Strona główna > felietonik > Kumulacja

Kumulacja

Czy padnie milion? Czy padnie okrągły milion? Czy Polska zgarnie całą pulę? Czy cały świat będzie na Polskę patrzył, czy miał na nią oko, uszy, wargi, wąsy? Czy Polska świat zadziwi? Czy rzuci na kolana? Czy Kraków podoła, uwaga, uwaga, czy Kraków podoła, czy podoła lotnisko, czy się wszyscy zmieszczą, przenocują? Czy nie będą do siebie strzelać, pić wódki i zwłok wyrzucać z Wawelu? Czy policja będzie musiała rozdzielać tłumy? Czy się uda, czy nam się w końcu uda? Czy się pokażemy? I kto przybędzie, najważniejsze: kto przybędzie, kto przygna, kto przyleci i kto się uda z pielgrzymką? Czy będzie Obama, czy Sarkozy z Angelą dolecą, ile delegacji, z ilu krajów? Czy jest już rekord, pytam się: czy rekord pobity? Czy świat widzi, kto do nas leci? Jakiej są goście jakości? Jakiego sortu?

A jak przylecą, to gdzie będą spali, gdzie i co będą jedli? Może bigos z kiełbasą, a może bezę? Co przygotuje kucharz reprezentacji, co Kurt Scheller, a co nasza, własna polska intuicja? I jak ich posadzić, kto, koło kogo, gdzie, z kim, gdzie Obama, gdzie Karol, gdzie Valav Klaus, a gdzie Angela? I gdzie, u licha, posadzić chińskiego ministra transportu? Ale czy przylecą, właśnie: nie wiadomo, czy do nas przylecą? Chmura idzie, idzie chmura, chmuuurrrr, chmuuurrrr, grrr, grrr, z Islandii idzie. Czy nas ominie, czy da nam spokój, czy to znak? Nie ma przypadków, są tylko znaki, czy Bóg się sroży, czy Bóg na bałwochwalstwo patrzy, a może szatan, szatan przeszkadza i nogę podstawia? A co z ludźmi, może to ludzie, wolna wola ich zła wola, knują, judzą i przeszkadzają. Może chmurę, sztuczną chmurę wywołali, jedni już wywoływali sztuczną mgłę w wiadomym miejscu, może więc teraz też z Islandii Wolną Europę zakłócają?

Ale co tam, co tam – mówię – przybędą. Jak kocha to poczeka, jak kochał to przyjedzie. Przybędą, pasterze do Betlejem przybędą, przybieżeli już raz kiedyś raz, to i teraz przybędą. Choćby pieszo, choćby benzyny zabrakło, choćby na osiołku Obama wjedzie, bo w końcu jest  ci on „ czarnym mesjaszem”.

  1. zatroskany-o-polske
    16/04/2010 o 11:59 am

    @galopujący major

    „choćby na osiłku Obama wjedzie, bo w końcu jest ci on „ czarnym mesjaszem”.”

    Ten osiłek koniecznie z Rodziny Rada Maryja :-)

  2. 16/04/2010 o 12:20 pm

    hłe, hłe

  3. vHF
    16/04/2010 o 1:35 pm

    Nasza kumulacja w zagrozeniu, niestety.

    Pacjent^H^H^H analityk T-rex pisze: „Nie wierze w chmure pylu! To przykrywka! Kolejna chamska przykrywka!!! Właśnie teraz!!! Żeby Europa zapomniała, nie myślała, wyparła. Finis Poloniae.”

    Bardziej praktycznie nastawiony jest niejaki coryllus: „Kto pierwszy odwoła przylot ten jest zdrajcą.”

  4. 16/04/2010 o 1:42 pm

    Byc moze boja sie i stad ta chmura

    coryllus

    „W pustej sejmowej ławie, obok żałobnej fotografii obsypanej kwiatami siedzi smutny staruszek. Ma na sobie niemodny garnitur, płaszczyk i krzywo zawiązany krawat. Jest całkiem siwiutki i smutny. Osiwiał niedawno. Podobno brat mu umarł, a jakby tego było mało, jego stara matka leży w szpitalu i pewnie niedługo także umrze. Nie uwierzycie, ale ten starszy pan to najgroźniejszy, najbardziej bezwzględny i twardy polityk od czasów Fryderyka Wielkiego. Jest powszechnie nienawidzony, a także – co zrozumiałe – wzbudza lęk. Ten zagubiony w wielkiej sali dziadunio jest już zupełnie sam. Na świecie nie został mu nikt z kim mógłby wymienić najważniejsze i najcenniejsze myśli. Nie ufa nikomu, bo taki wybrał sobie zawód. Niełatwo jest być politykiem.”

  5. Owen
    16/04/2010 o 1:43 pm

    Dobre, dobre :). Od dawna z przyjemnością Cię czytam :)
    Ale komentarz vHF z cytatami mnie rozwalił. Przelicytowali cię w realu :)
    Pozdro

  6. 16/04/2010 o 1:46 pm

    Owen :

    Dobre, dobre :) . Od dawna z przyjemnością Cię czytam :)
    Ale komentarz vHF z cytatami mnie rozwalił. Przelicytowali cię w realu :)
    Pozdro

    A dziękuję, nie jest łatwo konkurować z P24.

