

  9. 28/01/2011 o 5:43 pm

    qatryk :

    No widzisz my korwinisci mamy takie przeświadczenia wy lewacy macie że my korwinisci zjadamy bezdomnych i spuszczamy sie na ludzi pracy, więc tu nic nie trzeba równać. Siebie warci jesteśmy (skoro się juz szufladkujemy).

    Na to „spuszczamy się na ludzi pracy” to bym nie wpadł. Niezłe, będę korzystał.

  10. 28/01/2011 o 5:45 pm

    grześ :

    he, he, czyżby cię moja wrzutka zainspirowała?

    Ale dla tej frazy:

    „Ewolucjoniści twierdzą nawet, że długi penis to, wytworzona jeszcze w pradawnych czasach zaborów, broń biała, którą patriota mógł ukłuć w oko wroga, gdy ten krzyczał do niego: Hände hoch!”

    warto podsyłać ci najgłupsze teksty z Salunu:)

    Umarłem ze śmiechu i zachwytu:)

    Dokładnie, zatroskany o Polskę wkleił niezły pomył o Radwańskiej psującej piłki w parze z jakąś Ruską, ale Ty go przebiłeś.

  11. 28/01/2011 o 5:45 pm

    grześ :

    A dla wkurwienia komentatora jaja wyrychtuję kolejny komentarz i stwierdzę, że miło obaczyc quatryka tu.

    I znowu będzie czescjacek na blipie pisał o mizaniu z korwinistami:)

  12. vHF
    28/01/2011 o 8:16 pm

    Nadprezentacja jednookokich, rosyjskich trupów, grzebanych podczas zwycięskiej kampanii roku 2013

    To jest dobre. Ale z drugiej strony—jestem pijany.

  13. de_lowca
    28/01/2011 o 8:42 pm

    vHF :

    Nadprezentacja jednookokich, rosyjskich trupów, grzebanych podczas zwycięskiej kampanii roku 2013

    To jest dobre. Ale z drugiej strony—jestem pijany.

    no gratuluje…ale z drugiej strony zadne literufffki wszystko jak nalezy…czymzes sie upil?!

  14. cyncynat
    28/01/2011 o 8:44 pm

    Sorry, ale wlasnie czytam to: http://mrw.blox.pl/2011/01/Wszystko-Czego-Nienawidze.html
    I nie moge buzi domknac. Jezu, jezu, jaka kopalnia kompleksow. I towarzystwo stawilo sie karnie prawie do ostatniego hipstera.

    BTW „kampania 2013” jest niezla. I pijany nie jestem, zaledwie skacowany.

  15. 28/01/2011 o 9:10 pm

    cyncynat :

    Sorry, ale wlasnie czytam to: http://mrw.blox.pl/2011/01/Wszystko-Czego-Nienawidze.html
    I nie moge buzi domknac. Jezu, jezu, jaka kopalnia kompleksow. I towarzystwo stawilo sie karnie prawie do ostatniego hipstera.

    BTW „kampania 2013″ jest niezla. I pijany nie jestem, zaledwie skacowany.

    Ale tam jest fajna myśl, że BKŚ to TVN. Nawet chce o tym zrobić notkę. Tyle że wpadł wo i tradycyjnie męczy bułę z autostradami.

  16. 28/01/2011 o 10:24 pm

    cyncynat :
    I nie moge buzi domknac. Jezu, jezu, jaka kopalnia kompleksow.

    Chodź, dorzuć coś swojego.

  17. 28/01/2011 o 10:26 pm

    galopujący major :
    A i masz jeszcze grzeiu próbkę prawicowego poczucia humoru. Curwa, ale żena:
    http://www.wpolityce.pl/view/6596/Teatrzyk__Przegnily_batonik__przedstawia_sztuke_zlowrozbna__Dziesiec_lat_minelo___Tusk__Ostachowicz_i_Krol_Ryszard_III.html

    \Eeee tam, prawicowe poczucie humoru nie istnieje, nie odnotowano.
    Zresztą on nawet śmiać się nie umieją, tylko rechotać:)

  18. cyncynat
    28/01/2011 o 10:26 pm

    galopujący major :

    cyncynat :
    Sorry, ale wlasnie czytam to: http://mrw.blox.pl/2011/01/Wszystko-Czego-Nienawidze.html
    I nie moge buzi domknac. Jezu, jezu, jaka kopalnia kompleksow. I towarzystwo stawilo sie karnie prawie do ostatniego hipstera.
    BTW „kampania 2013″ jest niezla. I pijany nie jestem, zaledwie skacowany.

