Strona główna > felietonik > A na drzewach zamiast liści, będą „zarzynać PiSowców”

A na drzewach zamiast liści, będą „zarzynać PiSowców”

Gdyby nie fakt, że oto zginął człowiek, a drugi walczył o życie, to można by to uznać za kiepski żart, ale to, co się dzieje po morderstwie, dzieje się w psychiatryku naprawdę. Oni to wszystko rzeczywiście piszą całkiem serio. Ja po prostu chyba jestem złym człowiekiem, bo nie mogą się opanować przed zerkaniem w otchłań, gdzie jeszcze nie wystygło ciało gościa, którego los wyborcy PiS de facto mają w dupie (jakoś katolicy żałobnych modlitw nie wznoszą i  krzyżyków nie wklejają), ale za to już wiadomo, że Platforma ma krew na rękach, że to wina Tuska, że to mowa nienawiści, ta zbitka słowna – zazwyczaj tak bardzo wyśmiewana przez polską prawicę. Jak tak dalej pójdzie, to przy każdej następnej tragedii, człowiek będzie zerkał do salonu Igora Janke, tylko po to żeby się jeszcze bardziej zdziwić, naczytać wierszy, albo analiz o skupionej agresji, która strąca samoloty i wkłada noże w ręce zamachowców.

Z drugiej strony nie stało się przecież nic, o czym w mokrych snach marzą różne Nicponie i Rolexy, i inne prawicowe świrusy. Oto ktoś się „wreszcie obudził”, „wziął sprawy we własne ręce” i „załatwił sprawy po męsku”. Tyle, że tym kimś okazał się gość, z drugiej strony barykady, jak bardzo trzeba być oderwanym od rzeczywistości, żeby nie przewidzieć, że jak mordować chcemy my, to mogą i zacząć mordować nas. Brandzlowanie się hasełkami, kto tam będzie wisiał zamiast liści, kto beknie za Smoleńsk, kto komu wymierzy patriotyczną sprawiedliwość, majaczenie o narodowym „Wieszaniu” brutalnie zderza się z rzeczywistością, jak zderzyła się z nią akcja birnamskich krzyży.

Teraz się zaczną analogie do Narutowicza, z jednej strony, prawicowi durnie nie rozumieją, że tym samym przypominają mord swoich ideowych poprzedników i swojego ukochanego Kościoła, a z drugiej, że przyznają rację Michnikowi, iż kampanie nienawiści mogą zabijać, więc wszelkie akcje przeciw wolności zniewagi dla homofobów, nazistów, czy tzw. prawdziwych patriotów są jak najbardziej wskazane. A wszystko to w imię walki z Czerską, która analogicznie do Rzepy, czy Głupola, zwykła widzieć belkę w oku wroga, ale już nie swoim.     

A swoją drogą, jaką kurwa, trzeba być polityczną mendą, żeby ledwie kilkadziesiąt minut po całym zajściu, bez żadnego skrępowania, obarczać przed kamerami odpowiedzialnością za morderstwo, autorów kilku wytartych metafor. Czy ci ludzie myślą, że jak ktoś powie, że w SLD poszło na noże, to Napieralski naprawdę gania za Kaliszem z maczetą? Rzadko to piszę, ale myślę, że po dzisiejszej konferencji prasowej, Kaczyńskiemu należy się solidna porcja śliny w pysk, oczywiście jako nawoływanie do mordu, a nawet Holocaustu.

 

Reklamy
  1. gatorinho
    19/10/2010 o 2:09 pm

    Tak. Pod ostatnim akapitem, nawet dwa razy TAK.

  2. 19/10/2010 o 2:17 pm

    Brawo.

  3. 19/10/2010 o 2:21 pm

    BTW, Nicponiowi wyłączyli telewizję naziemną. Tagi: zamach.

    http://crusader.salon24.pl/240416,czy-tylko-u-mnie

  4. 19/10/2010 o 2:25 pm

    Zaiste.

  5. galopujący major
    19/10/2010 o 2:40 pm

    Ech właśnie pisze, że to wszystko przewidział. Czyli mamy jutro 1081 powstanie narodowe. Obstawiam, że będą podważać diagnozę psychiczną mordercy i przedstawiać go jako typowego wyborcę PO.