    Szanowny Panie!
    Zwracamy się do Pana jako do jednego z współtwórców słynnej polskiej szkoły filmowej, a zarazem mistrzów tzw. kina moralnego niepokoju, aby rozpatrzył Pan możliwość ufundowania stypendiów finansowych dla rodzin ofiar katastrofy lotniczej pod Smoleńskiem, przeznaczając na ten cel tantiemy z licznych emisji Pańskiego znakomitego filmu pt. „Katyń”, o który zabiegają obecnie kinematografie i telewizje z całego świata.

  7. vHF
    16/04/2010 o 1:50 pm

    Ach, Sowiniec mon amour.

    Nie dane mi bylo podyskutowac z nim w czasie mojej wizytacji Szpitala 24 i teraz zaluje bardzo.

  8. 16/04/2010 o 1:58 pm

    vHF :

    Ach, Sowiniec mon amour.

    Nie dane mi bylo podyskutowac z nim w czasie mojej wizytacji Szpitala 24 i teraz zaluje bardzo.

    U niego najlepsze są te listy optwarte typu zmienic krój czapki z daszkiem…

  9. vHF
    16/04/2010 o 2:06 pm

    Ja cenie Sowinca wlasnie za ten c.k. jasny, bogobojny, krakowski patriotyzm, ten jego pilsudczykowski dobrotliwy debilizm, ale najbardziej chyba za ten horyzont intelektualny od Tynca po Bielany. Az szkoda leki wydzielac, bo przeciez dziadek w zasadzie nieszkodliwy i krzywda mu sie nie dzieje, no ale doktor kazal…

  10. barista
    16/04/2010 o 2:07 pm

    garnitur i płaszczyk ma spoko, tylko powinien podciągać spodnie, a jak lubi mieć krok nisko, to skrócić nogawki

  11. vHF
    16/04/2010 o 2:08 pm

    A tak w ogole to mi brakuje Salonu. Pomysl mi niedawno przyszedl do glowy na troll-akcje, jak ktos ma czas to prosze na priva humboldt.fleischer na gumajlu to oddam za darmo.

  12. vHF
    16/04/2010 o 2:09 pm

    O, zdjecie Sowinca znalazlem (barista mnie zainspirowal):

  13. cyncynat
    16/04/2010 o 2:14 pm

    No i jak mozna zyczyc zle Salonowi? Ja Salonowi zycze jak najlepiej. Sto lat! Sto lat! Sto lat!

    Naprawde: to jedyny serial polski, ktory jest porownywalny z klasycznymi british sitcoms.

  14. 16/04/2010 o 2:17 pm

    @all

    na Salonie już krążą takie teorie, że masakra…

    NBawet z tą chmura pyłu:)

    Ale i na S24 są głosy rozsądku, polecam kilk aostatnich tekstów xięcialuki i jego komentarze pod:

    http://predatorxl.salon24.pl/

  15. cyncynat
    16/04/2010 o 2:31 pm

    Sowiniec to chyba nieszkodliwy i dosc przyjaznie nastawiony. Z takich lepiej sie smiac nie publicznie.
    Przeciez nie brakuje patentowych pacjentow, takich co wizytuja nicek.wordpress.com czy pisza na Polis2008, takich jak Timmy: „Bo moje myślenie jest proste – jeśli zdradzono nas o świcie, jeśli zamordowano Polaków, to mam w dupie mitologiczna triadę.Nie ma sensu tego roztrząsać na poziomie układu geopolitycznych sił. Trzeba brać karabin i wyrwać chwasta.”

  16. 16/04/2010 o 2:32 pm

    cyncynat :

    Sowiniec to chyba nieszkodliwy i dosc przyjaznie nastawiony.

    Dokładnie tak.

  17. vHF
    16/04/2010 o 2:34 pm

    > Sowiniec to chyba nieszkodliwy i dosc przyjaznie nastawiony.
    > Z takich lepiej sie smiac nie publicznie.

    Dlaczego?
    Ja sie smieje z tych co sa smieszni, nie z tych co sa wrogo nastawieni.

  18. 16/04/2010 o 2:34 pm

    tecumseh27 :

    @all

    na Salonie już krążą takie teorie, że masakra…

    NBawet z tą chmura pyłu:)

    Ale i na S24 są głosy rozsądku, polecam kilk aostatnich tekstów xięcialuki i jego komentarze pod:

    http://predatorxl.salon24.pl/

    Grzesiu ja go nie moge czytac, on szczeka, a nie pisze i najgorsze,że myśli, iź jest dowcipny.

  19. cyncynat
    16/04/2010 o 2:36 pm

    vHF :
    > Sowiniec to chyba nieszkodliwy i dosc przyjaznie nastawiony.
    > Z takich lepiej sie smiac nie publicznie.
    Dlaczego?
    Ja sie smieje z tych co sa smieszni, nie z tych co sa wrogo nastawieni.

    moze inaczej: nie zjadliwie. smiac sie mozna z kazdego.

  20. 16/04/2010 o 2:37 pm

    vHF :

    A tak w ogole to mi brakuje Salonu. Pomysl mi niedawno przyszedl do glowy na troll-akcje, jak ktos ma czas to prosze na priva humboldt.fleischer na gumajlu to oddam za darmo.

    cyncynat :

    No i jak mozna zyczyc zle Salonowi? Ja Salonowi zycze jak najlepiej. Sto lat! Sto lat! Sto lat!

    Naprawde: to jedyny serial polski, ktory jest porownywalny z klasycznymi british sitcoms.

    Jest po prostu zajebisty, bo ci goście nie grają, oni tak myśla naprawdę.