    Ale tam jest fajna myśl, że BKŚ to TVN. Nawet chce o tym zrobić notkę. Tyle że wpadł wo i tradycyjnie męczy bułę z autostradami.

    e, tam. Popatrz jak oni pogardzaja tymi mitycznymi bksiami. Kazdy ma cos do napisania o nich. Wlasciwie tylko czescjacek i wo wylamuja sie z tego – z roznych powodow. Przyjrzyjmy sie kilku smakowitym przypadkom:

    oto leci postironiczny hipster inzynier z opisem bksiakow: „CV jako podstawowy składnik indywidualności osobniczej (bazodanowe ujęcie cech, życiorysu i wiedzy), sprowadzona do cech wartościowych rynkowo („Biegła obsługa pakietu Office”). Profesja/profesjonalizm jako główny element w samopostrzeganiu. „. Prosze zauwazyc, ze to pisze ktos, kto ma w ksyce „inzynier” i ktos, kto, jak go nazwano inzynierem w nawiasie, to przylazl tu sie tlumaczyc, ze jest inzynierem, a nie „inzynierem”.

    Lecmy dalej, TrollMaster z LMC najbardziej utyka na niski poziom kapitalu kulturowego i chujowe zainteresowania bksiakow. A jakie zainteresowania i poziom uhm kapitalu kulturowego ma on sam? No patrzmy:
    http://mrw.blox.pl/resource/amigaMANGA2.gif (tworczosc mlodego artysty)
    http://web.archive.org/web/20010404000754/http://kki.net.pl/~michio/ (tworczosc troche starszego artysty)

    http://michio2.fm.interii.pl/promo7_4.html (juz w domciu, to artysta z pelnia swojego kapitalu kulturowego)

    Chodzmy dalej, (kilkustronicowego!) ranta napisal tez Braineater aka Marceli Szpak, co to pol godziny nie moze usiedziec bez wspomnienia o swojej meskosci (seriously, I’m not kidding) i swojej zajebiscie artystycznej pracy tlumacza. Co prawda, irl Marcin Wrobel (jego meskosc przerobila skromnie wrobla na zaledwie szpaka) tlumaczy glownie jakies horror-sf-thriller-shity i „poradniki dla duzego wydawnictwa informatycznego ( http://www.user8400.globtra.com/en/ ), a w zajebistym artykule dla GW to hipster-machismo radzi innym freelancerom by tez jak on zerowali na swojej zonie-na-etacie, bo uhh, artysta-freelancer nie koniecznie moze wyzywic rodziny. Ale jakze bardzo przyjemnie zrobic dobrze na wlasne ego i porantowac na korpoludkow i poczuc sie lepszym czlowiekiem.

    Naprawde, na tym tle WO wyglada na okaz zdrowia psychicznego, a czescjacek to juz zupelnie wyglada na goscia nie z tej bajki.

    Kurde, ja mam tylko nadzieje, ze oni tu nie zagladaja i nie przylaza ze swoim butthurtem.

  19. cyncynat
    28/01/2011 o 10:27 pm

    Eli Wurman :

    cyncynat :
    I nie moge buzi domknac. Jezu, jezu, jaka kopalnia kompleksow.

    Chodź, dorzuć coś swojego.

    a jednak przylazlo :(

  20. cyncynat
    28/01/2011 o 10:30 pm

    zapomnialem dac linka, oto hipster-machismo w oczekiwaniu na przelew: http://wyborcza.pl/1,75480,8908485,Czekam_na_przelew.html

  21. 28/01/2011 o 10:32 pm

    cyncynat :
    a jednak przylazlo

    No weź się zapisz do Stowarzyszenia Poszkodowanych Przez TTDKN, z siedzibą we Flejmie.