  6. omszały głaz
    19/10/2010 o 3:13 pm

    Czytam psychiatryk i oczom nie dowierzam.Jankes chyba z miesiąc będzie sprzątał to gówno.A swoją drogą to wiadomo czy ten dziadek ze spluwą był chociaż zwolennikiem PO?
    Pozdrawiam

  7. gatorinho
    19/10/2010 o 3:14 pm

    Skoro Kaczor nie ma skrupułów by rozgrywać politycznie śmierć rodziny i przyjaciół, to czego się spodziewałeś teraz?

  8. adas
    19/10/2010 o 3:22 pm

    dla mnie to gorsze wydarzenie od Smoleńska

    i resztki (katolickiego?) wychowania każą mi się bić, grzechy wyznawać

    ale coś sarkastycznego wyje: kolejny krok bliżej Ameryki!

  9. marcin_be
    19/10/2010 o 3:44 pm

    w psychiatryku kupa wpadła w wentylator – jak zwykle niezawodny publicysta Kłopotowski:
    http://klopotowski.salon24.pl/240577,az-poleje-sie-krew-azeby-zginela

    wszystko opada gdy czyta się takie bzdury i chyba lepiej nie zaglądać dalej…

  10. marcin_be
    19/10/2010 o 3:56 pm

    i jeszcze Nicpoń u Luki i mamy komplet:
    http://predatorxl.salon24.pl/240578,97-ofiara#comment_3408560

  11. Zygfryd
    19/10/2010 o 3:56 pm

    Chciałem skomentować u C. Krysztopy. Ale nie. Po co? S24 to teraz jedynie Szambo24. Komentarze u Śmiłowicza w pełni to potwierdzają. Terlikowski (myślałem naiwnie, że ma większą klasę) Sakiewicz, Kłopotowski… Nieprawdopodobne, a jednak prawdziwe… Oczywiście żaden Rymkiewicz, czy inny Krasnodębski z okrzykami „jebał was pies”, „gardzę wami” niczemu winny nie jest… Szkoda słów… Zresztą Kaczyński zawsze rozdziela winy zaraz po wydarzeniu. Sikorskiemu też rzekł przez telefon po katastrofie: „to przez waszą zbrodniczą politykę…” On nigdy nie zrozumie dlaczego wielu Polaków go nie akceptuje jako polityka. Całkowicie.

  12. wnuq
    19/10/2010 o 4:16 pm

    Dobrze, że ta grupa świrów potrafi sobie ulżyć online..

  13. hamilton
    19/10/2010 o 4:40 pm

    „Oto ktoś się „wreszcie obudził”, „wziął sprawy we własne ręce” i „załatwił sprawy po męsku”. ”

    widać ktoś jest tu miętkim chujem robiony

  14. zatroskany_o_polske
    19/10/2010 o 5:08 pm

    „Kaczyńskiemu należy się solidna porcja śliny w pysk, oczywiście jako nawoływanie do mordu, a nawet Holocaustu.”

    Nie bój nic. Igor Janke wysunie się i bohatersko weźmie śliną na swój.

    Własnie po tym wpisie zabił (czyli zabanował) blogera Jarosław Mądry, a przecież była w nim tylko prawda:

  15. Koniec Polski Prawej
    19/10/2010 o 5:20 pm

    Mamy, więc do czynienia z nieudanym zamachem na życie Jarosława Kaczyńskiego.
    Nieudanym. Szczególnie nieudanym, bo ten człowiek wpadł do biura w Łodzi a nie Warszawie.

  16. Chevalier
    19/10/2010 o 5:52 pm

    Gówno buchnęło znów z Szamba24 gejzerami, nie chce mi się wklejać gotowej już prawie nowej notki (nie o tym morderstwie zresztą), bo pewnie co najmniej z połowę komentujących musiałbym zbanować, albo tolerować ich rzygowiny.