  21. cyncynat
    16/04/2010 o 2:44 pm

    cyncynat :

    vHF :
    > Sowiniec to chyba nieszkodliwy i dosc przyjaznie nastawiony.
    > Z takich lepiej sie smiac nie publicznie.
    Dlaczego?
    Ja sie smieje z tych co sa smieszni, nie z tych co sa wrogo nastawieni.

    moze inaczej: nie zjadliwie. smiac sie mozna z kazdego.

    nie odpowiedzialem na pytanie „dlaczego?”. uzasadnienia na jedno zdanie nie mam, a na szersze nie mam energii. zreszta, mam nadzieje, ze rozumiesz, ze moje „lepiej sie smiac nie publicznie” bylo wylacznie w kategoriach wishful thinking.

  22. vHF
    16/04/2010 o 2:53 pm

    Cyncynat—spoko. Jak najbardziej sie zgadzam ze Sowiniec jest zupelnie niegrozny i przyjaznie nastawiony no i pewnie jest zwyczajnie dobrym czlowiekiem. Jest niestety takze bogoojczyznianym idiota, i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej. Ale bede sie miarkowal, obiecuje.

  23. matrioszka25
    16/04/2010 o 3:13 pm

    Witam Kochani,
    korzystajac z uprzejmosci Majora informuje ze zalozylam blog z innym swirami na:
    http://matrioszka25.wordpress.com/welcome-and-herzlich-wilkommen/
    beda bledy i literowki, bedzie wszystko co sobie tak mysle, nawalona albo nie.

    zapraszam i prosze raczej nie komentowac moich wpisow i tak ich nie czytam, albo jak mam czas. Blog -tymczasowy na okolicznosc zaloby – ma charakter terapeutyczny – ze ja tez musze cos oglosic swiatu, chociaz Jarecki i grzes juz napisali wszystko – mimo wszystko zapraszam – starpoloska Jaremy Chrobergo goscinnoscia.

    Pozdrowienia

  24. 16/04/2010 o 3:32 pm

    A jednak Bóg się sroży

    „I wulkan wybucha. I chmurę pyłu siła nieznana niesie na Polskę, tak, jakby utrudniając komunikację lotniczą, wywołując ludzkie reakcje, decyzje, dając czas do zastanowienia się – Bóg mówił: NIE!”

    http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/171665,wawelski-pyl

    Zaraz się zacznie, komenty, tam są zawsze najlepsze komenty (jerry będziesz komentował u swej mentalnej siostry;)

  25. 16/04/2010 o 3:33 pm

    vHF :

    Cyncynat—spoko. i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej.

    Też masz wrażenie, że ci od „Precz od Wawelu, won na Powązki” to nie tyle miłośnicy tradycji, co mający pierdolca na punkcie swojego, muzelanego miasteczka nad Wisłą?

  26. vHF
    16/04/2010 o 3:39 pm

    Moze byc. Prezydent Kaczynski co prawda sluszny byl, ale zawsze warszawiaczek.

    Warszawiaczek to jest ptaszek
    Co odwiedza strony nasze.
    Nie odwiedzaj naszej strony
    Warszawiaczku nasz kochany.

  27. Koniec Polski Prawej
    16/04/2010 o 3:50 pm

    Po co szukac na psychatryku czy nie lepiej czerpać z samego pieca?

    http://wyborcza.pl/1,75248,7779113,O_Rydzyk__manipulacja_na_placu_Pilsudskiego.html

    ps.nie macie wrażenia że dr Rydzyk w Swoich wypowiedziach stylizuje się na Yodę?
    :
    Widać w Pałacu Prezydenckim ci pracownicy dotychczasowi chodzą już jak cienie tylko – opowiadał. – Już jest inna władza tam…”

  28. 16/04/2010 o 3:52 pm

    Heh styl to o na ma znakomity. Jak Sauron – tak kiedyś napisał Ziemkiewicz i ten jeden, jedyny raz miał rację.

  29. lowca_de
    16/04/2010 o 4:15 pm

    galopujący major :

    vHF :
    Cyncynat—spoko. i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej.

    Też masz wrażenie, że ci od “Precz od Wawelu, won na Powązki” to nie tyle miłośnicy tradycji, co mający pierdolca na punkcie swojego, muzelanego miasteczka nad Wisłą?

    ja w moim pensylwanskim lesie tyz jestem z krakowa…bardzo prosze o przypierdalanie sie do ludzi co znosze nawet z przyjemnoscia ale od „muzealnego mistaeczka” majorze prosze sie odjebac bo moje…no
    a do kwiatkow z psychiatryka dorzuce sie
    „#

    #
    @coryllus i inni

    Właśnie proszono mnie o przekaznie informacji, że Twoja notka zostanie przedstawiona Prezesowi.
    2010-04-16 11:27
    toyah 575 13766 Posłuchaj, to do Ciebie… toyah.salon24.pl

    ja pierrrdykam!zostanie!PRZEDSTAWIONA!!

  30. 16/04/2010 o 4:18 pm

    lowca_de :

    galopujący major :

    vHF :
    Cyncynat—spoko. i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej.

