Strona główna > felietonik > Powtórka z Chelsea

Powtórka z Chelsea

Szkoda, szkoda, szkoda. Grał Inter świetnie, świetnie się bronił. Dość, że w II połowie, do zdobycia bramki Barca nie oddała jednego celnego strzału. Rok temu pomyślałem, że czerwona kartka dla Toure może podziałać mobilizująco. Teraz niesłuszna czerwień pozbawiała Inter jakichkolwiek marzeń o kontrze, postawili autobus i wywieźli 1- 0. Sędzia krzywdził wszystkich po równo, bramka Pique była ze spalonego, a u Toure chyba nie było ręki. Cóż, taki jest futbol. Ale miała Barca swoje szansę, co prawda w końcówce, ale miała. Mógł Bojan strzelić głową przy prawym słupku. I byłoby pięknie.

Teraz, gdy do zerzygania nasłucham się o geniuszu Mourihno, choć w mojej ocenie, Inter zagrał gorzej niż Chelsea Hiddinka, mam tylko jedno małe marzenie. Żeby Bojan Krkić wreszcie dostał swoją szansę i choć pół sezonu zagrał jako pierwszy napastnik. Bo do tego, że gdy przychodzi finał i na Camp Nou trzeba będzie bić w mur, musze się chyba przyzwyczaić.  

  1. takitam
    28/04/2010 o 11:26 pm

    Spalonego raczej nie było, kamera nie wskazywała na to , a Toure ręką nie zagrał. 2-0 być powinno, ale Barcelona zagrała fatalnie. Przynahjmniej skończy się pierdolenie o tym, ” że sędzia był za Barceloną”

  2. 28/04/2010 o 11:28 pm

    takitam :

    Spalonego raczej nie było, kamera nie wskazywała na to , a Toure ręką nie zagrał. 2-0 być powinno, ale Barcelona zagrała fatalnie. Przynahjmniej skończy się pierdolenie o tym, ” że sędzia był za Barceloną”

    Fatalnie może nie, bardzo dobrze zagrał Inter. Ale tylko do 80 minuty. Potem Barca mogła wygrać, 2 razy strzelał Bojan, raz prawidłowo. Teraz będzie pierdolenie o geniuszu Mourihno.

  3. tamizdat
    28/04/2010 o 11:40 pm

    żoze czy hose geniuszem może nie jest, ale strasznie lubię tego wkurwiającego bufona i dlatego byłem w tym meczu za interem, no i fajnie że ta barca w końcu przegrała i to w marnym stylu bo już znudziło mi się jak tak ciągle świetnie grali :-)

  4. takitam
    28/04/2010 o 11:41 pm

    Ale ten Ibrahimovic to będzie rysą na „pontyfikacie” Laporty. Facet pokazał, że się do Barcy nie nadaje. Techniką czarował we Włoszech, a w Barcelonie z techniką na bakier, i co najważniejsze, z szybkością

    PS Henry chyba był na ławce, dlaczego nie wyszedł zamiast Jeffena? Jakis konflikt z Pepem czy co? Przecież ten facet umie grać w ważnych meczach.
    I chyba sie uprę, ze Barcelona zagrała źle. Bo tak „dobrze” grali w trakcie ostatniego sezonu Rijkaarda, czyli posiadanie piłki 70 %, a i tak przegrywali. Guardiola powinien sie zastanowic, czy umie odpowiednio podejmować decyzje – w 1 miejscu zrobił tylko 1 zmiane, a dzisiaj jego zmiany wątpliwe troche…(poza Bojanem, ale to oczywiste że go wprowadzi – w końcu to bożyszcze Katalonii)

  5. takitam
    28/04/2010 o 11:43 pm

    poprawa*
    w 1 meczu* (zamiast w 1 miejscu)

  6. 28/04/2010 o 11:48 pm

    tamizdat :

    żoze czy hose geniuszem może nie jest, ale strasznie lubię tego wkurwiającego bufona i dlatego byłem w tym meczu za interem, no i fajnie że ta barca w końcu przegrała i to w marnym stylu bo już znudziło mi się jak tak ciągle świetnie grali :-)

    A ja go nie lubię i liczę, że przegra z Bayernem. Z Chelsea już raz dał dupy, zoabczymy teraz, co będzie. Zgodziłbym się z tym marnym stylem, gdyby nie ostatnie 10 minut. Jesli nie było spalonego Pique to znaczy, że Barca została oszukana. Ale rok temu udało się z Chelsea.