    BTW co za idiotyzmy niektórzy kropią (m. in . Śmiłowicz), że „od czasów zabójstwa prezydenta Gabriela Narutowicza nie było czegoś takiego w polskiej tradycji.”. II RP – ile było ofiar różnych bójek PPSowców i piłsudczyków z endekami, napady (Nowaczyński), zabójstwo ministra Pierackiego, „zaginięcie” generała Zagórskiego. A o mordach politycznych w PRL zapomnieli?

    „A swoją drogą, jaką kurwa, trzeba być polityczną mendą, żeby ledwie kilkadziesiąt minut po całym zajściu, bez żadnego skrępowania, obarczać przed kamerami odpowiedzialnością za morderstwo, autorów kilku wytartych metafor.” – ten gnojek już kilka minut po informacji o zdarzeniu wykombinował, jak na nim propagandowo pojechać

    Migalski znów pokazał, jakim jest pajacem – chyba pierwszy publicznie pisał o „odpowiedzialności politycznej i moralnej” Niesiołowskiego i Palikota za ten mord. PiSowscy blogerzy nagrodzili go odpowiednio – doliczeniem go do grona „współwinnych”…

  17. gator
    19/10/2010 o 6:24 pm

    Kto sieje wiatr, zbiera burzę… Od dawna w różnych rozmowach ze znajomymi powtarzam, że w końcu coś w narodzie pierdnie i ktoś nie wytrzyma. Mało tego: w końcu powstanie kasta emerytów-samobójców, którzy bedą się wysadzać w powietrze w siedzibach ZUS-ów czy innych NFOZ-ach odmawiających im leczenia… Zabawne? Owszem, tak jak dzisiejszy „zamach”. Ale czy niemożliwe?

  18. Panek
    19/10/2010 o 7:08 pm

    hehe, na Sakiewicza zawsze mozna liczyć,
    jego dziennikarze ubezpieczyli sie na zycie ;-)

    no to teraz w końcu bedą mogl sie poczuc jak dysydenci

    oni naprawde zejda do podziemia ;-)

  19. ja
    19/10/2010 o 7:12 pm

    I żaden z psychiatryka nie stawia standardowego -zazwyczaj- pytania: qui prodest?

  20. sickofitall
    19/10/2010 o 8:09 pm

    Waszczykowski przebił wszystkich:
    „Apeluję, by rząd nie zachowywał się w ten sposób. Spierajmy się na siłę argumentów, a nie argumenty siły. Zaczyna się zabijanie opozycji. Nie chcemy umierać, mamy rodziny.”

    A podobno to był świetny dyplomata.

  21. adas
    19/10/2010 o 8:16 pm

    e tam, no przecież to urzędnik państwowy, a nie opozycja

  22. 19/10/2010 o 8:50 pm

    Najlepszy jest Sakiewicz, który to zabójstwo wiąże z atakami na swoją gazetę, kurde, oni już żyją w totalnym matriksie…

    Żenada straszna.

    Aczkolwiek mam poczucie żenady, że w psychiatryku jeszcze komentuję czasem (w tym dziś), no ale przyzwyczajenie i uzaleznienie trzyma.

    pzdr

  23. Koniec Polski Prawej
    19/10/2010 o 9:09 pm

    Waszczykowski powiedział więcej: „Tragedia! Jestem wstrząśnięty. Współczuję rodzinie ofiary. Mam nadzieję, że drugi kolega przeżyje. To, co się stało, to owoc nagonki prowadzonej od lat. Podchodzę do tego osobiście, bo ja również wielokrotnie krytykowałem ten rząd, a od niedawna to łódzkie biuro jest też moją siedzibą. 10 kwietnia nie było mnie w samolocie do Smoleńska. Teraz przypadkiem pojechałem do Warszawy coś załatwić. Zastanawiam się: do trzech razy sztuka? Apeluję, by rząd nie zachowywał się w ten sposób. Spierajmy się na siłę argumentów, a nie argumenty siły. Zaczyna się zabijanie opozycji. Nie chcemy umierać, mamy rodziny.”

  24. Marian Zmyślony
    19/10/2010 o 9:16 pm

    Witam,

    czepiasz się tych, którzy winią Tuska i PO, nie wadzą Ci jakoś Ci, którzy winią Kaczyńskiego (jako jedynego z nazwiska), niezłe.