    Też masz wrażenie, że ci od “Precz od Wawelu, won na Powązki” to nie tyle miłośnicy tradycji, co mający pierdolca na punkcie swojego, muzelanego miasteczka nad Wisłą?

    ja w moim pensylwanskim lesie tyz jestem z krakowa…bardzo prosze o przypierdalanie sie do ludzi co znosze nawet z przyjemnoscia ale od “muzealnego mistaeczka” majorze prosze sie odjebac bo moje…no
    a do kwiatkow z psychiatryka dorzuce sie
    “#

    #
    @coryllus i inni

    Właśnie proszono mnie o przekaznie informacji, że Twoja notka zostanie przedstawiona Prezesowi.
    2010-04-16 11:27
    toyah 575 13766 Posłuchaj, to do Ciebie… toyah.salon24.pl

    ja pierrrdykam!zostanie!PRZEDSTAWIONA!!

    O ja pierdolę. Facetowi zginął brat, iluś przyjaciów, a oni mu drukją teksty z Psychiatryka i pokazują, że piszą, iż jest groźny i ma kły? Dżizas.

    PS OKi zostawiam Kraków, ewentulanie zajmię się Krakowiakami.

  31. 16/04/2010 o 4:36 pm

    Jest jeszcze wiersz:

    Byłam i jestem z Nim, cokolwiek postanowi.

    Jeśli wskaże na siebie – pójdę za Nim.
    Jeśli na kogoś innego – pójdę za tym, kogo On wskaże.

    Tak spłacam dług, którego nigdy nie spłacę.
    Bo dzięki Niemu wiem, co to znaczy żyć w wolnej Polsce.

    Niech Bóg doda mu sił!
    Chrońmy Go!

    Urszula Domyślna

    http://coryllus.salon24.pl/171390,pan-jaroslaw#comment_2429080

  32. jerry
    16/04/2010 o 5:39 pm

    galopujący major :
    A jednak Bóg się sroży
    “I wulkan wybucha. I chmurę pyłu siła nieznana niesie na Polskę, tak, jakby utrudniając komunikację lotniczą, wywołując ludzkie reakcje, decyzje, dając czas do zastanowienia się – Bóg mówił: NIE!”
    http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/171665,wawelski-pyl

    Nie będę. Janke mi zablokował wszystkie IP. I w chacie i w pracy. Ni chuja nie mogę się zalogować.:))) Ale, przeczytałem sobie mojego centaura. Dobra jest, zawsze tak twierdziłem. Jebnięta, ale dobra.
    Zaraz się zacznie, komenty, tam są zawsze najlepsze komenty (jerry będziesz komentował u swej mentalnej siostry;)

  33. 16/04/2010 o 5:45 pm

    majorze, e tam, ja tam Luke lubię, acz nierz się nie zgadzam i fakt jest agresywny i ostry, ale w powodzi tych idiotyzmów, co się obecnie na S24 pokazuja (zresztą liczne acz wcale nie wszystkie i nawet nie najlepsze:)) cytujecie, jest jednym z blogerów, których warto czytać i prrzy których można odetchnąć.

    Jak zwykle świetny tekst też Pecet napisał, gdzie całą sprawę dobrze scharakteryzował, znaczy tę mentalność salonowców:

    http://ajempecet.salon24.pl/

  34. otto
    16/04/2010 o 5:51 pm

    vHF :
    Ach, Sowiniec mon amour.
    Nie dane mi bylo podyskutowac z nim w czasie mojej wizytacji Szpitala 24 i teraz zaluje bardzo.

    raz z nim gadałem, a było tak
    Sowiniec opowiedział na blogu dowcip: Pytanie do radia Erewań: czy to prawda, że Czajkowski był homoseksualistą? odpowiedź: tak, ale nie za to go cenimy.
    To go poprawiłem: ‚tak, ale nie tylko za to go cenimy’. To on na to, że to nic nie zmienia i że dowcip jest wystarczająco śmieszny w jego wersji.

  35. bad_religion
    16/04/2010 o 5:51 pm

    Pfi, też tak umiem.

    Prezydencie
    Bracie swego brata
    Tyś się zniewagom Rydzyka kłaniał
    Tyś Dziadowi kazał spieprzać
    Nie zabolą Cię teraz języki pełne nienawiści Michnika
    Tyś wyroków polskich sądów nie wykonywał
    Tyś kule w Gruzji zatrzymał jak Neo w Matrixie
    Tyś Leppera z Giertychem wicepremierami zrobił
    Cóż znaczy więc dla Ciebie hipokryzja wnuka Wehrmachtu?
    Ale czemuś tej ruskiej rakiety nie spalił
    laserem w swoim oku Supermana?

  36. hlb
    16/04/2010 o 5:59 pm

    A motto tego festynu jest takie:

    „Możecie sobie gadać, że zaścianek. Możecie sobie kpić, że prowincja. Możecie nas krzywdzić w Katyniu i w Lidze MIstrzów. Ale poczekajcie! Tym razem wystawimy wam takiego trupa, że wam oko na wierzch wyjdzie!”

  37. otto
    16/04/2010 o 6:00 pm

    bad_religion :
    Tyś Dziadowi kazał spieprzać

    a teraz każesz spieprzać Dziadkowi

  38. wasylzly
    16/04/2010 o 6:39 pm

    jerry, jak tam przed procesem z psychiatrykiem, slyszalem ze dacie dupy, bo jankiel ma skany o antysemickich wpisach maryli, przeciez was przed sadem delikatnie mowiac rozjebia.
    Idzcie najszybciej na ugode i walcie w dzien milosierdzia i zalobe, ze katastrofa wam otworzyla oczy, jaki wielki blad byl popelniony tym pozwem. Idzcie w dialog i porozumienie..bijcie sie juz dzsiaj w piersi, bo jak widac kurtyki nie ma, maciarewicz w odlocie….blogmedia i gazeta polska zostala bez informantow i Drogiej Pani Ani suwnicowej handlujacej wodka ..puknij sie w golen prawniku – bo cie historia rozjedzie.