  22. vHF
    28/01/2011 o 10:37 pm

    Nadprezentacja jednookokich, rosyjskich trupów, grzebanych podczas zwycięskiej kampanii roku 2013

    To jest dobre. Ale z drugiej strony—jestem pijany.

    no gratuluje…ale z drugiej strony zadne literufffki wszystko jak nalezy…czymzes sie upil?!

    Łowco, kocham Cię. Ty jeden zawsze we mnie wierzyłeś, nawet w moim dziekańskim wcieleniu. Pijany jestem grappą, ale zawsze czy razy z krakowska czytam, żeby sprawdzić czy literówek nie ma.

  23. vHF
    28/01/2011 o 10:57 pm

    cyncynat :

    a jednak przylazlo

    No jak przylazło to czeba przywitać, Panie Wurmanie, pijana i skacowana emigracja Pana wita i poważa jak samą siebie.
    Albo nie.

  24. cyncynat
    28/01/2011 o 11:08 pm

    czekajcie, wlasnie na blibie probuja ustalic „kto z ttdkn skrzywdzil cyncynata”. rotlf, co za komedia. im sie wydaje, ze sa tak fajni, ze ich nie mozna nie lubic, ze tylko wyrzadzajac komus straszna krzywde odrzucenia, moga komus sie nie spodobac.
    o, well. im chyba nie da sie wytlumaczyc, ze ich ogladam jako serial hipster-fanboi-psychiatryk, podobnie jak ogladam Salon24 dla dawki patriotyzmu?
    o, well.
    ps. barcie, przykro mi, jestes za malo smieszny by mi sie chcialo o tobie pisac. innych pominietych tez przepraszam, powinni sie bardziej starac.

  25. cyncynat
    28/01/2011 o 11:11 pm

    a wlasciwie nie wiem, czy tych kolesi da sie przekonac, ze jestem z BKS i ze chce sie dowiedziec, jakich seriali mam ogladac celem zwiekszenia swojego kapitalu kulturowego?

  26. vHF
    28/01/2011 o 11:16 pm

    cyncynat :
    czekajcie, wlasnie na blibie probuja ustalic „kto z ttdkn skrzywdzil cyncynata”.

    Link? Mam doktorat z informatyki, ale tej francy nie rozumiem.

  27. cyncynat
    28/01/2011 o 11:26 pm

    vHF :

    cyncynat :
    czekajcie, wlasnie na blibie probuja ustalic „kto z ttdkn skrzywdzil cyncynata”.

    Link? Mam doktorat z informatyki, ale tej francy nie rozumiem.

    http://blogdebart.blip.pl/
    http://michio.blip.pl/

    i po linka.

    o kurwa, „znalezli” mnie pl.soc.seks.towarzyskie
    co za miszczowie googla, jejku dawno nie mialem takiego fajnego poranku.

  28. vHF
    28/01/2011 o 11:41 pm

    cyncynat :
    o kurwa, „znalezli” mnie pl.soc.seks.towarzyskie
    co za miszczowie googla, jejku dawno nie mialem takiego fajnego poranku.

    Dla Ciebie poranek, jak sie kurwa rzęsami resztek dnia trzymam.
    Dzięki za link.

  29. 28/01/2011 o 11:41 pm

    cyncynat :
    im sie wydaje, ze sa tak fajni, ze ich nie mozna nie lubic

    E nie, to nie tak. Po prostu zachowujesz się, jakby ci ktoś z TTDKN odbił narzeczoną. Mnie na przykład ciekawi, skąd się wzięła twoja niezbyt sympatyczna obsesyjka.

    ps. barcie, przykro mi, jestes za malo smieszny by mi sie chcialo o tobie pisac. innych pominietych tez przepraszam, powinni sie bardziej starac.

    Nie ma problemu, ja tylko udawałem, że mi smutno, że o mnie nie piszesz. Tak naprawdę mnie nie obchodzisz. Gdyby nie ta ciekawość, o której wspomniałem, w ogóle bym się nie odezwał.

  30. 28/01/2011 o 11:50 pm

    Cyncynat, masz tak zawsze, jak ktoś Ci nie odpowiada z jakiegoś powodu? Czy tylko z nimi?