    Czepiasz się Nicponiów i innych, za język nienawiści itp, za to dla innych masz wytłumaczenie w postaci „kilku wytartych metafor”.

    Przypisując całej „prawicy” endeckie korzenie i ciągoty, zwłaszcza tej pisowskiej, celowo manipulujesz. Równie dobrze Ciebie można by obwołać spadkobiercą Stalina, Pol Pota i innych „lewaków”.

    No i z tym pluciem. Pluj. Pluj. A potem pisz języku nienawiści.

    Pozdrawiam!

  25. 19/10/2010 o 9:24 pm

    @GM

    jeszcze jedno, zastanawia mnie czy Janke jest tak naiwny z tymi swoimi apelami o spokój (naprawdę nie wie, jakie tam towarzystwo zgromadził, wyhodował sobie, promował przez lata i z jakim się kumplował) czy to jakaś poza/gra 9ale w jakim celu, bo nijak w swej ignorancji tego nie rozumiem)

  26. kryst
    19/10/2010 o 10:17 pm

    Co jest najbardziej tragicznie – korzysc z tego zamachu odniosla j e d y n i e PIS.

    Dziwne, nie ?

  27. 19/10/2010 o 10:30 pm

    Marian Zmyślony :

    Witam,

    czepiasz się tych, którzy winią Tuska i PO, nie wadzą Ci jakoś Ci, którzy winią Kaczyńskiego (jako jedynego z nazwiska), niezłe.

    Czepiasz się Nicponiów i innych, za język nienawiści itp, za to dla innych masz wytłumaczenie w postaci „kilku wytartych metafor”.

    Przypisując całej „prawicy” endeckie korzenie i ciągoty, zwłaszcza tej pisowskiej, celowo manipulujesz. Równie dobrze Ciebie można by obwołać spadkobiercą Stalina, Pol Pota i innych „lewaków”.

    No i z tym pluciem. Pluj. Pluj. A potem pisz języku nienawiści.

    Pozdrawiam!

    Powoli, Marianie. Żaden z polityków (no może poza Hoffmanem) nie mówił o fizycznej likwidacji przeciwnika, lecz używał słów w sensie metafory. Nicponie żadnych metafor nie używają tylko mówią wprost, czasami tylko infantylnie krygując się ze względu na strach przed prokuratorem. Ryszard C to platformers z bajki Nicponia. Niesiołowski to platformers z bajki Kaczyńskiego. W sensie nawoływania do zbrodni między Ryszardem/Nicponiami a Niesiołowskimi/Kaczyńskimi nie ma symetrii.

    Co do endecji, polska prawica jest przesiąknięta endecją, większość prawicy w ciemno popiera niemal wszystkie jej postulaty i czci bohatera Dmowskiego. Ja Stalinem pogardzam, jak polska prawica będzie pogardzać Dmowskim, to jej przypominać Narutowicza nie będę.

    Reasumując, moim zdaniem, plucie zwane również szyderstwem, kpiną, obśmiewaniem itp. nie kreuje odpowiedzialności za to, że ktoś biega z giwera po ulicy bo się naczytał felietonów. Choć faktem jest, że POPiS robiąc sobie wielką wojnę cywilizacyjną powienien się liczyć z ryzykiem, że takich Ryśków może się paru trafić (patrz zamachy w USA). Witamy w dojrzałej demokracji.

  28. 19/10/2010 o 10:33 pm

    Przepraszam wszystkich za brak komentarzy, ale mam, cholera, ciągle problemy w dostępie do netu.