    Ratuj sie jerry

    narka
    -wz

  39. Ejczbibi
    16/04/2010 o 7:36 pm

    Skoro się linkami z P24 przerzucamy, komentarze pod tym wpisem:

    http://parakalein.salon24.pl/171694,zeby-do-niedzieli-wszyscy-byli-jak-dzieci

    to najlepszy materiał dla psychiatry szukającego pomysłu na serię artykułów.

    „Tak! zemsta, zemsta, zemsta na wroga,
    Z Bogiem i choćby mimo Boga!”

  40. jerry
    16/04/2010 o 7:52 pm

    wasylzly :
    jerry, jak tam przed procesem z psychiatrykiem, slyszalem ze dacie dupy, bo jankiel ma skany o antysemickich wpisach maryli, przeciez was przed sadem delikatnie mowiac rozjebia.
    Idzcie najszybciej na ugode i walcie w dzien milosierdzia i zalobe, ze katastrofa wam otworzyla oczy, jaki wielki blad byl popelniony tym pozwem. Idzcie w dialog i porozumienie..bijcie sie juz dzsiaj w piersi, bo jak widac kurtyki nie ma, maciarewicz w odlocie….blogmedia i gazeta polska zostala bez informantow i Drogiej Pani Ani suwnicowej handlujacej wodka ..puknij sie w golen prawniku – bo cie historia rozjedzie.
    Ratuj sie jerry
    narka
    -wz

    Paszoł won, ścierwo.

  41. 16/04/2010 o 8:19 pm

    Ja wrzucę to:

    http://rybitzky.salon24.pl/

    i tekst i komenty.

    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    I to tez ci, których uważam/uważałem za sensownych choć trochę jakiegoś amoku w tej żałobie dostają.

    Chore to wszystko…

    No ale się wybunkrowałem:)

  42. wasylzly
    16/04/2010 o 8:23 pm

    @jerry,
    czytalem pozew, nie masz talentu czleku. Jak wmoczysz, to masz na karku pozew o znieslawinie spolki i spowodownanie start podmiotu gospodarczego / 500 000 zl /. Jak i tu wmoczysz, to ma na karku pozew osobisty o wprowadzneie w blad wymiaru spraiedliwosci i zarzadu stowarzyszenia nieprawidlowa informacja i niekwalifikowana porada prawna, za ktora zagarnales kase. Ile ?
    Nie zadroszcze ci biedaku.
    Trzym sie cholewy i RRK !!

    narka waslylzly

  43. 16/04/2010 o 8:38 pm

    jerry :

    galopujący major :
    A jednak Bóg się sroży
    “I wulkan wybucha. I chmurę pyłu siła nieznana niesie na Polskę, tak, jakby utrudniając komunikację lotniczą, wywołując ludzkie reakcje, decyzje, dając czas do zastanowienia się – Bóg mówił: NIE!”
    http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/171665,wawelski-pyl

    Nie będę. Janke mi zablokował wszystkie IP. I w chacie i w pracy. Ni chuja nie mogę się zalogować.:))) Ale, przeczytałem sobie mojego centaura. Dobra jest, zawsze tak twierdziłem. Jebnięta, ale dobra.
    Zaraz się zacznie, komenty, tam są zawsze najlepsze komenty (jerry będziesz komentował u swej mentalnej siostry;)

    Ja jej pamiętam tekst o J.J. Lipskim i teraz już jej teksty to dla mnie folklor. Ale komenty są tam zawsze cudne.

  44. jerry
    16/04/2010 o 8:38 pm

    wasylzly :
    @jerry,
    czytalem pozew, nie masz talentu czleku. Jak wmoczysz, to masz na karku pozew o znieslawinie spolki i spowodownanie start podmiotu gospodarczego / 500 000 zl /. Jak i tu wmoczysz, to ma na karku pozew osobisty o wprowadzneie w blad wymiaru spraiedliwosci i zarzadu stowarzyszenia nieprawidlowa informacja i niekwalifikowana porada prawna, za ktora zagarnales kase. Ile ?
    Nie zadroszcze ci biedaku.

    Paszoł won, ścierwo.
    Trzym sie cholewy i RRK !!
    narka waslylzly

  45. 16/04/2010 o 8:39 pm

    tecumseh27 :

    majorze, e tam, ja tam Luke lubię, acz nierz się nie zgadzam i fakt jest agresywny i ostry, ale w powodzi tych idiotyzmów, co się obecnie na S24 pokazuja (zresztą liczne acz wcale nie wszystkie i nawet nie najlepsze:)) cytujecie, jest jednym z blogerów, których warto czytać i prrzy których można odetchnąć.

    Jak zwykle świetny tekst też Pecet napisał, gdzie całą sprawę dobrze scharakteryzował, znaczy tę mentalność salonowców:

    http://ajempecet.salon24.pl/

    Xiazekupa ma coś, co nazywam prawicowym poczuciem humoru. Biurwa, waaadza, towarzysz – mnie mdli od tego, ja nie daję rady tego znieść, a na tle P@$ wyróżniać się on plus jest łatwo. Gorzej swym idiotyzmem kogoś zaskoczyć.

  46. jerry
    16/04/2010 o 8:40 pm

    dla pewności, bo coś mi się źle wkleiło:
    do wasylzly
    paszoł won, ścierwo.