  7. 28/04/2010 o 11:50 pm

    takitam :

    Ale ten Ibrahimovic to będzie rysą na “pontyfikacie” Laporty. Facet pokazał, że się do Barcy nie nadaje. Techniką czarował we Włoszech, a w Barcelonie z techniką na bakier, i co najważniejsze, z szybkością

    PS Henry chyba był na ławce, dlaczego nie wyszedł zamiast Jeffena? Jakis konflikt z Pepem czy co? Przecież ten facet umie grać w ważnych meczach.
    I chyba sie uprę, ze Barcelona zagrała źle. Bo tak “dobrze” grali w trakcie ostatniego sezonu Rijkaarda, czyli posiadanie piłki 70 %, a i tak przegrywali. Guardiola powinien sie zastanowic, czy umie odpowiednio podejmować decyzje – w 1 miejscu zrobił tylko 1 zmiane, a dzisiaj jego zmiany wątpliwe troche…(poza Bojanem, ale to oczywiste że go wprowadzi – w końcu to bożyszcze Katalonii)

    Tak i teraz będzie problem żeby się Ibry pozbyć, chyba że się Angole skuszą. Moim zdaniem zmiany były dobre, Henry gra piach przez cały sezon. Bojan powinien wejśc w I połowie i tyle. Szkoda tej jego główki, ale Barca musi się nauczyć grac takie mecze. Teraz trzeba wziać puścić sobie dvd z meczem i wymyśleć jak ugryź mur. Ale to po sezoenie.

  8. tamizdat
    29/04/2010 o 11:45 am

    Hitem tego słabego meczu było to, co stało się po nim; przegrywać też trzeba umieć.

  9. 29/04/2010 o 12:23 pm

    tamizdat :

    Hitem tego słabego meczu było to, co stało się po nim; przegrywać też trzeba umieć.

    Dobrze, że Mourihno umie przegrywać, w końcu zawsze był dżentelemenem;)

  10. tamizdat
    29/04/2010 o 12:46 pm

    On udaje, że nie jest. W końcu gdyby we wszystkim był tak publicznie doskonały tylu ludzi by popękało z zazdrości a tego wrodzona dobroć Jose by nie przetrzymała ;)
    Ciekawe czy to był zimny prysznic czy gorący?

  11. max
    30/04/2010 o 11:10 am

    mnie zaczyna irytować to pisanie o parkowaniu autobusu. Metafora powielana przez całą wierchuszkę sportowego dziennikarstwa z Wyborczej. Nudne trochę :)
    Do tego dodam samobój Michała Pola o antyfutbolu. Po prostu Pep nie wymyślił dobrej taktyki na ten mecz, choć wiadomym było jak on będzie wyglądał (11 na 11 niewiele by zmieniło)
    ja z przyjemnością oglądałem jak przesuwały się te defensywne formacje Interu.
    Mnie osobiście troche zdziwoło, że pomimo zdjęcia Ibry nadal grali na wrzutki w pole karne a nie szukali miejsca na strzał z 20-30 metrów. Przy takim zagęszczeniu istniała sznasa na
    a)zasłonięcie bramkarza
    b)rykoszet

    no ale mecz miał swój ciężar i masę emocji.