  29. Marian Zmyślony
    19/10/2010 o 11:00 pm

    Jasne…

    Zwłaszcza Palikot nie życzył śmierci Kaczyńskiemu. I nie było utożsamiania Kaczyńskiego ze złem wszelakim i wyrażania, że musi zniknąć, tudzież wyginąć, by zapanował spokój w końcu. Ale nie o to chodzi. Chodzi o pogardę, taką zwykłą, dla człowieka, odbierającą z człowieczeństwa. Widzisz, ja miałem dyżury zaraz po awanturze z Wawelem. I aż się źle czułem czytając tony cały wyzwisk dotyczących obu Kaczyńskich, to się z dupy nie wzięło. Ty też dobrze wiesz skąd.
    Kaczyński ma swój udział w nakręcaniu publiki, ale nie powiesz kurwa, że większy niż pismaki, pajace medialni lub Palikot i jemu podobni? Ale jakoś o tym u samych pismaków cisza, za to jest winien jeden, Kaczyński, zło wcielone.

    Z endecją się nie zgadzam. Nie będę mówił o polskiej prawicy, bo nie wiem, co masz na myśli. Ale sugerowanie „endeckości” Kaczyńskim i PiS-owi to zwykłe kłamstwo. Zwłaszcza prezydent był bardzo endecki, stąd Żydzi z Izraela mówili o nim „nasz przyjaciel”, jasne. No i Piłsudski. Wiadomo, że obaj Kaczyński tak darzyli go szacunkiem, bo endecy, jasne.

    No i co do ostatniego akapitu. Z tą odpowiedzialnością, to se przemyśl. Żebym kiedyś nie musiał Ci cytować, jak Ty niedawno Wildsteinowi.

    Pozdrawiam!

    PS. Jose chyba nigdy nie miał takiej paki do trenowania jak teraz, Real naprawdę może być wielki. Znów.

  30. Marian Zmyślony
    19/10/2010 o 11:15 pm

    I jeszcze jedno. Nie myślę, że jest coś nie tak z nami, bo jeden świr zabił niewinnego człowieka z nienawiści do partii politycznej. To się zdarza. I zdarzać będzie. Jest z nami nie tak, bo Ty piszesz, że trzeba napluć Kaczyńskiemu w twarz, a inni nie skupiają się na tym, że to jest złe i godne potępienia, tylko obwiniają Kaczyńskiego przede wszystkim, to jest dla nich ważniejsze. I to dopiero jest kurwa obłęd.

    Pozdrawiam!

  31. zatroskany_o_polske
    20/10/2010 o 12:48 am

    grześ :
    Najlepszy jest Sakiewicz, który to zabójstwo wiąże z atakami na swoją gazetę, kurde, oni już żyją w totalnym matriksie…

    Oni nie żyją w matriksie.Oni żyją w jak najbardziej realnym świecie. Oni są jedynie TAK BEZWSTYDNIE BEZCZELNYMI ŁGARZAMI.
    Ale oni wiedzą że mogą bezkarnie łgać, bo w razie czego „wybitny publicysta Wildstein ogłosi otwarty list w którym napisze że co prawda sąd nie przyznał im racji i uznał ze kłamią, ale Wildstein i podpisani pod listem wybitni filozofowie w rodzaju Cichockiego Marka A. czy profesorowie w rodzaju Dudka Antoniego, a także publicyści w rodzaju Ziemkiewicza Rafała i tak będą publicznie twierdzić ze kłamie sąd a nie oni.
    http://tinyurl.com/36wsxc8

  32. otto
    20/10/2010 o 5:48 am

    Marian Zmyślony
    przecież tu chodzi o reakcję Kaczyńskiego w półtorej godziny po tragedii – podobała Ci się?

  33. Marian Zmyślony
    20/10/2010 o 8:33 am

    Otto!

    Nie, nie podobała mi się. Tak samo jak nie podobała mi się reakcja wielu liderów opinii publicznej i post majora. Nie podobały mi się także bezsensowne oskarżenia Kaczyńskiego o faszyzm. N

  34. Marian Zmyślony
    20/10/2010 o 8:36 am

    Przepraszam, urwało. C.d.: Nie podoba mi się także atencja, którą darzy major tak cyniczne, wykorzystujące najgorsze ludzkie instynkty, bydlę, jakim jest Palikot.

    Pozdrawiam!

  35. waffen sb
    20/10/2010 o 11:18 am

    ej nigga jak donosi dziennik ten zabójca był ubolem to może rymkiewicz miał jednak rację zz tym wieszaniem hę?