  47. 16/04/2010 o 8:41 pm

    otto :

    vHF :
    Ach, Sowiniec mon amour.
    Nie dane mi bylo podyskutowac z nim w czasie mojej wizytacji Szpitala 24 i teraz zaluje bardzo.

    raz z nim gadałem, a było tak
    Sowiniec opowiedział na blogu dowcip: Pytanie do radia Erewań: czy to prawda, że Czajkowski był homoseksualistą? odpowiedź: tak, ale nie za to go cenimy.
    To go poprawiłem: ‘tak, ale nie tylko za to go cenimy’. To on na to, że to nic nie zmienia i że dowcip jest wystarczająco śmieszny w jego wersji.

    I to mnie właśnie dziwi, jak on może byc zawodowym fenomenologiem?

  48. jerry
    16/04/2010 o 8:41 pm

    galopujący major :
    A jednak Bóg się sroży
    “I wulkan wybucha. I chmurę pyłu siła nieznana niesie na Polskę, tak, jakby utrudniając komunikację lotniczą, wywołując ludzkie reakcje, decyzje, dając czas do zastanowienia się – Bóg mówił: NIE!”
    http://renata.rudecka-kalinowska.salon24.pl/171665,wawelski-pyl
    Zaraz się zacznie, komenty, tam są zawsze najlepsze komenty (jerry będziesz komentował u swej mentalnej siostry;)

    I jeszcze jedno – jakiej, kurwa, mentalnej siostry? Kopiesz sobie grób…:))

  49. 16/04/2010 o 8:43 pm

    hlb :

    A motto tego festynu jest takie:

    “Możecie sobie gadać, że zaścianek. Możecie sobie kpić, że prowincja. Możecie nas krzywdzić w Katyniu i w Lidze MIstrzów. Ale poczekajcie! Tym razem wystawimy wam takiego trupa, że wam oko na wierzch wyjdzie!”

    O nie, ja obstawiam prawicową wersję akcji „Niech nas zobaczą”

  50. wasylzly
    16/04/2010 o 8:44 pm

    @jerry,
    cos ci sie zle wkleilo ? to chyba nie pierwsza pomylka.DDD … hmm ??
    sluchaj dziadku zycze ci dobrze, zebyscie jakos z tego wyszli, oczywiscie bez poparzen i maszynki do miesa jak pisze Miki. To oczywiscie alegoria, chyba nie za wysoka ciooo ?

    narka
    -wz

  51. 16/04/2010 o 8:44 pm

    wasylzly :

    jerry, jak tam przed procesem z psychiatrykiem, slyszalem ze dacie dupy, bo jankiel ma skany o antysemickich wpisach maryli, przeciez was przed sadem delikatnie mowiac rozjebia.
    Idzcie najszybciej na ugode i walcie w dzien milosierdzia i zalobe, ze katastrofa wam otworzyla oczy, jaki wielki blad byl popelniony tym pozwem. Idzcie w dialog i porozumienie..bijcie sie juz dzsiaj w piersi, bo jak widac kurtyki nie ma, maciarewicz w odlocie….blogmedia i gazeta polska zostala bez informantow i Drogiej Pani Ani suwnicowej handlujacej wodka ..puknij sie w golen prawniku – bo cie historia rozjedzie.

    Ratuj sie jerry

    narka
    -wz

    Stary, mówiłem ci już kiedyś, żebyś do mnie nie przychodził. Jesteś jakiś niedorozwinięty czy jak?

  52. 16/04/2010 o 8:45 pm

    Ejczbibi :

    Skoro się linkami z P24 przerzucamy, komentarze pod tym wpisem:

    http://parakalein.salon24.pl/171694,zeby-do-niedzieli-wszyscy-byli-jak-dzieci

    to najlepszy materiał dla psychiatry szukającego pomysłu na serię artykułów.

    “Tak! zemsta, zemsta, zemsta na wroga,
    Z Bogiem i choćby mimo Boga!”

    War, war, war …worms

  53. 16/04/2010 o 8:47 pm

    tecumseh27 :

    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

  54. jerry
    16/04/2010 o 8:48 pm

    wasylzly :
    @jerry,
    cos ci sie zle wkleilo ? to chyba nie pierwsza pomylka.DDD … hmm ??
    sluchaj dziadku zycze ci dobrze, zebyscie jakos z tego wyszli, oczywiscie bez poparzen i maszynki do miesa jak pisze Miki. To oczywiscie alegoria, chyba nie za wysoka ciooo ?
    narka
    -wz

    Paszoł won, ścierwo.

  55. jerry
    16/04/2010 o 8:49 pm

    galopujący major :

    tecumseh27 :

    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

    Właśnie, jak ktoś się chce wyciszyć, to otwiera…? No? Co otwiera?:)))

  56. 16/04/2010 o 8:53 pm

    jerry :

    galopujący major :

    tecumseh27 :

    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

    Właśnie, jak ktoś się chce wyciszyć, to otwiera…? No? Co otwiera?:)))

    Pismo Święte

  57. jerry
    16/04/2010 o 8:58 pm

    galopujący major :

    jerry :

    galopujący major :

    tecumseh27 :
    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

    Właśnie, jak ktoś się chce wyciszyć, to otwiera…? No? Co otwiera?:)))