  31. cyncynat
    28/01/2011 o 11:52 pm

    bart :

    cyncynat :
    im sie wydaje, ze sa tak fajni, ze ich nie mozna nie lubic

    E nie, to nie tak. Po prostu zachowujesz się, jakby ci ktoś z TTDKN odbił narzeczoną. Mnie na przykład ciekawi, skąd się wzięła twoja niezbyt sympatyczna obsesyjka.

    a skad mam obsesje salonu24? moze jakis prawicowy swir odbil mi narzeczona, kto tam wie.
    nie, barcie, calkiem serio – ty mnie zupelnie nie obchodzisz – swyczajnie nie jestes
    nadetym hipster-fanboi, wiec sorry. nie kazdy z ttdkn sie kwalifikuje, takie zycie.

  32. cyncynat
    28/01/2011 o 11:54 pm

    jezykwkosmosie :
    Cyncynat, masz tak zawsze, jak ktoś Ci nie odpowiada z jakiegoś powodu? Czy tylko z nimi?

    panie Rudzinski, pan jest za stary nawet na udawanie hipstera. sorry.

  33. cyncynat
    28/01/2011 o 11:59 pm

    bart :

    cyncynat :
    im sie wydaje, ze sa tak fajni, ze ich nie mozna nie lubic

    E nie, to nie tak. Po prostu zachowujesz się, jakby ci ktoś z TTDKN odbił narzeczoną. Mnie na przykład ciekawi, skąd się wzięła twoja niezbyt sympatyczna obsesyjka.

    ps. barcie, przykro mi, jestes za malo smieszny by mi sie chcialo o tobie pisac. innych pominietych tez przepraszam, powinni sie bardziej starac.

    Nie ma problemu, ja tylko udawałem, że mi smutno, że o mnie nie piszesz. Tak naprawdę mnie nie obchodzisz. Gdyby nie ta ciekawość, o której wspomniałem, w ogóle bym się nie odezwał.

    moge nawet troche rozwinac: ty nawet swoich altmedowcow traktujesz bez jadu i z jakims tam szacunkiem. jesli chcesz zwrocic na siebie moja uwage, to powinienes byc troche byc jak twoi koledzy: z poczuciec wyzszosci, z jadem i z pretensja do swiata. kumasz?

  34. 29/01/2011 o 12:01 am

    cyncynat :

    panie Rudzinski, pan jest za stary nawet na udawanie hipstera. sorry.

    Nie mam pojęcia z którego palca wytrzasnąłeś to nazwisko (Rudzińscy wojewodzili coś, ale ma Mazowszu, nie mój teren) i nie chcę wiedzieć gdzie przedtem ten palec trzymałeś. W każdym razie to nie moje nazwisko. Osobiście też nie uważam się za żadnego hiptera i nie bardzo mnie rusza temat subkultur młodzieżowych.

    Jak rozumiem nie masz ochoty wyjaśniać, czy dostajesz ataków obsesji i czesanie google zawsze gdy ktoś napisze coś co Ci się nie spodoba? No dobrze. Faktycznie, takie rzeczy lepiej mówić terapeucie.

  35. 29/01/2011 o 12:55 am

    @ cyncynat – no właśnie problem w tym, że ja tutaj nie widzę niczego złego, obrzydliwego czy czegoś tam jeszcze, co mnie odstręcza od pogardy, jaką WO ma np. do Zdziśków z Pierdziszewa.

    Inżynier napisał całkiem zgrabnie (niemal w całości się mogę podpisać), choć pewnie gdyby przyszedł Quasi, to by nic z tych obserwacji nie zostało, no ale przy Quasim już tak jest, że on nawet by Ci wmówił, że kochanie własnej matki nie jest utylitarne, więc spuszczamy to w kiblu. Znowuż, jak w Dużym Formacie przeczytałem o Marcelego problemach, to mi się autentycznie zrobiło go szkoda, a ten komentarz o „przynoszeniu mamuta” – cóż, znam ten ból, gdy nie zarabiasz, więc raczej odebrałem to jako pretensję do siebie, że nie potrafisz pomóc w utrzymywaniu gospodarstwa domowego. Oczywiście ja również nie znoszę BKŚ, choć w jakimś stopniu się do niej zaliczam, tylko, że nie dlatego, że oglądają „Usta, Usta”, zamiast jakiegoś Dextera, ale dlatego, że to takie wolnorynkowo-patriotyczno-bucowate chujki i gdzie poskrobiesz tam zawsze wyjdzie jakiś Warzecha.

