Strona główna > felietonik > Zapateryzacja

Zapateryzacja

 

…się zakrztusiła

 

źródło: sondaż TNS OBOP dla TVP, fotka ze strony TVP.INFO.

  1. de_lowca
    21/11/2010 o 11:54 pm

    co ty mi tu…przeiez to wynik zorganizowanej perfidnej akcji- wewnetrzznej trzeba dodac..
    ale fakt jest nowe otwarcie…ROTFL

  2. cyncynat
    22/11/2010 o 12:05 am

    „Polska zapateryzacja” to lewicowa odpowiedz na „białą postać imitująca śmigło”.

  3. 22/11/2010 o 12:06 am

    Ale zaśmierdziało dziś Gomułką, że hej.

  4. adas
    22/11/2010 o 12:15 am

    Dla mnie najważniejszy nius dnia to szokująco wysoka frekwencja. Polacy polubili wybory? Może nasze partie, media etcetera przestaną działać jak sekty, stworzone dla sekt?

    PO dostała po łapkach, ale trzeba też pamiętać że część różnych Komitetów Dobrosąsiedzkich to ten sam target. A te w wyborach parlamentarnych nie startują. Zresztą Pan Prezes już robi za spindoktora Platformy.

  5. 22/11/2010 o 12:18 am

    cyncynat :

    „Polska zapateryzacja” to lewicowa odpowiedz na „białą postać imitująca śmigło”.

    Oj nie lubisz Ty wo:)

  6. 22/11/2010 o 12:20 am

    adas :

    Dla mnie najważniejszy nius dnia to szokująco wysoka frekwencja. Polacy polubili wybory? Może nasze partie, media etcetera przestaną działać jak sekty, stworzone dla sekt?

    PO dostała po łapkach, ale trzeba też pamiętać że część różnych Komitetów Dobrosąsiedzkich to ten sam target. A te w wyborach parlamentarnych nie startują. Zresztą Pan Prezes już robi za spindoktora Platformy.

    E… Jarek już chyba doszedł do ściany, już nic mu nie zaszkodzi. Te 27% to jego beton, za mały do rządzenia, za duży do wypieprzenia z polityki.

  7. cyncynat
    22/11/2010 o 12:37 am

    galopujący major :

    cyncynat :
    (***)„Polska zapateryzacja” to lewicowa odpowiedz na „białą postać imitująca śmigło”.

    Oj nie lubisz Ty wo:)

    Ale to(***) jest akurat bez zwiazku z moja sympatia.

  8. zatroskany_o_polske
    22/11/2010 o 12:38 am

    Mnie bawi triumfalizm PSL – „Platforma ma problem”.
    Tymczasem problem ma głownie PSL, bo SLD dobrze wypadł.

  9. barista
    22/11/2010 o 12:59 am

    cyncynat :
    „Polska zapateryzacja” to lewicowa odpowiedz na „białą postać imitująca śmigło”.

    :)
    Ja nawet chciałem na Zapatero głosować, ale nie kandydował taki.

  10. adas
    22/11/2010 o 9:30 am

    Hmm, Czesiu Bielecki to ten wytworny, elegancki, niezwykle inteligentny szarmancki pan czy go wczoraj podmienili?;)

  11. vHF
  12. 22/11/2010 o 12:08 pm

    vHF :

    Czytajcie, gnoje:

    http://bognajanke.salon24.pl/252408,wyborcza-granda-w-konstancinie
    http://wo.blox.pl/2010/11/Polska-prawica-w-pigulce.html

    Popłakałem się :-)

    Oh, czytałem, to jest po prostu cudne:

    „Prowadziłam kampanię na terenie, który nie należy do mojego okręgu wyborczego. Straciłam czas i pieniądze oraz – co dla mnie jest najbardziej bolesne – wiarygodność. Przekonywałam ludzi do zagłosowania na mnie, a potem nie znaleźli mnie na liście, którą dostali w lokalu wyborczym. To jakiś koszmar.”

  13. 22/11/2010 o 12:09 pm

    adas :

    Hmm, Czesiu Bielecki to ten wytworny, elegancki, niezwykle inteligentny szarmancki pan czy go wczoraj podmienili?;)

    Curwa, ale dlaczego wszyscy mówią, że on jest inteligentny to ja nie wiem.

  14. adas
    22/11/2010 o 12:27 pm

    Ja to nie wiadomo dlaczego? Warzecha tak napisał, a co Warzecha napisał, to święte, niepodważalne i nieomylne.

    „Tyle że Czesław Bielecki był w swojej kampanii wszystkim tym, czym obecny PiS być nie chce: inteligentem z własnym dorobkiem, mocną pozycją zawodową, konkretnym, wyważonym, konsekwentnym. Pokazał, co mógłby ugrać PiS nawet w stolicy, gdyby poszedł tą drogą.”
    http://wpolityce.pl/view/4112/Warzecha_po_wyborach__ogolny_klincz__sukces__jednak__Bieleckiego_i_skutki_fatalnych_rzadow_PO_.html

  15. cegorach
    22/11/2010 o 12:39 pm

    Układ już zaczyna kampanię nienawiści przeciwko Bognie Janke

    http://www.tvn24.pl/-1,1683376,0,1,agitowala-nie-tu-gdzie-startowala,wiadomosc.html

    Kononowicz tych wyborów?

    galopujący major :

    adas :
    Hmm, Czesiu Bielecki to ten wytworny, elegancki, niezwykle inteligentny szarmancki pan czy go wczoraj podmienili?;)

    Curwa, ale dlaczego wszyscy mówią, że on jest inteligentny to ja nie wiem.

    Wśród ślepców jednooki królem?

    A co do reszty to wychodzi na to, że PSL zgarnął nieco po-PiSowskich sierot co w sumie nie zaskakuje i chyba nawet już przeskoczył SLD.

    Przynajmniej w PiSie dochowano tradycji i jak zwykle ogłoszono zwycięstwo.
    Ciekawe czy wygrają chociaż w tym nieszczęsnym Radomiu.

  16. otto
    22/11/2010 o 6:00 pm

    rzygam prawicą

  17. cyncynat
    22/11/2010 o 7:56 pm
  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