    Pismo Święte

    Cholera, chciałeś jaja sobie porobić, ale wyszło dokładnie odwrotnie. Masz przecież rację. Niesamowite.
    Nie gratuluję, bo nie o to Ci chodziło, ale to może też jakiś znak? Nawracasz się?…:)))

  58. 16/04/2010 o 8:59 pm

    jerry :

    galopujący major :

    jerry :

    galopujący major :

    tecumseh27 :
    I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

    Właśnie, jak ktoś się chce wyciszyć, to otwiera…? No? Co otwiera?:)))

    Pismo Święte

    Cholera, chciałeś jaja sobie porobić, ale wyszło dokładnie odwrotnie. Masz przecież rację. Niesamowite.
    Nie gratuluję, bo nie o to Ci chodziło, ale to może też jakiś znak? Nawracasz się?…:)))

    Nie naprowadzam Cię na Dostojewskiego, ale żeś nie załapał. Albo drwię z Wyborczej, też żeś nie załapał, he, he.

  59. wasylzly
    16/04/2010 o 9:01 pm

    galopujący major :

    wasylzly :
    jerry, jak tam przed procesem z psychiatrykiem, slyszalem ze dacie dupy, bo jankiel ma skany o antysemickich wpisach maryli, przeciez was przed sadem delikatnie mowiac rozjebia.Idzcie najszybciej na ugode i walcie w dzien milosierdzia i zalobe, ze katastrofa wam otworzyla oczy, jaki wielki blad byl popelniony tym pozwem. Idzcie w dialog i porozumienie..bijcie sie juz dzsiaj w piersi, bo jak widac kurtyki nie ma, maciarewicz w odlocie….blogmedia i gazeta polska zostala bez informantow i Drogiej Pani Ani suwnicowej handlujacej wodka ..puknij sie w golen prawniku – bo cie historia rozjedzie.
    Ratuj sie jerry
    narka-wz

    Stary, mówiłem ci już kiedyś, żebyś do mnie nie przychodził. Jesteś jakiś niedorozwinięty czy jak?

    drogi majorze..nie bijmy sie po glowach teczkami z badaniami lekarskimi, jak sobie chyba to przypominasz, ktos kiedys w stosunku do Ciebie uzywal takich gestow. Wtedy bylo mi przykro …jak wiesz -nie jestem niedorozwinety. Po prostu normalny, nogi mam zdrowe, rece mam zdrowe…..zyje.
    Bede przchodzil gdzie chce i jak chce, taki juz jestem.

    narka
    -wz

  60. 16/04/2010 o 9:04 pm

    wasylzly- no więc będziesz banowany.

  61. jerry
    16/04/2010 o 9:19 pm

    to ścierwo, wasylzly, to ten sam, co u IJ? On chyba naprawdę jest lekko jebnięty. Czemu go wywalasz? Mi się on podoba. Fajnie jest móc czasem do kogoś powiedziec „paszoł won, ścierwo”.:)))

  62. jerry
    16/04/2010 o 9:21 pm

    galopujący major :

    jerry :

    galopujący major :

    jerry :

    galopujący major :

    tecumseh27 :I jeszcze ci wszyscy ludzie się nawzajem nakręcają.

    No przecież o to chodzi w tej całej żałobie w necie. Jak ktoś chce się wyciszyć, to nie otwiera P24.

    Właśnie, jak ktoś się chce wyciszyć, to otwiera…? No? Co otwiera?:)))

    Pismo Święte

    Cholera, chciałeś jaja sobie porobić, ale wyszło dokładnie odwrotnie. Masz przecież rację. Niesamowite.Nie gratuluję, bo nie o to Ci chodziło, ale to może też jakiś znak? Nawracasz się?…:)))

    Nie naprowadzam Cię na Dostojewskiego, ale żeś nie załapał. Albo drwię z Wyborczej, też żeś nie załapał, he, he.

    Na Dostojewskieeeeego…, acha… Aleś Ty, kurwa, erudyta. A jaki dowcipniś. Prawie, jak Osiecki.:)))

  63. 16/04/2010 o 9:24 pm

    jerry :

    to ścierwo, wasylzly, to ten sam, co u IJ? On chyba naprawdę jest lekko jebnięty. Czemu go wywalasz? Mi się on podoba. Fajnie jest móc czasem do kogoś powiedziec “paszoł won, ścierwo”.:)))

    Jerry, nie rób wiochy, nie jesteś na blogmedia.

  64. jerry
    16/04/2010 o 11:48 pm

    Przeczytałem teraz cantaura w całości wraz z komentami – jest niesamowita. Ale, powiedz szczerze – jest lekko jebnięta, nie? Albo nawet trochę mocniej, niż lekko…:)))

  65. 17/04/2010 o 1:04 am

    „Spoko. Baną do Wawy jadę niecałe trzy godziny. Do Wrocka musiałbym autem, a niekoniecznie fajne drogi są. Poza tym jadę z lepszą połową i chyba z dzieciakami. Ale, dzięki za propozycję.”

    Wy tam całą rodziną jedziecie do stolycy. Trzeba było powiedzieć, to bym Wam podesłał kanapki.

    BTW To ile masz tych dzieciaków, w jakim wieku i czemu chcesz ich męczyć w tym „antysemickim” tłumie ;)

  66. Koniec Polski Prawej
    17/04/2010 o 8:38 am

    Hegel powiedział kiedyś, że wielkie wydarzenia historyczne zawsze mają miejsce dwa razy. Pierwszy raz jako tragedia, drugi raz jako farsa.

    http://www.krytykapolityczna.pl/Przeglad-prasy/Le-Monde-Tragedia-i-farsa/menu-id-225.html

  67. barista
    17/04/2010 o 11:22 am

    galopujący major :

    vHF :
    Cyncynat—spoko. i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej.