    Ja byłem za Interem, bo lubię tego buca Jose

  12. 30/04/2010 o 1:07 pm

    max :

    mnie zaczyna irytować to pisanie o parkowaniu autobusu. Metafora powielana przez całą wierchuszkę sportowego dziennikarstwa z Wyborczej. Nudne trochę :)
    Do tego dodam samobój Michała Pola o antyfutbolu. Po prostu Pep nie wymyślił dobrej taktyki na ten mecz, choć wiadomym było jak on będzie wyglądał (11 na 11 niewiele by zmieniło)
    ja z przyjemnością oglądałem jak przesuwały się te defensywne formacje Interu.
    Mnie osobiście troche zdziwoło, że pomimo zdjęcia Ibry nadal grali na wrzutki w pole karne a nie szukali miejsca na strzał z 20-30 metrów. Przy takim zagęszczeniu istniała sznasa na
    a)zasłonięcie bramkarza
    b)rykoszet

    no ale mecz miał swój ciężar i masę emocji.

    Ja byłem za Interem, bo lubię tego buca Jose

    Ale powiedz, jak się przesuwała obrona Rubina Kazań, to też oglądałeś (jeśli ogłądałeś)z przyjemnością? Czy tylko przyejmnośc jest jak się przesuwają pionki u geniusza Jose?

  13. max
    30/04/2010 o 3:28 pm

    galopujący major :

    max :
    mnie zaczyna irytować to pisanie o parkowaniu autobusu. Metafora powielana przez całą wierchuszkę sportowego dziennikarstwa z Wyborczej. Nudne trochę Do tego dodam samobój Michała Pola o antyfutbolu. Po prostu Pep nie wymyślił dobrej taktyki na ten mecz, choć wiadomym było jak on będzie wyglądał (11 na 11 niewiele by zmieniło)ja z przyjemnością oglądałem jak przesuwały się te defensywne formacje Interu.Mnie osobiście troche zdziwoło, że pomimo zdjęcia Ibry nadal grali na wrzutki w pole karne a nie szukali miejsca na strzał z 20-30 metrów. Przy takim zagęszczeniu istniała sznasa naa)zasłonięcie bramkarzab)rykoszet
    no ale mecz miał swój ciężar i masę emocji.
    Ja byłem za Interem, bo lubię tego buca Jose

    Ale powiedz, jak się przesuwała obrona Rubina Kazań, to też oglądałeś (jeśli ogłądałeś)z przyjemnością? Czy tylko przyejmnośc jest jak się przesuwają pionki u geniusza Jose?

    he, he Rubina nie oglądałem aż takim masochistą futbolowym nie jestem.
    każdy ma swój poziom, który określa kiedy coś co ogląda jest przyjemne dla oka. Miszka Pol napisał, że było ohydnie, Stecu że świetnie. Generalnie lubię oglądać pionki przesuwane przez ludzie mających o tym duże pojęcie (chodzi mi o obronę).

    W sumie lepsza dla oka była Czelsi-Barca z tamtego roku- mecz w Lądku.
    Czerpanie radochy z oglądania obrony jest trochę antyteza Engelowego futbol na tak, no ale co zrobić :)

    Generalnie włoskiej piłki nie lubię.

  14. max
    30/04/2010 o 4:19 pm

    popatrz jeszcze tu, co ten debil lapoerta chce zrobic z twoja druzyną
    http://www.sport.pl/pilka/1,96012,7832890,Transfery__Villa_moze_przejsc_do_Barcelony.html

    nie jestem fanem Barcy ale 80 mln na Ibrę i Czechryńskiego, go nie otrzeźwiło i szkoda mi Barcy jak to się spełni.

  15. max
    30/04/2010 o 4:20 pm

    sorki za literówki
    miało być laporta i Twoją (laporta może być małą)

  16. 30/04/2010 o 9:10 pm

    max :

    popatrz jeszcze tu, co ten debil lapoerta chce zrobic z twoja druzyną
    http://www.sport.pl/pilka/1,96012,7832890,Transfery__Villa_moze_przejsc_do_Barcelony.html

    nie jestem fanem Barcy ale 80 mln na Ibrę i Czechryńskiego, go nie otrzeźwiło i szkoda mi Barcy jak to się spełni.

    Ale cóż w tym złego? Akurat Villa pasuje. Problem jest z oddaniem Bojana. To jest kretyznizm. ibry by tak sprzedać do City, to byłoby osiągnięcie.

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