    Z TTdkn mijam się w upodobaniach, bo mnie zupełnie nie bierze ani manga, ani ajfony, ani altmed, ani 3.5 km autostrady na jakimś wypiżdziewie, choć nie powiem, żebym zrozumiał wyższość faceta biegającego w rajtuzach i udającego pająka nad facetem, który kopie skórzane jajo. Ale to są podziały, które powstały już w podstawówce, więc to a głęboko siedzi, by się zmieniło. A Cześćjacek ma naprawdę dobrego blogaska, lubię sobie polukrać.

  36. cyncynat
    29/01/2011 o 1:31 am

    doceniam, ze pominales te zenady, ktore zebralem, i zgadzam sie, ze Rolex to tez fajny koles, ale co to za fun pisac ze Rolex jest fajny?

  37. 29/01/2011 o 1:39 am

    Ech, cyncynacie, nadal się nie rozumiemy. Ty nie znosisz ttdkn za ich fanbojstwo, mni ich fanbojstwo wisi. Poczucie wyższości wobec widzów „Usta, Usta” who cares, pretensja do świata, to samo pewnie mam ja w stosunku do P24. Jedyny gość, który może robić u mnie wkurw to WO, co dm reszty nie mam żadnych problemów. A co tam sobie wypisuje Marcel w CV, Dżizas, to przecież jego sprawa.

    Z Rolexem jest inaczej, ale to dlatego, że ja hejterzę tylko psychiatryk, a ty i psychiatryk, i ttdkn. Stąd ja nie czuję analogii.

  38. cyncynat
    29/01/2011 o 1:43 am

    galopujący major :
    Ech, cyncynacie, nadal się nie rozumiemy. Ty nie znosisz ttdkn za ich fanbojstwo, mni ich fanbojstwo wisi. Poczucie wyższości wobec widzów „Usta, Usta” who cares, pretensja do świata, to samo pewnie mam ja w stosunku do P24. Jedyny gość, który może robić u mnie wkurw to WO, co dm reszty nie mam żadnych problemów. A co tam sobie wypisuje Marcel w CV, Dżizas, to przecież jego sprawa.
    Z Rolexem jest inaczej, ale to dlatego, że ja hejterzę tylko psychiatryk, a ty i psychiatryk, i ttdkn. Stąd ja nie czuję analogii.

    nie, no ja przeciez nigdy nie mowilem, ze moje podgladanie osiedlowej klasy sredniej to cos innego niz moja osobliwosc, wiec nie czuj sie w obowiazku traktowac tego powazniej ode mnie.

  39. cyncynat
    29/01/2011 o 2:26 am

    jezykwkosmosie :

    cyncynat :

    panie Rudzinski, pan jest za stary nawet na udawanie hipstera. sorry.

    Nie mam pojęcia z którego palca wytrzasnąłeś to nazwisko (Rudzińscy wojewodzili coś, ale ma Mazowszu, nie mój teren) i nie chcę wiedzieć gdzie przedtem ten palec trzymałeś. W każdym razie to nie moje nazwisko. Osobiście też nie uważam się za żadnego hiptera i nie bardzo mnie rusza temat subkultur młodzieżowych.
    Jak rozumiem nie masz ochoty wyjaśniać, czy dostajesz ataków obsesji i czesanie google zawsze gdy ktoś napisze coś co Ci się nie spodoba? No dobrze. Faktycznie, takie rzeczy lepiej mówić terapeucie.

    ojej, przepraszam Janka – on rzeczywiscie do tego nie pasuje.

  40. inz.mruwnica
    29/01/2011 o 2:54 am

    @Cyncynat

    Prosze zauwazyc, ze to pisze ktos, kto ma w ksyce „inzynier” i ktos, kto, jak go nazwano inzynierem w nawiasie, to przylazl tu sie tlumaczyc, ze jest inzynierem, a nie „inzynierem”.

    Może jak Ci kac przejdzie, to uda Ci się rozwikłać ten szalony paradoks. Podpowiedź: ten punkt nie bez przyczyny jest pierwszy na liście. Podpowiedź numer dwa: akapit powyżej (przeczytać).

  41. cyncynat
    29/01/2011 o 3:23 am

    inz.mruwnica :
    @Cyncynat

    Prosze zauwazyc, ze to pisze ktos, kto ma w ksyce „inzynier” i ktos, kto, jak go nazwano inzynierem w nawiasie, to przylazl tu sie tlumaczyc, ze jest inzynierem, a nie „inzynierem”.

    Może jak Ci kac przejdzie, to uda Ci się rozwikłać ten szalony paradoks. Podpowiedź: ten punkt nie bez przyczyny jest pierwszy na liście. Podpowiedź numer dwa: akapit powyżej (przeczytać).

    jaki znow paradoks? wszystko co piszecie, pasuje do was, jak ajfon do WO.

  42. cyncynat
    29/01/2011 o 3:51 am

    ojej, sam dzien lolow. inny ttdknista, autor strony (po angielsku i po polsku) o sobie w Wikipedii, gdzie skromnie pisze o sobie „Jego poezja jest porównywana do twórczości Marcina Sendeckiego, Filipa Zawady, Grzegorza Wróblewskiego[1]”.
    Au

  43. inz.mruwnica
    29/01/2011 o 4:48 am

    @cyncynat

    Ach, czyli jesteś najzwyklejszym kłamcą. Najmniejsze zdziwienie świata.

  44. 29/01/2011 o 11:37 am

    Majorze, a właśnie co z Quasim? Można go gdzies poczytać, bo nigdzie go na blogach nie widuję, ostatnio (ale to jakiś czas temu) tylko u ciebie i u Trystero bywał.

    A co do dyskusji u WO i MRW, fajnie się je czyta, ale jakie to jałowe jest:) (acz z drugiej strony jak 90% treści w necie)
    Najbardziej mnie rozbawiło, gdy jeden z komentatorów u MRW z zaskoczeniem stwierdził, że oni i ta zła BKŚ w sumie ogląda te same seriale:)

    a w ogóle ja to jestem dziwny, ale trudno mi sobie wyobrazić, że istnieją ludzie, którzy gardza kims, że ogląda głupszy serial niż oni albo interesuje się piłka a nie mangą albo nie m ajfona (zresztą ja nawet nie wiem, co to jest)

    Przypomina mi to pozerskich metalowców z LO, którzy hejterzyli (kurwa, co za język)Metallicę, choć zawsze od niej słuchanie metalu zaczynali i hejterzyli wszystko, co odbiegało od black metalu a już słuchanie radia np. uważali za obciach.

    W ogóle mnie bawi strasznie jak można kryterium obciachu lub ego braku podnosić do rangi najważniejszego kryterium, to dopiero jest obciach, moim skromnym zdaniem:)

  45. 29/01/2011 o 12:22 pm

    Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν. Co też tu się dzieje?

  46. 29/01/2011 o 12:33 pm

    To, że u mężczyzn najważniejsza część mózgu zlokalizowana jest penisie wiadomo nie od dziś, mnie jednak interesuje co innego. A mianowicie kiedy w historii człowieka po raz pierwszy pojawiły się kompleksy związane z penisem.

  47. inz.mruwnica
    29/01/2011 o 2:01 pm

    jaki znow paradoks? wszystko co piszecie, pasuje do was, jak ajfon do WO.

    Widzisz, jest tu pewien problem poznawczy, który rzuca trochę światła na całe zajście. Otóż jak możesz pisać, że to co piszemy pasuje „do nas” skoro jedynym co masz są właśnie nasze teksty. To znaczy te teksty „pasują” konkretnie do czego? Przecież nie do tekstów (bo, cytuję „wszystko” co piszecie). Moje przypuszczenie jest taki, że teksty pasują do jakiegoś wyobrażenia, które sobie „o nas” ukształtowałeś, a najbardziej do pogardy jaką „do nas” czujesz. Kiedy tylko pojawił się temat w którym wykryłeś odrobinę pogardy (niesłusznie, ale to inna sprawa, ważne że dzwonek zadzwonił) to obrzuciłeś nas projekcją swojej pogardliwości. Nie masz podstaw, by komukolwiek zarzucać pogardę w tamtej dyskusji, poza tą, że sam ją odczuwasz.

    inny ttdknista, autor strony (po angielsku i po polsku) o sobie w Wikipedii, gdzie skromnie pisze o sobie „Jego poezja jest porównywana do twórczości Marcina Sendeckiego

    A to znowu jest zwyczajne kłamstwo. I skoro sprawdziłeś historię artykułu, to doskonale wiesz dlaczego. Ale pasowało to do Twojej wewnętrznej egotycznej pogardy dla pogardzających egomaniaków.

  48. cyncynat
    29/01/2011 o 7:35 pm

    inz.mruwnica :

    jaki znow paradoks? wszystko co piszecie, pasuje do was, jak ajfon do WO.

    Widzisz, jest tu pewien problem poznawczy, który rzuca trochę światła na całe zajście. Otóż jak możesz pisać, że to co piszemy pasuje „do nas” skoro jedynym co masz są właśnie nasze teksty. To znaczy te teksty „pasują” konkretnie do czego? Przecież nie do tekstów (bo, cytuję „wszystko” co piszecie). Moje przypuszczenie jest taki, że teksty pasują do jakiegoś wyobrażenia, które sobie „o nas” ukształtowałeś, a najbardziej do pogardy jaką „do nas” czujesz. Kiedy tylko pojawił się temat w którym wykryłeś odrobinę pogardy (niesłusznie, ale to inna sprawa, ważne że dzwonek zadzwonił) to obrzuciłeś nas projekcją swojej pogardliwości. Nie masz podstaw, by komukolwiek zarzucać pogardę w tamtej dyskusji, poza tą, że sam ją odczuwasz.

    inny ttdknista, autor strony (po angielsku i po polsku) o sobie w Wikipedii, gdzie skromnie pisze o sobie „Jego poezja jest porównywana do twórczości Marcina Sendeckiego

    A to znowu jest zwyczajne kłamstwo. I skoro sprawdziłeś historię artykułu, to doskonale wiesz dlaczego. Ale pasowało to do Twojej wewnętrznej egotycznej pogardy dla pogardzających egomaniaków.

    och, alez skad pomysl, ze ja wami pogardzam? ja was kocham, ot tylko rozmawiac z wami nie mam o czym – sorry.

    masz racje – to skromne zdanie – dodali inni; on sam tylko stworzyl wpisy o sobie, dal zdjecie i swoja bibliografie. and you know what? its even more funny that way.

  49. 29/01/2011 o 7:47 pm

    @cyncynat
    „ja was kocham”

    Coś pierdolisz.

  50. cyncynat
    29/01/2011 o 8:05 pm

    Eli Wurman :
    @cyncynat
    „ja was kocham”
    Coś pierdolisz.

    И тебя тоже люблю, Эли.

  51. 29/01/2011 o 8:10 pm

    Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλόν.

  52. jezykwkosmosie
    29/01/2011 o 10:22 pm

    cyncynat :

    ojej, przepraszam Janka – on rzeczywiscie do tego nie pasuje.

    Widzisz? To sie zdarza, jak człowiek tworzy Listy Prawdziwych Nazwisk i nadmiernie rozpędzi się w obsesyjnym zapale. Ale na portalu propolonia znajdziesz zrozumienie.

  53. jaja
    30/01/2011 o 12:43 am

    @galopujący major
    Notka super, ale czemu nie linkujesz do zetjota*?

    *Chyba, bo wyszukiwanie pokazuje, że to powszechne tam:
    http://www.salon24.pl/google-search/?cx=partner-pub-4249907381812244%3A1uod7bsrqf9&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=kompleks+penisa#860

    „o spoconych ciałach mówią zawsze ci, którzy piłki nie oglądają, pewnie dlatego, że w TV całego tego potu nie czuć, anie nie widać, tak jak nie widać półnagich męskich ciał”

    Ale klepanie po tyłkach i pokładanie sie na sobie widziałeś? A jeśli nie widzisz potu, kup sobie lepszy TV.
    No, i to:
    http://mrw.blox.pl/2008/06/Soccer-jako-wyrazenie-homoerotycznej-tesknoty.html

    „(w przeciwieństwie do boksu – wyjątkowo nasyconego homoerotyzmem)”

    Ale większe homo/bi nie powoduje, że mniejsze nim nie jest.

    @grześ
    „A dla wkurwienia komentatora jaja wyrychtuję kolejny komentarz i stwierdzę, że miło obaczyc quatryka tu.”

    Ale mnie nie wkurwia twoje mizianie się z psychiatrykowcami. Również tam u nich.
    Dziwi.

    @cyncynat
    „ojej, przepraszam Janka”

    Trochę chujowo przeprosiłeś za wtopę.

    @vHF
    „No jak przylazło to czeba przywitać, Panie Wurmanie, pijana i skacowana emigracja Pana wita i poważa jak samą siebie.
    Albo nie.”

    Ale nie chodzi o poważanie, tylko o polityczną poprawnośc. Tylko dzięki niej Eli Wurman nie powie o (i spotka się w miejscu publicznym z) Barcie:

    „i nie będzie mu przeszkadzało, że nazwę go paskudnym, charczącym i sapiącym grubasem, który samym swoim pojawieniem się w miejscu publicznym burzy „tradycyjne kanony piękna”. W duchu tejże poprawności przecież obalamy pojęcie inności i krytykujemy niechęć społeczeństwa (tutaj: mnie) do wszelkich „odmieńców”. Nic więc dziwnego, że towarzystwo znanych lewaków zaatakowało mnie, kiedy wystąpiłem przeciw zasadzie, która nakazuje mi tolerować tak wysoce nieestetyczny obraz, jak grubas w miejscu publicznym. Przecież tam były dzieci – widząc takiego grubasa, który bez żenady obnosi się ze swoim wewnętrznym nieuporządkowaniem i grzesznym stylem życia – mogą dojść do wniosku, że obżeranie się nie jest niczym złym, mogą przejąć jego styl życia! Musimy sobie zadać pytanie, czy zależy nam na promowaniu otyłości; zastanowić się musimy także – jaki interes ma polska prawica w propagowaniu takiego stylu życia.”

    [i nie chodzi o wyjęcie z kontekstu tylko, że Elemu (sprawdzić czy nie agregat prądotwórczy) tak się kojarzy]

  54. jaja
    30/01/2011 o 12:49 am
  55. 30/01/2011 o 1:17 am

    jaja :
    tak się kojarzy

    Co się kojarzy?

  56. 30/01/2011 o 1:27 am

    Jaja, ale mnie chodziło raczej o wkurwianie cię moją nadekspresją komentowania u majora (bo mi to pod poprzednim wpisem delikatnie wytknąłeś;)).Słusznie zresztą.

    Nikogo nie zamierzam wkurwiać mizianiem się z kimś lub niemizianiem, bo miziam się, bo lubię:)

    Pozdro.

  57. cyncynat
    30/01/2011 o 2:07 am

    jezykwkosmosie :

    cyncynat :

    ojej, przepraszam Janka – on rzeczywiscie do tego nie pasuje.

    Widzisz? To sie zdarza, jak człowiek tworzy Listy Prawdziwych Nazwisk i nadmiernie rozpędzi się w obsesyjnym zapale. Ale na portalu propolonia znajdziesz zrozumienie.

    i na salonie24 – zapomniales o salonie napisac. boze, ale z Polaczki sa butthurt

  58. Kubala
    30/01/2011 o 9:55 am

    A co z mieszkami na penisa, jakie nosili dawni władcy?

  59. ambrosiano
    30/01/2011 o 12:49 pm

    czyli jak, wy, lewi i niesprawiedliwi macie małe penisy i to dlatego jesteście takimi zakompleksionymi durniami?
    Bardzo prawdopodobne.

  60. 30/01/2011 o 8:08 pm

    Ambrosiano, oczywiście masz rację:)

    @all

    Nowy portal tych z dużymi penisami rusza:) i znany staje się światu

    http://seawolf.salon24.pl/274155,lazarzu-poczynaj

    Boże, jakie żenua…

  61. 31/01/2011 o 4:45 am

    …Mów za siebie…plizzzzz….

  62. 31/01/2011 o 11:30 am

    faithpro :
    …Mów za siebie…plizzzzz….

    Odmawiam.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