    Też masz wrażenie, że ci od “Precz od Wawelu, won na Powązki” to nie tyle miłośnicy tradycji, co mający pierdolca na punkcie swojego, muzelanego miasteczka nad Wisłą?

    Absolutnie. Wawel to kolebka polskości, jak wczoraj usłyszałem. Zasugerowałem, że (i) po pierwsze Wiślanie a nie Polanie, (ii) po drugie lepsze stanowiska archeologiczne są w Nowej Hucie. Na co usłyszałem „A Mieszko, a Chrobry, to co?” Już chciałem zapytać, czy na Wawelu mieszkali/spoczywają, ale dałem pas.
    ***
    Ja powiem jedną rzecz, „poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

  68. cyncynat
    17/04/2010 o 11:53 am

    barista :
    Ja powiem jedną rzecz, “poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

    kto?

  69. 17/04/2010 o 12:29 pm

    Koniec Polski Prawej :

    Hegel powiedział kiedyś, że wielkie wydarzenia historyczne zawsze mają miejsce dwa razy. Pierwszy raz jako tragedia, drugi raz jako farsa.

    http://www.krytykapolityczna.pl/Przeglad-prasy/Le-Monde-Tragedia-i-farsa/menu-id-225.html

    No właśnie, bo wszyscy piszą, że to Marks powiedział.

  70. 17/04/2010 o 12:31 pm

    barista :

    galopujący major :

    vHF :
    Cyncynat—spoko. i to na dodatek z Krakowa, co mnie nakreca jeszcze bardziej.

    Też masz wrażenie, że ci od “Precz od Wawelu, won na Powązki” to nie tyle miłośnicy tradycji, co mający pierdolca na punkcie swojego, muzelanego miasteczka nad Wisłą?

    Absolutnie. Wawel to kolebka polskości, jak wczoraj usłyszałem. Zasugerowałem, że (i) po pierwsze Wiślanie a nie Polanie, (ii) po drugie lepsze stanowiska archeologiczne są w Nowej Hucie. Na co usłyszałem “A Mieszko, a Chrobry, to co?” Już chciałem zapytać, czy na Wawelu mieszkali/spoczywają, ale dałem pas.
    ***
    Ja powiem jedną rzecz, “poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

    O właśnie, dulszczyzna – tego słowa mi brakowało. To właśnie dulszczyzna ma jobca na punkcie Wawelu.

  71. cyncynat
    17/04/2010 o 12:34 pm

    cyncynat :

    barista :
    Ja powiem jedną rzecz, “poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

    kto?

    juz sie domyslilem.

  72. 17/04/2010 o 12:43 pm

    Kolejny zawodnik, ruszył w wyścigu:

    ‚Ich zabiła, rządza władzy, małostkowość kolegów polityków z sąsiedniej partii, którzy bawili się prezydentem i zachowywali się wobec niego tak, jakby on już dawno przestał dla nich istnieć… .

    Odstrzelili go werbalnie powielekroć i zachowywali się tak, jakby on już dla nich nie istniał jako Prezydent i głowa Państwa Polskiego.”

    http://poldek34.salon24.pl/171913,prezydent-zostal-zabity-slowem-i-nielojalnoscia-nie-samolotem

  73. barista
    17/04/2010 o 1:50 pm

    cyncynat :

    cyncynat :

    barista :
    Ja powiem jedną rzecz, “poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

    kto?

    juz sie domyslilem.

    Się sprzeniewierzył się testamentowi Jana Pawła Drugiego Świętego.
    Stasiek jest w Krakowie skończony, staruszki, młodzież oazowa, grubi hurtownicy z Bronowic, piłsudczycy z Oleandrów, lekarze i profesorowie Wszechnicy Jagiellońskiej – cała jego grupa docelowa jest wkurwiona.
    Zaproponowałby serce Prezydenta + garstę ziemi z Katynia + garstkę ziemi spod samolotu w tej samej krypcie i by się wszystcy cieszyli, a Stasiek by murowane prymasowanie miał.

  74. 17/04/2010 o 2:08 pm

    barista :

    cyncynat :

    cyncynat :

    barista :
    Ja powiem jedną rzecz, “poczciwy” Stasiek stał się wrogiem nr 1 dulszczyzny. Moim zdaniem hit sezonu.

    kto?

    juz sie domyslilem.

    Się sprzeniewierzył się testamentowi Jana Pawła Drugiego Świętego.
    Stasiek jest w Krakowie skończony, staruszki, młodzież oazowa, grubi hurtownicy z Bronowic, piłsudczycy z Oleandrów, lekarze i profesorowie Wszechnicy Jagiellońskiej – cała jego grupa docelowa jest wkurwiona.
    Zaproponowałby serce Prezydenta + garstę ziemi z Katynia + garstkę ziemi spod samolotu w tej samej krypcie i by się wszystcy cieszyli, a Stasiek by murowane prymasowanie miał.

    Ty się nie śmiej w Łowiczu ma być pomnik z urną ziemi z Katynia. No i nieskromnie przypomnę tekst ś.p. Pomiotu Zbiorowego:

    http://idiotsynkrazja.salon24.pl/89830,kosci-zostaly-rzucone

  1. No trackbacks yet.

Skomentuj