  36. 20/10/2010 o 1:20 pm

    Polska to pojebany kraj. Cale szczescie, ze jestem na emigracji. :)

  37. 20/10/2010 o 1:30 pm

    Jak ten facio chcial zabic Kaczynskiego to dlaczego nie pojechal do Warszawy zamiast do Lodzi. Przeciez Kaczynski mieszka na Zoliborzu.
    Taka giwera jak mial to mogl skosic z 20 Pisowcow conajmniej. :)
    W swojej Czestochowie tez mogl zrobic spustoszenie. Absolutna fuszerka.
    Zapomnialem jak sie nazywa taki miotacz jakim Afanczycy z ramienia strzelali do rosyjskich helikopterow. Takim to moznaby wysadzic Sale Kongresowa w Palacu Kultury i Nauki w Warszawie w trakcie konwencji wyborczej PIS…. :)

  38. 20/10/2010 o 1:44 pm

    Dlaczego kosciol katolicki w Polsce grozi ekskomunika ludziom chcacym miec dzieci metoda IN VITRO a nie daje ekskomuniki ksiezom pedofilom ?
    Pytanie retoryczne. :)

  39. 20/10/2010 o 1:49 pm

    Palikot jest jedynym normalnym facetem z jajami w tym pojebanym kraju.
    Ciekawe, ze ludzie malego wzrostu maja zawsze tak destrukcyjny wplyw na los swiata.

  40. zatroskany_o_polske
    20/10/2010 o 4:18 pm

    waffen sb :
    ej nigga jak donosi dziennik ten zabójca był ubolem to może rymkiewicz miał jednak rację zz tym wieszaniem hę?

    Nie miał racji.
    Podczas wieszania, gazowania czy gilotynowani, 95% ofiar to zupełnie niewinni ludzie. Nawet z punktu widzenia oprawców.

  41. 20/10/2010 o 6:54 pm

    PiS teraz będzie się stroił w piórka męczenników prześladowanych za walkę o sprawę. Idioci w tym kraju kochają takie bajeczki i będą je bez końca powtarzać, a dziennikarskie mendy podgrzewać nastroje. PiS zabija jego własna nienawiść i daj Boże, żeby to nastąpiło jak najszybciej!

  42. cegorach
    21/10/2010 o 2:11 pm

    Oczywiście, że będą się stroić, ale czy to zadziała?

    Sam prezes podważa tą strategię (? – raczej wypadkową chaotycznego szaleństwa) niemalże od pierwszej chwili i nikt i nic nie ma nad nim kontroli. Chyba jednynie Macierewicz mysli samodzielnie – a nawet nadaje ton dyskusji formułując postulat komisji śledczej podchwycony przez J.K.

    Nie wypali. PiS jak zawsze wszystko spieprzy.

    Gdybym był bardzo złosliwy spytałbym co to za podżegacze, rewolucjoniści, co to za „wybrancy rozgniewanego ludu” jeżeli jedyne co osiągają to nie gromada Eligiuszy Niewiadomskich – ludzi czynu gotowych walczyć z tyranią Tuska – lecz jeden 62 letni narwaniec kierujący (niemiecką!) broń w stronę prawdziwych patriotów?

    P.S. Nie chce mi się mordować z Salonem – czy ktoś już skojarzył niemiecką broń z morderstwa w Łodzi z Katyniem? Tam też z germańskich pistoletów strzelali…

  43. 21/10/2010 o 3:41 pm

    Marian Zmyślony :

    I jeszcze jedno. Nie myślę, że jest coś nie tak z nami, bo jeden świr zabił niewinnego człowieka z nienawiści do partii politycznej. To się zdarza. I zdarzać będzie. Jest z nami nie tak, bo Ty piszesz, że trzeba napluć Kaczyńskiemu w twarz, a inni nie skupiają się na tym, że to jest złe i godne potępienia, tylko obwiniają Kaczyńskiego przede wszystkim, to jest dla nich ważniejsze. I to dopiero jest kurwa obłęd.

    Pozdrawiam!

    Napluć trzeba w twarz za to jak tym gra politycznie. A Palikota cenie za książki, nie za idee polityczne.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: